Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте в миналата сряда се сдобих с всички компоненти за нова конфигурация.
За съжаление се оказа че захранването поръчано от същия сайт от линка, не работи - SEASONIC FOCUS Gold SSR-550FM
Та още същия ден (сряда) им го пратих обратно, днес им звъня - очаквали становище от сервиза на Сеасоник.
Та въпроса ми е - не мога ли да се възползвам от директна замяна в случая, че чисто нов продукт е неработещ още след разопаковането ( те още 20 дни могат да го сервизират :(

Гледам че дистрибутор на Сеасоник са Мост компютърс и adsys.eu

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това може да ти каже някой който е много на ти с правата на купувача. Може да звъннеш на КЗП ако имат телефон за консултация

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

При дистанционна покупка може да го върне (да се откаже от покупката), но не може да го подмени. Трябва да мине през сервиз и да излезе с протокол.

преди 3 минути, Daylight Dancer написа:

Може да звъннеш на КЗП ако имат телефон за консултация

Това са едни големи глупости! Няма получен отказ...

преди 3 минути, Daylight Dancer написа:

това може да ти каже някой който е много на ти с правата на купувача.

А ти пишеш само колкото да си писал?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Питах дали може да се замени, но щом е разопаковано не можело.
Поръчвал съм го през сайта им.
Гледам, че дистрибутор на Сеасоник са Мост компютърс и adsys.eu

Това е информация за връщане на стоки от сайта им.

Политика по връщане на стоки от клиенти

С оформянето на поръчка на тази уеб страница, Вие потвърждавате, че сте прочели и приемате настоящата политика по връщане на стоки от клиенти.

Общи критерии
Всички връщани стоки следва да отговарят на следното:

1. Стоките следва да бъдат в оригинална, ненарушена опаковка(кутии, картони, пликове, лепенки, стиропор и други). Не се допускат разкъсвания, счупвания и наранявания на опаковката. Не подлежат на връщане стоки с нарушена еднократна опаковка.
2. Самият продукт трябва да бъде с нормален външен вид, неразличаващ се от този в който е получена стоката. Не се допускат наранявания, надрасквания, изменения или следи от работа с продукта.

Демек, не може, но ако не го разопаковам как ще разбера че не работи. Явно въпросната фирма не държи на коректност.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Свържете се директно с производителя, пратете им серийният номер на продукта, би трябвало да го има на документите за покупката. Има вариант директно за осъществяване на RMA замяна и не знам защо не сте се възползували.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, sliderum написа:

Свържете се директно с производителя

Сещаш ли се пощаджиите колко пари ще му вземат за пратката?

преди 6 минути, mrD написа:

Явно въпросната фирма не държи на коректност.

Въпрос на законова рамка. Преди седмица приятел в Щатите си купува 24-портов гигабит суич - пробва го, не му харесва и го връща. Без дори да ги уведомява...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, DarkEdge написа:

Сещаш ли се пощаджиите колко пари ще му вземат за пратката?

Не

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледам на гаранционната карта имам написани 2 серийни номера. И ако попълня формуляра, дистрибутора за Бг ли ще ми прати ново или ... ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, DarkEdge написа:

При дистанционна покупка може да го върне (да се откаже от покупката), но не може да го подмени. Трябва да мине през сервиз и да излезе с протокол

Това е малко завъртяно. Ако е взето дистанционно, ама май трябваше да е не само дистанционно, ами и магазина да е само онлайн за България, т.е да няма склад, офис,  или физически магазин на територията на страната  ни, поне. Ама тия юридически тънкости да ги разясни как точно стоят някой, който е по-навътре в нещата и е чел и най-ситният текст.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като не могат да ти го заменят, да ти върнат парите. Звънни на КЗП и пусни жалба. По закон са длъжни, дори и да е разопакована стоката, как иначе ще го тестваш?

https://kzp.bg/

гореща линия на потребителя 0700 111 22 * цени според тарифния Ви план
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, mrD написа:

Гледам на гаранционната карта имам написани 2 серийни номера. И ако попълня формуляра, дистрибутора за Бг ли ще ми прати ново или ... ?

Има си и телефони на сайта и мейл ако не се лъжа, често казано не знам процедурата в подробности, обаче в сайта на конкуренцията, може би и тук има  и по света има хора, които са осъществявали тази процедура и знаят кое какво. Не се плашете по въпроса за транспортните разходи, мисля че поне в едната посока, са за сметка на производителя, а нищо чудно и в двете(т.е. да възстановят Вашите)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, sliderum написа:

Не се плашете по въпроса за транспортните разходи

Наскоро връщах lcd  за iPhone - с проследяващ номер. За тия 30-40гр платих ~14 кинта.
Сети се за кило - кило и нещо колко ще е транспортът.

преди 1 час, mrD написа:

те още 20 дни могат да го сервизира

До 30 дни е законовият срок за престой в сервиз.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, DarkEdge написа:

Наскоро връщах lcd  за iPhone - с проследяващ номер. За тия 30-40гр платих ~14 кинта.

Аз какво съм виновен, че си се вързал с огризките. За тях не важат нормалните правила и че са те ошушкали и за това не е чудно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди малко им звъннах, с искане да поискат отговор от сервиза кога ще са готови да ми пратят работещо....

 Отговориха, че до 1-2 дни трябвало да има решение и се работило с приоритет по случая, на Сеасоник захранванията се сервизирали по-бързо.

 П.с. Ако се сервизират от Мост оле-мале. От техните сервизи нищо добро не съм видял.

 Дали само не ме баламосват.

Това да ми е за урок, друг път направо да си изисквам връщане на стоката, а не да ме баламосват, че ако не работело ще ми пратят ново.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, sliderum написа:

Аз какво съм виновен, че си се вързал с огризките. За тях не важат нормалните правила и че са те ошушкали и за това не е чудно.

Става дума за БГ Пощи. Аре, като не си в час да не пълниш с постове предположения, които са леееко встрани.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пак можеш да искаш връщане на сумата, въпроса е, че и за това нещо има срок 1 месец. Казах ти къде да звъннеш за консултация, не в сервиза!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съществува и възможността, на захранването нищо да му няма, и автора да не го е свързал правилно. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дали ? След като е пробвано и на друг компютър .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поръчал си продукт --> дефектен е --> рекламация --> чакаш до 30 дни = това е ... бързо бавно това са ти правата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е точно така - в 14 дневен срок, при закупуване на стока онлайн, имаш право да я върнеш и да си искаш парите без обяснение:

https://kzp.bg/novini/koga-i-kak-mozhete-da-varnete-kupena-stoka

Цитат

За разлика от връщането на стока, купена в магазин, което не е задължение на търговеца, а само добра практика, законодателството за защита на потребителите предвижда възможност да върнете подарък, купен онлайн. В този случай от значение е бързината трябва да се вместите в предвидения срок от 14 календарни дни за отказ от договора от разстояние. Тогава не дължите никакви обяснения на търговеца защо искате да върнете закупената от него стока. Той е длъжен да я приеме и да ви върне парите обратно.

Имайте предвид обаче, че може да се наложи да заплатите пощенските разходи по връщането на стоката към търговеца, предупреждават от Комисията за защита на потребителите.

Срока за възстановяване на сумата е 14 дни:

https://kzp.bg/kampanii/onlayn-pokupki

Цитат

Как да упражня правото си на отказ от онлайн покупка в 14-дневния срок?

  • уведомете търговеца за намерението си да развалите договора, за предпочитане е да използвате т.нар. Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от онлайн покупки
  • направете го преди изтичане на 14-дневния срок
  • търговецът е длъжен незабавно да Ви изпрати потвърждение, че е получил заявлението за отказ
  • Вие трябва да върнете стоката на търговеца в рамките на 14 дни от заявеното желание за отказ
  • търговецът е длъжен да Ви възстанови заплатените суми до 14 дни от датата, на която сте го е уведомили за желанието си да се откажете от договора (предстоят промени, след които този срок ще тече от получаването на стоката обратно от търговеца)  
  • възстановяването на сумите следва да стане по начина, по който са платени, освен ако страните не се договорят за друго.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като си рекламирал стоката вече няма връщане на стоката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Възможно и много вероятно е търговеца да го е заблудил. А и си е в двуседмичния срок, стоката е върната към търговеца, така че има всички основания да иска възстановяване на сумата. Ако си пусне жалба в КЗП, много вероятно е търговеца да бъде санкциониран, а глобите не са малки изобщо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не се е прецакал да иска рекламация може да иска връщане но най-вероятно  от паника да е попълнил рекламация а не връщане.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде да не съчиняваш нови правила и закони.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...