Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


днес като влязох в акаунта си в twitter интерфейсът на admin-panel-а беше тотално променен. това дали е някаква нова версия или на мен нещо не ми работи както трябва?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, kolon написа:

днес като влязох в акаунта си в twitter интерфейсът на admin-panel-а беше тотално променен. това дали е някаква нова версия или на мен нещо не ми работи както трябва?

 

при мен от 3 -4 дни е така

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от temite
      За кратко време "социалните" медии постигнаха огромен напредък.Световната Интернет мрежа навлезе преди около 20 години, а социалните медии са активни от 2006 година.2006 година също така беше изключителна значима година за социалните медии:Facebook стана достъпен не само за колежаните и студентите в САЩ,но и за хората по целия свят ; роди се Twitter ,а младата компания YouTube беше купена от Google.И въпреки всичко част от ранните митове за социалните медии продължават да витаят в публичното пространство.Нека се опитам да разсея някои от тях.



       
      Мит №1 - "Социалните"медии са само за деца

      Хората от бизнеса бяха много въодушевени от идеята социалните мредии преди няколко години,когато нашумя MySpace(ако си го спомняте) поколението - т.е използването на социалните медии ,за да се достигне до младото поколение ,създавайте медийна среда директно в стаите им.Това може и да е било така през 2006. ,когато Facebook беше социална мрежа само за младите ,но сега нещата стоят по различен начин.Най-бързо растящата възрастова група в социалните мрежи е тази на хората около 35 години.Във Facebook ,35-54 годишните нарастват най-бързо ,а броят на 25-34 годишните се удвоява на всеки шест месеца.Най-многочислената демографска група в Twitter е на 35-49 годишните.Жителите на виртуалните свят Second Life са на средна възраст около 33г.,а потребителите на LinkedIn - на около 41г. ,което е разбираемо за една по-професионална мрежа.А в svejo.net най-големия процент е на възрастовата група 15-24г.
      Все още ,разбира се , има доста млади хора в социалните мрежи."Дигитални по рождените" - така може да бъде наречено поколението им ,защото те са родени в свят на дигитални технологии.След няколко години те ще бъдат ваши потребители,клиенти,служители.Много от тях вече са.Но възрастните успяват да влязат в крак със социалните медии.Бихме могли да ги наречем "дигитални" имигранти с различно ниво в овладяването на дигиталния език.
       
       
       
       
      Мит №2 - "Социалните" медии са краткотрайна мода

      Според мен(и според много други хора) времето ,в което на социалните медии се гледаше пренебрежително като на краткотрайна мода ,е безвъзвратно отминало.Дори определение на този вид медии говори само за себе си - те са "социални" ,защото такъв е начинът ,по който използваме Интернет - социално и интерактивно.Казваме "социалната мрежа ",но всъщност имаме предвид  просто "мрежата" ,защото това ,че е социална , се подразбира.Аналогично ,никой вече не употребява израза "моторно превозно средство",защото на всички ни е ясно ,че превозните средства са моторизирани.Същото се случва и с мрежата - всички сме приели ,че Интернет е нещо,което използваме ,за да общуваме - да намираме приятели ,да изразяваме мнение,да публикуваме снимки,статуси или да гледаме видеоклип.Всички тези твърдения са сериозно подплатени с доказателства от различни проучвания.Каналите на социалните медии са се увеличили неимоверно много през изминалата година.Проучване на Nielsen от 2009г. сочи ,че на всеки шест минути ,прекарани в Интернет ,една минута се пада на социалните мрежи.Facebook е най-популярната мрежа с вече над 1 милиард потребителя,a Twitter  е най-бързо растящият медиен инструмент с около 100 милиона потребителя ,публикуващи едновременно.Счита се, че към този момент Twitter има 175 млн. потребители в света.
       
       
       
       
       
       
      Източник:
      Митове за социалните медии
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...