Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 12 часа, _ramus_ написа:

....Не че будизма го интересуват личните фантазии на тоя или оня...

А трябва ! Иначе самият будизъм си остава фантазия.....която интересува будистите . :nono:

Основно положение (примерно , има и още) :

Нещастието (ако наистина се разбира !) е естествено човешко състояние , начин на съществуване ,колкото и да не ни се иска . Все нещо си ни прави нещастни - страдаме ! :nono:

Не са нещастни , не страдат само бунаците ...........или "просветлените" . :lol6: 

"Просветлените" пък на такива се правят , и другите им вярват пак защото така им се иска ! :nono:

Истината е една , нейната същност е в процеса :

Вярата коригира Съзнанието . Знанието го образува и формира....:nono:

А Религията помага на Вярата в частност (различните религии) . Това е "болкоуспокоителното" , а същността остава !:nono:

Тази "фантазия" в пълна противоположност на будизма (на Вярата) , е съвсем реална , истинска същност. Будизмът е едно от многото нейните явления  .....и има същност ! Т.е. занимаващите се само с явлението , отделяйки го от същността , не са в състояние да я видят - убедено твърдят , че няма същност ............."на сила" кьорчовци !:)

На където и да се обърнеш в живота и във времето , все това се наблюдава и вижда....

(Е , това пък някой будист и не само , ако го разбра....просветлен е ! :lol6:)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 2.09.2019 г. в 23:49, _ramus_ написа:

Онова, което будистите наричат будизъм е друго нещо...

Не че будизма го интересуват личните фантазии на тоя или оня...

Будизмът няма как да бъде нещо друго освен фантазия, красиво цвете в пустотата; Както вятърът не може да бъде нещо друго освен отсъствие на тишина във въздуха.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Śūnyatā написа:

Будизмът няма как да бъде нещо друго освен (както е В MOЯТА) фантазия.

Така е вече онова, което е оставено като следите ти по темите.

И да - няма как будизмът да е нещо друго. Няма как да е друго, а нещо си твое си. Като се гледат безкрайните цитирания, някои от които направо безобразни и отгоре-отгоре пейстнати... Но пък ти помагат да си сънуваш твой си будизъм... някакъв си. Като си спомня и как се изживяваш с това като защитник на будизма, като поучител, наставник,  обяснител и разяснител... на будистките истини ... Ей така - в играта на будизъм... някакъв си.

И повторител на една и съща мантра... щото се оказва че "непрекъснато трябва да си повтаряме, за да си припомняме...". И се папагалят някакви думички, които повторителят им е с идеята че ги разбира... и даже разяснява на останалите личната си вяра в това че е много важно да си вярва че е истина... И че няма как да не е истина, да не е истинско... щото чувството... щото изживяването. От друга страна - същите "нямали същност"...

Така е - отборът на калдата по "направи си сам будизъм" направо кърти някои върхове... Нищо че иначе " нямат същност"... или "нямали присъщо съществуване".... Но пък важното е че си повтарят мантрите - само заради дозичката "чувство" което идва с повторенията. Зависимостта... е в основата на отчаяния вярващ. И именно изживянето е - че е неговото спасение - както е и при всеки наркоман, с поредната доза.

Безкрайните повторения на едно и също - са вид автосугестия към личното сънуване. И стават аналог на компулсията, но все пак там, някъде - в дълбокото отвътре - дирижира нещо си... докато далеч, някъде в "края си" резултира до плоското "знам истината" и ще ви я разяснявам, обяснявам - щото за мен е истина. И няма как да не е "истинската истина".

Всъщност - да... няма как да не е ИСТИНАТА... Истина е, защото вярвам в това че е... и дори не мога да си позволя да се усъмня... Дори и сляп да съм - дори в текстовете, които цитирам, на които се уповавам, подпирам, доказвам... - точно в тях се говори за сложния път към разбирането на личната илюзия и безкрайните й капани...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, _ramus_ написа:

точно в тях се говори за сложния път към разбирането на личната илюзия и безкрайните й капани...

Между другото, т.нар. „духовен път”, израз, който ми е опротивял, щото се ползва без мяра в мейнстрийма, наистина е като минно поле. На мен ми е много трудно да си представя, че човек с посредствени способности като мен, би могъл да практикува буда-дхарма просто като чете сутри и коментари, и се опитва да следва написаното в тях. Разбира се, за себе си говоря само.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, dagpo19 написа:

като чете сутри и коментари, и се опитва да следва написаното в тях.

какво друго му остава - целта е спасението, успокоението, някакво усещане за вътрешен мир. Няма вярващ, който да не стреми именно това и всякакви вътрешни игри са си нещо съвсем естествено.

Вживяването се допълва и с личната фантазия че си отдаден, като се вживяваш с все повече елементи от будисткия мизансцен - четат се и се запомнят 'свещени' текстове, научават се ритуали... които обаче лишени от техния естествен културен и естествен контекст, са обикновен театър... А и - колкото повече се играеш на отдаден, така се приближава усещането че си гарантираш 'наградата'... Съвсем първосигнално - колкото повече "давам от себе си", толкова повече ще "получа"...

Целта... целта - е основното. Тук се гони обикновена полза във вид на вътрешно усещане и изживяване за успокоение, за баланс... за намаляване на вътрешния натиск от страхове и дистрес.

Едва ли само западните религиозни играчи се сънуват в духовни приказки - това е по целия глобал, без оглед на различията в конкретиките и контекста.

Но в случая тук, сред този тип театър е налице специфика, която е като тип парадокс, като иначе несъвместимости:

От една страна - се повтарят текстове и заучени готови фрази от тях, с идеята че те касаят "излизането от всички капани на МАЯ". Същевременно именно така се гради и потъва в поредния й капан.

Един обикновен стандартен егоист, играе играта на отрицание на ЕГОТО, като се вживява че го посочва и така се дефинира като "отделен" от него... Но природата е заложила в определен етап именно егото да е център около който впоследствие се гради и "следващ етап", в който его-центърът самоотпада.

Вместо да се следват естественостите на етапното развитие, се опитва прескачане чрез имитация и подражание от следи на вече преминали през етапите субекти. Това е напълно обречено... но как да обясниш на малки деца, които са потънали в ролеви игри, че да играеш като имитираш, няма нищо общо с "реалното" откъдето те взимат повърхностно, за да имитират. Няма как да е друг начин - защото им липсва съответствието, липсва наслагването, опита, осмислянето при реализацията и бавните стъпки в разпознаването между проекции и реален обмен и проявление...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, _ramus_ написа:

Но природата е заложила в определен етап именно егото да е център около който впоследствие се гради и "следващ етап", в който его-центърът самоотпада

Да. Без ясна дефиниция за егото, без его, което функционира пълноценно, структурирано и разумно, то да се мине отвъд егото, е фантазия. Понеже няма обект (его), който да бъдв разбран като празен. Има някаква каша от претенции и емоции, която не се подава на анализ.

току-що, dagpo19 написа:

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, _ramus_ написа:

Целта... целта - е основното. Тук се гони обикновена полза във вид на вътрешно усещане и изживяване за успокоение, за баланс...

Това е съвсем естествено. Без да се взима покоя като основа, за какъв будизъм говорим изобщо? Ако само правим вятър с дълги, измислени, безсмислени постове и клевети, то полза няма.

У него спокойная мысль, и слово спокойно и деянье. У такого спокойного и освобождённого — совершенное знание.

Одно полезное слово, услышав которое становятся спокойными, лучше тысячи речей, составленных из бесполезных слов.

Одно полустишие, услышав которое становятся спокойными, лучше тысячи стихов, составленных из бесполезных слов,

Одно полустишие, услышав которое становятся спокойными, лучше, чем если бы кто-нибудь продекламировал сто стихов, составленных из бесполезных слов.

Пусть он даже украшен, но если он живёт в мире, спокойный, смиренный, воздержанный, ведущий праведную жизнь, отвергающий применение наказания ко всем существам, — он брахман, он отшельник, он бхикшу.

Победа порождает ненависть; побеждённый живёт в печали. В счастье живёт спокойный, отказавшийся от победы и поражения.

Нет огня, большего, чем страсть; нет беды, большей, чем ненависть; нет несчастья, большего, чем тело; нет счастья, равного спокойствию.

Старо это присловье, о Атула, и в ходу оно не только в наше время: «Они порицают сидящего спокойно, они порицают многоречивого, и того, кто говорит в меру, порицают они». Нет ничего в мире, что бы они не порицали.

Не потому он мудр, что много говорит. Спокойного, свободного от ненависти, не знающего страха называют «мудрым».

Если ты успокоился, подобно разбитому гонгу, ты достиг нирваны: в тебе нет раздражения.

Дхаммапада 96, 100-102, 142, 201, 203, 227, 259, 135

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Śūnyatā написа:

Ако само правим вятър с дълги

о, не правиМ никакъв вятър.

Сега ще ти покажа чрез твоите собствени думи какво означава вкопчен в една обикновена лична житейска илюзия, с раздувката че това е някакъв си "будизъм" - това е съвсем просто и ти се гърчиш коментар след коментар за да устояваш на магията си. ето го и примера - последния по ред:

преди 3 часа, _ramus_ написа:

вътрешно усещане и изживяване за успокоение,

на което ти си го прочиташ като ПОКОЙ... За да си го нагласиш към религията си по следния начин:

преди 1 час, Śūnyatā написа:

Без да се взима покоя като основа,

В сутрите не ти ли написаха че разликата между УСПОКОЯВАНЕ и ПОКОЙ е качествена и всъщност няма нищо общо. второто е състояние на тоталност, израз на качествени трансформации, изискващи условия, дадености и много труд. Докато УСПОКОЯВАНЕто е от Е-света... Свят, който няма нищо общо с ПОКОЯ. Та ти нямаш дори основи в познанието ти за себе си, все заради вжиявяване и вкопчване в съня си на "будист".

преди 1 час, Śūnyatā написа:

 за какъв будизъм говорим изобщо?

Там е работата - ти си говориш за някакъв си будизъм. Твоята лична и основна цел е да се намериш лична утеха от твоите си демони отвътре. Какви са те - това няма значение, защото може да са всякакви... Но се въвеждаш в заблуждение, отваряш тема след тема, цитираш свещените си писания сред които ти привиждаш твоя си будизъм. От тия демони ти бягаш още от преди да се обърнеш към християнството и това бягане не е спирало с нищо. И тази временна утеха е поредния капан... и пак ще те настигнат и пак ли ще бягаш някъде другаде... Дали си поредния дето не може да прежали загубен близък, или насилие, недостатъци, изневери и предателства... Без значение е, защото ти си го носиш вътре и никакво спасение не е да го поддържаш. Най-малкото няма нищо будистко в това. Будисткият подход е преди всичко да съумееш да намериш начин да го израснеш, защото с тоя личен будизъм... с нищо не допринасяш, освен да се занасяш чрез успокоителните дози на вярването си.

Дали и какво е точно това и защо го правиш - това е ясно. Дали всеки, който решава да те погледне отвъд сънищата ти, ще е враг, досадник... и с още десетките епитети с които играеш защитата си. Без значение е, защото тя е за теб тази защита. И каквото и да достигне до теб - тя ще си работи и ще се криеш сред магията й, защото така повеляват инстинктите - все неща, за които си нямаш понятие, защото не ги пише по свещените книги, а търсиш сред тях само потвърждение на своето натъкмено спасение.

=================

Защо това трябва да интересува някого - прави са много хора за да ми го повтарят. Това си е "негова лична работа" и "го остави на каквото той си го е направил... Той си го прави и на никого не вреди така..."  Вероятно са прави. Защо въобще рамус трябва да се интересува дали тоя или оня е затънал до ушите във вечните блата на спасяването си - Един безкраен и сякаш вечен театър.

И на въпроса "ЗАЩО" имам различни отговори... Много от тях са вероятни, дори изглеждат изчерпателни и приканват да се "приключи" с въпросителните ми към себе си. Но много добре осъзнавам, че нито един отговор не става...

Да - на никого не вреди поредния форумен Спасяващ се, но дали?

Няколко човека отчаяно повторително изнасят на показ личните си версии, служещи им като спасителни пояси сред "големия лош и опасен океан на някакъв си "живот". Един вярвал в отвъдното и душата й "вече била там... много пъти". Друг - вярва че е будист, защото имал кандилце и образи, знаел сутри и си направил колекция от цитати с които да пълни теми и форуми. Четвърти - била трансформаторка , пети - била магьосница. ШЕсти - като й дойде кризата и лее словата на ДНК-то си сред които тя е посланичка на висши йерарнии и вселенската им мъдрост. няма как да се изброят вживяващите се на едни или други образи на герои, сред личния си свят в който те са онова, което извън него никога няма да бъдат.

Дали не вредят - кой да каже... но винаги когато се изнася сред колективното несъзнавано поредната версия на лично спасение, това е поредния импулс за резониране. Това резониране е мощен фактор в колективното съзвучие. И с нищо не допринася на иначе личните декларации - за духовната им иначе мисия от типа "хората трябвало да стават духовни и техните усилия били именно и в тази посока".

Идеали всякакви, както и каузи зад които да се крият и подменят същинските проблеми. И лични... и колективни.

Е - всеки имал права. Може би - и отговорности.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, _ramus_ написа:

Там е работата - ти си говориш за някакъв си будизъм.

Ама той не говори за религията будизъм. Не си само ти. Много хора се бъркат. В будизма е много тънка разликата между религия и практика за получаване на Божие откровение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Реджеп Иведик написа:

Ама той не говори за религията будизъм.

ама наистина ли? :) Та вие, деца, нямате дори основни положения по отношение на състояния на съзнанието. Успокояване и ПОКОЙ... душиците детски, те. 

Значи - много хора се бъркат, но не и ти - ти си наясно, защото си просветлен и разни "тънки разлики" за теб са ясни... като божиите откровения, в които просветлението е като награда за добрите, скромните, умните и начетени на свещени писания, деца. Особено по отношение на "практиките" - по спонтанна нирвана и игрите на форумни просветления.

От време на време групата по "изживей си сам  будизъм" звучи по-сериозно в играта и вживяването. Но сегашния момент не е от сериозните.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, Реджеп Иведик написа:

Ама той не говори за религията будизъм. Не си само ти. Много хора се бъркат.

Бъркат се понеже се вкопчват в представите за себе си и стават агресивни. Но в центъра на водовъртежа от представи е спокойно и пусто, там няма представа за "аз", "будизъм" или каквото и да било.

If you can keep yourself calm and quiet, like a broken gong which is no longer resonant, you are sure to realise Nibbana; there will be no harshness in you.

Dhammapada 134

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпросът е там, дали тези, които са получили цитираното учение от Буда пряко, т.е. на които той казал: 

преди 3 часа, Śūnyatā написа:

 

If you can keep yourself calm and quiet, like a broken gong which is no longer resonant, you are sure to realise Nibbana

разбират под „спокойно” и „тихо” това, което разбираме ние? Понеже тези, на които е говорел са били хора, които са медитирали по седем, осем или повече часа на ден в съответствие с инструкциите, които той им е дал. Ако е възниквал проблем в практиката им, те са търсели съвет от него и той им е посочвал как да решат проблема, т.е. коригирал ги е. Това какво общо има със ситуация, когато някой просто чете сутра, в която се съдържат учения, които не са предназначени точно за него и се опитва да практикува, според написаното? Това е моя проблем със сутрите и затова изучавам само сутри, които са ми били преподадени и обяснени от учители, които познавам и които мога да питам за допълнителни обяснения. Разбира се, информативно съм изчел множество сутри, но файдата е малка. Написаното се отнася единствено и само до мен, понеже имам посредствени способности и интелект. Това не го пиша от лицемерие. Познавам хора със средни и висши качества, и съвсем ясно виждам разликата с тях. Напр., т. нар. разочарование от самсара при едните е от самото начало, а при другите възниква спонтанно в един момент. А при мен, то е незряло и се формира бавно... И т.н. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, dagpo19 написа:

... това, което разбираме ние?

По- добре да разбереш погрешно, отколкото нищо да не разбереш, нищо да не се опиташ и въобще от будистки текстове да стоиш надалеч. Някак е нелепо да се отправят толкова укори към хора, които на практика нямат възможност да бъдат под наставничеството на приемници - тука все пак не е Тибет, че да са смислени подобни размахвания на показалец. Казано с други думи - за да бъде рационална негативната критика, то тя трябва да бъде допълнена и с позитивна т.е. следва да се посочи каква е алтернативата на средностатистическия българин чието ежедневие е погълнато от борбата за единия залък, проявяващ интерес към будизма. Инак иде реч за едно елементарно хейтене и избиване на разни комплекси: "откадя накадя ще четете сутри", липсват само концлагери за съгрешилите, с което отношение колко ли хора ще бъдат привлечени към дхарма, към медитирането и изобщо да проявяват някаква любознателност относно тази сфера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, insec написа:

По- добре да разбереш погрешно, отколкото нищо да не разбереш

Обратното е. 

преди 7 минути, insec написа:

Казано с други думи - за да бъде рационална негативната критика, то тя трябва да бъде допълнена и с позитивна т.е. следва да се посочи каква е алтернативата на средностатистическия българин чието ежедневие е погълнато от борбата за единия залък, проявяващ интерес към будизма.

Освен да си намери учител, друга алтернатива няма. Ако не може, това значи, че няма заслуга. Заслуга от този тип се създава посредством етично поведение и дарения към учителите или традицията, към която човекът има интерес. Това е всичко и е много просто.

преди 14 минути, insec написа:

с което отношение колко ли хора ще бъдат привлечени към дхарма, към медитирането и изобщо да проявяват някаква любознателност относно тази сфера.

Колкото, толкова. Будизмът е елитарно учение и изобщо не е предназначено за масите. По различни причини е станало популярно, но в същността си няма нищо общо с масите. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, dagpo19 написа:

Обратното е.

Бог, който забранява ябълките - мерси, ала симпатизирам на змията и Ева. Докато обяснявате как Шунята просто заменил християнството с будизъм, ич не вдявате, че вашия будизъм си е баш огледален образ на християнска парадигма - само някакви чисто формални, терминологични разлики.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Реджеп Иведик написа:

Ама той не говори за религията будизъм. Не си само ти. Много хора се бъркат. В будизма е много тънка разликата между религия и практика за получаване на Божие откровение.

Чиста религия. Свещенна и не може да се критикува! Философията се оборва. Има и пали канон.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, insec написа:

 Докато обяснявате как Шунята просто заменил християнството с будизъм

Не съм писал подобно нещо. Това е твърдение на колегата Рамус. Не е коректно да пишеш в мн. ч.

Адвокат ли си на Шунята? Той сам си отстоява тезите достатъчно добре, за да се нуждае от подобна неумела подкрепа. Да не е малко дете, че да го защитаваш? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много ти е трудно да скиваш по- далеч от адвокатстването - сам си на ринга, та да те питам: къв го чиниш таме? За заслуги ли, що ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, insec написа:

Много ти е трудно да скиваш по- далеч от адвокатстването - сам си на ринга, та да те питам: къв го чиниш таме? За заслуги ли, що ли?

В смисъл, то почерпил ли се или това е обичайния ти начин на реагиране и размишление? Щото, аз поне нищо не мога да разбера от написаното.

Приятна вечер ти пожелавам. Когато пак си в състояние да пишеш логически свързани въпроси, то ще ти отговоря, ако сметна, че има смисъл. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, insec написа:

По- добре да разбереш погрешно, отколкото нищо да не разбереш, нищо да не се опиташ и въобще от будистки текстове да стоиш надалеч.

Грешките не са страшни, ако се учиш от тях. Ако имаш искрен стремеж, не се предаваш след първия неуспех, то може да се учиш от сутрите, от интернет, да гледаш лекции на реализирани учители. Съгласен съм че е по-добре от нищо, защото така увеличаваш шансовете си да разпръснеш вроденото невежество. Макар че покрай вроденото невежество още от детска възраст има много силни проблясъци, които ако успееш да запомниш и разтълкуваш след време може да осъзнаеш защо будизма превъзхожда останалите учения и религии.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Śūnyatā написа:

....

Като каза деца, още в детска възраст научаваме простичкия житейски урок, че ако никога не се опиташ да караш колело, то едно нещо е съвсем сигурно: никога няма и да се научиш да караш колело. Чак пък толкова голям страх от погрешното разбиране, че да е по- добре нищо да не разбереш ...... ма инак гледам не ги бърка да продават книгите си де, пари да вземат явно нямат задръжки: може би щото, като плащаме книгите по принципа на заслугите от тях се научава все нещичко, ама виж, ако ги намерим из нета т.е. безплатно, туй вече ни дава само погрешно разбиране и няма заслуги.  Ма вярно си е - туй вече не е така презирания религиозен будизъм, ами си е бизнес- будизъм, пък в бизнеса нещата са сериозни вече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, insec написа:

Бог, който забранява ябълките - мерси,

все го въртиш около себе си, като че си в центъра на вселената и всички и всичко има смисъл, цел, движение... само ако ти благоволиш да му придадеш такъв. Това е обикновен синдром и си има име. По-добре че не ги разбираш тия. Но и нямаш никакъв шанс да разбираш и каквото и да е. Пълниш форумите и темите с примери за неразбиране, оправдания, обяснения "защо не може" или " защо смятам че е правилно"... Това е обикновена матрична конфекция.

Фантазния будизъм, като лична приказка на някой си... няма нищо общо с разбирането, движението, развитието... Това дори не е и будистката религия. И християнството не е било никакво християнство... каквото е и заигравката с будизъм някакъв си. Ако не е вкопчен в тия, ще е в друго - това е в душата му, мозъкът му намира изход само по тия начини. Но никои от тия вкопчвания няма да доведе до ядрото на проблема... и това е очевидно. Точно обратното -  всяко вкопчване в поредния театър е все толкова далеч от себе си, все толкова неразбиращ, и затворен за поглед навътре, за меча на честността и сеченето на илюзиите с него.

Какъвто и театър да се изиграе - винаги в основата си ще е да е на дистанция от вътрешното си ядро в което всъщност се забъркват тия всичките сънища... И които напират да се изкарат "истина, щото така ги чувствал сънуващия ги".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, _ramus_ написа:

Фантазния будизъм, като лична приказка на някой си... няма нищо общо с разбирането, движението, развитието...

Е не е, като театъра на болния ти мозък - от, който за мен е само добра новина да узная, че нищо не мога да разбера. Да беше казал нещо друго, да се бях замислил къде сбърках, че от сдухана бангия, като теб мера за друго не става.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...