Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


1 какво устройство на оптичният им нет идва при мен ако може снимка няма да е зле

2 ако сте на 100 мбпс пуснете едно тестче от тук < http://speedtest.googlefiber.net/

3 Ако си пусна заявка за колко време става свързването .

4 Стабилни ли са скоростите им 24/7 .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, adersa написа:

1 какво устройство на оптичният им нет идва при мен ако може снимка няма да е зле

2 ако сте на 100 мбпс пуснете едно тестче от тук < http://speedtest.googlefiber.net/

3 Ако си пусна заявка за колко време става свързването .

4 Стабилни ли са скоростите им 24/7 .

За твое сведение , за да знаеш. Хубаво е на въпросите ти да ти отговарят хора, ползващи Булсатком само от твоя регион. Във Малко Търново, Симитли и Видин, ще е по друг начин. А втората ти точка е такава - до 100 мегабита, а не на 100 мегабита. Има съществена разлика при изписването в договора.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Колев60 написа:

За твое сведение , за да знаеш. Хубаво е на въпросите ти да ти отговарят хора, ползващи Булсатком само от твоя регион. Във Малко Търново, Симитли и Видин, ще е по друг начин. А втората ти точка е такава - до 100 мегабита, а не на 100 мегабита. Има съществена разлика при изписването в договора.

Бяхме им абонати тук в София - пълна скръб! Пренесох оборудването при снаха ми в Златоград - фантастика!

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, nickolaycho написа:

Бяхме им абонати тук в София - пълна скръб! Пренесох оборудването при снаха ми в Златоград - фантастика!

Ето! Това е жив пример на това, за което питаш!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм от Добрич и тука половината град е на оптика и на двата ми адреса съм проучил на оптика са затова ме интевресува как са скоростите на външен интернет и затова постнах примерен линк директно от спийтест не ме инт резултатите .

И затова питах само който е на оптика да тества и предполагам ако се вържа ще е така и при мене .


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, adersa написа:

1 какво устройство на оптичният им нет идва при мен ако може снимка няма да е зле

2 ако сте на 100 мбпс пуснете едно тестче от тук < http://speedtest.googlefiber.net/

3 Ако си пусна заявка за колко време става свързването .

4 Стабилни ли са скоростите им 24/7 .

1. Устройството е медия конвертор и няма значение какво е. Най-евтиното е, за да може да се подмени ако се налага.

2. Speedtest никога не е гарант за скорост особено ако имаш вътрешна мрежа или тестваш към чуждестранен сървър,

3. В самият офис, където си ще ти кажат за колко време това може да се случи. Зависи от много неща.

4. Скоростите не са гарантирани, а са ДО по договор. Но по принцип при оптиката са стабилни.

Ето малко информация за услугите. Ето и често задавани въпрос.  Освен това не означава, че ако в един град услугите са перфектни в друг няма да са пълна трагедия.  Като за начало попитай в дадения офис имат ли опцията за тест на услугата за да видиш дали ще ти хареса.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Емил Костов написа:

1. Устройството е медия конвертор и няма значение какво е. Най-евтиното е, за да може да се подмени ако се налага.

2. Speedtest никога не е гарант за скорост особено ако имаш вътрешна мрежа или тестваш към чуждестранен сървър,

3. В самият офис, където си ще ти кажат за колко време това може да се случи. Зависи от много неща.

4. Скоростите не са гарантирани, а са ДО по договор. Но по принцип при оптиката са стабилни.

Ето малко информация за услугите. Ето и често задавани въпрос.  Освен това не означава, че ако в един град услугите са перфектни в друг няма да са пълна трагедия.  Като за начало попитай в дадения офис имат ли опцията за тест на услугата за да видиш дали ще ти хареса.

Добре ще питам дали може тест на услугата за 1 месец а ако от офиса се обадят да ми пуснат гарантирани 100 уж да ме зарибят а после като се пусна да си правят каквото си искат със скоростите . Булсат е безсрочен договор пише го май в сайта им .

Аз не искам чисти 100 мбпс а да са стабилни ако ще да са 90 пак  е добре но не когато си поиска без да тегля нищо и без да имам вируси да си пада и пак да се дига нагоре .

Не съм доволен от бергон в последните седмици с скоростите особенно на външния и поне на единият ми адрес да ги сменя да пробвам как ще е .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, adersa написа:

Добре ще питам дали може тест на услугата за 1 месец а ако от офиса се обадят да ми пуснат гарантирани 100 уж да ме зарибят а после като се пусна да си правят каквото си искат със скоростите . Булсат е безсрочен договор пише го май в сайта им .

Пак ще кажа, че услугата НЕ Е гарантирана. В договора ще пише ДО 100 мегабита и то по кабел. За безжична свързаност и дума няма да има. Та внимавай върху какво ще се подписваш!! Всички други приказки ще са точно да те зарибят!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В дома съм с рутер на лаптопа ми е стара  безжичната карта и там ги докарва 45 мбпс на телефона ги дига до 51 52 мбпс имаме още 2 смартфона но на тях не съм тествал тъй като други хора ги ползват в нас .

На ясно съм , че не е гарантирана та кой предлага гарантирана освен на банките и такса е до небето висока . Стигат ми 90 94 мбпс  по кабел да си върви стабилно за да мога на другите  неща в нас лаптопа и телефони да се разпределя там скоростта без ядове и да няма проблем с трансфери . Те другите телефони майка , брат ми , и баща ми ги ползват на мене ме интересува на лаптопа ми и на моя телефон всичко с скоростта да е ок . Както и по кабел за настолната да не пада когато си поиска и пак да се дига .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, adersa написа:

В дома съм с рутер на лаптопа ми е стара  безжичната карта и там ги докарва 45 мбпс на телефона ги дига до 51 52 мбпс имаме още 2 смартфона но на тях не съм тествал тъй като други хора ги ползват в нас .

На ясно съм , че не е гарантирана та кой предлага гарантирана освен на банките и такса е до небето висока . Стигат ми 90 94 мбпс  по кабел да си върви стабилно за да мога на другите  неща в нас лаптопа и телефони да се разпределя там скоростта без ядове и да няма проблем с трансфери . Те другите телефони майка , брат ми , и баща ми ги ползват на мене ме интересува на лаптопа ми и на моя телефон всичко с скоростта да е ок . Както и по кабел за настолната да не пада когато си поиска и пак да се дига .

То зависи и какво правиш. Ако пусна на един от компютрите във вътрешната мрежа да свалям нещо  сторент клиент, който не е настроен познай дали ще имаш стабилен интернет на другите машини. Просто всичко е относително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аха значи викаш без да тегля нищо скоростите по оптика са по стабилни от лана ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 17 минути, adersa написа:

Аха значи викаш без да тегля нищо скоростите по оптика са по стабилни от лана ?

Оптиката за момента е най-добрият пренос независимо какво правиш. Просто зависи с какво си натоварил системата.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, adersa написа:

Добре ще питам дали може тест на услугата за 1 месец а ако от офиса се обадят да ми пуснат гарантирани 100 уж да ме зарибят а после като се пусна да си правят каквото си искат със скоростите . Булсат е безсрочен договор пише го май в сайта им .

Аз не искам чисти 100 мбпс а да са стабилни ако ще да са 90 пак  е добре но не когато си поиска без да тегля нищо и без да имам вируси да си пада и пак да се дига нагоре .

Не съм доволен от бергон в последните седмици с скоростите особенно на външния и поне на единият ми адрес да ги сменя да пробвам как ще е .

Булсатком няма договор.

Аз съм на тази скорост и няма проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, haidukpikaso написа:

Булсатком няма договор.

Аз съм на тази скорост и няма проблеми.

Глупости. Договор има задължително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

Глупости. Договор има задължително!

Може и да имат - аз нямам. Защото съм абонат на Пауърнет, които Булсатком купиха.

Нямам договор, не съм подписвала такъв и при прехвърлянето. Плащам си на края на всеки месец таксата 14.90 лв и това е. И на фактурата ми пише Пауърнет.

Сложиха оптика вече, аз съм и с външен рутер в коридора на стълбището че много сложно им се видя цялата смяна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, haidukpikaso написа:

Може и да имат - аз нямам. Защото съм абонат на Пауърнет, които Булсатком купиха.

Нямам договор, не съм подписвала такъв и при прехвърлянето. Плащам си на края на всеки месец таксата 14.90 лв и това е. И на фактурата ми пише Пауърнет.

Сложиха оптика вече, аз съм и с външен рутер в коридора на стълбището че много сложно им се видя цялата смяна.

Имаш договор. Умна жена си не ми се слушат глупости. Между безсрочен, месечен и липса на договор има една гора разлика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

Имаш договор. Умна жена си не ми се слушат глупости. Между безсрочен, месечен и липса на договор има една гора разлика.

Нямам. Те са купили абонатите на Пауърнет. Не разбра ли ?

Първият път, когато отидох в офиса им за да кажа че съм от Пауърнет, ми дадоха едно талонче с новия ми номер техен. С който да плащам таксата си. Това е, което имам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, haidukpikaso написа:

Нямам. Те са купили абонатите на Пауърнет. Не разбра ли ?

Първият път, когато отидох в офиса им за да кажа че съм от Пауърнет, ми дадоха едно талонче с новия ми номер техен. С който да плащам таксата си. Това е, което имам.

Ако нямаш договор, няма да си и плащаш таксата. Така че стига глупости. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

Ако нямаш договор, няма да си и плащаш таксата. Така че стига глупости. 

Аз на бергон съм без договор мога да ги махна когато си поиска.Но утре ще попитам един мой приятел който е на булсата дали има договор те тука купиха Добрич нет преди 10 години май .

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

Ако нямаш договор, няма да си и плащаш таксата. Така че стига глупости. 

Договорите ни са с Пауърнет - и сега се водим безсрочни към Булсатком. Но нямаме договори и не сме подписвали такива !!!

преди 1 минута, adersa написа:

Аз на бергон съм без договор мога да ги махна когато си поиска.

Е нали и аз това му говоря на Костов че нямам договор

Когато съществуваше Пауърнет имаше намаление на месечната такса ако подпишеш договор за 1 година. Което и правех разбира се. Тия не предлагат тая екстра за съжаление.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, haidukpikaso написа:

Договорите ни са с Пауърнет - и сега се водим безсрочни към Булсатком. Но нямаме договори и не сме подписвали такива !!!

Е нали и аз това му говоря на Костов че нямам договор

Когато съществуваше Пауърнет имаше намаление на месечната такса ако подпишеш договор за 1 година. Което и правех разбира се. Тия не предлагат тая екстра за съжаление.

Сериозно?? Много ми е интересно на кой ще заявиш повреда ако има такава и трябва да дойдат техници. Вероятно на марсианците. Моля те да спреш да пишеш глупости. Имаш договор и е хубаво да разбереш къде и какво плащаш.

За сведение - Преди бях на Евроком, после на Близу, сега на Ментел или така наречените А1. Договор имам с идентификационанен номер, с определена такса и за определено време. 

преди 10 минути, adersa написа:

Аз на бергон съм без договор мога да ги махна когато си поиска.Но утре ще попитам един мой приятел който е на булсата дали има договор те тука купиха Добрич нет преди 10 години май .

На безсрочен договор си, но договор имаш. Не плащаш интернета на съседите нали така. И като плащаш такса не я таксуват на съседа ти а на теб самият.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Емил Костов написа:

Ако нямаш договор, няма да си и плащаш таксата. Така че стига глупости. 

Не е лошо ти да спреш с глупостите. Услугата е предплатена, а за повече информация можеш да влезеш в сайта на Булшитком и да погледнеш какво пише в раздела ЧЗВ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Jorge написа:

Не е лошо ти да спреш с глупостите. Услугата е предплатена, а за повече информация можеш да влезеш в сайта на Булшитком и да погледнеш какво пише в раздела ЧЗВ.

И на кой я предплащаш бре господин умник??? Вземи така да предплатиш на половината ползватели на Булсатком. Хайде мислете малко, че взех да се плаша вече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

Сериозно?? Много ми е интересно на кой ще заявиш повреда ако има такава и трябва да дойдат техници. Вероятно на марсианците. Моля те да спреш да пишеш глупости. Имаш договор и е хубаво да разбереш къде и какво плащаш.

 

Ти ли си към Булсатком или аз ? От български не разбираш ли ?

Към тях се обръщам разбира се ако има проблем - сега те са ми доставчика. Но нямам договор и мога утре ако искам да си се махна от тях. Нямам никакви задължения освен да си платя 14.90 за месеца

Питах изрично дали предлагат тази услуга намаляване на таксата ако подпишеш договор - казаха нямаме такава.

Та аз самата съм искала договор - ама няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 5 минути, haidukpikaso написа:

Ти ли си към Булсатком или аз ? От български не разбираш ли ?

Към тях се обръщам разбира се ако има проблем - сега те са ми доставчика. Но нямам договор и мога утре ако искам да си се махна от тях. Нямам никакви задължения освен да си платя 14.90 за месеца

Сериозно?? И защо им плащаш тогава като нямаш договор? И като отидеш да плащаш как знаят кой плаща, за какво плаща, за каква услуга и пакет плаща и прочие, на кой адрес се намира услугата и прочие?? Я си покажи касовата бележка. Току виж там имало клиентски код, номер на договор, титуляр на услуга и т.н

И преди да се продължи с писането на простотия ето един линк, където да се запознаете.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.