Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,в момента съм с пасат 2002г-1.9ТДИ .Замислям се да го сменям с по нов автомобил,между 5-7годишен.Гледам обяви в мобилеД и в карс и мобиле бг.Само от частни лица със сервизна история .Мисля ,че при  германците обявите са истински.Става въпрос за км и всичко друго.По скъпи са колите но поне пише на какво ниво са.Бюджета е до 24000лв.И за нова съм се замислял ,но не въртя км ,най много 5-6000км на година.Работата ми е до вкъщи ,използвам я да отида до супермаркетите и на почивки.Просто не си струва да взема нов автомобил за моето каране.Поне така си мисля аз.Спор за нова и стара кола няма.Новото си е ново.Набелязъл съм няколко модела и се чудя какво да правя.Да изчакам още една-две години да видя как ще се развие ситуацията или да скачам на някоя от ,които си харесам.Ето малко примерни линкове на автомобилите ,които съм харесал.Може и бензинови но нямам наблюдиния за тях.https://www.mobile.de/ru/Автомобиль/Mercedes-Benz-C-200-T-CDI-DPF-BlueEFFICIENCY/vhc:car,ms1:17200_-6_,frn:2012,prn:4000,prx:13000,slt:fsbo,mln:10000,mlx:125000,vcg:estatecar/pg:vipcar/282491580.htmlhttps://www.mobile.de/ru/Автомобиль/Mercedes-Benz-C-200-T-CDI-DPF-BlueEFFICIENCY/vhc:car,ms1:17200_-6_,frn:2012,prn:4000,prx:13000,slt:fsbo,mln:10000,mlx:125000,vcg:estatecar/pg:vipcar/281663360.htmlhttps://www.mobile.de/ru/Автомобиль/Volkswagen-Passat-Variant-2.0-TDI-BlueMotion/vhc:car,ms1:25200_-37_,frn:2012,prn:4000,prx:13000,slt:fsbo,mln:10000,mlx:125000,vcg:estatecar/pg:vipcar/282481782.htmlhttps://www.mobile.de/ru/Автомобиль/Skoda-Superb-Combi-2.0-TDI-Ambition-Green-tec/vhc:car,ms1:22900_12_,frn:2012,prn:4000,prx:13000,slt:fsbo,mln:10000,mlx:125000,vcg:estatecar/pg:vipcar/282531094.htmlhttps://www.mobile.de/ru/Автомобиль/Audi-A4-Avant-2.0-TDI-DPF-multitronic/vhc:car,ms1:1900_9_,frn:2012,prn:4000,prx:13000,slt:fsbo,mln:10000,mlx:125000,vcg:estatecar/pg:vipcar/282538049.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В момента в Auto Italia са пуснали много добри промоции, ще важат до края на септември. Можете да вземете чисто нов Fiat Typo за 26 000лв. комби, като автомобилите по-горе, а седаните май бяха към 23 000. 
 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тука професорите не тачат новите коли. За тях стар кош на 15+ години е перфектната кола. Продава се с обозначение "като нова" и задължително е под 150 хил. км. 

А и мисленето на Ганьо (не визирам автора) е по-добре стар Мерцедес (хем и престиж ще има каращия), от колкото чисто нов Фиат. 

Слави Маринов е прав. Ще se скапе DPF, ако е само градско и рядко излизане извънградско. 

По темата: Бих избрал Шкода Супърб

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, ostavime написа:

Ще se скапе DPF, ако е само градско и рядко излизане извънградско.

Дам,нали и аз като взимах и не оцених точно този факт и сега сърбам попарата.............точно кола за не много и предимно градско каране и проблеми с катализатора и ЕГР клапан,на които пък ремонтите са скъпи!На градско просто регенерацията ,която се стартира периодично не може да завърши и се скапва този филтър.........

преди 30 минути, Soviet Soldier написа:

В момента в Auto Italia са пуснали много добри промоции, ще важат до края на септември. Можете да вземете чисто нов Fiat Typo за 26 000лв. комби, като автомобилите по-горе, а седаните май бяха към 23 000. 
 

 

В клипа обаче леееееко пропускат една подробност,че това се цени без ДДС,пък и търговските трикове с "големите" отстъпки и промоции май почнаха да стават банални вече!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Dacia Duster е моето предложение. Парктроник, камера, стерео с навигация и други глезотии, волан и возия са прилични. Ако искаш комби - Logan MCV.
Хубавото е, че идват някои разновидности с фабрична газова уредба. Скоро ще ги спрат, защото ще минават на 3 цилиндрови на рено и тогава вече свърши....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията ,както писах доста мисля дали да взема 5-7г. кола или нова.Но нова за макс.30000лв от тези класове няма.Не знам типото за какво става въпрос.Нямат обявени цени.Трябвя на емейл оферти да ми дадат.както и да е писах им и ще видя каква оферта ще дадат.Но на мойте изминали км. се чудя направо дали съм за нова кола.2010г. взех пасата на 8г беше на 160000км.За 9г съм минал 43000км.Ще видя какво да правя,дали да изчакам още 1.2години и да си карам пасата или да взема нещо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, SIMO70 написа:

За 9г съм минал 43000км.

Минавам последно време по 2000км на месец понякога. 43 за 9 години е много малко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Фиата е екста,много издръжлив и можеш да си поръчаш цвят ,ако си я купуваш нова.Иначе от тези дето си ги изброил аз ако имам парите ,ще взема Аудито(цвета му е металик пред Мерцедеса)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От дизела в твоя случай няма никакъв смисъл - при положение, че купуваш кола за 30 бона да смяташ как да спестиш има- няма 200лв. в годината е неуместно. Допълнително, че при такъв пробег и тип на експлоатация, то дизела наистина е по- проблемен. Инак без никакво двоумене бих избрал Мерцедеса - тази цедка е един от най- сполучливите им модели за мен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, insec написа:

От дизела в твоя случай няма никакъв смисъл - при положение, че купуваш кола за 30 бона да смяташ как да спестиш има- няма 200лв. в годината е неуместно. Допълнително, че при такъв пробег и тип на експлоатация, то дизела наистина е по- проблемен. Инак без никакво двоумене бих избрал Мерцедеса - тази цедка е един от най- сполучливите им модели за мен.

Да ,ама аудуто е спо хубав цвят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, insec написа:

От дизела в твоя случай няма никакъв смисъл - при положение, че купуваш кола за 30 бона да смяташ как да спестиш има- няма 200лв. в годината е неуместно. Допълнително, че при такъв пробег и тип на експлоатация, то дизела наистина е по- проблемен. Инак без никакво двоумене бих избрал Мерцедеса - тази цедка е един от най- сполучливите им модели за мен.

И аз взех да клоня към бензина с мойто каране,но трябва да събера мнения за двигателите на мерцедеса.Просто знам как ми върви пасата и набира ,не знам тези 156к.с. как ще са на мерцедеса.Ако има някой с преки наблюдения на бензиновите двигатели на мерцедес да пише.линковете са просто за информация.Не че ще тръгна да ги купувам.Просто показвам на какво съм се спрял.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, SIMO70 написа:

....

Уви за бензинките нищо не мога да кажа - наблюденията, които имам в/у бензинови Мерцедеси са други години и модели, а и са едва няколко. Принципно не очаквам някакви сериозни драми, но на твое място и аз бих проучил въпроса подробно, че днешното производство е поле пълно с мини.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, SIMO70 написа:

Само от частни лица със сервизна история .

Сервизната история джамбазите я пишат срещу 50-60 лева. Проверката в официален вносител и сервиз също е под въпрос /имат си хора/. Препоръката ми е нов автомобил, макар и по-нисък клас.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Soviet Soldier написа:

В момента в Auto Italia са пуснали много добри промоции, ще важат до края на септември.

Искаш ли да се хванем на бас, че Октомври пак ще имат "много добри промоции"?

Винаги ще има балъци, които се връзват, че получават отстъпка спрямо "нормалната" цена.  Или, че заемът бил безлихвен.

Иначе е досадно да убеждаваш някого с фиксиран бюджет да си вземе нова кола за сметка на нисък клас. Това е строго индивидуално решение. Аз например винаги бих жертвал годината за сметка на комфорта (лукс и гъзария не ме интересуват).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, andreygg написа:

Сервизната история джамбазите я пишат срещу 50-60 лева. Проверката в официален вносител и сервиз също е под въпрос /имат си хора/. Препоръката ми е нов автомобил, макар и по-нисък клас.

За България не се  и съмнявам говоря и за преставителствата,официалните,че няма да излъжат.Като искат да вземат повече пари на върната кола ще я замангельосат колата ,че свят да ти се завие.И софтуера е в тях и всичко.Но за Германия имам поне павече вяра 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, zemonti написа:

Искаш ли да се хванем на бас, че Октомври пак ще имат "много добри промоции"?

Винаги ще има балъци, които се връзват, че получават отстъпка спрямо "нормалната" цена.  Или, че заемът бил безлихвен.

Иначе е досадно да убеждаваш някого с фиксиран бюджет да си вземе нова кола за сметка на нисък клас. Това е строго индивидуално решение. Аз например винаги бих жертвал годината за сметка на комфорта (лукс и гъзария не ме интересуват).

Със сигурност промоциите са търговски трикове до голяма степен, но в дадени моменти реално могат да бъдат изгодни. Следя цените на Джулия от може би 2017 , та от тогава се въртят минималните комплектации към 70-80к, а в момента е 60к. До някъде очаквано, защото и моделът е от 2016, нормално е цената да пада с времето. Иначе италианците в съотношение цена - комплектация предлагат добри оферти. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбира се, че има и хубави оферти, но са рядкост. Ето сега Шкода имат супер оферти за нови, складови и налични автомобили, защото излезе новият модел на Сюпърб. Има реални до 20% 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пратиха ми оферта за Фиат-Типо-28000лв няма климатроник,климатик е ,темпомат няма,железни джанти,само предни ел стъкла,бордкомпютър няма.Като се добавят тези неща сигурно ще стане над 30000лв.

Нов текстов документ (2).txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, SIMO70 написа:

Пратиха ми оферта за Фиат-Типо-28000лв няма климатроник,климатик е ,темпомат няма,железни джанти,само предни ел стъкла,бордкомпютър няма.Като се добавят тези неща сигурно ще стане над 30000лв.

Нов текстов документ (2).txt 1 kB · 1 изтегляне

Нормално, тези цени са за базовите версии, останалите неща се доплащат. Темпомат е нужен, ако често се кара извънградско, но едва ли е особено скъпа екстра. Двузонов климатроник плюс хубав кожен салон с подлакътник също е хубаво да има. Колкото до бордовия компютър, това мисля че влиза в базовата комплектация на всеки съвременен автомобил и не се счита за допълнителна екстра. Джантите виждам, че предлагат стоманени. Добри са за зимни гуми, а за летни може да се вземат допълнителни алуминиеви. Нормално като се поръча по-богата комплектация да стигне 30 000. А какво Ви казаха относно гаранционните условия? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Идеята тук е друга, но е важно да се пречупиш.

С няколко думи, ти парите така или иначе ги имаш. Събрал си ги. Въпроса е дали си ОК със себе си, да дадеш 15-20 първоначална вноска и после за по 300 лв. на месец ще караш нова кола с всички екстри, които си изброил, че липсват. Нещо такова. :) И няма да е Фиат, ако това те притеснява. Е, няма да е и новата Ц класа де. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Те пък егати сайта спартански, честно - без конфигуратор, без цени, без нищо по- различно от най- обичайните реклами. И да ми водят за допълнителна екстра задни ел. стъкла, смях - все си мисля, че с екстрите, които си изброил не само, че ще стигне, ами и ще надскочи 30К. Бих се загледал в Шкодите, а и сайта им е в пъти по- подробен от фиатския, който от всякъде лъха на скъперничество и скръндзилък, даже на цигански пазарлък.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, insec написа:

Те пък егати сайта спартански, честно - без конфигуратор, без цени, без нищо по- различно от най- обичайните реклами. И да ми водят за допълнителна екстра задни ел. стъкла, смях - все си мисля, че с екстрите, които си изброил не само, че ще стигне, ами и ще надскочи 30К. Бих се загледал в Шкодите, а и сайта им е в пъти по- подробен от фиатския, който от всякъде лъха на скъперничество и скръндзилък, даже на цигански пазарлък.

Как да няма цени? Пише си от колко започва базовата комплектация. Свързвате се с тях, казвате каква комплектация търсите и Ви съобщават, колко щи Ви струва. Какви цигании, какви глупости . . .
Нали човек, като търси кола и провери в конкуренцията сходен модел в сходна комплектация на каква цена е може да си направи сметката. Супърб е много по-скъп автомобил и от последните 15 години насам, като ги гледам не са мръднали. Същата, дървена, тракаща ,евтина пластмаса като в модели от преди 15 години. И за чий трябва да плати за подобно бюджетно возило построено от евтина пластмаса пари, с които може да вземе Джулия с кожен салон? Фиат винаги ще предложат повече за парите си и причината е проста, VAG се ползва с по-голяма популярност из цял свят и може да си позволи далеч по-големи надценки. VAG тръгнаха да гонят BMW и Mercedes, като цени. Доста се отдалечиха от понятието "народен автомобил".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Soviet Soldier написа:

Нали човек, като търси кола и провери в конкуренцията сходен модел в сходна комплектация на каква цена е може да си направи сметката.

Само, че сходната комплектация в Шкода мога да си я проверя без да ги питам, че да ми съобщават специално на мене - това не са глупости, а въпрос на елементарен маркетинг: не, че нещо, ала сефте виждам сайт без конфигуратор, ето това вече е глупост. А Супърба е друг клас, дори Октавия е друг клас, а там е работата, че струва със малко повече от Типото - сещай се кое се оказва по- надценено.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, insec написа:

Само, че сходната комплектация в Шкода мога да си я проверя без да ги питам, че да ми съобщават специално на мене - това не са глупости, а въпрос на елементарен маркетинг: не, че нещо, ала сефте виждам сайт без конфигуратор, ето това вече е глупост. А Супърба е друг клас, дори Октавия е друг клас, а там е работата, че струва със малко повече от Типото - сещай се кое се оказва по- надценено.

"Със малко"? Типото започва от 23000лв, а Супърб от 50 000лв. Разликата е повече от 2 пъти. Наясно съм, че са различен клас автомобили, но според мен това полимерно царство по никакъв начин не струва тия пари. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...