Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Купих си предплатена карта на Виваком. След известно време реших да я активирам - слагам в един телефон, изписва че не я открива, слагам във втори, трети - пак същото. Накрая я сложих в 4-ти чисто нов телефон и пак без ефект. Помислих че нещо е блокирана, тъй като не я активирах веднага след закупуването, за това се обадих на оператора. От там ми казах няма проблем с картата от наша страна, вероятно сте я повредили и можете да си извадите дубликат.

Тук ми изниква въпрос. Отпечатах нова карта (от целофанчето), сложих я в 4 телефона и явно се оказва дефектна, следователно трябва да ми издадат нова, но за дублкат искат 6 лв, а самата карта е 10 лв (неизползвана). Имам ли право да я върна като "дефектна стока", като се замисля оператора винаги може да каже след като излезе от магазина може да сте я повредили. В случая няма как да е повредена от мен тъй след закупуване я сложих в джоб в папка с дебели корици и така си остана докато я активирам. Някой имал ли е подобен проблем?

Пропуснах да спомена че и четирите тествани телефона работят със всички оператори и са имали какви ли не карти преди това (вкл. на виваком).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиди до някой сервиз да пробват. Или ти пробвай в някое старо обикновено "дърво", примерно ако дядо ти е с такова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направо отиди в там, от където си я купил и им кажи, че си я пробвал на няколко устройства и изобщо не е тръгнала да ти я подменят, щом е дефектна. Няма как да ти искат пари за нещо, което е с фабричен дефект, най-малкото имаш право по закон да си направиш рекламация. Ако трябва се обърни и към КЗП. Надявам се си пазиш фактурата/касовата бележка?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, jordanp написа:

Купих си предплатена карта на Виваком. След известно време реших да я активирам - слагам в един телефон, изписва че не я открива, слагам във втори, трети - пак същото. Накрая я сложих в 4-ти чисто нов телефон и пак без ефект. Помислих че нещо е блокирана, тъй като не я активирах веднага след закупуването, за това се обадих на оператора. От там ми казах няма проблем с картата от наша страна, вероятно сте я повредили и можете да си извадите дубликат.

Тук ми изниква въпрос. Отпечатах нова карта (от целофанчето), сложих я в 4 телефона и явно се оказва дефектна, следователно трябва да ми издадат нова, но за дублкат искат 6 лв, а самата карта е 10 лв (неизползвана). Имам ли право да я върна като "дефектна стока", като се замисля оператора винаги може да каже след като излезе от магазина може да сте я повредили. В случая няма как да е повредена от мен тъй след закупуване я сложих в джоб в папка с дебели корици и така си остана докато я активирам. Някой имал ли е подобен проблем?

Пропуснах да спомена че и четирите тествани телефона работят със всички оператори и са имали какви ли не карти преди това (вкл. на виваком).

  1. Какво да направя, ако загубя или ми откраднат телефона?
  2. Какво да направя, ако SIM картата ми се повреди?

       

    SIM картите могат да се повредят, ако ги оставите под директна слънчева светлина, изложени на открито при екстремно високи или ниски температури или под вода. Ако повредите Вашата карта или имате други технически проблеми с нея, обадете се на Обслужване на клиенти на телефон 123, по всяко време и ние ще опитаме да идентифицираме специфичния технически проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първата смяна на карта при виваком не беше ли безплатна? Поне на мен са ми сменяли дефектирала карта без да плащам.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Емил Костов написа:
  1. Какво да направя, ако загубя или ми откраднат телефона?
  2. Какво да направя, ако SIM картата ми се повреди?

       

    SIM картите могат да се повредят, ако ги оставите под директна слънчева светлина, изложени на открито при екстремно високи или ниски температури или под вода. Ако повредите Вашата карта или имате други технически проблеми с нея, обадете се на Обслужване на клиенти на телефон 123, по всяко време и ние ще опитаме да идентифицираме специфичния технически проблем.

Т.е. проблема никога не може да е в оператора.Така както е написано аз го разбирам,че SIM картата е работела при купуването и от оператора.

Ако беше написано:"Какво да направя,ако SIM картата ми не работи?",вече придобива друго тълкование!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, ivan_pop написа:

Т.е. проблема никога не може да е в оператора.Така както е написано аз го разбирам,че SIM картата е работела при купуването и от оператора.

Ако беше написано:"Какво да направя,ако SIM картата ми не работи?",вече придобива друго тълкование!

Обади се и обясни какъв е проблемът. Освен това мисля, че първата смяна на чип е безплатна. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Филипов написа:

Отиди до някой сервиз да пробват. Или ти пробвай в някое старо обикновено "дърво", примерно ако дядо ти е с такова.

Пробвах на няколко "уж дървета" - 2 самсунга и една Nokia 0434, Които работят с цяла карта - на никой нищо не открива. За сервиз не се бях сещал.

 

преди 1 час, Raze написа:

Направо отиди в там, от където си я купил и им кажи, че си я пробвал на няколко устройства и изобщо не е тръгнала да ти я подменят, щом е дефектна. Няма как да ти искат пари за нещо, което е с фабричен дефект, най-малкото имаш право по закон да си направиш рекламация. Ако трябва се обърни и към КЗП. Надявам се си пазиш фактурата/касовата бележка?

Касова бележка за съжаление не съм запазил, но имам договор - надявам се той да може да ме защити. Със сигурност ако не ми заменят безплатно карта ще се обърна към КЗП.

 

Цитат

SIM картите могат да се повредят, ако ги оставите под директна слънчева светлина, изложени на открито при екстремно високи или ниски температури или под вода. Ако повредите Вашата карта или имате други технически проблеми с нея, обадете се на Обслужване на клиенти на телефон 123, по всяко време и ние ще опитаме да идентифицираме специфичния технически проблем.

Обадих се на 123, но там казаха да се обърна към магазин на Виваком, те не откриват проблем, Само прехвърлят топката.

 

преди 33 минути, megatone написа:

Първата смяна на карта при виваком не беше ли безплатна? Поне на мен са ми сменяли дефектирала карта без да плащам. 

Според посочения линк не пише да е безплатна замяната:

"При подмяна на SIM карта в случаите на кражба, загуба, блокиране с PUK код, механично увреждане или преминаване към различен формат на SIM, клиентът заплаща такса в размер на 5.99 лв с ДДС за всяко предоставяне на 4G SIM карта във VIVACOM магазин.

За целите на сигурността, след като получите SIM картата си за замяна, регистрираният титуляр на абонамента трябва да се обади на Обслужване на клиенти на телефон 123 и да активира картата."

 

преди 6 минути, ivan_pop написа:

Т.е. проблема никога не може да е в оператора.Така както е написано аз го разбирам,че SIM картата е работела при купуването и от оператора.

Ако беше написано:"Какво да направя,ако SIM картата ми не работи?",вече придобива друго тълкование!

Аз я купвам запечатана, никъде не се посочва - какво да направи потребителя, ако закупи дефектирал продукт - карта, телефон, лаптоп... Действително се прехвърля на 100% отговорността и последствията на клиента.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е хубаво де, очевидно е, че картата никога не е била активирана и ползвана. Отиди в магазина и им го обясни. Ако не ти съдействат си търси правата.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, megatone написа:

Е хубаво де, очевидно е, че картата никога не е била активирана и ползвана. Отиди в магазина и им го обясни. Ако не ти съдействат си търси правата.

 

Утре ще разбера със сигурност какво ще става. Благодаря на всички включили се в темата!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В крайна сметка според виваком всякакъв вид повреда на картата се заплаща от клиента. Не пожелаха безплатно да ми преиздадат SIM картата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 6.02.2019 г. в 5:32, jordanp написа:

В крайна сметка според виваком всякакъв вид повреда на картата се заплаща от клиента. Не пожелаха безплатно да ми преиздадат SIM картата.

Ами те пари искат да изкарват, нормално е да ти се подиграват. И другите и те така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване