Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

amadeusbg

Покупка на лаптоп от Тех****лис (тъй като няма алтернатива?)

Препоръчан отговор


Здравейте,

желаният от мен лаптоп е изчерпан навсякъде. Щяха да ми го внесат, но преди малко ми се обадиха и ми казаха, че нямало да могат, бил изчерпан.. Намерих го единствено в Тех****лис, запечатана бройка. Преди време ми се е мяркало по коментари, че не било хубаво да се взимат лаптопи от там? Не искам да съм параноичен, но надявам се не са различно качество/нямат различен "quality control", машините, които се продават там? 

Като цяло - окей ли е да го взема от там? Зная, че след това при проблем мога да се обърна към официалния сервиз директно?

Поздрави

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички лаптопи идват от едно място - официалните дилъри на Асус. Магазините са просто търговци.

https://www.speedcomputers.biz/asus-gl703gm-ee049-intel-core-i7-8750h-laptop/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Досега съм взел над 20 лаптопа от Технополис и проблеми не съм имал. Не знам кой ви е говорил подобни работи.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://www.jarcomputers.com/search?q=Asus+ROG+GL703GM+&ref=&btn=++

По-ефтин е, с 24 месеца гаранция.

Според мен Тех***лис, Тех***ет са един дол дренки и нищо не купувам от тях. Действително качеството на складиране и съхранение на техниката е под нулата. Според мен, де и това което съм видял. За персонала - не коментирам. Доста от тях стават за махленски търгашини опитващи се да пробутват всякаква стока (например телефон от витрината с 20лв. намаление в цената).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, Masakra написа:

https://www.jarcomputers.com/search?q=Asus+ROG+GL703GM+&ref=&btn=++

По-ефтин е, с 24 месеца гаранция.

Според мен Тех***лис, Тех***ет са един дол дренки и нищо не купувам от тях. Действително качеството на складиране и съхранение на техниката е под нулата. Според мен, де и това което съм видял. За персонала - не коментирам. Доста от тях стават за махленски търгашини опитващи се да пробутват всякаква стока (например телефон от витрината с 20лв. намаление в цената).

А като си го купиш онлайн от JAR нито знаеш къде и как е складиран, нито нищо, да не говорим, че и консултант няма там! Само глупости приказвате наизуст, без да мислите. Навсякъде е едно и също съхранението, транспорта е с куриери в повечето случаи, освен ако не се разнася стока до магазините - тогава примерно технополис имат собствен транспорт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Raze написа:

А като си го купиш онлайн от JAR нито знаеш къде и как е складиран, нито нищо, да не говорим, че и консултант няма там! Само глупости приказвате наизуст, без да мислите. Навсякъде е едно и също съхранението, транспорта е с куриери в повечето случаи, освен ако не се разнася стока до магазините - тогава примерно технополис имат собствен транспорт.

От Жар можеш да си го поръчаш, платиш и вземеш от магазин. Да, факт е рискът от доставка. Примерът ти е несъстоятелен, защото в гореспоменатите магазини се опитаха да ми пробутат комп с крива кутия при покупка от магазин. Ако на тях не им е доставена здрава стока, това не е оправдание да я пробутват на крайните клиенти. За телефона - не коментирам. Чопкан, пипан - с намаление.Пък за отзивите - хептем да не говорим.  Също, ЖАР предоставят гаранция. Естествено, в зависимост от търговските споразумения, но като имаш проблем отиваш и им го връщаш на тях. Не търсиш Асус, не търсиш никого. ЖАР е нациоанална търговска верига специялизирана само в ИТ техника. Не продават гардероби, легла, тенджери. В ЖАР работят само хора в ИТ сектора.

 

А, и да не забравяме що за верига е ЖАР. Верига е. Дефакто единствената в България. Нямат един собственик, акционер и т.н. ЖАР чисто и просто е обединение на магазини за софтуер и хардуер. Имат си управител, вътрешни правила и т.н. Ест, със съответния маркетинг и стандарт. Всеки магазин от ЖАР продава стока, но и приема гаранционна такава от кой да е друг магазин от Жар.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С гаранцията по закон това си е за всяка верига или магазин - рекламация се прави се на място пред търговеца, не пред сервиза или вносителя. Няма значение кой и какъв е магазина. От там вече се праща към съответния сервиз или както са се разбрали с вносителя. Освен това във връзката ти от жар модела също не е наличен - пише "Внос по заявка", което ще се чака незнайно колко, а може и да стане никога.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми, да пробва. Ще му кажат срокове и т.н. В Полис пък като пишеше телефона - нямаше го. От витрината. Странно, че в сайта присъстваше още седмица. На мен ми пробутваха от витрината, в сайта си беше "наличен". Той си преценява. По мое мнение, мултимагазините не струват по няколко причини:

1. Имат "всеразбиращ" персонал.

2. Гонят финасови резултати, които се изразяват в значителна печалба спрямо предходната година.

3. За постигането на точка 2 използват всякакви средства: от баламосване на клиентите (ако клъвне), та до наемането на нископлатена работна ръка със съответните последствия (негативни най-вече за клиента).

Като ме попитаха дали искам телефон от витрината намален от 650 на 630лв. и ми трябваха 2-3 глупави въпроса и 10 секунди, за да асимилирам действително ли ме питат това, което чувам. Не да ми го продават за 20лв, а да ми махат 20лв. от цената на нов с неотваряна кутия... Що за хора, за какъв ме имаха???? За какви си имат клиентите? Направо шах и мат.. И, тез хора не го правят това, щото парите им отиват в джоба. Парите отиват в сметката на магазина. Турени са там, инструктирани са.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 28.05.2019 г. в 16:31, Емил Костов написа:

Досега съм взел над 20 лаптопа от Технополис и проблеми не съм имал. Не знам кой ви е говорил подобни работи.

Не е до взимане, а до това че ако се отвори проблем впоследствие, варианта да ти решат проблема и вината да е в тях е минимален. В повечето случаи ВИНАГИ клиента се опитват да изкарат че е виновен, просто не им се занимава, за разлика от някой други сериозни фирми в бранша.

Този лаф, не е от сега, нито аз съм го измислил, нито си въобразявам... Това е от доста години натрупано от припатили клиенти, за неща за които обективно нямат вина, да се натяква    че проблема е по тяхна вина и да се отказва ремонта/замяната на продукта впоследствие.

Как да купуваш от такива шмекери...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...