Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Добър вечер,имам много странен проблем със спринтер 311цди,109кс.

Изведнж започна да пуши бял пушек от ауспуха,и не може да се изфорсира,сменени са всички сензору на партикуларният филтър,даже и нов филтър,обучени са в сервиз на мерцедес в град Вийслох(Германия).но пак си дими и не може да се изфорсира,едва едва достига до 3000об./мин.В сервиза са изчистели всички грвшки за да не е в авариен режим,и не зная точ о от какво може да е(дюзи,турбо,помпа,),а самия бял дим мирише на неизгоряла нефта(сурова)когато е студен,а като загрее пак си пуши,но мирише атранно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Sutekh написа:

Добър вечер,имам много странен проблем със спринтер 311цди,109кс.

Изведнж започна да пуши бял пушек от ауспуха,и не може да се изфорсира,сменени са всички сензору на партикуларният филтър,даже и нов филтър,обучени са в сервиз на мерцедес в град Вийслох(Германия).но пак си дими и не може да се изфорсира,едва едва достига до 3000об./мин.В сервиза са изчистели всички грвшки за да не е в авариен режим,и не зная точ о от какво може да е(дюзи,турбо,помпа,),а самия бял дим мирише на неизгоряла нефта(сурова)когато е студен,а като загрее пак си пуши,но мирише атранно.

Автомобилът да се закачи към диагностика и да се види къде е проблемът.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дюзи или помпа!   Преминават на стенд и се  разбира проблема. Възможно е и нещо друго по двигателя, но това също се установява в сервиз!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бял дим се получава когато гори антифриз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Емил Костов написа:

Автомобилът да се закачи към диагностика и да се види къде е проблемът.

Той беше в сервиз на мерцедес,ама не им показеа грешки на компютъра,и казват че няма проблем,а всъщност е много голям,не може да мине тюв даже,пак камо ли да се движи нормално по немските пътища


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 2 минути, Sutekh написа:

Той беше в сервиз на мерцедес,ама не им показеа грешки на компютъра,и казват че няма проблем,а всъщност е много голям,не може да мине тюв даже,пак камо ли да се движи нормално по немските пътища

Смени сервиза, защото това което казва е смешно. Няма как колата да губи мощност да изкарва бял пушек и да няма нито един датчик за аларма! Щом мирише на недоизгоряла нафта това е първи признак за дюзи.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Емил Костов написа:

Автомобилът да се закачи към диагностика и да се види къде е проблемът.

Много ми е забавно, когато  някой търси съвет във форум и се намира "умник", който да го посъветва да ходи на майстор. Сякаш има шанс питащият да не се е сетил.

Щом разпитва си има причини човека!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, zemonti написа:

Много ми е забавно, когато  някой търси съвет във форум и се намира "умник", който да го посъветва да ходи на майстор. Сякаш има шанс питащият да не се е сетил.

Щом разпитва си има причини човека!

Ами хайде дай му отговор, щото пък на мен много ми е смешно ненужен коментар.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, baitexpo написа:

Бял дим се получава когато гори антифриз.

Че как ще гори антифриз,и мирише на сурова нафта когато е студен,възможно ли е да е от турбото,а за дюзи са поръчани бошовски нови

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

преди 2 минути, Емил Костов написа:

на мен много ми е смешно ненужен коментар.

Смеем се на различни неща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Емил Костов написа:

Смени сервиза, защото това което казва е смешно. Няма как колата да губи мощност да изкарва бял пушек и да няма нито един датчик за аларма! Щом мирише на недоизгоряла нафта това е първи признак за дюзи.

Че това е сервиз на мерцедес

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 5 минути, Sutekh написа:

Че това е сервиз на мерцедес

И какви съвети очакваш да ти дадем? В сервиз на мерцедес ти изчистват ГРЕШКИ без да се знае какви са, колата не работи, излиза бял пушек и питаш във форум какъв е проблемът? Отново диагностика на колата да се види какво се случва с двигателя и с електрониката.

преди 7 минути, zemonti написа:

 

Смеем се на различни неща.

На какви различни неща се смеем. Чакам да дадеш помощен коментар на постващия!!!

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

И какви съвети очакваш да ти дадем?

 Ето от къде идва недоразумението. Мислиш си, че се очаква ТВОЯТ съвет и се чувстваш длъжен да годадеш?!?

Приеми, че човекът се надява да намери друг, който си е имал подобен проблем със сервиза на Мерцедес и е намерил разрешение. Или, че това е трик на сервиза да те набутат с нов двигател... Или изобщо ПОЛЕЗЕН съвет от човек, който си има идея. Не е необходимо всеки да дава тъпи акъли.

Миналия месец една разправяше, че след като ходила 4 пъти в гаранционния сервиз на Додж в безуспешни опити да и оправят двигателя накрая и сменили колата. Някои проблеми са кошмарни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, zemonti написа:

 Ето от къде идва недоразумението. Мислиш си, че се очаква ТВОЯТ съвет и се чувстваш длъжен да годадеш?!?

Приеми, че човекът се надява да намери друг, който си е имал подобен проблем със сервиза на Мерцедес и е намерил разрешение. Или, че това е трик на сервиза да те набутат с нов двигател... Или изобщо ПОЛЕЗЕН съвет от човек, който си има идея. Не е необходимо всеки да дава тъпи акъли.

Миналия месец една разправяше, че след като ходила 4 пъти в гаранционния сервиз на Додж в безуспешни опити да и оправят двигателя накрая и сменили колата. Някои проблеми са кошмарни.

Как да го намери? Колата е с електроника и при проблем, задължително се закача за диагностик за да се види откъде е поблемът. Ако ще си правим коментари във форума това е нещо съвсем друго.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Sutekh написа:

Че как ще гори антифриз,и мирише на сурова нафта когато е студен,възможно ли е да е от турбото,а за дюзи са поръчани бошовски нови

Ако е турбо ще гори масло, или ще вкарва масло в интркулера, прекъсва ли на тихи обороти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо - сервиз на Мерцедес, да не може да констатира проблем???? Това е уникално твърдение!!!  В това твърдение не може да ме убеди никой освен ако сервиза не  се е самопровъзгласил "Сервиз - Мерцедес" и е собственост на някое "брато" и находящ се на някоя кална задънена уличка

Второ - вече бяха споменати възможните причини оценени от дистанция т.е. дюзи, помпа и пр. С празни приказки, повече от това като диагностика - до тук. Другото в истински сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само да попитам - Какво гориво е налято в резервоара?

  • Харесва ми 1
  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, ДиоиД написа:

Само да попитам - Какво гориво е налято в резервоара?

Да, какво има в резервоара?

Нафта от оная за левче, граниво олио или някакъв друг гуджул.??? Да не би и някой да е ливнал и бензин по поггрешка!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Black Power написа:

бензин по поггрешка

Може да не е по погрешка, а от глупост .... Из шофьорите се носи глупост, че зимно време се сипва бензин в дизела ...;) 

Най-глупавото е че се случва в Германия ... :) а се издирва решение в България .... :) и го издирва човек от Пловдив, където всички са по добри дори от експертите в оторизиран сервиз на Мерцедес ... :)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 5.01.2019 г. в 0:02, fifi_fifito написа:

Ако е турбо ще гори масло, или ще вкарва масло в интркулера, прекъсва ли на тихи обороти.

Не

преди 21 часа, Black Power написа:

Да, какво има в резервоара?

Нафта от оная за левче, граниво олио или някакъв друг гуджул.??? Да не би и някой да е ливнал и бензин по поггрешка!

В Герюания каквато има на шел

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спомням си че на братовчед ми 316cdi имаше подобен проблем, обаче не помня от какво беше, майсторът беше правил някакви магии и беше станало така. Работеше си иначе. 

Май че бяха махнали катализатора или нещо такова, виж да не е от него, тия сензори като са сменяни да не са чукнати нещо, че са много чувствителни и може от едно чукване да им се е*е мамата. 

Ако го оправиш, направо го шитни на някой че 316-ката 2 пъти чупи двигател... 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Random41 написа:

 

Ако го оправиш, направо го шитни на някой 

Добър съвет - разкарай го.

Изобщо разочарован съм от марката представена в този сегмент. Имахме едно служебно Вито. Тракаше като Самоходно шаси, пушек, вибрации, но вървеше криво ляво. Ако беше мой направо да съм го скрапосал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Турбото е,при мен WV TURAN 2.0,  ако ускорявам плавно няма проблем,, но при по рязко укорение изключва турбото, и повече от 100км при пълна газ не върви, няма мощност, при лек баир намалява скороста.И този проблем го намериха в обикновен сервиз, в Германия, в БГ WV Русе ми казаха помпа за високо налягане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 6.01.2019 г. в 18:32, Black Power написа:

 Имахме едно служебно Вито.

Работил съм известно време с такова - един от най- ужасните чупарлясници евър. Човека, който го беше купил тогава, бе броил 25 000лв. от чужбина си го внесе лично, още като го видях направо му рекох, че не е наред с главата. Не му се вярваше, ала за пет години го плати още един по ремонти и накрая едвам се отърва от него за жълти стотинки го даде, като знам в какво състояние беше, едвали следващия собственик го е карал дълго - кошмарен автомобил, честно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо поколение Вито или от следващите? 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.