Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

  • ×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

      Разрешени са само 75 емотикони.

    ×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

    ×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Turbocrusher SL
      Здравейте колеги, 
      На скоро си купих Huawei Nova 5t. След около месец употреба започна да излиза някаква черна линия отгоре до долу на екрана. Много е тънка и изчезва след около 5-10 мин. Появява се след около 3-4 часа. Питах тук-там и някои твърдяха, че проблема е в екрана, докато други твърдяха, че е в софтуера. Искам и вашето мнение по въпроса и ако имате идеи за решение на проблема. 
      Благодаря предварително ! 
    • от dimiter.iordanov
      Здравейте
      Искам да купя на дъщеря ми сравнително качествени слушалки за музика / тип тапи/ Ако са и с микрофон , чудесно!
      Ползва като източник iPhone , и предпочитам да са с кабел .
      Бюджет до 300 лева
       
      Не ползвам слушалки и поради тази причина се обръщам тук за съвет.
      Дамата е на 25 години  и ползва постоянно "тапи" .
      Благодаря предварително
    • от Soviet Soldier
      Отварям тази тема, за да представя по-детайлна информация, която аз не успях да открия из българските форуми, когато трябваше да направя избор. 

      Та заслужава ли си покупката на бюджетна китайска бензинова резачка за домашни нужди?  Моето мнение е, че си заслужават, защото конструкцията им е проста и надеждна. Повечето китайски бензинови резачки в ценови клас между 100 и 200лв са копие на японските Хитачи. Най-често техните разлики са в качеството на детайлите, сглобката и разни евтини пластмаски, докато картер, валове, бутала, цилиндри са сходни. 

      Марката и цената при този тип китайски продукти не винаги гарантира качество. Не е рядкост и да попаднете на заводски брак, което при бюджетните китайци се случва по-често, отколкото при марковите конкуренти.

      Основен плюс на китайските верижни триони е тяхната ниска цена. Към днешно дата прилична 45 кубикова китайска резачка, може спокойно да си намерите за 120-160лв. Докато един от най-евтините и слаби модели на немската компания Stihl примерно 32 кубиковата MS-180 в момента върви около 400лв. Разбира се цената на части, консумативи при марки като Stihl и Husqvarna e, поне 3 пъти по-висока. 
      За пример ще дам основен ремонт на двигателя на една китайска резачка, който би ви струвал към 30-40лв, толкова върви ремонтният комплект, цилиндър, бутало, втулка, сегменти. Отделно картерите са еднакви, а това ще рече, че ако вземете примерно 45 кубикова резачка, без проблем може да купите и да ѝ поставите бутало и цилиндър с работен обем 52 кубика. Това е правено неведнъж и гарантирано работи без проблеми. Има и други бутални групи, по-слаби и икономични, като 38 кубиковата и по-мощни, като 58 кубиковата. Варианти много, а това са най-разпространените.
      В моите разбирания 45 кубика са златната среда между нисък разход и мощност необходими за едно домакинство при шина 40см. По-мощните варианти вече ги ползват предимно професионално и с по-големи шини. Да, реално китайските бензинови резачки се ползват и за професионални цели, и се справят на ниво. 

      При избор на китайски верижен трион е най-добре де идете на място, а не да поръчвате онлайн, и не да се водите по, марки, цени или екстри, а по следните конструктивни особености: 

      Първата важно конструктивна особеност е въздушният филтър. Сваляте капачето на машината и гледате, обичайно са 2 типа: 

      Малък:

      И голям: 

      Големият е за предпочитане, защото се запушва по-бавно и по-слабо възпрепятства постъпването на кислород в двигателя. 

      След това развивате капачето на горивния резервоар и гледате бензиновия филтър, при тях също най-често срещаните типове са 2 

      Мрежест, който е добре да избягвате, защото при китайските най-често филтриращия елемент е само ситната мрежичка, която не върши добра работа:


      И с мека филтрираща тъкан, който е за предпочитане и реално върши работа, защото освен меката тъкан, след нея има и фина цедчица, подобна на тази в самия карбуратор: 


      След това гледате резачката да е без така наречения "мек старт", защото той е слабо звено и доста често създава проблеми. Мекият старт фактически се състои от спирална пружина, по-масивна от възвратната, и тя често се къса, или се износва пластмасата, в която обичайно стои. Да, реално стартерът с нея е много по мек и комфортен, но за жалост това е елемент често създаващ проблеми. 

      След това, ако имате видимост към маховикът, към който контактува стартера, гледате да е с метални крачета: 

      Защото пластмасовите по-често създават проблем, макар да не са скъп или труден за подмяна елемент:


      Наличието на ръчна помпичка, която прокарва бързо гориво до карбуратора е приятна опция, която може да ви спести няколко халосни дърпания на стартера. Желателно е да я има, но отсъствието ѝ не е особен проблем: 

      Колкото до шините и веригата, там е до късмет, а и са консуматив. Зависи какъв метал е ползван за изработката. Raider примерно на някои модели слагат уж "маркови' на Oregon, но и за тях мненията са доста противоречиви. 

      След като вече сте избрали и закупили най-подходящата за вас китайска машинка, е добре да я огледате хубаво, и при нужда да я доработите. Случва се някои неща да не са сглобени или завити, както трябва, да не пасват добре пластмасите, както в моя случай се оказа. Най-често при китайските машинки се случва да отсъства филтриращ елемент на въздухозаборника при маховика, или да е там, но да е зле поставен, или изрязан неправилно, и да не върши своята работа. За това е хубаво преди употреба капачето на стартера да се свали и да се види, а при нужда да се доработи.
      В моя случай филтриращ елемент присъстваше, но бе изрязан неправилно, в резултат на което отделението при карбуратора и основния въздушен филтър се запълваше с прах и фини стърготини, плюс това имаше луфт между пластмасите от към веригата, та от две места проникваше мръсотия. Този проблем се решава лесно, взимате една обикновена гъбка за миене на чинии, отделяте абразивната ѝ част (тя пропуска много добре въздух и в същото време филтрира добре), изрязвате и поставяте в луфтовете между пластмасите, ако такива има и от тях влиза мръсотия, също така, ако отсъства филтриращ елемент, или наличният не пасва добре. 



       



      Ето до къде води въпросният въздухозаборник: 


      Ето какво количество мръсотия улавя въпросният филтриращ елемент, само за едно ползване на резачката: 


      Добрата филтрация удължава живота на двигателя, защото тази мръсотия попадайки в цилиндъра се превръща в нагар, който с времето го надрасква и компресията намалява. 

      Избор и дозировка на двутактово масло: 
      Най-добре е да се взима пълна синтетика, защото тя оставя много по-малък нагар, има по-добри смазочни свойства, и по-дълго време издържа в смес с бензин без да влошава неговите качества. Дозировката на маслото спрямо литър бензин трябва да е според указанията на производителя на маслото. Ако се ползва синтетика, предозирането не е проблем, но ако се ползва минералка или полусинтетика, предозирането ускорява образуването на нагар, който съкращава живота на двигателя. 

      Относно маслото за веригата, най-добре е да ползвате специално предназначени за целта продукт, макар че обикновено 4-тактово масло също върши работа. Важно е да не е отработено от автомобил, защото помпите се задръстват, не са скъпи, но замяната им не е особено проста. 

      Реално нюансите по бензиновите резачки са доста, и ако не се нуждаете от мобилност, по-лесно и евтино е да изберете електрическа. Електрическите са по-евтини, експлоатацията им е по-проста и евтина, по-леки са, не дишате бензиновите изгорели газове, вибрациите са по-малко, стартирането е по-лесно, и като цяло си имат доста положителни страни.

      Изборът е ваш, успех!  

       
    • от ivoace
      Здравейте,
       Къде има сервиз за нетипични марки мобилни телефони в София? Имам нужда от поправка на мобилни телефони с марки UTOK, AllView и Cubot. Utok и AllView са с разширен жак за зареждане и не се захранват, а Cubot-a има нужда от смяна на екран. Някакви идеи?
      Благодаря предварително.
    • от Метин Шабан
      Здравейте хора, нужна ми е препоръка за избора на HDD или SSD. За сега обмислям само да си кача всички снимки и видеа (заснети са с телефон, не става въпрос за професионални,) документи и файлове за университета (ще има чертежи и визуализации, но все пак не са кой знае колко). Чудя се дали не е по-добре да взема ссд 512г, което да се закачи и да си стои постоянно. Може да го ползвам да запиша и нещо друго. Първоначалната ми идея беше да взема 1тб HDD и да го закачам само като трябва да прехъврля някой по-важен файл, но като видях, че има ссд на адата 512гб за 200лв  при положение че моето ссд на самсунг го взех на същата цена но 200гб се чудя кой вариант е по-добрия. Ще съм благодарен за съвет и да подскажете за какво да следя при избора. 
      Скоро може би ще трябва да сменям конфигурацията, това е една от причините също да съм се насочил към ссд-то.
      Благодаря на всеки отделил време и помогнал  !
       
      Кутия : CM N200 BLACK /USB3 /NO PSU
      Дъно: GB B85M-D3H /1150
      Графичен ускорител: MSI R9 280X GAMING 3G BF4
      Процесор: XEON E3-1230V3/QUAD/3.3/8M/B0X
      Рам: 2X4G DDR3 1600G ADATA XPG CL9
      Захранване: PSU FORTRON RIDER 550 BRONZE
      SDD:  Samsung SSD 840 EVO 250GB ATA Device  (250 GB, SATA-III)
      HSD:  WDC WD5000AAKX-00ERMA0 ATA Device  (500 GB, 7200 RPM, SATA-III)
       
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...