Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Да се състави програма, която извежда на екрана онези елементи на списък с начален указател start чиито стойности не се повтарят.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Примерно така:

https://www.google.com/search?q=check+list+for+repeating+elements&ie=utf-8&oe=utf-8

С толкова информация и Google не знае какво точно да ти каже......

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 6.04.2019 г. в 21:06, Plamy Gerova написа:

Да се състави програма, която извежда на екрана онези елементи на списък с начален указател start чиито стойности не се повтарят.

Оня ден пак пита някой. С речник се решава. На С++ се нарича ънордеред мап или ордеред мап. 

Типа на речника е, ключ е самия елемент или референция или пойнтър към него, може и име или айди. За стойност типа да е целочислен.

Четеш елементите от списъка поред. При всяко прочитане, проверяваш дали елемента съществува в речника. Ако не съществува го вкарваш за ключ, като срещу него за стойност записваш единица. Ако съществува прибавяш към стойността му единица.

Накрая като обходиш целия списък и запишеш всичките елементи в речника, тези ключове, които имат стойност единица са уникални елементи в списъка и можеш да ги изведеш на екрана

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на ‎8‎.‎4‎.‎2019‎ г. в 13:01, Реджеп Иведик написа:

Оня ден пак пита някой. С речник се решава. На С++ се нарича ънордеред мап или ордеред мап.

По-лесно става с std::set

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, barry написа:

По-лесно става с std::set

Вярно. И по лесно. 

Само ги слагаш в сета и той по природа ги държи уникални. Ама не се сетих. Имаше наскоро един въпрос, кой елемент колко пъти се среща и аз по инерция.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да ми се помогне за една задачка, но не зная дали мястото и е тук!!! Май ще я постна в една друга тема, да видим дали с дружни усилия можем да я решим!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от WonderfulH1
      Здравейте, първи курс програмиране съм и съм жертва на образователната система в комбинация с онлайн обучението. Тъй като схемата е следната Знания < Лекции < Практика < Домашни < Контролни < Курсови работи... С други думи сам добивам знания от интернет.

      Сблъсках се със следната задача: 
      Съставете алгоритъм и напишете програма за въвеждане координатите на точки и извежда на екрана координатите на онези от тях, които лежат в защрихованата област. Въвеждането се прекратява, когато се въведе точка, съвпадаща с точката, въведена непосредствено преди нея.
      Написах код и стигнах до частта в която трябва да извадя координатите на всички точки попадащи в щрихата.
      *Въпроси под кода*
       
      Признавам имам пропуски в математиката, последният if също не работи както подобава.
      Съответно въпросите са :
      1. По какъв начин да изпиша x,y (в съответния случай arr0 и arr1), за да попаднат извън кръга, но в щрихата  на I, II , IV квадрант
      2. Защо при зададен If за  x= -x && y>|x|(понеже е отрицателно) || за y= -y && x>|y| получавам резултати като "x=5 y=-6 попадат в защрихованата област.

    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте! Може ли да ми помогнете с курсовата ми работа.  Това е условието. Не мога да направя точка 11‐III. Може ли да ми помогнете
      11‐I.Да се състави абстрактен клас Редактор на книга BookEditor Чисто виртуални функции:
      I.1.LIST<BOOKPAGE> GENERATEBOOK(STRING TITLE, INT NUMBERPAGES )‐ СЪЗДАВА СТРАНИЦИ ОТ КНИГА СЪС ЗАГЛАВИЕ TITLE И ПРАЗНИ СТРАНИЦИБРОЙ NUMBERPAGES И ГИ ДОБАВЯI.2.VOID SWAPPAGES(INT FIRSTPN, INT SECONDPN)‐ РАЗМЕНЯ СТРАНИЦИТЕ С НОМЕРА – ПАРАМЕТРИ FIRSTPN, SECONDPN.ПРОДУЦИРА ИЗКЛЮЧЕНИЕ, АКО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПЪЛНИ
      11‐II.Да се състави клас Страница BookPage Скрити член променливи:
      Номер на страница‐ число int; Съдържание – низ string; Публични функции:
      II.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН, ПОДРАЗБИРАЩ СЕ;
      II.2.ЧЕТЕНЕ/ЗАПИС
      II.3.ЗА РАЗМЯНА НА СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕНАТА КАТО ПАРАМЕТЪР РЕФЕРЕНЦИЯ КЪМ СТРАНИЦА;
      II.4.OPERATOR == СРАВНЯВА ПО ВСИЧКИ ДАННИ
      II.5.OPERATOR< ЗА СРАВНЕНИЕ ЗА ПО‐МАЛКО НА ПОДАДЕНИЯ ПАРАМЕТЪР ОБЕКТ С ТЕКУЩИЯ ПО НОМЕР НА СТРАНИЦА
      II.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА
      II.7.OPERATOR<<(ИЗВЕЖДА В УКАЗАН ИЗХОДЕН ПОТОК)
      II.8.OPERATOR>>(ЧЕТЕ ОТ УКАЗАН ВХОДЕН ПОТОК)
      11‐III.Да се състави клас Книга Book за съхраняване на страници (подредени по номер на страница), наследник на BookEditor – клас I11‐I Скрити член променливи: Списък от страници – съдържа обекти от клас II, m_listPagesПублични функции: III.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН ПО БРОЙ СТРАНИЦИ И ЗАГЛАВНА СТРАНИЦА, СЪЗДАВА КНИГА СЪС ЗАГЛАВИЕ И ПРАЗНИ СТРАНИЦИ –УКАЗАНИЯ БРОЙ; ПОДРАЗБИРАЩ СЕ – СЪЗДАВА КНИГА САМО СЪС ЗАГЛАВИЕ
      III.2.ДОБАВЯНЕ НА СТРАНИЦА – ПАРАМЕТЪР СТРАНИЦА
      III.3.ПРОМЕНЯНЕ НА СТРАНИЦА – ПАРАМЕТЪР СТРАНИЦА
      III.4.ПРЕМАХВАНЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕН ПАРАМЕТЪР НОМЕР НА СТРАНИЦА
      III.5.РАЗМЕНЯНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕ НА ПОДАДЕНИ ДВЕ РЕФЕРЕНЦИИ КЪМ СТРАНИЦИ.ПРОДУЦИРА ИЗКЛЮЧЕНИЕ, АКО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПЪЛНИ
      III.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА
      III.7.ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ НА ВИРТУАЛНИТЕ ФУНКЦИИ
      11‐IV.Главна функция (main) IV.1.СЪЗДАВА ОБЕКТ BOOK ОТ
      IIIIV.2.ИЗВЕЖДАНЕ НА КНИГАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.3.ДОБАВЯНЕ НА СТРАНИЦА КЪМ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.4.ПРЕМАХВАНЕ НА СТРАНИЦА ОТ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.5.РАЗМЕНЯНЕ НА ДВЕ ОТ СТРАНИЦИТЕ ОТ
      IV.1, ИЗВЕЖДАНЕ НА РЕЗУЛТАТА НА КОНЗОЛЕН ИЗХОД
      IV.6.ОБРАБОТВАНЕ НА ИЗКЛЮЧЕНИЕ
    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте! Може ли да ми помогнете с точка II.6. Това е условието:
      Да се състави клас Страница BookPage Скрити член променливи: Номер на страница‐ число int; Съдържание – низ string; Публични функции: II.1.КОНСТРУКТОРИ – ЕКСПЛИЦИТЕН, ПОДРАЗБИРАЩ СЕ; II.2.ЧЕТЕНЕ/ЗАПИС II.3.ЗА РАЗМЯНА НА СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАНИЦА С ПОДАДЕНАТА КАТО ПАРАМЕТЪР РЕФЕРЕНЦИЯ КЪМ СТРАНИЦА; II.4.OPERATOR == СРАВНЯВА ПО ВСИЧКИ ДАННИ II.5.OPERATOR< ЗА СРАВНЕНИЕ ЗА ПО‐МАЛКО НА ПОДАДЕНИЯ ПАРАМЕТЪР ОБЕКТ С ТЕКУЩИЯ ПО НОМЕР НА СТРАНИЦА II.6.ПРЕОБРАЗУВА / ВРЪЩА НИЗ ОТ ЧЛЕНОВЕТЕ НА КЛАСА II.7.OPERATOR<<(ИЗВЕЖДА В УКАЗАН ИЗХОДЕН ПОТОК) II.8.OPERATOR>>(ЧЕТЕ ОТ УКАЗАН ВХОДЕН ПОТОК) Направила съм това:
      class BookPage { private: int NumberPage; //номер на страница string Contents; //съдържание public: BookPage(int numberPage, string contents) { NumberPage = numberPage; Contents = contents; } BookPage() { NumberPage = 0; Contents = " "; } const int& getNumberPage()const { return NumberPage; } const string& getContents()const { return Contents; } void setNumberPage(const int& sNumPege) { NumberPage = sNumPege; } void setContents(const string& sContents) { Contents = sContents; } bool operator == (const BookPage& book)const { return this->NumberPage == book.NumberPage, this->Contents == book.Contents; } bool operator < (const BookPage& number) { return this->NumberPage < number.NumberPage; } friend ostream& operator <<(ostream& out, const BookPage& book) { out << book.NumberPage << " " << book.Contents; return out; } friend ifstream& operator >> (ostream& in, BookPage& book) { cin >> book.NumberPage >> book.Contents; return in; } };  
    • от силвия димитрова стефанова
      Здравейте! Може ли да ми помогнете дали това е правилно направено.
      BookEditor::BookEditore() { BookPage::BookPage(); GenerateBook = 0; NumberPages = ""; } ListGenerateBook(string ownerBook, int 278 pages) { GenerateBook(adress); GenerateBook::ownerBook; BookPage::278 pages BookPage = Bookwords; BookEditor = getArea; } void swapPages(int86, int second 45) { BookPage::setAdress(obj.GenerateBook::getAdress()); BookPage::setArea(obj.GenerateBook::getArea()); BookPage::setHeight(obj.GenerateBook::getHeight()); BookPage = obj.BookPage; m_strOwner = obj.m_strOwner; }  

    • от Cns a1b1c1
      Някой може ли да ми помогне за една задача C++ ... Трудно ми е не мога се справям. Ще съм ви много благодарна!
      Зад.
      Зададен е едномерен масив от цели числа А0, А1,...,Аn-1, където n e кратно на 2. Да се състави програма, която изчислява разликата между сумата на елементите от първата половина и сумата на елементите от втората половина на масива.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване