Премини към съдържанието
sheigun

Лек автомобил с автоматични скорости до 14000 лв втора ръка

Препоръчан отговор


Здравейте, търся да закупя лек автомобил след 2010 год. Втора ръка, автоматична скоростна кутия, без комби, диапазон до 14000 лв. Търся съвет за оптимален(не съм максималист) вариант. Благодаря предварително :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, sheigun написа:

Здравейте, търся да закупя лек автомобил след 2010 год. Втора ръка, автоматична скоростна кутия, без комби, диапазон до 14000 лв. Търся съвет за оптимален(не съм максималист) вариант. Благодаря предварително :)

АУЧ!!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами ако не дадеш марка към,която си се насочил,ще изскочат на всеки потребител тук любимата му.Да кажем Ауди или Голф.А и защо точно автоматик?Ако е нова ще се съглася,но втора ръка..........

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой ще я управлява и с какви габарити е? Да не се окаже че си 2 метра и трябва да се свираш в някоя дребна? Колко километри на месец, разстояния? За ходене на работа или удобство на дълъг път? Жени, деца? Предпочитано гориво - нафта, бензин, газ, метан? Стил на каране? И всякакви подобни уточнения.

Откъде смяташ да купуваш?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С този бюджет бих разглеждал следните автомобили:

Mercesdes E-class W212, страхотен автомобил, и като интериор, и като екстериор. (фаворит)

BMW 5-та серия E60

Alfa Romeo 159


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Soviet Soldier написа:

С този бюджет бих разглеждал следните автомобили:

Mercesdes E-class W212, страхотен автомобил, и като интериор, и като екстериор. (фаворит)

BMW 5-та серия E60

Alfa Romeo 159

ОЛЕЛЕ. Нали се сещаш, ако има проблем за какъв ремонт и за какви суми ще става на въпрос. Постващият по добре да си вземе чисто нова кола на изплащане, като вкара тези 14000  лева като първоначална вноска.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Филипов написа:

Кой ще я управлява и с какви габарити е? Да не се окаже че си 2 метра и трябва да се свираш в някоя дребна? Колко километри на месец, разстояния? За ходене на работа или удобство на дълъг път? Жени, деца? Предпочитано гориво - нафта, бензин, газ, метан? Стил на каране? И всякакви подобни уточнения.

Откъде смяташ да купуваш?

Жена ми ще я кара, ще вози и дете. Градска кола, 7000 км годишно, за работа, гориво-нямам предпочитания. 

 

преди 47 минути, bojoviki написа:

Ами ако не дадеш марка към,която си се насочил,ще изскочат на всеки потребител тук любимата му.Да кажем Ауди или Голф.А и защо точно автоматик?Ако е нова ще се съглася,но втора ръка..........

Автоматик е, защото ще я шофира жена ми, градска кола, нямам любима марка... 

преди 1 час, Емил Костов написа:

АУЧ!!!!

 ??? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, sheigun написа:

Жена ми ще я кара, ще вози и дете. Градска кола, 7000 км годишно, за работа, гориво-нямам предпочитания. 

 

Автоматик е, защото ще я шофира жена ми, градска кола, нямам любима марка... 

 ??? 

На кое се чудиш?? При проблем тази кола за 14000 лева ще ти стъпи още толкоз!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Емил Костов написа:

ОЛЕЛЕ. Нали се сещаш, ако има проблем за какъв ремонт и за какви суми ще става на въпрос. Постващият по добре да си вземе чисто нова кола на изплащане, като вкара тези 14000  лева като първоначална вноска.

Ок, ама поддръжка, застраховки, нямам гараж, крайна цена? Предложи нещо практично ново... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, sheigun написа:

Ок, ама поддръжка, застраховки, нямам гараж, крайна цена? Предложи нещо практично ново... 

Аз съм предложил. И написах. Ако ще вадиш 14000 лева, по-добре си избери нов автомобил. дай тези пари като първоначална вноска и после на изплащане ще имаш 200 лева вноска.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Емил Костов написа:

ОЛЕЛЕ. Нали се сещаш, ако има проблем за какъв ремонт и за какви суми ще става на въпрос. Постващият по добре да си вземе чисто нова кола на изплащане, като вкара тези 14000  лева като първоначална вноска.

Единствената с по-скъпа поддръжка от изброените е бенца, другите 2 (най-желаните им версии) 2,4jtd и 530d ползват разпространени и доказали се двигатели. Скъпото по тях е, ако се наложи ремонт на дюзи, горе-долу скъп е ремонта на турбина и скорости. Иначе нищо, кой знае колко шокиращо, та и основен ремонт да се прави, той няма да е 15 бона. 

Аз лично бих предпочел комфортен автомобил втора ръка, отколкото нова бюджетна малолитражка. Хубав нов и евтин автомобил няма. За нова и то на изплащане ще излезе към 30 бона и ще е в гаранция няколко години 5 максимум. Еее за 5 години трябва човек да е много голям карък, че да даде 15 бона по ремонти и то да доволно надеждни автомобили, като гореизброените. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отново същите разсъждения като всеки българин спестил едни пари.

Написано накратко: Имаш 14000лв. Не търсиш кола за толкова, а търсиш кола за 9-10. Останалите за първоначална поддръжка и запас за евентуални ремонти и смяна на по-скъпи части и консумативи ако се наложи след време. И за застраховка и каско трябва да има.... Сега за колко пари търсиш автомобил?

Без значение дали ще я кара жена или мъж вече се търсят само и единствено автоматици. Ръчките гният по автокъщите с месеци.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, ice_lion__01 написа:

Отново същите разсъждения като всеки българин спестил едни пари.

Написано накратко: Имаш 14000лв. Не търсиш кола за толкова, а търсиш кола за 9-10. Останалите за първоначална поддръжка и запас за евентуални ремонти и смяна на по-скъпи части и консумативи ако се наложи след време. И за застраховка и каско трябва да има.... Сега за колко пари търсиш автомобил?

Без значение дали ще я кара жена или мъж вече се търсят само и единствено автоматици. Ръчките гният по автокъщите с месеци.

А къде точно е написал, че е спестил 14 000лв и няма стотинка повече, освен тях? Примерът, който давате не се отнася за "всеки българин", а за 18 годишен хлапак, на който му предстои да вземе първа кола с парите, дето тате му е отделил.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Батюююююю... Тука някакво Алфа умрело се мъдри измежду БМВ и Мерцедес, чудесии, ремонти по 14к лева... И то за градско шофиране, от жена. Какви са тия 530-ки, и 2.4-ки? E60-ка 530 и W212 за 14 000лв... :D Такъв автогол ще си вкара автора с някоя гробница за 14к, че дълго ще я запомни. Точно изброените автомобили са хлапашка работа. W212, E60 и онова италианското били градски автомобили...:wors: Евала.

Към автора - ако искаш автомат, насочи се към японски компактен автомобил. Не карам японски автомобил, но имам доста познати с такива. Тойота например имат достатъчно прилични и изключително здрави малки модели - Айго и Ярис. Търси автомобил на бензин или бензин/газ! С бюджета можеш да се вместиш за автомобил между 2010 и 2012г със сигурност, който ще е с далеч по малки разходи от гореизброените колици. Това при положение, че се търси практичен автомобил, без купища екстри. Ако не искаш практичен, има и джипове за по 14к лв... Зависи дали имаш правилното разбиране за градска кола (компактна, малка, семпла) или всичко, което те кефи, било то с размерите на Урал, веднага става градска кола за теб.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, shark_turboto написа:

Батюююююю... Тука някакво Алфа умрело се мъдри измежду БМВ и Мерцедес, чудесии, ремонти по 14к лева... И то за градско шофиране, от жена. Какви са тия 530-ки, и 2.4-ки? E60-ка 530 и W212 за 14 000лв... :D Такъв автогол ще си вкара автора с някоя гробница за 14к, че дълго ще я запомни. Точно изброените автомобили са хлапашка работа. W212, E60 и онова италианското били градски автомобили...:wors: Евала.

