Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Извинете че ви занимавам със моята тема но имам един проблем преди 2 месеца си закупих едни обувки на Adidas на стойност 196лв и ми дадоха гаранция от 2 години смисл от магазин на Adidas казаха ми че гаранцията е в бележката но преди дни след като събух обувките забелязах че почнали да се разлепват как да постъпя какво да им кажа защото искам да ги върна за рекламация или да ми се поправят или са ми дадът друг чифт какво да направя посъветвайте ме че никога неми се е случвало да върна дрехи или обувки за рекламация главно въпроса ми е какво да им кажа зада ги върна за рекламация да несе окаже че няма да минат благодаря :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отивате в магазина, показвате за какво става дума, и те решават какво ще правят. Ако ви предложат някакъв избор, избирате това което ви се струва по-добре!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Viktor Ivanchov написа:

 

как да постъпя какво да им кажа защото искам да ги върна за рекламация или да ми се поправят или да ми дадът друг чифт какво да направя посъветвайте ме 

Не съм виждал или чувал маратонки да се поправят ...
Отиваш там с голяма самоувереност , че трябва да ти сменят чифта с друг.
Просто не търпиш никакъв опит да те будалкат и ги прекъсваш на секундата и им говориш като чели си им началник.
Те продавчките не са произвели те маратонките, ама трябва да им вземеш страха от самото начало, да не им оставяш никакво съмнение че биха могли да не ти ги сменят или дадат друга стока за същите пари.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиваш в магазина с документите и маратонките и им ги оставяш. Завеждат рекламацията, вземат ти стоката и по закон имат 30 дни да ти дадат решение. Ако не те удовлетворява решението, след като е минал срока можеш да си пуснеш жалба в КЗП. Направи си копие на гаранционната карта и касовата бележка, също така направи и няколк снимки на маратонките да си имаш доказателство в случай на проблеми. Може и да ги снимаш с телефона и в магазина, в състоянието, в което им ги оставяш, за по-сигурно. Трябва да ти дадат приемо-предавателен протокол, че са ти приели стоката и рекламацията. Сложи до тях и документа, с който са ти записали рекламацията като доказателство за снимката. С викания и държане като началник нищо няма да постигнеш, най-много да имаш после допълнителни проблеми или да те изгонят. Има си закон, там е написано каква е процедурата. При проблеми намери телефоните за връзка и направо звъни: https://kzp.bg/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване