Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, имам въпрос. На 15 съм И съм 76 килограма, 172 см висок. Имам много големи паласки отстрани и голям корем, както и съм мазен в ръцете в областа на под мишницата. Въпроса ми е Ако си купя L Carnitine тави цялата кожа ще увисне ли?

Мерси предварително 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, ARko123 написа:

Здравейте, имам въпрос. На 15 съм И съм 76 килограма, 172 см висок. Имам много големи паласки отстрани и голям корем, както и съм мазен в ръцете в областа на под мишницата. Въпроса ми е Ако си купя L Carnitine тави цялата кожа ще увисне ли?

Мерси предварително 

Спортувай и всичко ще си дойде на мястото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и аз съм 172 и съм 76 кг;

когато не ям 1 ден ставам 72  кг 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

L-carnitine без интензивен спорт няма смисъл да се приема. Прочети цялата статия:

https://stanimirmihov.com/l-karnitin/

Увисването на кожата се получава при неправилно и много бързо отслабване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 19 минути, Yvan Sergeеv написа:

и аз съм 172 и съм 76 кг;

когато не ям 1 ден ставам 72  кг 

Тебе те знаем. Ама по твоята логика след 20 дни неядене трябва да изчезнеш от Вселената.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Raze написа:

L-carnitine без интензивен спорт няма смисъл да се приема. Прочети цялата статия:

https://stanimirmihov.com/l-karnitin/

Увисването на кожата се получава при неправилно и много бързо отслабване.

Ами да имам програма, но за 1 месец колко мога да сваля -тренирам 4 пъти в седмицата 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Файда няма да видиш от това ако щеш и да изядеш цяла кофа. Ако толкова искаш да спонсорираш производителите - купувай смело.

Без калориен дефицит няма да отслабнеш. Комбинацията му със тренировки обезсмисля лкарнетина при твоето ниво. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, ARko123 написа:

Ами да имам програма, но за 1 месец колко мога да сваля -тренирам 4 пъти в седмицата 

С тази химия нищо няма да свалиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вие младите слушате ли Ицо хазарта?

Цитат

Никви прасета, телета, филета, кюфтета, спираме тия
питиета, мани ги тия мезета, караме само на 2% мляко, боб в гърнета, плод и зеленчук и две
кафета-друга диета в момента не моа се сета

Цитат

аз не мога като тебе само по кафета и да дъвча
наргилета.....

Цитат

....Тялото яло, пило и спало и като цяло само седяло, едно огледало
го изненадало и се оказало надебеляло.

Цитат

Моля, веднага кажете-за мене кой модел витамин?Оня в магазина ми вика-пийни L-карнитин!

Цитат

Въздух и
вода на пара, въображаема цигара, ветър и мъгла на скара

Е па не се сдържах просто... Като си израснал с Ъпсурт е така...текстовете сами излизат от главата ти...

(Това в кръга на шегата разбира се...)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много е относително. Всичко е индивидуално, зависи какъв ти е метаболизма, как и с какво се храниш, колко често, как и какво тренираш, колко време и много други неща. Главното е да ограничиш или спреш всичко сладко и тестените изделия, вклютително и хляба. Наблягай на мюсли с кисело мляко за закуска, но тези, които са с плодове и овесени ядки, без допълнителни подсладители. За обяд/вечеря наблягай на салати, бяло месо и риба. Ограничи и алкохола. В първите 1-2 месеца ефекта ще е минимален, но ако свикнеш да се храниш така и да тренираш редовно ще има резултат. Л-карнитин се приема около 30-40 минути преди тренировка, като е добре да си вземеш и някакви протеини за след тренировка. Наблягай в началото на кардиото, но не пропускай и  тренировките с тежести, намери някой читав инструктор да ти направи програма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, ARko123 написа:

Въпроса ми е....

Нека го кажа така - няма професионален спортист, който да си хвърля парите за това. Л- карнитина е една от най- безсмислените хр. добавки - да не говорим как ме е било смях, като знам за случаи идва и ми вика "ама аз вместо да отслабна, надебелях още повече".

На тази възраст не ти трябва нищо сложно - някакъв спорт, който да тренираш редовно, да имаш движение в ежедневието и да се храниш по- интелигентно. И не гледай килограмите, а телосложението - около 75кг. на този ръст са ок, въпроса е да бъдат от по- мускулеста маса, а не от сланини.

И нещо последно - решението на твоя проблем е плуване, пък ако щеш яж по една кутия сухи пасти сутрин. Няма дебелак, на който да не съм му взел лойта със плуване и то без никакви диети, хранителни режими и прочие.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А ти ползвал ли си л-карнитин, че даваш толкова "експертни" мнения? Аз съм ползвал и определено имаше ефект - дава енергия, загрява и както казах в комбинация със силов спорт и усилени кардио тренировки има доста добър резултат. Това не е магическо хапче, което да лежиш, да се тъпчеш и да чакаш да отслабнеш, като го пиеш, трябва и да се тренира усилено и да се пази диета. По-горе съм дал връзка, там пише какво точно се случва като го приемаш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма спортна хр. добавка, която да не съм опитвал. Л- карнитина е една от най-- безполезните, просто пари на вятъра. За да се извлече ефект от него, трябва да се съобразиш с толкова други условия, че и без него пак ще се получи търсения резултат. Всеки един шишко, който иска да отслабне трябва да проумее, че без яко пот в залата, нищо няма да направи - не му трябват ни карнитини, ни креатини, ни протеини, дори и диети не му трябват. Десет години съм бил по залите, така че определено знам за какво говоря и нямам нищо против да хвана бас със всеки, който му е мерак да ме оспорва - е този младеж, автора на темата, да ми е в ръцете, за 6 месеца без абсолютно никакви добавки, мога да го направя фиданка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При мен пък имаше доста добър ефект л-карнитина, както казах вече. Приемах течен, не си спомням марката. Даваше ми енергия и ме загряваше доста, особено при кардио тренировките. Също изчистването на излишните мазнини с негова помощ беше по-бързо, приемах го 4-5 месеца. Сравнявал съм и без л-карнитин, само на диета и протеинови добавки, определено има разлика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

4-5 месеца прием на л- карнитин - боже, имал си пари, дал си. Аз дори и витамини не съм пил толкова продължително време, и пак не съм имал никакви проблеми от рода "изчистване на мазнини".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от apostoloff
      ДЕСЕТ ПРАВИЛА ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ТЕЛЕСНОТО ТЕГЛО


       

       

       

       
      Предлагам на вашето внимание десет правила за безболезнена редукция на телесното тегло. Те се основават на многобройни научни изследвания и са публикувани в американското издание Diets in Review.





      1. Направете менюто си разноцветно!


      Плодовете и зеленчуците са незаменим източник на целулоза, витамини, минерали и антиоксиданти. Те съдържат малко калории, създават усещане за ситост и се съчетават добре с всички ястия.


      2. Хранете се редовно!


      Когато се храните редовно, обмяната на веществата се извършва равномерно и калориите се изразходват през целия ден. Ако интервалът между приемането на храна е твърде голям, организмът се старае да изразходва по-малко енергия т.е. изгаря по-малко калории. Задължително закусвайте. Яжте не по-малко от 3 пъти всеки ден и от време на време похапвайте допълнително по-лека здравословна храна.


      3. Дайте време на стомаха си!


      От ранно детство ни учат да не похапваме преди обяд за да не развалим апетита си. В действителност приемането на малко количество храна може да предотврати преяждането. Усещането за ситост се появява след 10-15 минути и затова ние често изяждаме повече, отколкото е необходимо. Когато се храните у дома, обръщайте внимание на порциите. В ресторантите често сервират големи порции. Не се старайте да изяждате всичко.


