Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,искам да попитам какво може да ми изтощава акумулатора когато е включен сега изключих плюса за да не го хаби но като го включа и на сутринта няма ток а като не е включен има ток и пали без проблем по това разбрах,че нещо в колата дърпа тока а не е от акумулатора.

Моля за помощ

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При тази информация, която си дал едва ли ще може да ти се помогне.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

вземи един уред за измерване на съпротивление и го включи на мястото на акумулатора
и почваш да изключваш различни устройства и предпазители, за да се ориентираш в обстановката
за сега, толкова

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Емил Костов написа:

При тази информация, която си дал едва ли ще може да ти се помогне.

Ми, информацията е пре достатъчна.

преди 21 минути, ToXiCGamer написа:

Здравейте,искам да попитам какво може да ми изтощава акумулатора когато е включен сега изключих плюса за да не го хаби но като го включа и на сутринта няма ток а като не е включен има ток и пали без проблем по това разбрах,че нещо в колата дърпа тока а не е от акумулатора.

Моля за помощ

Утечка

Утечка, която е трудна за откриване и е възможно да е причинена от какво ли не сетиш като ел. консуматор. 

Иди при специалист за да хванат тази утечка.

Ако малко с малко разбираш, то с уред и изгубен половин ден може би ще я хванеш.

Ще се занимаваш ли за да ти изпратя алгоритъма за търсене????

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Алгоритъмът е много прост-свързва акумулатора през ампермер (от мултицет), кляка пред таблото с предпазителите и почва да вади наред. Където изчезне консумацията, да види какво пише на това място и да провери въпросния прибор. Много често причината е в недобре изключен мотор за чистачки или вентилатор на отопление ( консумация само през възбудителната намотка от лош блокконтакт). При локализиране на утечката, пак с прости измервания може да се определи причината( по пътя на елиминиране на отделните вериги).

 Още по-просто-ако няма уред, да гледа внимателно при ваденето на предпазители-ще има искрене на виновната верига.


  • Харесва ми 5

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, B3M2W0 написа:

 Алгоритъмът е много прост-свързва акумулатора през ампермер (от мултицет), кляка пред таблото с предпазителите и почва да вади наред. Където изчезне консумацията, да види какво пише на това място и да провери въпросния прибор. Много често причината е в недобре изключен мотор за чистачки или вентилатор на отопление ( консумация само през възбудителната намотка от лош блокконтакт). При локализиране на утечката, пак с прости измервания може да се определи причината( по пътя на елиминиране на отделните вериги).

А, баш! Да си дойдем на думата.Понякога обаче става дума за пропукана  електроизолация в кабелни снопове обикновенно в двигателен отсек, врати и капаци. Тогава става малеееее! Уж има проблем ,пък го няма, а го има, ма нещо ......

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Момчето е написало-акумулаторът му се разрежда за една нощ, автомобилът върви нормално-значи няма късо съединение( от което може да се запали изолацията) , а най-вероятно става дума за паразитна консумация от няколко ампера. И като се има пред вид, че капацитетът му не е кой-знае колко , за което нямаме информация, десетина часа по 4-5 ампера-ето ти празен акумулатор на сутринта. Ако беше пипнал поред всички ел.мотори, щеше да усети топлина в проблемния. Или ако има аларма, тя също може да се скапе и да почне да гълта ток-също топлина.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едва ли след като е задал въпроса, ще успее да се справи, но успех.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Музиката, мойто момче. Музиката. Усилвател имаш ли сложен, като те гледам как пишеш маси от бумци-тупци?

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж плафона (лампата) в багажника дали свети при затворен такъв и загасена кола - през задната седалка провери, като свалиш облегалката!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа че има едно малко часовниче и сд-то не искат да тръгнат.А първия акумулатпр беше 74 ампера нещо му стана и две от клетките не врят като се зарежда.Сега съм с един друг който казах по-горе.

Съжелявам ако има грешки пиша от телефона.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Некадърно свързаната ти нова мощна свирка. Задължителни през два плюса - единия за паметта и прекъсваем за останалата част. Обикновено контактния ключ има положение <паркинг>  при което можеш да си слушаш свирката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.