Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Модела е от Октомври 2018-та, има достатъчно прилични екстри за тези пари - добра батерия, вградена 256GB вътрешна памет (не ми трябва външна за съхранение, а просто някаква работна - вътрешна), оптичен стабилизатор на камерата и свръх бавен каданс, (не ми трябват излишни екстри за лицеви сканирания - усложняване и оскъпяване на технологията), изглежда този телефон е моя телефон за предпочитане пред останалите безскрупулни хищници. Харесах си го, но у нас дистрибутора му иска стара цена 1349 лв. нова цена 1329 лв. Производителят има уебсайт, от който директно купуваш за България, тя е включена в списъка за доставка. Цената му с червен силиконов кейс калъф е 673 евро, което означава 1317 лв. Разликата е 12 лв. по-евтино, а получаваш и калъф безплатно! В другия случай 12 лв. по-скъпо и ти отнемат калъфа. :)  Въпроса сега - това плащане еднократно и чисто ли е? Дали няма скрита такса - например мито по време на доставката? Опитах се да изчета важните въпроси, но никъде не са посочили за мито. Тук изглежда някой вече си е направил доставката директно! Виждам се радва и на силиконовото калъфче! Аз трябва да съм следващ. Но ме притеснява неизвестното с таксите.... :( Вие какво мислите?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Не знам какво ще рече изгодно... Аз лично, преди половин година, си поръчах OnePlus 6 (по-старата версия) в конфигурация 8G RAM/128G Storage за $579 (в USA). Доставиха го с препоръчана поща. Без никакви отклонения от обявената цена. Предполагам, че има и по-добри машинки, но аз съм много доволен. Бих препоръчал машинката без да се колебая. До сега не ме е предал нито веднъж. Камерите не се справят много добре на нощна светлина. Редовно вървят ъпдейти. Фингъпринт сканера работи акуратно, бързо, безотказно и поддържа много профили (примерно ляв покзалец и десен показалец, ако искаш да отключваш и с двете ръце, и допълнително за член от семейството на който има доверие). Има и фейс рекогнишън (лицево сканиране) - не съм го ползвал...

Цената на желания от теб модел 6t 8G RAM/256 G Storage e $629 (в USA).

Обезателно провери дали е съвместим с доставчика ти!

Редактирано от darkterminal (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Mlechko написа:

Модела е от Октомври 2018-та, има достатъчно прилични екстри за тези пари - добра батерия, вградена 256GB вътрешна памет (не ми трябва външна за съхранение, а просто някаква работна - вътрешна), оптичен стабилизатор на камерата и свръх бавен каданс, (не ми трябват излишни екстри за лицеви сканирания - усложняване и оскъпяване на технологията), изглежда този телефон е моя телефон за предпочитане пред останалите безскрупулни хищници. Харесах си го, но у нас дистрибутора му иска стара цена 1349 лв. нова цена 1329 лв. Производителят има уебсайт, от който директно купуваш за България, тя е включена в списъка за доставка. Цената му с червен силиконов кейс калъф е 673 евро, което означава 1317 лв. Разликата е 12 лв. по-евтино, а получаваш и калъф безплатно! В другия случай 12 лв. по-скъпо и ти отнемат калъфа. :)  Въпроса сега - това плащане еднократно и чисто ли е? Дали няма скрита такса - например мито по време на доставката? Опитах се да изчета важните въпроси, но никъде не са посочили за мито. Тук изглежда някой вече си е направил доставката директно! Виждам се радва и на силиконовото калъфче! Аз трябва да съм следващ. Но ме притеснява неизвестното с таксите.... :( Вие какво мислите?

 

Това е доставка от европейския им склад и нямате никакви допълнителни такси и оскъпявания.
Не знам на кой казвате "дистрибутор за България", но аз за такъв не знам.
За мен този апарат е много скъп за това, което предлага, но щом на вас ви харесва взимайте и няма какво да го мислите.
Неудобството е, че при проблем ще трябва да го пращате обратно и ще бъдете без апарат, докато не го оправят и върнат обратно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, algor написа:

Неудобството е, че при проблем ще трябва да го пращате обратно и ще бъдете без апарат, докато не го оправят и върнат обратно.

Отделно са транспортните разходи към търговеца. А и времето няма да е малко.

преди 6 часа, Mlechko написа:

Разликата е 12 лв

За такава разлика ИЗОБЩО не си струва да се купува от там.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж и колко гаранция имаш, у нас по закон можеш да си направиш рекламация до 2 години от датата на покупка/доставка, докато от чужбина може да ти дават само 12 месеца или по-малко.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Raze написа:

по закон можеш да си направиш рекламация

ако не е указано друго, не по-малко от 2 години.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, ако имаш гаранционна карта с по-голям срок си го ползваш, докато изтече (примерно 3 или повече години). Дори и търговеца да не ти дава гаранция или да е по-малко от 2 години, пак е длъжен да спази този 2 годишен срок, в който можеш да рекламираш стока или услуга. Това важи САМО за физически лица и с доказване на покупката с документ (касов бон или фактура).

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И още нещо, което обикновено се пропуска - повечето от производителите дават удължаване на гаранцията след регистрация на продукта в системата им. Факт, който търговците премълчават.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, algor написа:

Не знам на кой казвате "дистрибутор за България", но аз за такъв не знам.

Неудобството е, че при проблем ще трябва да го пращате обратно и ще бъдете без апарат, докато не го оправят и върнат обратно.

Става дума за този търговец. Изглежда продава без кейс екстра.
За връщане обратно няма да имам нужда. Когато нещо счупя то винаги е по моя вина или вече е минало 2 годишната гаранция. В момента HTC One M8 стана на 4 години и ми повреди някакъв модул на камерата, отговорен за фокусирането, камерата пърпори и бръмчи с вибрация и вълни на сниманото поле, което от своя страна не може да се фокусира или застава на произволен фокус. Освен това след хиляда изпускания от къде ли не, (висок почти 2 метра), едно от тях падна само от 2 педи и някаква пясъчинка счупи дисплея, но останалите 1000 бяха на здрав дисплей.

преди 2 часа, DarkEdge написа:

Отделно са транспортните разходи към търговеца. А и времето няма да е малко.

За такава разлика ИЗОБЩО не си струва да се купува от там.

Вече посочих, че завода ми го отстъпват с готин силиконов кейс. Не виждам никаква полза да поръчам от БГ, защото покупката също е онлайн, без да видиш от къде взима, разтваряно ли е, работено ли е. От чужбина обаче съм убеден в какво състояние ще дойде.
От гаранция няма да се възползвам. Всяка техника се чупи след изтичането на гарантирания период!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Mlechko написа:

Всяка техника се чупи след изтичането на гарантирания период!

Проблемът не е извънгаранционният, а гаранционният период.
Аз вече си патих с един рутър Xiaomi...хем беше в гаранция и ми отказаха каквито и да е действия, защото вече не поддържали този модел.
Е, водата е вкусна.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Mlechko написа:

Става дума за този търговец. Изглежда продава без кейс екстра.
За връщане обратно няма да имам нужда. Когато нещо счупя то винаги е по моя вина или вече е минало 2 годишната гаранция. В момента HTC One M8 стана на 4 години и ми повреди някакъв модул на камерата, отговорен за фокусирането, камерата пърпори и бръмчи с вибрация и вълни на сниманото поле, което от своя страна не може да се фокусира или застава на произволен фокус. Освен това след хиляда изпускания от къде ли не, (висок почти 2 метра), едно от тях падна само от 2 педи и някаква пясъчинка счупи дисплея, но останалите 1000 бяха на здрав дисплей.

Говорите за проблеми и повреди, причинени от потребителя, но има и такива, които се по вина на производителя (т.нар. фабрични дефекти).
В този случай гаранцията е важна, за да се подмени апарата веднага след отварянето (при констатиране на такъв дефект, разбира се).

Взимайте тогава от търговеца, който сте посочил вие.
Преди това, обаче, изчетете в сайта това, което пише за гаранцията и за да не се изненадвате на по-късен етап.

https://mobisector.com/garantiy-i-serviz

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.