Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Bozhidar Denkov

Колко харчат съветските камиони ЗиЛ-130 и Газ-53

Препоръчан отговор


преди 7 минути, Емил Костов написа:

Стига с тези ЕКО категории. ГАЗ и ЗИЛ са машини от 60 година и работя дори и сега. Покажи ми един западен курник дето работи в момента от онова време .И да не говорим за това, че замърсяват по малко, защото не е истина. Просто ще застана зад един светофар до натоварен съвременен гробник дори и нов в  момента и ще ти снимам как летят облаци смрад, пушек, нафта и каквото още се сетиш/

Колко ЗИЛ и ГАЗ са по- пътищата в западна Европа. ГАЗ и ЗИЛ още преди 2014 год. фалираха. Ето и един цитат за Плевенският Учи мама за да не работиш.

Цитат

Дядoтo цял живoт e бил кaмьoнджия и вce нa руcки кoчини и прeз дeвeтдeceт и някoя гoдинa ce кaчи нa ВOЛВO, кaтo му видях лицeтo, бeшe тoлкoвa щacтлив и прeвъзбудeн и кaзa caмo три думи, кaрaх иcтинcки кaмиoн.......!

Цитат

Глeдaм тия руcки дaрaци имaт бaя фeнoвe. другaри пoжeлaвaм ви ги зa цял живoт дa ги кaрaтe.дa ви върнaт във врeмeтo пaк дa им cтe шoфьoри и мoля бeз cърдeнe.прoчeтoх кaк ca вървeли cупeр мнoгo ca тoвaрили и мaлкo ca хaрчили. тa нa вceки eдин oт вac пo eдин тaкъв дaрaк, нo бeз прaвo нa cмянa. кeф ви зa рaбoтa кeф ви зa хoдeнe нa мoрe! cмях!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 4 минути, Bozhidar Denkov написа:

Колко ЗИЛ и ГАЗ са по- пътищата в западна Европа. ГАЗ и ЗИЛ още преди 2014 год. фалираха. Ето и един цитат за Плевенският Учи мама за да не работиш.

 

Просто замълчи и си изтрии лайната, че са стигнали до тилът ти щото седиш в тях. ЗИЛ и ГАЗ вече не се срещат, защото отдавна не се произвеждат. Времето им мина, но все още ги има и се колекционаират. А това дали работят мога и снимки да ти направя. И тях няма как да ги има по пътищата на западна Европа нали се сещаш. Това е все едно теб да те има на Луната или Марс. Ясно е защо.  Хайде гледай и се учи. И виж колко е зле тази машина

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хаде Гледам и се уча. Не правя реклама. Съвременните влекачи са 500-750 коня с елекроника и автоматична скоростна кутия. Харчат 60-70 литра метан или пропан на 100 км. път с три ремаркета общо 90-110 тона товар. Такива има в Русе в Булмаркетс- влекачи на метан или пропан за 110 тона товар. Макс. разход 70 литра метан за 100 км.

Проверката е форма на доверие.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 8 минути, Bozhidar Denkov написа:

Хаде Гледам и се уча. Не правя реклама. Съвременните влекачи са 500-750 коня с елекроника и автоматична скоростна кутия. Харчат 60-70 литра метан или пропан на 100 км. път с три ремаркета общо 90-110 тона товар. Такива има в Русе в Булмаркетс- влекачи на метан или пропан за 110 тона товар. Макс. разход 70 литра метан за 100 км.

Проверката е форма на доверие.

Я ми дай спецификацията на съвременен влекач от 700 коня, който гори 60 на 100 метан. Дай ми и модела , че вече гороиш глупости. Ти камион виждал ли си и въобще карал ли си? И  не ми е ясно как ще модофоцираш дизелов камион ( щото сегашните са дизели) на метан???? Виж на мен не ми дреме че си изкукуригал. Целта е да не ти повярва другите 200 000 човека във форума. За мен ти си ясен.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Фирмата, която ги употребява в България е Булмаркет от Русе. Работят само на Метан или Пропан. В САЩ е пълно с влекачи - тирове само на метан или пропан. За западна Европа не зная. Всички автобуси 309 и 310 в София за Люлин са на Метан или Пропан.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре де защо сравнява машини на по 2-40 години със съвременни?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Емил Костов написа:

Виж на мен не ми фреме че си изкукуригал. Цекта е да не ти повярва другите 200 000 човека във форума. За мен ти си ясен.

Ама кво, лъже ли? 

Щото аз не разбирам тези специфики. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Bozhidar Denkov написа:

Фирмата, която ги употребява в България е Булмаркет от Русе. Работят само на Метан или Пропан. В САЩ е пълно с влекачи - тирове само на метан или пропан. За западна Европа не зная. Всички автобуси 309 и 310 в София за Люлин са на Метан или Пропан.

Денков, рестартирай си мозъка. Дизелов автомобил не работи на МЕТАН. Дай ми точен модел.

преди 7 минути, За Секирата написа:

Ама кво, лъже ли? 

Щото аз не разбирам тези специфики. 

Лъже както и във всяка него тема!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, petie1 написа:

Добре де защо сравнява машини на по 40 години със съвременни?

Защото дядо му, през деветдесет и някоя се качил на ВОЛВО и толкова му харесало, че се превъзбудил 😄

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 3 минути, halek написа:

Защото дядо му, през деветдесет и някоя се качил на ВОЛВО и толкова му харесало, че се превъзбудил 😄

Вие всичко обръщате на ташак. Никога ЗИЛ или ГАЗ не са горили 120 на 100. Зила си беше бензинов и при лоша поддръжка стигаше до 50 на 100 бензин, ГАЗ-ките  си гореха 40 на 100, това си беше нормално. 120 дори и 140 на 100 гореха радарните сатанции и понтонерските машини ( които правеха мостове). Тоест Краз ТММ 3М и това беше нормално. Една съвременна машина. която трябва да прави същото ще гори даже в пъти повече.

Все се каня да спра да пиша в този форум и явно натам отиват нещата. Не знам дядото на Денков какво е карал, но да ми говори, че дизелов автомобил гори метан е предостатъчно. Ако този форум е мой да забрави за него камо ли да има опция да се регистрира. Ако ще говорим сериозно да говорим, ако ще се бъзикаме има раздел - общи приказки и забава.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Емил Костов написа:

Вие всичко обръщате на ташак. Никога ЗИЛ или ГАЗ не са горили 120 на 100. Зила си беше бензинов и при лоша поддръжка стигаше до 50 на 100 бензин, ГАЗ-ките  си гореха 40 на 100, това си беше нормално. 120 дори и 140 на 100 гореха радарните сатанции и понтонерските машини ( които правеха мостове). Тоест Краз ТММ 3М и това беше нормално. Една съвременна машина. която трябва да прави същото ще гори даже в пъти повече.

Все се каня да спра да пиша в този форум и явно натам отиват нещата. Не знам дядото на Денков какво е карал, но да ми говори, че дизелов автомобил гори метан е предостатъчно. Ако този форум е мой да забрави за него камо ли да има опция да се регистрира. Ако ще говорим сериозно да говорим, ако ще се бъзикаме има раздел - общи приказки и забава.

Зила е около 40, газката е около 30. Това са сравнително евтини автомобили за масова употреба. Същевременно са произвеждали и дизелови тежкотоварни камиони МАЗ Камаз Краз.

Относно дизелов двигател на газ, преди години бяха сложили газ на икарусите и доколкото си спомням се впръскваше и някакво количество дизелово гориво за да се възпламени сместа. В съвременните автобуси не съм се интересувал как става.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, halek написа:

Карал съм и зилове и газки, и съвременни камиони съм карал, знам им разхода и не е  150/100. Зила е около 40, газката е около 30. Това са сравнително евтини автомобили за масова употреба. Същевременно са произвеждали и дизелови тежкотоварни камиони МАЗ Камаз Краз.

Относно дизелов двигател на газ, преди години бяха сложили газ на икарусите и доколкото си спомням се впръскваше и някакво количество дизелово гориво за да се възпламени сместа. В съвременните автобуси не съм се интересувал как става.

А сега го обясни на Денков, ако имаш нерви, щото според него зила гори 120/100. Колкото до метан на дизелова машина си е невъзможно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Емил Костов написа:

 Колкото до метан на дизелова машина си е невъзможно.

Кога и къде съм споменал или написал Дизелов ДВГ работи на метан? Дай доказателства, а не поставяй медицински диагнози. Имал съм в предвид камион- влекач или автобус работещи само на Метан или на Метан и Бензин. Тоест ДВГ със искрови запалителни свещи. Зил 130 и Газ 53 старите модели са изцяло на бензин. Виж заглавието на темата. Разликата е в 75к.с. / 138 к.с. до 500 к.с. и 750 к.с. за новите тирове и автобуси на Метан при 70 литра метан за 100 км. изминат път. Май в САЩ и Австралия не признават дизела. В САЩ бензина е с етанол и същия скапва и троши МПС - автомобили за ЕС пазар. В Канада не зная.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има златно правело: Един автомобил, камион и т.н. харчи колкото му налееш в резервоара.

На въпросните машини са монтирани резервоари за дневни нужди, т.е. да им стигне горивото за деня.

п.п. Това при номинално натоварване, т.е. не при "празен" или "претоварен"....

Друго златно правело: "Тежината на крака" на шофьора и уменията му да избира правилната предавка спрямо натоварването и наклона на пътя, е много важен фактор.

И запомнете: След всяко изкачване има спускане ... ;) 

Хубавото на съвременните автомобили е, че при спускане не се впръсква гориво и де факто двигателя се използва за задържане на машината.  Един вид "моторна спирачка", но без да "задушаваш" двигателя.

Това е моя дан по въпросната тема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Bozhidar Denkov написа:

Май в САЩ и Австралия не признават дизела.

Ама само през май...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Емил Костов написа:
преди 9 часа, DarkEdge написа:

Или вече ги е пил.

Не, не ги е пил. 

Визирах хапчета за достигане на нирвана. А не онези, предписвеани от лекар.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Емил Костов написа:

Не, просто си горят. Сегашните правят същото. Я закачи на един съвременен камион тонове товар, че и две ремаркета отзад да видиш какво се случва. Като включи и турбината за по-добро ускорение стой та гледай какво се случва. Случайно Денков да знае, че новите камиони имат по 3 резеровара с вместимост 1 тон. Защо ли??? Явно карат на пръдня!

Не знам на какво карат но съм виждал Краз натоварен с 42 тона желязо дето мина 300 км без проблем,я ми кажете кой западен модел дето му пише 15 тона товароносимост може да направи това...Абе рашите всичката им техника е ВОЕННА,там са важни проходимостта и товароносимостта а колко гори-това е друг въпрос!Гледал съм с очите си как един ДЕТ(дизел-електрически трактор),прозводство на прочутия ЧТЗ извади като кътни зъби два закъсали булдозера от реномираната марка Коматсу.п.п А за това колко е струвало горивото-в 1986 година пътувахме в Съюза с един от тяхните автобуси ЛАЗ който яката миришеше на бензин.Оказа се естествено че двигателя е бензинов ама СУПЕР-а (А-96) струва 32 копейки,а А 93 26!Така че друго си е когато си собственик на богати нефтени находища....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, petie1 написа:

Добре де защо сравнява машини на по 2-40 години със съвременни?

Защото автора е галфон, затова. 

PS: Автора ако се засегне, значи наистина е такъв.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Bozhidar Denkov написа:

Кога и къде съм споменал или написал Дизелов ДВГ работи на метан? Дай доказателства, а не поставяй медицински диагнози. Имал съм в предвид камион- влекач или автобус работещи само на Метан или на Метан и Бензин. Тоест ДВГ със искрови запалителни свещи. Зил 130 и Газ 53 старите модели са изцяло на бензин. Виж заглавието на темата. Разликата е в 75к.с. / 138 к.с. до 500 к.с. и 750 к.с. за новите тирове и автобуси на Метан при 70 литра метан за 100 км. изминат път. Май в САЩ и Австралия не признават дизела. В САЩ бензина е с етанол и същия скапва и троши МПС - автомобили за ЕС пазар. В Канада не зная.

И отново глупости. Покажи ми някъде камион или автобус на метан. Да, в София имаше подобни изпълнения за автобуси. Бутилките с метан бяха на покрива, но бързо ги спряха. Едно че са ходещи бомби и второ бутилките тежат и то доста и нямат голям капацитет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Денков, а ти знаеш ли, че мерцедесите от началото на миналия век са имали 12 цилиндрови двигатели с мощност около 20 конски сили? И с една туба бензин минавали 10 километра...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 часа, halek написа:

Защото дядо му, през деветдесет и някоя се качил на ВОЛВО и толкова му харесало, че се превъзбудил 😄

Абе не стана ясно дали се е из... дядотото:jumping11:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Радул написа:

Денков, а ти знаеш ли, че мерцедесите от началото на миналия век са имали 12 цилиндрови двигатели с мощност около 20 конски сили? И с една туба бензин минавали 10 километра...

По принцип му търпя простотиите, но всичко си има граници. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Eclipse2G написа:

Защото автора е галфон, затова. 

PS: Автора ако се засегне, значи наистина е такъв.

Абе не знам какъв е ама има много интересно поведение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, petie1 написа:

Абе не знам какъв е ама има много интересно поведение

Просто трябва да взема една крива лопата и да му я изправя с гърба. Ще му се рестартира цялата система.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Емил Костов написа:

Просто трябва да взема една крива лопата и да му я изправя с гърба. Ще му се рестартира цялата система.

Не трябва ти мотика и 1000 декаара картофи кат ги извади тогава почваш с лопатата,така де труда направил маймуната човек

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...