      4. Избирайте пресни продукти!


      За да могат продуктите да се съхраняват по-дълго време, в тях се добавят всевъзможни консерванти, а това често води до намаляване на съдържанието на техните витамини и други полезни вещества. Старайте са да употребявате по-малко полуфабрикати, защото те са високо калорични, по-мазни и по- солени.


      5. Движете се!


      Човешкият организъм не е приспособен за безкрайно седене на бюрото. За да запазите своето здраве, вие трябва да се движите. Натоварването укрепва мускулите и сърцето, подобрява съня и настроението. Не е важно дали спортувате в спортната зала или просто се разхождате около дома си – главното е да се движите.


      6. Поглезете се!


      Много от вкусните неща са вредни, но без тях се живее много по-трудно. Ако постоянно се лишавате от нещо, можете да се “пречупите” и да изядете наведнъж твърде голямо количество от “забранената храна”. Хапнете си от най-любимото, но бъдете умерени.


      7. Четете етикетите!


      Ако не знаете съставките на продукта (т.е. ако те не са посочени на опаковката), по-добре не рискувайте и оставете продукта в магазина. Същото се отнася и за продуктите с безкрайно много съставни компоненти. Обръщайте внимание дали са посочени калориите и съдържанието на мазнини за една порция или за цялата опаковка.

      8. Консумирайте пълнозърнест хляб!

       
      Белият хляб няма никаква стойност, докато пълнозърнестият е богат на целулоза и други полезни вещества. Той е способен да ни предпази от резките спадове в нивото на гликоза и удължава чувството за ситост.


      9. Избирайте “правилните” мазнини!


      Мазнините не винаги са вредни. Наситените мазнини действително способстват за натрупването на излишни килограми и предизвикват сърдечно-съдови заболявания, но ненаситените са полезни за организма. Можете спокойно да използвате зехтин за  подправяне на салата си. А и за приготвяне на ястия.


      10. Избягвайте “течните” калории!


      В една единствена чаша кола се съдържа твърде много захар. Всеки ден в стомаха заедно с напитките попадат излишни калории, които не създават чувство за ситост, но способстват за добавянето на излишни килограми. Рекламата обикновено толкова добре представя тези напитки, че човек ги смята за полезни и не обръща внимание на захарта, която се съдържа в тях.


       

       
      АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ


       
    • от Black Dragon 777
      Здравейте,миналото лято хедех на фитнес 2-3 месеца всеки ден , но от тогава не съм ходил,от тогава общо взето спрях да спортувам каквото и да е , и в резултат на това,а и на бирите , качих доста излишни килограми,и преди не бях много слабичък но сега е още повече,186 съм , 100 кг .на 18 г съм.От тренировките по футбол счупвах 2 пъти ръка и там се поолежах около 1 месец за едната и след месец два след като счупих и другата още 1 месец,след това пак започнах да си тернирам но не след дълго и глезен изкълчих и там още 1 месец отиде ... и се докарах до това положение .. Та искам да попитам сега ще започвам да ходя на фитнес сериозно не за месец,два,дали да взимам елкарнитин и да бягам докато не смъкна поне 20 кг(или пове4е,колкото се налага)  и след това да почвам за мусколи и оформяне да работя . Или направо да си почвам за мусколи тренировки.Нищо не разбирам и затова ви моля за помощ .Благодаря ви предварително !
    • от alera_90
      Иска ми се да споделя болката си с някого, дори само да  пиша, за да я излея някъде. знам , че има хора с много по- големи и страшни проблеми от моя и до някъде се чувствам гадно, че се комплексирам от такова нещо. Някои ще кажат, че съм повърхностна може би, но това е нещо, което адски ми тежи и  повярвайте ми опитвах по какви ли не начини да реша проблема  си.На 23 години съм. Родих сина си на 21.  Изкарах сложна бременност и имах  много проблеми с хормоните. Когато забременях бях 46 кг., когато родих бях 85 кг. никои  не  ти казва как една  бременност променя  тялото  ти. Никои не  те подготвя  за това.  Лекарите казаха, че е от хормоните, че когато спра  да  кърмя  малко  по  малко  ще  си върна килограмите. Е,  да но  не беше  така.  Опитвах  с  диети  ,  свалих  ги  до  62  и повече  не можах. Започнах д а  спортувам  и  скоро  след  това започнаха  проблеми с  колената  ми. Не мога да  тичам, повече  от  500 метра  без болка. Започнах  да  се  уморявам  по- бързо , задъхвах  се  и от леки  ежедневни  задачи. Когато малкия  стана на 2 го  пуснах на  детска  градина. Отидох на лекар  за  да ми  спрат  кърмата,  защото  все  още  имах , предписаха ми хормонални лекарства. пих ги един  месец но  единствения ефект, които имаха върху  мен беше, че отново  качих  килограми.  В  момента  съм  82 килограма  и вече незнам  какво  да правя. Отчаяла съм  се. Мъжът  ми постоянно ми  повтаря, че съм дебела, свекърва  ми  и  тя  не  остава по- назад. Винаги съм се  стараела да  изглеждам и  да се  оличам  добре. Винаги  съм  отделяла  време за  себе  си,  но  след случката  онази  вечер, просто  се  сринах. Две годишният ми  син ми каза "Мама е дебела. Марш в кочината" , незнам от къде го е чул  и кой му го е казал, но това ме нарани страшно много.  Преди  да  се  срещна  с  мъжа  си  имах  период  в  които  нищо  не  ядях,  бях  на  15  години, висока  165 и тежах  31 килограма. Бях  стигнала  до  там, че  дори при  мисълта  за храна ми се  порвъщаше. Това беше  много  тежък  момент  за  мен и семейството ми. Не искам  пак  да  изпадна  в  такава  депресия.................

    • от Epuk Bogdanov
      Много хора на днешно време спазват хранител режим. Проблема с наднорменото тегло е голям за много хора. Има няколко причини които от които идват проблемите с теглото. Хората на днешно време отделят много малко време за спорт, който е изключително полезен за здравето на човека. Хубаво е на човек и малко време да му остане за спорт, нека не го пропуска а напротив трябва да спортува. Спорта дава сила на организма подобрява имунитета на човека. Човек има ли желание дори на работното място може с упражнения пак да е във форма. Некачествените храни също водят до затлъстяване.Стресът също води до по голям апетит и от там става лошо. Хубаво е човек да си изгради хранителен режим. Трябва да се храним с повече зеленчуци и плодове в които има важни съставки за организма ни. Пържените храни, полуфабрикатите, храните богати на мазнини, трябва просто да ги отбягваме. Хубаво е човек да се храни по често през деня. Много хора през деня не се хранят а вечерта наваксват с огромно количество храна и алкохол, това е много вредно храната вечер не успява организма да я усвои което не е добре. Сутрин трябва задължително да се закусва и през деня човек поемайки храна на малки порции организма успява да усвои от храната и преработи.Човек напълнява и почва да спазва различни диети. За борба с килограмите най добрия вариант е спорт и често хранене с полезна храна през деня. Полезните храни са зеленчуци, плодове,мляко всички храни с по малко мазнини. Веднъж човек отслабнал след спазване на хранителен режим той задължително трябва да продължи с него. Много хора прекратяват спазването му и в последствие се връщат към стария начин на хранене. Това води до бързо натрупване на старите килограми дори и в повече. Постоянството на спазване на хранителния режим също е много важно нещо. Човек веднъж отслабнал вижда предимството на хубавото и здраво тяло. Алкохола също е вреден в по големи количества, препоръчително е вечер по една малка чаша ободрява организма.И така спорт,полезни храни често поемани през деня,малко количество алкохол,спазване на хранителен режим водят до здрав дух и здраво тяло.
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия.