Премини към съдържанието
nermenkova

Смарт часовник MyKronoz ZeWatch 4hr проблем с нотификациите

Препоръчан отговор


Здравейте, купих си часовник MyKronoz ZeWatch 4hr вчера.

Това което ми прави впечатление, че се свързва с телефона по Bluetooth.

Приема позвънявания от телефона на часовника.

Но когато се опитам да активирам от апликацията свалена от Google play  определена за часовника нотификациите за смс и социални медии така, че да са активни и да се показват на часовника, апликацията твърди, че Bluetooth is disconnected.

Не знам сега какво да правя.

Да предявявам ли гаранционен иск или нещо друго?

Моля, ако някой има въпросният часовник да сподели.

Ползвам го със Samsung Galaxy 5 (2017) Андроид Орео.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За жалост никой нищо не може да каже.

Играх си с този часовник два дни.

Ъпгрейднах фирмуера.

Това, което остана, като проблем е, че непрекъснато се разкача самоволно от Bluetooth връзката с телефона.

Утре ще го засиля към гаранционен сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване