Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Здравейте.

Става въпрос за Смарт LED телевизор Finlux

То, ясно ще се опира до сервиза, но някакви предположения все пак?

Напоследък телевизора започна самопроизволно да се рестартира. Прави го в серия от по през 5-10 минути или спонтанно еднократно. Понякога се закротва с дни и седмици. Предполагам, че може би да има някаква връзка с интернета. Софтуера е с последнта актуализация на производителя. Захранващия кабел е включен в различно гнездо на контакт. Оставян е и изключен за дълго време. Настройките са проверявани многократно и са правилни, но .....???

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, хубаво е да напишете модела на ТВ. Като пишете за интернет какво имате в предвид, ползвате приложение и следва рестарт ? Правен ли е тест без интернет дали го има проблема ? Ако гледате само ефирна ТВ ? 

Марката със сигурност предпоплага проблеми. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, Black Power написа:

Здравейте.

Става въпрос за Смарт LED телевизор Finlux

То, ясно ще се опира до сервиза, но някакви предположения все пак?

Напоследък телевизора започна самопроизволно да се рестартира. Прави го в серия от по през 5-10 минути или спонтанно еднократно. Понякога се закротва с дни и седмици. Предполагам, че може би да има някаква връзка с интернета. Софтуера е с последнта актуализация на производителя. Захранващия кабел е включен в различно гнездо на контакт. Оставян е и изключен за дълго време. Настройките са проверявани многократно и са правилни, но .....???

Разкачи му всякакви приставки CAM модули и каквото има там. Преди да му направиш връщане на заводските настройки.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, AAUUXX написа:

Върни го в заводски настройки преди да носиш в сервиз.

Да, преди сервиза - със сигурност.

преди 7 минути, hanuki написа:


Марката със сигурност предпоплага проблеми. 

Нима! Защото много мои познати пък плачат от Самсунг и Филипс

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, vstoitsov написа:

Защото е, като Нео и подобни...а можехте да напишете модел.

Къде се га модел! И като кажа модела - какво? 

Разкачване от стойки за четене на етикети. Утре ако остане някое време!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Black Power написа:

Нима! Защото много мои познати пък плачат от Самсунг и Филипс

Китайския Филипс не го слагай при телевизорите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добре де как да помогнем ? Дори някой да има тази марка с така описан проблем нямате конкретика. Темата става излишна без да направите описание на действията ви на техниката. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Black Power написа:

Къде се га модел! И като кажа модела - какво? 

Разкачване от стойки за четене на етикети. Утре ако остане някое време!

Разбирам, ама Вие без модел на нещо как да се определи изобщо какъв е ТВ? И понеже знаем какви са сервизите на тези "марки", прдполагам сам искате/предпочитате да си оправите проблема, до колкото е възможно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, hanuki написа:

Темата става излишна без да направите описание на действията ви на техниката. 

Верно станва вече излишна с започващите спам коментари.

преди 5 минути, vstoitsov написа:

Разбирам, ама Вие без модел на нещо как да се определи изобщо какъв е ТВ? 

Е колко пъти да напиша? Смарт LED  

Писах по горе - утре ще търся модел. Сега си имам и други ангажименти като работа с компютър във връзка с предстоящия утрешен работен ден - домашно

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да. Ако направите просто търсене в Google, ще видите, че има доста модели Finlux Smart LED. И не е добре да реагирате нервирано, когато хората се мъчат да Ви помогнат. Като го давате на сервиз може би няма да се наложи да го свалите от стойката. Аз бях до тук в тази тема. Успех.

ПП: И други сме на работа утре.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Връщането до заводски настройки като, че ли оказа ефект. Сега просто ще го наблюдавам няколко дни - седмици. Избягвах този вариант за решение на проблема защото сега ми предстои да правя нови потребителски настройки и да подредя доста TV канали!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е оказало. Повече като се напише модела и се види шасито. Предполагам че е Vestel. Вероятност за скапани флашове. Може да се наложи и замяна на платката.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, Филипов написа:

Нищо не е оказало. Повече като се напише модела и се види шасито. Предполагам че е Vestel. Вероятност за скапани флашове. Може да се наложи и замяна на платката.

Да, шасито е Vestel, но до момента не прави проблеми - ще видим до кога и дано никога. Наложи ли се, то направо в сервиза и хубавото е ,че все още е в гаранция! ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 22 Ноември 2018 г. в 8:27, Филипов написа:

Най-популярните начини за бързо скапване: Диогите на подсветката са сс лошо охлаждане и на голям ток, опичат се и много точно на 2 години и 2   месеца  прекъсват точно като си изкара гаранцията.  Другото е абсолютно ненужно презаписване на големи блокове от флаш паметта. А циклите са ограничени и сриват софтуер.


Според мен е това, ползвай си гаранцията. Откъдето е цитата има снимки на Main Board.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 часа, Филипов написа:


Според мен е това, ползвай си гаранцията. 

Ми, към момента не се наблюдават горепосочените аномалии т.е. няма предтекст за гаранционно връщане! Най - много да попътува между сервизите някъде 30 дни и да ми бъде върнат с още по - скъсен живот, от прехвърляне, стоене по несигурни складове, разтрисане по пътищата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване