Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте. Не знам как е при другите оператори, но А1 е уникален ужас и имам чувството, че повечето служители там са набирани с конкурс за идиоти. Никога не бих подписал с тях, но лош късмет ме споходи. Бях към Близо и Мтел ги купи. Ползвам кабелен интернет и  цифрова телевизия, към края на договора Близо ми подариха таблет с пакет за мобилен интернет. Телефона ми е към Теленор. Опитаха се от Мтел да ме накарат да си взема номер от тях, но ги отрязах. Евтини трикове от рода - имате подарък телефон и т.н. Плащам си онлайн и избягвам да влизам в техните офиси дори, но декември ми се наложи, за да подновя договора си. При мене си остана оборудването и мрежата от Близо и понеже те я поддържаха добре все още  няма сривове. По принцип бях решил да се преместя някъде при изтичане на договора ми, но първо се оказа, че точно оператора, който си харесах няма покритие при нас. Второ за другите в района не намерих добри отзиви. Пак казвам, че бях много доволен от Близоо и години след тях всичко си работи. Реших да остана. Само че от А1 почнаха да си показват рогата. При преподписването на договора исках да махна стационарния телефон от пакета, защото изобщо не го ползвам. 3 лв. всеки месец ги давам за нищо. Исках да махна и мобилния интернет, защото много рядко ползвам таблета, да не кажа въобще. Още 10 лева излишен харч. Само че в А1 май не обичат, когато се отказваш от услуга. Служителката в офиса ме заля със суперлативи, че съм лоялен клиент и щяла да ми предложи специални промоции, които ги няма в техните брошури. Казах й, че съм доволен от скоростта на интернета и че гледам 3-4 програми от телевизията и тези 140 дори са ми много. Сервирах, че се отказвам от стационарния телефон и мобилния интернет. Само че не стана на моята. Служителката взе да ме успива, че й трябвало поне половин час, за да извади стационарния телефон от общия пакет. Било много сложно. А за мобилния нет трябвало да подам специално предизвестие и чак след 30 дни ще го спрат. Оставих я за час и пак се върнах, но на практика тя нищо не беше свършила. Не можело да махне телефона, защото той ми намалявал цената на интернета и телевизията. Било общ пакет и ако го развали ще си загубя правата на лоялен клиент и ще плащам много скъпо. Поне така ме успа. Без да ме пита ми вдигнала скоростта и броя на телевизионните програми. Пак щяло да плащам по-евтино. А за предизвестието предложи да отида януари, че сега нямало бланки. Все едно преподписах, защото бързах и почувствах, че се изнервям, а не ми се вдигат скандали. Няма смисъл. После стана още по-забавно. Още същия ден ме търсиха от някакъв технически отдел на А1. Да се уточним кога да дойдат за да ми монтират интернета и телевизията. Успях да им обясня, че аз само преподписвам договор и всичко се запазва. Така че не е нужно нещо ново да се инсталира. Явно служителката ме беше маркирала като съвсем нов клиент. Логично след месец ми дойде по-солена сметка. Загубих си и промоцията за А1 now. По предишния ми пакет ми се полагаше дългосрочно безплатно, а по новия почнаха да ме цакат по 3 лева месечно. Увеличаха и спортните канали Макс спорт и оттам дойде още 1 лев към сметката. За капак си пуснах и Диема екстра пакета за месец и като ми дойде сметка 51 лв. щях да припадна. Три дена им звънях всеки ден докато спрат Диемата. Сега се боря да спра мобилния интернет, но май е почти невъзможно. В офиса не приемат предизвестие, а искат да се обадя на някакъв телефон. От там ти дават код и трябва да ти се обадят до 2 работни дни. Така поне казаха. Някакъв отдел за прекратяване на договори. Да говорят с мене и като  се разберем чак тогава да отида  в офис и да пусна предизвестието. Само че вече седмица никой не се обажда. Тия ме правят на маймуна и май е невъзможно да се откажеш от каквото и да е при тях? Освен да спра да плащам и тогава щат не щат ще ми спрат всичко?    

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В едно предаване по телевизията миналата година казаха, че по принцип по новите правила от европа клиент може да се откаже  от договор преди изтичането на стока без неустойка при промяна на общите условия. Това важи до месец след влизането на новите общи условия. Това го казаха за мобилните планове. Но би трябвало това условие да важи за тв и т.н. Само, че служителите на телекомите крият това и казват, че не е вярно. Даже в самото предаване направиха тест без да се представят да си прекрати водещия договора но му отказаха. 

Та мисълта ми е ако нищо друго не помага да изчакаш да променят общите условия и да се откажеш. 

Подай жалба и до КЗП. 

Виж това от 19.10 мин. : https://www.bnt.bg/bg/a/nekorektno-povedenie-ot-strana-na-mobilnite-operatori-20062018 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Rewivo написа:

Освен да спра да плащам и тогава щат не щат ще ми спрат всичко?    

С този начин на спиране изнасилиха мой близък човек Ноември миналата година. Не искат да спрат услугата на телефона и да приемат дължимата сума за два неплатени месеца към Bob, който не е активен за тези два месеца по обясними причини и казват да дойдеш другия месец, защото щял сам да спре и нямало смисъл да попълваме молби. На другия месец Декември казват за още един месец, понеже предния служител не е сметнал правилно срока. На по-следващия Януари казват пак да дойдеш на другия следващ месец, понеже тогава щял да бъде изключен напълно да му блокират всякакви разговори. Та от Ноември за един опустял от два месеца телефон трае чак до Февруари! Много трудно се отписваш и нямат желание да го направят, а ти си плащаш като поп с лихвите! Изглежда са чакали да минат 6 месеца идиотите! Тази графа показва предпочитанията и съответно пазарния дял в нашия град, резултата е направен за два дни. Като гледам доста са залязли.

TV_and_Internet_ISP_quota.gif.c7f2f8afeda44a0afc1a96a93eb9b196.gif

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Може, може - преди 2-3 месеца го играхме тоя театър с един познат за негов план в офис на А1. Не можело. Пак бяха едни увъртания, едни свалки за нови тарифи и други идиотии...
Не искаха тихо и кротко.
Е, сед 30 минути мотане ми падна пердетУ и избучах. А беше навалица в офиса.
Започна се едно звънене в централата, едни разговори (на служител с друг такъв)
Е, накрая стана каквото трябва.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е трябвало да преподписваш. Щом си си сложил подписа значи си се съгласил с новия договор. Трябвало е да си направиш скандала. След като знаеш какви са МЕНТЕЛ, знаеш че и нещата с тях не минават гладко. Изискай им копие от договора, следи кога изтича и след това се раздели с тях.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

 

преди 22 минути, Емил Костов написа:

Не е трябвало да преподписваш. Щом си си сложил подписа значи си се съгласил с новия договор.


https://www.economic.bg/bg/news/8/kzp-dogovorat-s-mobilen-operator-mozhe-da-bade-prekraten-bez-neustojki-do-7-dni.html

Няма начин да няма начин! Важно е да се знае/намери правилният.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, DarkEdge написа:

Договорът с мобилен оператор може да бъде прекратен без неустойки до 7 дни след сключването му, ако клиентът не е дал съгласието си той да влезе в сила веднага.  Това не важи за проблема на постващия. Той се е съгласил. Освен това е и пакетна услуга с устройство на изплащане и прочие. Просто не е трябвало да подписва договора.

преди 3 минути, DarkEdge написа:

 


https://www.economic.bg/bg/news/8/kzp-dogovorat-s-mobilen-operator-mozhe-da-bade-prekraten-bez-neustojki-do-7-dni.html

Няма начин да няма начин! Важно е да се знае/намери правилният.

Аз няма да споря. Reviwo се е подписал под общите условия на договора без да го прочете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Да, тя затова е опцията "Дайте ми копие от договора да го обмисля (обсъдя с адвоката си)...". Никой не може да знае всичко. Затова са консултациите.
И не всяко задължение е задължение:
https://goo.gl/azvxTz

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, DarkEdge написа:

Да, тя затова е опцията "Дайте ми копие от договора да го обмисля (обсъдя с адвоката си)...". Никой не може да знае всичко. Затова са консултациите.
И не всяко задължение е задължение:
https://goo.gl/azvxTz

Не говоря, да го обсъжда с адвоката си, а да види за какво точно плаща. След като се е подписал нищо не може да направи. Няма как да докаже, че служителката до е излъгала, но пък щом иска да се консултира. Много внимателно в днешно време човек трябва да се съгласява да си поставя подписа под даден документ независимо за какво е .

Иначе за А1, няма да коментирам. Не, че другите оператори са цвете за мирисане, но тези и след 10 години ще са си същите маймуни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вече изказах мнение по въпроса, както и разказах случая с родителите ми в заключената вече тема.

Само ще добавя линк към страницата, която беше много полезна за мен и за оформянето на молбите, исковете и заяленията, който трябваше да оформим.

https://kzp.bg/polezni-saveti/uyazvimi-grupi-potrebiteli-po-vazrastnite-hora-promociite

Успех на Rewivo!

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, hjhj написа:

В едно предаване по телевизията миналата година казаха, че по принцип по новите правила от европа клиент може да се откаже  от договор преди изтичането на стока без неустойка при промяна на общите условия. Това важи до месец след влизането на новите общи условия. Това го казаха за мобилните планове. Но би трябвало това условие да важи за тв и т.н. Само, че служителите на телекомите крият това и казват, че не е вярно. Даже в самото предаване направиха тест без да се представят да си прекрати водещия договора но му отказаха. 

Та мисълта ми е ако нищо друго не помага да изчакаш да променят общите условия и да се откажеш. 

Подай жалба и до КЗП. 

Виж това от 19.10 мин. : https://www.bnt.bg/bg/a/nekorektno-povedenie-ot-strana-na-mobilnite-operatori-20062018 

Благодаря за тази информация. Изгледах цялото предаване и ми беше много интересно.

преди 10 часа, Бонбон с катран! написа:

С този начин на спиране изнасилиха мой близък човек Ноември миналата година. Не искат да спрат услугата на телефона и да приемат дължимата сума за два неплатени месеца към Bob, който не е активен за тези два месеца по обясними причини и казват да дойдеш другия месец, защото щял сам да спре и нямало смисъл да попълваме молби. На другия месец Декември казват за още един месец, понеже предния служител не е сметнал правилно срока. На по-следващия Януари казват пак да дойдеш на другия следващ месец, понеже тогава щял да бъде изключен напълно да му блокират всякакви разговори. Та от Ноември за един опустял от два месеца телефон трае чак до Февруари! Много трудно се отписваш и нямат желание да го направят, а ти си плащаш като поп с лихвите! Изглежда са чакали да минат 6 месеца идиотите! Тази графа показва предпочитанията и съответно пазарния дял в нашия град, резултата е направен за два дни. Като гледам доста са залязли.

TV_and_Internet_ISP_quota.gif.c7f2f8afeda44a0afc1a96a93eb9b196.gif

Определено им намаляват клиентите и може би затова постепенно надуват цените. Аз когато подписвах с Близоо бях на много изгодна промоция. За троен пакет интернет, телевизия и стационарен телефон плащах по 15 лева. Сега плащам близо 40 лева и няма никаква разлика в качеството и оборудването си е същото. Просто много бавно и настъпателно прибавят уж някакви екстри към пакета, от които обаче няма как да се откажеш. Ще дам конкретен пример. Преди известно време се появиха спортните програми Макс спорт. Бяха две програми и ми ги включиха съвсем безплатно. При преподписването на договора ми обаче този пакет от спортни програми вече се водеше като задължителна екстра към основния телевизионен пакет, но не биеше на очи, защото струваше 2 лв. месечно. Пак повтарям, че нямаше как да го откажа или поне така ми казваха в офиса на А1. После се добавиха с времето 3 и 4 спортни канали. Част от спортния пакет и не можеш да го откажеш. В началото месец са без пари и после по 1 лев за всяка програма отгоре. Ето как сметката се е вдигнала с 4 лева месечно неусетно. Няма гаранция че няма да се появи и 5 и 6 и 10 спортен канал.  

преди 4 часа, Емил Костов написа:

Не е трябвало да преподписваш. Щом си си сложил подписа значи си се съгласил с новия договор. Трябвало е да си направиш скандала. След като знаеш какви са МЕНТЕЛ, знаеш че и нещата с тях не минават гладко. Изискай им копие от договора, следи кога изтича и след това се раздели с тях.

По принцип бяха решил да не преподписвам. И предварително проучвах възможните опции за смята на оператора, защото работя основно от в къщи и един ден без интернет не мога да си позволя. Само че малшанс. Бях се спрял на доставчик Нет1. Имаха офис сравнително близко дори. Когато обаче отидох да говоря с тях се оказа, че точно в нашето каре на квартала нямат покритие. За капак по това време имаше авария с Виваком, а знаете, че Теленор не предлагат телевизия и домашен нет.  Стана дума, че за качеството на услугата нямах претенции, защото Близоо си бяха изпипали нещата. Затова реших да действам на принципа, че в отбор, който печели не се правят смени. Аз искам да си спра мобилния интернет, защото не го ползвам. Договора за него е отделен и изтече още в началото на декември. Само че от А1 ме разиграват и на моменти директно ме лъжат само и само да не го спра. Затова и пуснах основно темата. Аз има казвам, че имам достъчно услуги към тях и съм доволен, но не ползвам този мобилен интернет и искам да го спра, защото тези 10 лева към сметката всеки месец вече ми идват много. Но с тяхното дебилско поведение ме настройват да търся начин да се откажа изцяло от техните услуги. Когато някой те разиграва не ти е приятно никак всеки месец да му пълниш гушата с твоите пари, нали?   

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбирам те, но не е трябвало да се подписваш.  С подписа си съгласен с общите условия на този договор. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Емил Костов написа:

Договорът с мобилен оператор може да бъде прекратен без неустойки до 7 дни след сключването му, ако клиентът не е дал съгласието си той да влезе в сила веднага.  Това не важи за проблема на постващия. Той се е съгласил. Освен това е и пакетна услуга с устройство на изплащане и прочие. Просто не е трябвало да подписва договора.

Аз няма да споря. Reviwo се е подписал под общите условия на договора без да го прочете.

При мене много лошо ме изработиха. Исках да преподпиша, но с идеята да се откажа от стационарния телефон, който беше част от пакета и мобилния интернет, който е на отделен договор. Когато отидох в офиса на А1 в началото на декември 2018 всичките ми договори вече бяха в режим "изтекъл". Ако някой пита защо съм бързал да преподпиша ще кажа, че договора ми се води на някаква промоционална цена за 2 години и като изтече цената би трябвало да се вдигне. То и при тая промоция плащам близо 40 лева, а без нея ще стане направо златно. Затова показах какво точно искам на служителката, използвайки брошурата. Само че тя каза да не гледам там, защото аз съм стар и лоялен клиент и тя ще ми предложи много по-изгодни неща. Е видяхме колко са по-изгодни. На практика сега плащам по-скъпо. Не можело да махна стационарния телефон, защото бил част от пакета и без него щяло да стане много по-скъпо. За мобилния нет трябвало предизвестие, но се оказа, че нямало бланки в момента. Много лошо ме изработиха, но и аз си бях виновен, че се съгласих. На практика гласувах пълно доверие на служителката. Казах й кое ми е важно и колко искам да плащам и тя каза да се поразходя 30 минути докато подготви нещата, че било много сложно. Върнах се, тя каза, че всичко е наред и подписах.  

преди 4 часа, DarkEdge написа:

Да, тя затова е опцията "Дайте ми копие от договора да го обмисля (обсъдя с адвоката си)...". Никой не може да знае всичко. Затова са консултациите.
И не всяко задължение е задължение:
https://goo.gl/azvxTz

Недей ми говори за адвокати, че  и това ми е болна тема сега. Загубих много близък човек при катастрофа. Още докато висях пред реанимацията на Пирогов ме накацаха поне 5-6 адвокати по такива дела с големи обещания. Изобщо не ми беше до това при положение, че майка ми се бореше за живота си. За жалост тя почина. Нямаме семеен адвокат и затова наех най-напористия. Той гонеше срокове да съди застрахователя на шофьора-убиец. Бях в такъв шок, че не знаех на кой свят съм и какво подписвам. Застрахователя плати някакво обещетение и адвоката прибра 30% от него. Сега текат още дела, но откакто адвокатът взе парите аз не съм му виждал очите.  Чухме се няколко пъти по телефона и все обещава да се видим, но после пак се покрива. Това е такава мафия и печалбарство на гърба на човешката трагедия, че не ми се говори. В тая държавичка има хора, които правят пари от всичко.  Всичко това ти го пиша, за да не се чудиш, защо вече не вярвам грам на адвокатите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ментел, или както сега ги наричам - А-Лайно, винаги са били говеда. Едно време сключих договор за абонамент към тях, още не бяха минали и 2 седмици от подписването на договора и ми идва сметка за 76 лв. и за която се оказа, че по време на деня, когато спя, съм говорил с Китай и Тайван, при положение, че по онова време роумингът трябваше специално да се активира. Отделно, че и не познавам никого извън България. Казах им да си търсят парите от този, който ми е надписал сметката. Много подобна беше и историята с византийците от Глобул.
Затова вече 10 години съм абонат на Виваком и нямам никакви оплаквания от тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 18.03.2019 г. в 10:43, Емил Костов написа:

 

Иначе за А1, няма да коментирам. Не, че другите оператори са цвете за мирисане, но тези и след 10 години ще са си същите маймуни.

Аз пробвах да им дам шанс да им се остана клиент ,защото все пак станаха А 1 ,но промяната беше само в засиления обхват на места,иначе А1 ми вадиха оферти за лоялен клиент ,дето ги има при другите за нов абонат,че даже и по-добри...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 18.03.2019 г. в 3:04, Бонбон с катран! написа:

С този начин на спиране изнасилиха мой близък човек Ноември миналата година. Не искат да спрат услугата на телефона и да приемат дължимата сума за два неплатени месеца към Bob, който не е активен за тези два месеца по обясними причини и казват да дойдеш другия месец, защото щял сам да спре и нямало смисъл да попълваме молби. На другия месец Декември казват за още един месец, понеже предния служител не е сметнал правилно срока. На по-следващия Януари казват пак да дойдеш на другия следващ месец, понеже тогава щял да бъде изключен напълно да му блокират всякакви разговори. Та от Ноември за един опустял от два месеца телефон трае чак до Февруари! Много трудно се отписваш и нямат желание да го направят, а ти си плащаш като поп с лихвите! Изглежда са чакали да минат 6 месеца идиотите! Тази графа показва предпочитанията и съответно пазарния дял в нашия град, резултата е направен за два дни. Като гледам доста са залязли.

TV_and_Internet_ISP_quota.gif.c7f2f8afeda44a0afc1a96a93eb9b196.gif

кой са тези sprint 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 19.08.2019 г. в 18:06, ninov написа:

кой са тези sprint 

Доставят интернет и кабелна телевизия в Плевен!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...