Алфа Ромео защо да не е между тях? Правят отлични автомобили, особено последните години, и на Нюмбургринг направиха 2 рекорда. Quadrifoglio версиите са със съкратен с 2 цилиндъра двигател от Ферари. Ама тия неща Бай Ганьо от къде да ги знае? И Алфа "Умрело" идва, не защото автомобилът е лош, а защото децата на основателя са починали и това има общо марката, до колкото си спомням змията в логото е в символизира смъртта им. Със сигурност към момента Alfa Romeo има преки конкуренти като възможности и качество достойни да се сравнят с BMW и Benz. 159-ката впрочем е по дизайн на признат за най-великия дизайнер на 20-ти и 21-ви век Жоржето Джуджаро, автомобила си е произведение на изкуството от към дизайн. 


Хлапашка работа били комфортните 4-врати седани? Ха ха по-голяма простотия не бях чел. И какво значение има мъж ли, жена ли ще я кара, къв е тоя сексизъм? Някъде на колата пише ли, че е за мъж, щото аз не съм забелязал. 

За едно съм съгласен, Toyota/Lexus в момента правят едни от най-надеждните автомобили, но не Yaris, а по-скоро към Toyota Avensis и Lexus IS втора генерация. Това са пълноценни, комфортни и практични автомобили. Mazda 6 2-ра генерация също е прилична кола и за разлика от предшественикът си не гние толкова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, Soviet Soldier написа:

За едно съм съгласен, Toyota/Lexus в момента правят едни от най-надеждните автомобили, но не Yaris,

Само преди няколко дена попаданах на тази статия с класация. 

https://auto.blitz.bg/vtora-raka/publikuvakha-klasatsiya-na-nay-nadezhdnite-koli-vtora-upotreba-do-7-khil-evro

Тааа,  има си и Ярис отличник.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човеко, помисли над това, което пишеш. Говориш за рекорди, за писти, за Ферарита и т.н. Какво общо има това, с някой клозет от автокъща? Въобще как можеш да сравняваш автомбил, излизал на писта, с употребяван трактор на ХХХ ХХХ км? По тази логика, дай да му препоръчаме Lancia, че видиш ли, имат славно минало в ралитата. Ами Ауди, те не са ли имали добри прояви? Точно това мислене според мен, е хлапашко - гледаме кое е добро по пистите, останалото не е от значение. Само че въпросния автомобил няма да се кара на писта, а ще е ползван от лицето Х и ще е в някакво си състояние. Италианците имат дизайн... и толкова. JTD си е като всеки един CR двигател, със своите болежки. И за чий му е дизел с голям обем и мощност за градски автомобил и пробег под 10 000 км годишно? Ти разбираш ли концепцията за градски автомобил или си фен, който не може да преглътне критика към любими марки? Гореизброените от теб автомобили, са за возене на дълъг път с кеф (не визирам умрелото), но са неудобни за шофиране в градски условия, спрямо един компактен автомобил. А японските бензинови мъници се ремонтират изключително лесно и евтино, ако изобщо се наложи.

Приключвам със споренето, защото не смятам, че в този случай е продуктивно. Автора може да си прецени от какво се нуждае. Ако не може, ще си понася сам последствията, каквото и да избере.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, shark_turboto написа:

Човеко, помисли над това, което пишеш. Говориш за рекорди, за писти, за Ферарита и т.н. Какво общо има това, с някой клозет от автокъща? Въобще как можеш да сравняваш автомбил, излизал на писта, с употребяван трактор на ХХХ ХХХ км? По тази логика, дай да му препоръчаме Lancia, че видиш ли, имат славно минало в ралитата. Ами Ауди, те не са ли имали добри прояви? Точно това мислене според мен, е хлапашко - гледаме кое е добро по пистите, останалото не е от значение. Само че въпросния автомобил няма да се кара на писта, а ще е ползван от лицето Х и ще е в някакво си състояние. Италианците имат дизайн... и толкова. JTD си е като всеки един CR двигател, със своите болежки. И за чий му е дизел с голям обем и мощност за градски автомобил и пробег под 10 000 км годишно? Ти разбираш ли концепцията за градски автомобил или си фен, който не може да преглътне критика към любими марки? Гореизброените от теб автомобили, са за возене на дълъг път с кеф (не визирам умрелото), но са неудобни за шофиране в градски условия, спрямо един компактен автомобил. А японските бензинови мъници се ремонтират изключително лесно и евтино, ако изобщо се наложи.

Приключвам със споренето, защото не смятам, че в този случай е продуктивно. Автора може да си прецени от какво се нуждае. Ако не може, ще си понася сам последствията, каквото и да избере.

Аз това го разяснявам, относно негативния Ви коментар относно Alfa Romeo. Тя и Е60 530d няма общо с М5Ф10 , но това е друг въпрос. Нали точно топовите модели са символ за престижа на дадена марка и постиженията им в спорта, защото резултатите на пистата са свидетелство за модерните и правилни технически решения по даден автомобил.
159-ката няма нищо общо с по-старите и проблеми модели, като 147, 156, GT, при тях ненадеждността се изразяваше в двигателите Twin Spark, които бяха с малък ресурс, и олекотената ходова част, която даваше положителни резултати от гледна точна на управляемост и намаляване на теглото, но по нашите кратери се съсипваше много бързо. При 159 ходовата част е съвсем различна, но и много тежка за класа си, но пък здрава. Бензиновите двигатели са ново поколение с директно впръскване и верига, значително по-надеждни от Twin Spark при по-старите модели. По скоростите също имат подобрения. Дизелите за радост си останаха същите при 159 jtd модернизирани версии. Точно дизелите на фиат груп се слагат на куп чуждестранни автомобили, немски, френски, американски и са доказано успешни и надеждни. Също така Фиат Груп бяха първите внедрили комънрейл двигателите в автомобилната индустрия. Та не виждам защо на Алфа Ромео да не ѝ е място да БМВ и Мерцедес. 

Италианците имали дизайн... и толкова. Това са пълни глупости, имат куп икономични, практични и здрави модели. Те от години са едно цяло с Крайслер и имат куп общи проекти. Примерно Lancia Thema , това е обща разработка с Крайслер и е доста здрав автомобил, макар и слабо разпространен и няма нищо общо със спорта. От друга страна е комфортен, луксозен, но далеч по-евтин за поддръжка от немските аналози. 
И при мен и дума не може да става за автофанатизъм и любими марки. За мен няма значение марката, аз съм реалист и ми е ясно, че всяка една от тези големи легендарни марки си има своите качествени модели , но и своите боклуци. 
Изредените от мен модели по-горе, поне в моите разбирания са прекрасни пълноценни автомобили. Аз също живея в града, и то не просто град, а най-претъпкания, столицата София, обаче това не ми е пречело да карам големи дизелови автомобили. Не живея в претъпкани квартали като Люлин със светофари на 200м. не карам само от нас до магазина и обратно. Да реално дизелът запушва със сажди EGR и подобни проблеми, ако се кара само до магазина и обратно, но това не е проблем, защото може да се изолира. Пък и София е голям град, минават се доволно големи дистанции, примерн до работа са ми 16 километра, имам приятел дето живее в единия край, а работи в другия на София и навърта към 30 километра само в едната посока. Обаче едно е да караш през панелни кварталчета със светофари на всеки 200м. , друго е да караш по големите булеварди и околовръстния път, нали така? 
Аз това понятие "градски автомобил" не го разбирам. На всеки пълноценен човек му се налага да пътува, не само до магазина и обратно. Обаче да се климбуркате в тесния и некомфортен малолитражен автомобил по нашите разбити пътища, не смятам че е най-правилното и практично решение. 


В крайна сметка пак има нещо, с което съм съгласен с Вас, авторът може да си прецени, от какво има нужда. Всеки си има свои разбирания за подходящ автомобил. Моите по-горе съм ги споделил, за мен това са практични и пълноценни автомобили, които си заслужават парите: Mercedes W212 ; BMW E60 ; Alfa 159 ; Lexus IS 2-ра генерация и Mazda 6 2-ра генерация. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мислех, че това ще е поредната дискусия за/против автоматичните трансмисии, но май любителите на ръчните вече са се изпопенсионирали, или измрели. 😉

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 28.05.2019 г. в 15:27, zemonti написа:

Мислех, че това ще е поредната дискусия за/против автоматичните трансмисии, но май любителите на ръчните вече са се изпопенсионирали, или измрели. 😉

Мислиш ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тези пари W212 няма да стане, но ще се класираш за перфектен W211 - и на Мерцедес автоматиците са от най-- сполучливите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия.