Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!

Като мобилно у-во използвам Samsung Galaxy Note 9 и съм доволен, но имам проблем. Използвам 2 сим карти, една немска и една българска. Немската сим карта е на слот 1, а българската на слот 2. От време на време когато си реши ми изписва че сим картата не е намерена и ми изключва само българската сим карта, за да оправя проблема трябва да рестартирам телефона.

Някакви теории или съвети?

 

Сори за правописните грешки, пиша от телефона.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвал ли да смениш местата на сим картите и да видиш дали пак ще го има проблема? Пробвай следващия път ако направи пак така да включиш самолетния режим и да го изключиш, вместо да рестартираш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

Пробвал ли да смениш местата на сим картите и да видиш дали пак ще го има проблема? Пробвай следващия път ако направи пак така да включиш самолетния режим и да го изключиш, вместо да рестартираш.

Ще проверя, но ако ми изкачва немската карта пак няма да ми върши работа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може картата да е повредена, ако прави номера и като им смениш местата, ще е сигурно, че е от нея, а за 100% сигурност я тествай и на друг апарат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

Може картата да е повредена, ако прави номера и като им смениш местата, ще е сигурно, че е от нея, а за 100% сигурност я тествай и на друг апарат.

На Samsung Galaxy S9 Plus правеше същият проблем, може наистина да е от картата, утре ще ида и до виваком.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, WhiteTooth написа:

На Samsung Galaxy S9 Plus правеше същият проблем, може наистина да е от картата, утре ще ида и до виваком.

Или проблемен чип или проблемни слотове на телефона. При мен за съжаление беше второто и телефонът отиде в коша.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Или проблемен чип или проблемни слотове на телефона. При мен за съжаление беше второто и телефонът отиде в коша.

Още е в гаранция, платен в кеш, не се притеснявам дори да е 2рото. Стига да се разреши, че е досадно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, WhiteTooth написа:

Още е в гаранция, платен в кеш, не се притеснявам дори да е 2рото. Стига да се разреши, че е досадно.

Тестваш картата на друг телефон. Ако там се държи нормално правиш рекламация. Ако и на другия телефон прави същото сменяш чипа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Raze написа:

Пробвал ли да смениш местата на сим картите и да видиш дали пак ще го има проблема? Пробвай следващия път ако направи пак така да включиш самолетния режим и да го изключиш, вместо да рестартираш.

Самолетният режим не помогна.

 

преди 1 час, Емил Костов написа:

Тестваш картата на друг телефон. Ако там се държи нормално правиш рекламация. Ако и на другия телефон прави същото сменяш чипа.

И на Samsung Galaxy S9 Plus, чисто нов правеше същият проблем, затова смених на Samsung Galaxy Note 9

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като картата е правила проблем на един телефон и след това го прави на друг, според теб къде е проблема??

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 3.07.2019 г. в 8:48, Raze написа:

След като картата е правила проблем на един телефон и след това го прави на друг, според теб къде е проблема??

Съжалявам за късният отговор, просто изчаках да видя дали проблема ще се появи отново за да не пиша напразни коментари.

Та, отидох до vivacom и им казах че картата ми прави проблеми, съответно след заплащане на такса от 6лв ми бе дадена нова SIM карта и ми казаха титуляра да се свърже с оператора, да продиктува номера и ще ми прехвърлят нещата на новата SIM карта.

Най-кратко казано, проблема се реши, вече 2-3 ден не ми е правило проблеми, благодаря за помощта!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Денислав Цветанов
      Здравейте, от 1 седмица имам този проблем с компютъра.. Значи както си цъках Цс изведнъж компа огасна и от тогава се появи проблема.. Веднага изключих и включих кабела и след като го включа в контакта директно компа се включва без да натискам копчето, обаче няма сигнал с монитора.. пише No signal.. Дори не тръгва и за малко, не знам защо.. Някой имал ли е този проблем?
      С windows 7 е
      Видеокартата е NvidiA, ама не знам какъв модел е
      RAM 2GB
       
    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте, колебая се кой от двата телефона да си взема и бих искал да чуя и вашето мнение по въпроса.Телефона не ми трябва за игри, а основно ме интересува камерата и доброто изпълнение на ежедневните задължения.Благодаря предварително!



      Поздрави!
    • от SofiaFire
      Здравейте, извинявам се ако това, за което питам някъде вече е обсъждано, но от безизходица нямам вече сили да търся в търсачки и за това пиша тук с надежда да ми помогнете.
      Вчера взех реновиран настолен компютър без инсталиран Уиндоус. Днес цял ден се боря с инсталирането, но без успех. В биос задавам приоритет за буутване от usb flash памет ,защото няма оптично устройство.
      След като рестартирам компа и минат всички надписи, остава черен екран и горе в ляво мига постоянно една чертичка. Форматирах usb-то на fat32 нчи нищо, после и на NTSF или там каквото беше И пак. Дайте съвети моля ви
    • от ryapov
      Здравейте, малко история : купих си китайски телефон, като го включих си вкарах акаунта в гугъл, но НЕ ми свали контактите от там, та трябваше ръчно да ги въвеждам. Наистина нямаше никаква опция. Писах на търговеца и той ми изпрати друг телефон, който си работи супер.
      Сега за първиа телефон, има андроид 5.1 , искам да му кача андроид 7. Някой може ли да ми каже как да го направя ? Пробвах със сервиз, но не живея в България и нищо не направиха в сервиза. Искам да си кача по-нов андроид и моля за подробна консултация , стъпка по стъпка /ама наистина като за глупак/  как да го направя. И да се прецака телефона - голям праз, имам си работещ, но поне нещо ще науча.
    • от nikolayykolev
      Привет! 
      Имам проблем с връзката между PS3 и телевизор. От скоро с пускането на играта започва да излиза черен екран и в горния ъгъл ми изписва HDMI (както когато го пускам). Друг път ми дава черен екран и така си остава. Пробвах с HDMI 1, HDMI 2, HDMI 3 - проблема е еднакъв, където и да свържа кабела. Взех HDMI кабел от приятел, но при него дори не излиза картина и звук, а само черен екран. Моля за съвети...
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...