Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Системите ни установиха необичаен трафик от компютърната ви мрежа. Тази страница проверява дали наистина заявките изпращате вие, а не робот.

Това се появява след като искам да потърся нещо в Google. 
Преинсталирах компютъра и пак същото нещо на всеки браузър освен Microsoft Edge.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И каква е страницата? Какво стана като провери заявките?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, Raze написа:

И каква е страницата? Какво стана като провери заявките?

Нищо не разбирам как да проверя завките? а за страницата например като напиша www.google.bg в търсачката горе ме вкарва в него , ако напиша например google само ми излиза директно това

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм през switch на директен кабел рутара ми е в другата стая там е свързан в друг компютър които пак е с кабел а още 2 лаптопа ползват Wifi-я, и как да рестарирам настройките на рутара ?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

KB3670-001_EN_v3.png.4f77d5973129e20b97d3b69cfc3d83ad.png

 

С игла или карфица натисни и задръж за около 30 секунди "Reset" бутона. Така ще се занулят настройките и ще трябва да го настройваш отново.

Препоръчително е при настройката, да зададеш DNS-а на гугъл. 

8.8.8.8

8.8.4.4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Stoyannnov написа:

С игла или карфица натисни и задръж за около 30 секунди "Reset" бутона.

Ако това не помогне, може да се наложи да се ползва методът 30-30-30:
1. При включен рутър се натиска бутонът ресет и се държи.
2. След 30 секунди без да се пуска бутонът се изключва рутърът и се държи още 30 секунди натиснат бутонът.
3. Без да се пуска бутонът се включва рутърът и продължава да се държи още 30 секунди задържан бутонът.
След което бутонът се отпуска.
И се преминава към настройка на рутъра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е задължително проблемът да е при него, това съм го виждал само когато съм ползвал анонимен VPN сървър.

Възможно е проблемът да е при доставчика му, ако са хакнали доставчика му и се генерира трафик зза хакерски цели.


За да е напъллно сигурен трябва да се свърже с доставчика и той да провери какво се случва след WAN интерфейса на клиента си!


A той човечеца може само да ресетне рутера си како го съветвате , да изключи всички компютри и устройства у дома, и да пробва да използва интернета си само от телефона си или някое друго устройство добре защитено за което знае че не е хакнато.

Може и Wireshark да си пусне и да види какъв трафик тече, желателно е на тъп суич след рутера да се закачи машина с wireshark и да почне да се следи и наблюдава трафика.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване