Премини към съдържанието
Aeternus Arcis

Съвет за гаранционен ремонт на сокоизстисквачка

Препоръчан отговор


Здравейте,
Имам следната машинка - Бош MESM731M. Купена от Технополис Варна вече преди повече от година. До сега я връщах 3 пъти и днес стана четвъртия - първите два пъти се счупваха крачетата на прозрачната кана, които държат капака (тази част, в която се намират ситото и шнека, а не каните за сок.), третия път нещо мотора се повреди, четвъртия път пак първоначалния проблем.

Аз се надявах да мога да си получа парите обратно, но ми казаха, че ги връщали ако и трите предни рекламации са записани като "ремонт", дори чух, че май трябвало и да са на една и съща повреда. В моите рекламации за първата и втората имам сервизни поръчки, където пише съответно "смяна кана" и "подменена кана", както и актове за удовлетворение, на които пише "чрез ремонт". На третата рекламация имам само акт за удовлетворение, където пише "чрез замяна с нова" - тук вече ми смениха цялата сокоизстисквачка.

В книжката пише: "Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл.115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба."

Не се съмнявам, че ако и този път ми я върнат със заменена кана, тя ще се повреди отново. Прави ли са с този "ремонт" и мога ли по някакъв начин да си върна парите, защото така и гаранцията ще замине, и времето ми, и сок няма да имам, а аз си я ползвам почти всеки ден?

Искам да добавя и че в новия протокол за рекламация пише "предишни посещения в сервиз: НЕ". Могат ли да ме мотаят, защото е сменена цялата?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, Aeternus Arcis написа:

мога ли по някакъв начин да си върна парите

Не. Поне засега. Имаш ново изделие с остатъчна гаранция срока на първоначалната сделка, а не нов срок. Евентуално удължен с документирания престой в сервиза. Едва ли е калпаво изделие че да се чупи толкова. Може би неправилна експлоатация?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Филипов написа:

Може би неправилна експлоатация?

Ако е неправилна експлоатация няма да уважат искането за гаранционен ремонт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

свържи се с КЗП преди 2,5 години ми бяхаа казали че ако има повече от 2 или 3 ремонта бяха непомня, казаха че имам право да искам нов уред (обаче ако дефекта е същия)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не четеш! Вече е заменеа с нова!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма неправилна експлоатация. Дори от немците в Амазон има отзив за същия проблем. Точно на последното счупване зеленчуците бяха нарязани на по-ситно от необходимото, но явно пластмасата не държи.

Значи ако от сервиза не благоволят да ми върнат парите, другия начин е евентуално да се счупи още 2 пъти? А за думите им, че трябва да пише "ремонт", а не "смяна на кана" като при мен, има ли нещо вярно, че изглежда много заобиколно?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

но мисля че бяха казали, че ако си доплатя може да взема и друга марка

Благоевград пл. „Георги Измирлиев” 1, сграда В на общината, стаи 507-508 тел. 073/882414
Бургас пл. "Гаров" №18 и 18А тел. 056/841246
Варна бул. ”Владислав Варненчик”, № 112, ет. 4 тел.052/603778
Велико Търново пл. ”Център-2” Корпус 2, ет. 1, стаи 106,107,108 тел./факс 062/624194
Видин ул. "Градинска" № 1, ет. 1, стая 4-5 тел. 094/606367
Враца ул. "Мито Цветков" № 2, стая 14-15 тел. 092/661038
Габрово ул. ”Брянска” № 30, ет. 4, стая 5 тел./факс 066/808821
Добрич пл. "Свобода" № 5, ет. 5 тел. 058/604067
Кърджали ул. ”Деспот Слав” № 1, ет. 4 , стая 417 тел. 036/162284
Кюстендил ул. „Демокрация” 44, ет. 9, стая 7 тел. 078/551391
Ловеч ул. ”Търговска” № 43, ет. 4, стаи 410,411,413 тел./факс 068/600994, тел.068/601408
Монтана пл. "Жеравица" № 1, ет. 8, стая 803 тел. 096/300586
Пазарджик ул. ”Генерал Гурко” № 3, ет. 3, стая 3 тел. 034/443495
Перник ул. „Св.Св. Кирил и Методи” 11, ет. 3, стая 22 тел. 076/603312
Плевен ул. "Димитър Константинов" 27, ет. 4, офис 1 и офис 13 тел. 064/800818
Пловдив кв. ”Кършияка”, ул. ”Васил Левски” № 50 тел. 032/631778
Разград бул. "България" № 15, ет. 4, стая 16 тел. 084/660702
Русе пл. ”Свобода” № 6, ет. 5, стаи 525,526,527,529 тел. 082/823273
Силистра ул. "Христо Смирненски" № 2 ,ет. 5, стая 27 тел. 086/822331
Сливен бул. „Цар Освободител” № 1, сградата на Община Сливен, стая 68 тел. 044/663041
Смолян бул. България 14, Областна администрация, ет. 3, офис 322 тел. 030/162135
София пл. ”Славейков” №4А, ет.3,4 и 6 тел. 02/933 0565, факс 02/9884218
София област пл. ”Славейков” №4А, ет.3,4 и 6 тел. 02/933 0563, факс 02/9884218
Стара Загора ул. ”Цар Симеон Велики” № 108, ет. 9 тел. 042/638265
Търговище ул. "30-ти януари" № 1, ет. 3 тел. 060/166712
Хасково ул. ”Патриарх Евтимий” № 2, ет. 3 тел. 038/624203
Шумен ул. „Съединение”, № 71, ет. 2, стая 12, п.к. 87 тел. 054/800413
Ямбол ул. „Търговска” № 2, ет. 2, стаи 4 и 6 тел. 046/624045

последния път от ЛИДЛ дори ми върнаха парите още на втория фал,

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля че в закона пишеше (не ми се търси сега) че след 3-а повреда и наличието на 4-а, клиента може да изиска нов уред или възстановяване на сумата. Обаче търговеца прави избора кое да е от двете. Щом са заменили уреда, мисля че няма какво да се направи по закон. Ако се стигне пак до замяна, може да поискаш да заменят уреда с друг на същата стойност или по скъп с доплащане от твоя страна. Ест. ако имаш време е най - добре да отидеш до КЗП и да им обясниш случая.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване