Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам един проблем с едно китайско скутерче 50 кубика. Работата е там, че динамото му не работи от дълги години и дефакто скутера се кара без акумулатор, въпроса ми е насочен към това как и дали има изобщо начин да прекарам някак си ток към задния стоп, тъй като отпред светлини си имам и халогени и фарове когато мотора е в запалено положение, но за да работи стопа отзад се изисква акумулатор, ако някой има някаква представа как може да се прекара, за да светне този стоп нека да драсне. Пиша във форуми , защото моторчето не се кара редовно, но през свободното време доста неща съм му барнал, но не ми се занимава да му сменям части тъй като за динамото проблема ми е ясен и не си струва да го правя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има начини за всичко, обърни се към специалист! Да ти оправят генератора (зареждането) за да не съсипваш акумулатора. Задна светлина е най-лесното.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, от къде идва този ток, в запалено положение, като не работи "динамото" - ако изобщо е динамо?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Филипов написа:

Има начини за всичко, обърни се към специалист! Да ти оправят генератора (зареждането) за да не съсипваш акумулатора. Задна светлина е най-лесното.

Знам, аз съм го карал на майстор и проблема ми е ясен, ако искам от такава гледна точка до сега да е готов. По миналата година го закарах на майстор, уж всичко беше окей и след седмица изгоря бобина с бендикс и майстора просто излезе с номера, че е станало късо от самото моторче и няма какво да направи освен да поръчва нови части, та мотора както казах го карам рядко и затова съм решил в домашни условия ако успея да направя нещо, направя. Ако не, здраве да е.

 

преди 2 часа, street racer написа:

Е, от къде идва този ток, в запалено положение, като не работи "динамото" - ако изобщо е динамо?

Тока в запалено положение идва и аз не знам точно от къде, тъй като не съм механик, но скутера си е с магнет система или общо казано - китайчетата са го измислили, дори когато нямаш акумулатор от оборотите на двигателя да имаш поне предни светлини, та затова когато подам рязко газ светлината става по ярка, точно защото силата и зависи от оборотите на двигателя и се влияе от тях. Имах проблем с копчето за фаровете дори, бях го разглобил и с 1-2 часа игра след като видях че няма да стане по фабричния си начин тъй като китайската работа е доста сложна и нелогична, стигнах до решението просто да свържа жиците за фаровете и сега директно когато го запаля те автоматично си тръгват, та се чудя дали просто няма как да измисля начин да пусна и задния стоп по подобен начин. Скутера очевидно и без акумулатор явно заради регулатора си създава ток в системата при включен двигател.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BG_MartiaL написа:

Знам, аз съм го карал на майстор и проблема ми е ясен, ако искам от такава гледна точка до сега да е готов. По миналата година го закарах на майстор, уж всичко беше окей и след седмица изгоря бобина с бендикс и майстора просто излезе с номера, че е станало късо от самото моторче и няма какво да направи освен да поръчва нови части, та мотора както казах го карам рядко и затова съм решил в домашни условия ако успея да направя нещо, направя. Ако не, здраве да е.

 

Тока в запалено положение идва и аз не знам точно от къде, тъй като не съм механик, но скутера си е с магнет система или общо казано - китайчетата са го измислили, дори когато нямаш акумулатор от оборотите на двигателя да имаш поне предни светлини, та затова когато подам рязко газ светлината става по ярка, точно защото силата и зависи от оборотите на двигателя и се влияе от тях. Имах проблем с копчето за фаровете дори, бях го разглобил и с 1-2 часа игра след като видях че няма да стане по фабричния си начин тъй като китайската работа е доста сложна и нелогична, стигнах до решението просто да свържа жиците за фаровете и сега директно когато го запаля те автоматично си тръгват, та се чудя дали просто няма как да измисля начин да пусна и задния стоп по подобен начин. Скутера очевидно и без акумулатор явно заради регулатора си създава ток в системата при включен двигател.

Майстор излязъл с номер. Смени, щото вече едно 90% са такива. Кажи къде живееш, за да може някой да ти препоръча свестен сервиз.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, street racer написа:

Е, от къде идва този ток, в запалено положение, като не работи "динамото" - ако изобщо е динамо?

Според мен стартерът си е заминал. Няма от къде да идва това захранващо напрежение за фаровете освен от генераторът, който явно си работи. Вече за регулаторът за зареждането не се знае(не е и важно).

За задният стоп е лесно. Само трябва да му се намерят кабелите и да се свържат през превключвателя на спирачките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 25.06.2019 г. в 0:51, ice_lion__01 написа:

Според мен стартерът си е заминал. Няма от къде да идва това захранващо напрежение за фаровете освен от генераторът, който явно си работи. Вече за регулаторът за зареждането не се знае(не е и важно).

За задният стоп е лесно. Само трябва да му се намерят кабелите и да се свържат през превключвателя на спирачките.

Да, стартерът си е заминал, генераторът си работи ако направим извод над нещата, но остава че динамото не работи, тъй като като сложа акумулатор задните светлини и километража си светват, но стартера естествено не работи тъй като проблема вече е с бендикс там и тн. А освен това акумулатора не се зарежда, което означава и динамо. 

Скоро време ще си поиграя да намеря тези кабели през този превключвател.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...