Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Звукът от клипа го имаше и като нова. Но напоследък се усилва все повече, само когато е на центрофуга! Иначе като пере е тиха! Някакви идеи?

Благодаря! :)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За лекото тракане ли става дума? Това най-вероятно ще е от маркучето на пресостата. На него има един дунапренен пръстен, който с времето се свлича и започва въпросното маркуче да контактува с корпуса по време на центрофуга и да трака. Ако е от него, просто отворете горния капак (държи се на два винта отзад, след като ги отвиете плъзвате капака назад и нагоре) пуснете я заредена с пране да центрофугира и го наместете по време на работа в позиция, в която въпросното тракане го няма, а след като приключи го фиксирайте с малко лепило.

VSfbQOj.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Soviet Soldier написа:

За лекото тракане ли става дума? 

За мен това е свистене...колкото по - бързи стават оборотите!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, barbuncela написа:

За мен това е свистене...колкото по - бързи стават оборотите!

Има и тракате, започва от ~ 00:34. Звукът от електромотора с времето леко се изменя, в резултат на износване на четчиците контактуващи с колектора на електромотора, което не бива да ви тревожи, нормално е. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Soviet Soldier написа:

Има и тракате, започва от 00:36. Звукът от електромотора с времето леко се изменя, в резултат на износване на четчиците контактуващи с колектора на електромотора, което не бива да ви тревожи, нормално е. 

Аха! Ясно, нови четки след време! Благодаря! :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, barbuncela написа:

Аха! Ясно, нови четки след време! Благодаря! :)

Те като се износят ще даде грешка, и тогава се предвижда замяната им. Като цяло машинката си е изправна и не виждам повод за притеснение. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и на мен ми се струва че вие лагер

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 целта беше да видиме че  има скъпа пералня и носи чисти  дрехи .

  мисията изпълнена

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 часа, Yvan Sergeеv написа:

 смажи лагера 

И кой точно лагер бе Иване ??  Ще ти помогна, сещам се за поне 6 лагера в тази перална!  Два на ел. двигателя, два на коша за дрехите, и два трябва да има на водната помпа! 

Хайде да чуя кой точно? А и как се "смазва"  двойно капсулован лагер, че не ми е ясно? Да не би с масльонка да става? :speak:

преди 8 часа, Yvan Sergeеv написа:

 целта беше да видиме че  има скъпа пералня и носи чисти  дрехи .

  мисията изпълнена

И твоята цел е изпълнена! Направи изказване, и се записа в темата!   :yanim:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По слух Лагер или амортисьор.В много модели на Горение ремъчната шайба е закрепена посредством конус.Не са четки.И не слушай глупости.Обезателно да я види сервизен специалист.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изобщо да не си дава парите по "специалисти". Лагерите се проверяват по много лесен начин, ако са разбити барабана има луфт. Отваряте люка поставяте си пръстите в горната част на барабана и се пробвате да го придърпвате нагоре, ако лагерите са разбити се усеща луфт и се чува звук на удар метал в метал. Отделно при разбити лагери семерингът започва да пропуска вода и отзад се появява теч под ремъчната шайба. 

Това според мен не са лагери, но и да са те, този модел не предвижда замяната им, и е със споен казан. При проблем с лагерите, се предвижда замяна на целия казан заедно с барабана при тези модели, което е доста скъпо и спорно дали си заслужава. Някои ги режат, след това ги захващат с болтове и силикон, което не винаги е успешен ремонт и не си заслужава, ако майстора не дава гаранция за ремонта. Това побългаряване също не е евтино и е доста трудоемко.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 24.03.2019 г. в 9:23, barbuncela написа:

Звукът от клипа го имаше и като нова. Но напоследък се усилва все повече, само когато е на центрофуга! Иначе като пере е тиха! Някакви идеи?

като че ли е на 1400 оборота
и при ускоряване, мисля, че е нормален този звук, защото у дома на 1600 е същата работа на перална Бош
а иначе програмата за пране, нагласяме на 400 и след добро изплакване, пускаме една центрофуга на 1600

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами...не знам. За сега работи. Но явно някой ще трябва да я види! Нямам идея...Прави го само на центруфуга когато е на високи обороти. Иначе докато пере е съвсем тиха...и е на три години!

Благодаря ви!

преди 29 минути, Soviet Soldier написа:

Изобщо да не си дава парите по "специалисти". Лагерите се проверяват по много лесен начин, ако са разбити барабана има луфт. Отваряте люка поставяте си пръстите в горната част на барабана и се пробвате да го придърпвате нагоре, ако лагерите са разбити се усеща луфт и се чува звук на удар метал в метал.

 

Това го  опитах, до колкото мога...няма нищо от описаното!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, barbuncela написа:

.Прави го само на центруфуга когато е на високи обороти

ами след като набере оборотите, този звук на виене трябва да спре и да се чува само хлопането от неравномерно разпределение на дрехите
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, barbuncela написа:

Това го  опитах, до колкото мога...няма нищо от описаното!

Значи няма от какво да се притеснявате. Този звук като на излитащ самолет по време на центрофуга си е характерен за пералните с колекторен мотор. Ето ви за пример същата машинка при друг потребител. Даже почукването на маркучето за пресостата в корпуса е още по-силно, но като изключим това звука си е напълно нормален. 
 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Серфеев. Язък, че си от Перник-на един ... метър от София. До ся да беше отишъл 5 пъти и да оправиш пералнята на жената.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Soviet Soldier написа:

Значи няма от какво да се притеснявате. Този звук като на излитащ самолет по време на центрофуга си е характерен за пералните с колекторен мотор. Ето ви за пример същата машинка при друг потребител. Даже почукването на маркучето за пресостата в корпуса е още по-силно, но като изключим това звука си е напълно нормален. 
 

 

Ясно. Разбрах. Тази даже е много по шумна от моята!

Благодаря! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, barbuncela написа:

И кой точно лагер бе Иване ?? 

някой от трите  

преди 4 минути, skalata_73 написа:

Серфеев. Язък, че си от Перник-на един ... метър от София. До ся да беше отишъл 5 пъти и да оправиш пералнята на жената.

ас повече от жени разбирам 

а немам пари за скъпи подаръци 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

 

на 24.03.2019 г. в 10:02, barbuncela написа:

За мен това е свистене...колкото по - бързи стават оборотите!

Свистенето си свистене.Има тракане с няколко възможни причини, никоя от тях не е маркучето на пресостата.

И разбира се шума от електромотора не се променя с износването на четките.Както и това, че вследствие протичане на семернга се разбиват лагерите, а не обратно.Точно за тази вероятност, семеринга да е започнал да пропуска , трябва да се внимава.Ако се наложи барабана се реже и се сменят лагерите и семеринга.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Точно от маркучето на пресостата е в 90% от случаите. Това е детска болест при това поколение на gorenje. Дунапренения пръстен в резултат на вибрациите се измества и маркучето почва да удря по корпуса. Точно за да го няма това тропане е поставен този дунапренен пръстен там. 

Което и да замине, било то лагери или семеринг, на края резултата е един и същ. Няма как да се знае лагерите ли са дали фира първи или семерингът. Лагерите могат да са начало на проблема, защото с времето се износват, пък в много машинки като Самсунг и Индезит се ползват евтини китайски. И тези на електромотора дават фира, и при тях ли семерингът (който го няма) е причина? Въпреки смазката си има механически износ и лагерите, без значение, дали са мокрени или не, в един момент умират. При gorenje се ползват качествени шведски SKF и доста по-късно и рядко се появяват подобни проблеми при тях. Хубави са им пералните, на фона на останалите. Не семерингът, а лагерите са по-важни, защото при машинките като gorenje , Bosch, Miele, много по-рядко възникват проблеми с тях, заради марковите лагери, докато при индезит, Candy и подобни, с PPL и разни китайските лагери, доста често едвам избутват 5 години. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, ти не знаеш и няма как да знаеш, кое дава първо фира.Точно за това има професионалисти и любители.Лагерите могат да бъдат начало, но само при теб.И важен е именно семеринга.Именно по тази причина пералните, които са с коксов лагер, издържаха по 20-25г.Именно защото уплътнението пази лагерите.

Тези на мотора рядко дават фира, но причината там са оборотите, които стигат 10 000, че и повече.А и именно защото няма намокряне там дефектите са  поне 10 пъти по рядко и от тези случаи в грамадното болшинство е само предният лагер

А, дунапренови пръстени има в почти марки и се поставя за да не се допусне претриване на маркучето в метала.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, badr написа:

Да, ти не знаеш и няма как да знаеш, кое дава първо фира.Точно за това има професионалисти и любители.Лагерите могат да бъдат начало, но само при теб.И важен е именно семеринга.Именно по тази причина пералните, които са с коксов лагер, издържаха по 20-25г.Именно защото уплътнението пази лагерите.

Тези на мотора рядко дават фира, но причината там са оборотите, които стигат 10 000, че и повече.А и именно защото няма намокряне там дефектите са  поне 10 пъти по рядко и от тези случаи в грамадното болшинство е само предният лагер

А, дунапренови пръстени има в почти марки и се поставя за да не се допусне претриване на маркучето в метала.

Явно нямаш опит в тази сфера. Ако ти попадне подобно gorenje просто отмести този пръстен и я пусни да центрофугира с дрехи и ще разбереш, защо е поставен. Иначе да намалява триенето, макар самото маркуче да е на бразди, които точно от това го предпазват, но като се свлече този пръстен започва да тропа здраво въпросното маркуче. 

"Да, ти не знаеш и няма как да знаеш, кое дава първо фира." Аз знам идеално, виждам че ти изобщо си далеч от ремонтите на битова техника и в темата с бойлерите , но това е друг въпрос. Ако беше професионал щеше да знаеш, че и при лагерите се случва да попадне брак, че при марки като Беко в гаранцията излишно пише, че лагерите са консуматив и не се поемат от гаранцията, че подобни дефектни машинки попадат в сервизите с подобни дефекти, може в процеса на работа някоя от дробинките да се разбие, съответно се появява луфт, вала започва да разбира и самия семеринг, дори и втулката. Семерингът за разлика от лагерите не е подложена на никакво натоварване , неговото износване е слабо, защото стои на водоустойчива смазка. Дори и малкоя износ на семерингът се самокомпенсира защото пружинката го натяга постоянно към втулката на вала. Когато обаче лагерът е разбит и вала започва да играе, самия семеринг се унищожава, по този начин дори и лагерът да е тръгнал първи, а семерингът да е бил отличен, хода на вала в резултат на луфта унищожава и самия семеринг, след което навлиза и вода. Но то трябва да се мисли, трябва да се работи за да се знаят тия неща . . .
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Soviet Soldier написа:

докато при индезит

с индезит лагери карат вече 30 години  почти са моя възраст 

преди 33 минути, badr написа:

Да, ти не знаеш и няма как да знаеш, кое дава първо фира.

първо дава фира нагревателя

 трябва да се стърже на няколко години от котлен камък след това лагера на барабана

и по електрониката е рядкост кой какъв му е късмета и дали е разсипвал шишета с вода отгоре 

аз лично като пера  отварям вратата на  пералнята да седи отворена водата да се изпарява навън 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, badr написа:

Лагерите могат да бъдат начало, но само при теб.

Ето ти и второ мнение на майстор и собственик на една от най-големите сервизни мрежи за битова техника в Украйна, да ти обясни, колко си заблуден. 

Копирал съм го от точното време 20:37: 

Явно не е само при мен, ето ти второ професионално мнение по въпроса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване