Премини към съдържанието
MisterDimchev

Читава кола до 4000лв автоматик? Възможно ли е?

Препоръчан отговор


Здравейте колеги.

Колата ще е за баща ми, вече е на години и гледам да е нещо по-лесно - автоматик. Удобство си е.

От доста време търся и от една марка на друга, от един форум на друг. Навсякъде различно ти казват.

Има ли такава кола - лесна за поддръжка, да е здрава, скоростната кутия най-вече да е здрава и дори да трябва нещо да се поправи, да е лесна работа, не изискваща огромни разходи.

Няма да е за състезания - главно градско каране и много рядко на няколко месеца най-много, веднъж извън градско.

Ако е по-нова ще е по-добре. За тези пари под нова разбирайте над 2002г (колкото по-нагоре, по-добре).

Знам, че са доста изсиквания за такъв бюджет, но като я взема да си я кара без много ядове все пак.

Благодаря предварително на хората които ще предложат нещо.

(Ако е марка + двигател (модел) ще е супер, понеже някой двигатели правят мизерии).

 

Може да давате и предложения за такива които не са автоматик. Автоматика е приоритет, но в крайна сметка, ако няма читав в тоя ценови клас, ще се вземе с ръчна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко втора употреба е на късмет. А тези с автоматични скоростни кутии още повече. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, MisterDimchev написа:

Здравейте колеги.

Колата ще е за баща ми, вече е на години и гледам да е нещо по-лесно - автоматик. Удобство си е.

Предишната ми германска каруца беше автоматик, на 60 хиляди километра ѝ се развали управлението на автоматичната кутия, това е отгоре върху нея един модул. Вътре зъбните колела не са се изронили.
Е, за ремонт щеше да ми струва точно тези 4000 лв в сервиз на марката.
Резултатът беше че си купих нова кола и не я ремонтирах, не съм балък.
Ако бях платил за ремонта и ме удари после някой нещастник и ми я декласират от застрахователите, техните експрети като кажат че не става за ремонт, тогава нямаше да държат сметка че съм се прекарал да дам 4000 лв за ремонт, а щяха да ми дадат едни смешни пари застраховотелите.
Един автоматик като се повреди и ако е на повече от 5 години, еми става с отрицателна стойност на пазара.
А една година преди да се повреди, бях му говорил на братчеда като се сетя да купувам нова да му я закарам подарък в София и да му я оставя там. Не е давала никакви признаци на проблеми автоматичната скоростна кутия преди да се повреди. Няма никакъв начин да се разбере предварително. Пак повтарям, само на 60000 км беше, аз карам малко на година, най-много градско.
Та, бегай далече от автоматик на повече от 5 години, да не си хвърлите парите на вятъра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, Емил Костов написа:

Всичко втора употреба е на късмет. А тези с автоматични скоростни кутии още повече. 

С механика е същата работа, особено при моделите с демпферен маховик. Ако маховикът е за смяна плюс цената на съединителя спокойно минава 1000лв.

В този ценови клас бих се насочил към Alfa Romeo 166 2,4 jtd. Това е голям, комфортен, достатъчно динамичен и сравнително здрав автомобил, влизаш в този нисък бюджет. За скоростните кутии съм обяснил, дали автоматична или ръчна, ако не гледате добре ще се насадите на скъп ремонт. Двигателите 2,4jtd са едни от най-удачните дизели, но си имайте предвид, че са на километри. На първо място се уверете, че дюзите са читави защото са 5, рециклират се, но ремонта не е евтин (до колкото си спомням към 300лв на дюза) след това гледайте турбината. Турбините са слабо място при всеки автомобил, ремонта им е 350-400лв. По ходовата 166-цата, както всеки комфортен и масивен автомобил от този клас не е сред най-евтините за ремонт. Иначе салоните са хубави, кожата е качествени, купетата са здрави не са гнилочи, дизайна поне в моите виждания е доста добър. Автомобила е читав като цяло, има си своите силни и слаби места, както всяка друга кола. Според мен в съотношение цена-качество си заслужава. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Soviet Soldier написа:

С механика е същата работа, особено при моделите с демпферен маховик. Ако маховикът е за смяна плюс цената на съединителя спокойно минава 1000лв. В този ценови клас бих се насочил към Alfa Romeo 166 2,4 jtd. Това е голям, комфортен, достатъчно динамичен и сравнително здрав автомобил влизаш в този нисък бюджет. За скоростните кутии съм обяснил, дали автоматична или ръчна, ако не гледате добре ще се насадите на скъп ремонт. Двигателите 2,4jtd са едни от най-удачните дизели, но си имайте предвид че са на километри, на първо място се уверете че дюзите са читави защото са 5, рециклират се но ремонта не е евтин (до колкото си спомням към 300лв на дюза) след това гледайте турбината. Турбините са слабо място при всеки автомобил, ремонта им е 350-400лв. По ходовата 166-цата, както всеки комфортен и масивен автомобил от този клас не е сред най-евтините за ремонт. Иначе салоните са хубави, кожата е качествени, купетата са здрави не са гнилочи, дизайна поне в моите виждания е доста добър. Автомобила е читав като цяло, има си своите силни и слаби места, както всяка друга кола. Според мен в съотношение цена-качество си заслужава. 

Пак е на късмет. Аз съм карал Опел омега 2.5 TDI комби автоматик. Уникална машина. Само, че собственикът я поддържа. Но пък те много гният та няма пълно щастие. Колкото до Алфа Ромео, аз съм скептик към тези италански електроники, но един приятел я има с пълните екстри. Е да му ева майката кеф си е да я караш. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да разгледаш и оферти за Фиат Крома. Автоматика им е надежден ( японски е ). Двигателя 1.9 мултиджет  150к.с. е доста разпространен и се монтира и от други автопроизводители.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледай само да не са роботизирани кутии, че в този диапазон предлагането е само от тях - Ситроен Ц3, Опел корса и тем подобни.

Отделно, лично мнение - насочи се към бензин с опция за газова уредба, въпреки, че съм с дизел, но той е друг клас автомобил и бензиновите двигатели са "екзотика".

Eто ти обявите за София за автоматик+бензин коли да искаш автомат 1000-4000лв.

Отделно ако си от София има една автокъща в Богоровите - ИвасАуто там автомобилите са от Италия и във вида, в който са ги докарали. Гледаш и харесваш и тъй като са да не казвам какви може и да се поспазариш малко за цената на колата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази Октавия изглежда примамливо  ЛИНК

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, Белгиеца написа:

Резултатът беше че си купих нова кола и не я ремонтирах, не съм балък.
 

Той бащата на времето си купи,чисто нов Фият 125  ,което е горе кола, колкото твоя дакел.Тамън,я купува,качва се и тръгва към вкъщи и след 20 км маторя спира и ни напред ни назад.Вярно има гаранция,амa като цяло божа работа е това Белжо.Аз съм имал автоматик на 350 000км го взех, от един дядка холандец за без мангизи.Дигнах само щеката на маслото,видях,че е бистро, даже не съм го и сменял.Попилях я от каране,за една година и врътнах 60 000км.Два пъти ходих и се пребирах с нея до бегето,автомата часовник,маторя часовник,  накрая я шитнах с голямо нежелание на един чичка в София, понеже все още автомобила беше много запазен екмпляр, и то на газ.Нямаше едно копче или екстра,която да не работи.Но не ми трябваше вече голяма кола за дълги пътувания.

преди 14 часа, MisterDimchev написа:

Здравейте колеги.

Колата ще е за баща ми, вече е на години и гледам да е нещо по-лесно - автоматик. Удобство си е.

От доста време търся и от една марка на друга, от един форум на друг. Навсякъде различно ти казват.

Има ли такава кола - лесна за поддръжка, да е здрава, скоростната кутия най-вече да е здрава и дори да трябва нещо да се поправи, да е лесна работа, не изискваща огромни разходи.

Няма да е за състезания - главно градско каране и много рядко на няколко месеца най-много, веднъж извън градско.

Ако е по-нова ще е по-добре. За тези пари под нова разбирайте над 2002г (колкото по-нагоре, по-добре).

Знам, че са доста изсиквания за такъв бюджет, но като я взема да си я кара без много ядове все пак.

Благодаря предварително на хората които ще предложат нещо.

(Ако е марка + двигател (модел) ще е супер, понеже някой двигатели правят мизерии).

 

Може да давате и предложения за такива които не са автоматик. Автоматика е приоритет, но в крайна сметка, ако няма читав в тоя ценови клас, ще се вземе с ръчна.

Освен автотаика, предполагам ще искаш и всичко друго да е читаво по автомобила.И двигател и екстериор и  интериор.За тия мангизи няма как да стане, няма какво да се лъжем.Ако автомата и мотора са ок,то вътре и от вънка  ще е кочина.Ако отвънка и от вътре е напудрена,автомата или мотора ще са с проблеми.За тия пари може да се намери читав автомат, но ще е с кански компромоси, по останалото от колата.Аз лично за тия пари не бих се насочвал към конкретни марки или да имам изискване към екстри, а бих търсил възможно най-запазен автомобил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има запазени автомати и то много! Ама са като билетите от лотарията, всичко е на късмет. Дори и да намерите автомобил и да го спазарите за добра цена си остават едни други разходи:

Ако е нов внос регистрация в КАТ с всичките глупости за около 450-500лв.

Ако е регистрирана и карана в България прехвърлянето е евтино, но като гледам какви са пътищата ни ще е голям късмет да се намери запазена кола и то редовно поддържан автомат.

Само маслото на кутията в най-добрия случай струва 100+ лева. А щом се купи колата трябва да има заделени поне едни 500лв. за смяна на масла, консумативи, дори и части след оглед от майстор ако се налага.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, franchesko написа:

Освен автотаика, предполагам ще искаш и всичко друго да е читаво по автомобила.И двигател и екстериор и  интериор.За тия мангизи няма как да стане, няма какво да се лъжем.Ако автомата и мотора са ок,то вътре и от вънка  ще е кочина.Ако отвънка и от вътре е напудрена,автомата или мотора ще са с проблеми.За тия пари може да се намери читав автомат, но ще е с кански компромоси, по останалото от колата.Аз лично за тия пари не бих се насочвал към конкретни марки или да имам изискване към екстри, а бих търсил възможно най-запазен автомобил.

Ква е тая логика, че ако отвън е добре един автомобил отвътре ще е зле? Ако един човек си обича колата, има възможност и желания да е поддържа, то тя ще е добре и външно и вътрешно. Ако е някакъв взел я с парите от на баба къшто, колата ще е неподдържана, както външно така и вътрешно. Човек дето няма пари да си боядиса калника, едва ли ще залива и скъпо масло, едва ли ще го сменя навреме и така нататък. 
Разбира се че има прилични автомобили, важното е да се гледа за гореизброените скъпи за отстраняване проблеми. Дреболии по стар автомобил винаги се намират, но дреболиите не го правят лош или непригоден за употреба. Представи си следната ситуация, имаш една 166-ца примерно, имал си финансова възможност и техническа грамотност да се грижиш за нея прекрасно, но в даден момент просто автомобилът ти остарява морално, а на теб ти се иска нещо по-съвременно, примерно GIULIA, имаш финансовата възможност да си я позволиш, а старата 166-ца вече не ти е нужна, само трябва да ѝ плащаш данъци и подобни, а тя да стои и гние. Тези стари автомобили имат определен ценови диапазон, в зависимост от това, колко е запазена, и каква е нейната комплектация. Тя може да е като нова, но пари читави няма как да ѝ вземеш, защото това е морално остарял автомобил. По тази причина се намират и прилични автомобили на ниски цени. Просто за дадения модел и дадена комплектация,  никой няма да даде някаква космическа сума. Само редките версии вървят на малко по-високи цени. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, Kamen Zhelyazkov написа:

Може да разгледаш и оферти за Фиат Крома. Автоматика им е надежден ( японски е ). Двигателя 1.9 мултиджет  150к.с. е доста разпространен и се монтира и от други автопроизводители.

Интересно предложение, четох доста за нея, дори казват, че автоматика бил по-читав от ръчните скорости. 

За колегата с Алфата - за тях нищо добро не съм чувал, имах и познат който караше една, повече беше в сервиз от колкото се караше. Тази марка дори за много хора да е добра, аз лично ще я пропусна.

Доста добро неща чета и за Audi A2. И то явно ще взеле като опция.

Някой да има впечетления от Смарт за четирима? На цена е доста добре - не е автоматик, но какво да се прави.

Шкода Октария не я харесвам на вид - дървена ми е. Фабия по-може, но интериора е малко "постен". 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Soviet Soldier написа:

Ква е тая логика, че ако отвън е добре един автомобил отвътре ще е зле? Ако един човек си обича колата, има възможност и желания да е поддържа, то тя ще е добре и външно и вътрешно. Ако е някакъв взел я с парите от на баба къшто, колата ще е неподдържана, както външно така и вътрешно. Човек дето няма пари да си боядиса калника, едва ли ще залива и скъпо масло, едва ли ще го сменя навреме и така нататък. 
 

Ами говорим за коли до 4000лв все пак, това за автомобил,който движи са смешни пари и на повечето хора са наясно,че ще бъде с компроси.Виждал съм десетки автомобили,добре подържани от към двигател и окачване,но мизерен интериор и екстериор.Чисто и просто тези хора осъзнават,че неподържан двигател и окачване,те оставя на пътя като стой та гледай,но олюпен калник или мръсни седалки не.За това влагат средства само там където е нужно автомобила да движи безпроблемно.Примерно холандците са луди по кучета и котки.Знаешли колко трудно им се чистят космарлаците от седалките.Ако всеки ден ги возиш,всеки ден трябвава да ги чистиш.Знаеш ли кой ще ти се занимава,точно никой.Виждал съм кола на жена,която има и куче и котка.Явно са се били в колата.Централната част на таблото цялата надрана от ноктите им.Салона целия омурдарен.Но подържана от към двигател и окачване ,,от до,, понеже е жена и не разбира,като отдиде за годищшен технически преглед,и те и казват:  ,,Трябва да си смениш двигателното масло,за да не си строши бързо двигатела,свещи,филтри,гуми и спирачки за безопаснот,, .И тя като е жена и не разбира, те сложат най-скъпите гуми,мишелин или континетал,даже напомпани не с обикновен въздух,ами не се сещам термина български,онова с което не спадат.Знаели на такива омурдарени коли вътрешно и външно какви сметки съм виждал,че са им плащали на влизане в сервиз за обслужване???

преди 4 часа, Soviet Soldier написа:

Представи си следната ситуация, имаш една 166-ца примерно, имал си финансова възможност и техническа грамотност да се грижиш за нея прекрасно, но в даден момент просто автомобилът ти остарява морално, а на теб ти се иска нещо по-съвременно, примерно GIULIA, имаш финансовата възможност да си я позволиш, а старата 166-ца вече не ти е нужна, само трябва да ѝ плащаш данъци и подобни, а тя да стои и гние. Тези стари автомобили имат определен ценови диапазон, в зависимост от това, колко е запазена, и каква е нейната комплектация. Тя може да е като нова, но пари читави няма как да ѝ вземеш, защото това е морално остарял автомобил. 

И какво като е морално остаряла??? Има си фенове на модела,които биха платили добри пари за нея.Ако в крайна сметка не се намерят такива, тука наем на един гараж е 40 евро на месец.Което реално нищо не е.Спирам е я от движение,за да не и се въртят данъци и застраховки и нека седи в гаража,до като стане класика,и тогава рязко да започне да по-скъпва.Не бих я дал за 4000лв.То читава 156-ца не бих дал за 4000лв, ка моли 166-ца.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Миналата година няколко месеца търсих автоматик за около 5-6 бона и нищо прилично не намерих - да подчертая, че точно автоматик търсех, а не роботизираните кутии, че при тях чудото е още по- голямо. А 166 е уникален автомобил, но намериш ли запазен такъв, ходи пусни и едно тото фишче.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване