Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!Ще ми препоръчате ли горе долу за какви марки и модели да се оглеждам до 1500 лв.Колата ще се кара градско(ще я ползвам да ходя на работа и да се връщам-около 30 км на ден).Нямам претенции стига да е поне след 94 година :D .Ходих да гледам вчера една Опел корсичка, добре ми изглеждаше, малка и икономична.

Колата ще се ползва не повече от 3-4 месеца.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами това са ти вариантите, някое опелче, голфче/поло, пежо/рено ако има оцеляло. Толкова старите, даже са под 1000. Оглеждаш да е в що-годе приемливо състояние и взимаш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, prodjo написа:

добре ми изглеждаше, малка и икономична.

Ето ти малка и на газчица.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, prodjo написа:

Колата ще се ползва не повече от 3-4 месеца.

Щом е така предлагам тази:

Горе долу комплексна , документално е добре.

Кабрио е, но ще устиска до зимата. Цената е 1800 български лъва, но съм сигурен, че може да се спазари за по-малко и да влезе в ''бюджета''.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щях да се сдобия с тази линейка, но парите ми са в друга насока по настояване и ми се размина. Да му е честито на късметлията. :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, prodjo написа:

Здравейте!Ще ми препоръчате ли горе долу за какви марки и модели да се оглеждам до 1500 лв.Колата ще се кара градско(ще я ползвам да ходя на работа и да се връщам-около 30 км на ден).Нямам претенции стига да е поне след 94 година :D .Ходих да гледам вчера една Опел корсичка, добре ми изглеждаше, малка и икономична.

Колата ще се ползва не повече от 3-4 месеца.

Поздрави!

Ако е за 3-4 месеца по-добре не си взимай нищо.Понеже коли за тия пари, веднага ще имат нужда от спешна инвестиция в някакъв ремонт или най-малкото един акумулатор едни гуми и след 3-4 месеца това ще го подариш на някой.Корса не си взимай голям боклук.Търси някое пунто.

преди 14 часа, Joss Bomon написа:

Ето ти малка и на газчица.

Леле тия рена са такива уникални кочини.На тия километри тия лигени, каквото хванеш по него , ти остава в ръката.Още повече служебна и на газ... майкооо, това и в моргата няма да го искат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, Бай Тошо написа:

Леле тия рена са такива уникални кочини.На тия километри тия лигени, каквото хванеш по него , ти остава в ръката.Още повече служебна и на газ... майкооо, това и в моргата няма да го искат.

Нямаш си понятие от евтини коли и плещиш глупости, колкото да се намираш на писане! Възможно е да са си поддържали автомобила, още повече че са доставяли авточасти с него и са поддържали автосервизи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Joss Bomon написа:

Нямаш си понятие от евтини коли и плещиш глупости, колкото да се намираш на писане! Възможно е да са си поддържали автомобила, още повече че са доставяли авточасти с него и са поддържали автосервизи.

За тия пари възможно подържана кола?Виждал съм доста такива, това даже не са коли, а кочини свършили курса, къде хората искат да се отърват от тях. И им е по-изгодно да нахендрят някой, от колкото да я хвърлят в моргата.За 3-4  месеца особенно сега в сухия период ще го изкара, ами после? Или ще трябва да я хвърли в моргата и да се е набутал с 1500 лв или да търси друг балък да нахенри, ако въобще има някакъв интерес към тоя гроб.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, Бай Тошо написа:

За тия пари възможно подържана кола?Виждал съм доста такива, това даже не са коли, а кочини свършили курса, къде хората искат да се отърват от тях. И им е по-изгодно да нахендрят някой, от колкото да я хвърлят в моргата.За 3-4  месеца особенно сега в сухия период ще го изкара, ами после? Или ще трябва да я хвърли в моргата и да се е набутал с 1500 лв или да търси друг балък да нахенри, ако въобще има някакъв интерес към тоя гроб.

Слез на земята! Има значителен брой автомобили на актуална цена от 1500лв., които са заровили и ще заровят още от по-скъпите си наследници - неоспорим факт! Ясно е, че още хвърчиш по небето и ползваш рентата от мама и тати.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тия пари си купи колело! Поне ще имаш нещо.

Кола за 1500 лева дори да си автомонтьор, ще ти дойде нанагорно да я държиш в движение, а ти не си! А оная служебната изобщо не я поглеждай- това е точно съдран чувал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бе то може да се намери и за тези пари кола, ала трябва да я знаеш - е преди няколко месеца един комшия продаде един Фиат браво или брава (тъй и не ги запомних кой, кой е) за 1200лв., който си бе поддържан автомобил и не много каран, и със сигурност ще деяни още някоя друга година без особено скъпи ремонти. Инак по обяви да търсиш е оле майко, то за 5-6 хилки не може да се намери прилична кола, камо ли за 1500лв.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз имам един комшия все такива талиги търкаля, на по цени до 600-700 евро.Ами всяка година ги сменя, защото като дойде време за ГТП трябва да набрули още толкова за да мине.Последно го нахендриха с една мазда демио къде отдолу цялата беше изгнила и вместо да са я заварили, я бяха цялата напляскали с гипс.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За 1500 си взимаш проект. И гледаш да е в движение, да не пуши като локомотив, да пали и да спира. Повечето ми коли са били до 2000. Ще се научиш на занаят

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, GTI написа:

За 1500 си взимаш проект. И гледаш да е в движение, да не пуши като локомотив, да пали и да спира. Повечето ми коли са били до 2000. Ще се научиш на занаят

И оттам нататък се почва- 2  дни караш, 2 седмици ремонтираш. После пак 2 дни караш... и така до лекарска забрана. Разбира се, за да го правиш, трябва доста свободно време и пари. И пак не става кой знае какво, защото части за модели по на 25 години, никой производител не произвежда, нито пък държи на склад. Тоест, всичко за тези автомобили е китайско менте. Хич не гледай какво пише на табелките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проект е за хора с пари, време и здрави нерви.Един приятел начинаещ механик се опита само с умения да направи проект.И некви много минимални средства.И пак трябваше намеса и на други профисионалисти, един друг наш общ приятел му направи безплатен ГТП и я пусна в движение, друг му я пребоядиса цялата безплатно.Обаче нямаше пари за качествени материали за боядисване и още на първата автомивка започна да се люпи боята.Всички консумативи бяха за смяна.От масло до съединител.Както и скоростната кутия за ремонт.Ама на него не му са даваха толко пари, караше я с консумативите от преди 10 години, и след една година на една права, просто се чу едно ,,цък,, и филма свърши тук.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я си кажи ръст / килограми за да не се мъчиш в някоя малолитражка. Има ли задръствания по трасето или е "чисто"? Предпочитания за вид гориво?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 25.08.2019 г. в 8:03, Joss Bomon написа:

Нямаш си понятие от евтини коли и плещиш глупости, колкото да се намираш на писане! Възможно е да са си поддържали автомобила, още повече че са доставяли авточасти с него и са поддържали автосервизи.

Тоя, дето си поддържа колата, няма да я даде за 1500. Имам един колега, дето на месец прави по 2 ремонта на Голф 4-ката си, скъперник е, ама ги прави. Искаше даже и нова кола да купува или поне на 1-2 години, но напоследък се отказа. Защо? Защото наля толкова пари в тоя Голф 4, че ако го продаде, тоя дето ще го вземе е спечелил от тотото...е поне 4-ка де, не 5-ца или 6-ца. Но макар тая седмица да ми казва, че е оправил повредата или повредите, веднага ме изненадва с други ремонти. Направо трявба да си водя записки какво точно прави, че тоя Голф 4 го мъдря поне 3-4 гходини в тоя форум и още се чупи и чупи и чупи и не върви и не върви и не върви...само преди година му оправя егера и разни вакуми, уж се оправи, сега пак. Питам го, що, нали му смени вакунмите, дето не ти даваха да вдигаш висока скорост и колата глъхнеше? Той вика, смених, ама не всички. Е добре. както и да е. Давам пример, как човека вече не иска да продава колата си, дето е на 20 години, защото е налял толкова много пари и време в нея, а тя все още прави магарии. ЗА Рената...да, навремето, по-ранните бяха големи кочини. Тия мисля малко ги пооправиха според DEKRA.  Обаче си важи правилото, че кола, която се чупи начесто, не е добре да се купува на старо, защото това "често може да значи година и дори месеци работа на новите части. Рено е точно таква кола или по-точно по-старите модели. Не че новите цъфнаха и завързаха, но все тая. Аз като чуя накой да си вземе Рено, Пежо или Голф над 10 години, се предвам. Това е ненормална работа. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз за рената лошо не казвам, щото още търкалям един Еспейс по нивите - мисля, че направи над 30 години и със сигурност е минал над милионния километър. Ебати колата, да ме прощавате, ма нема грешка - сега да я намеря нова, баш такава ще си купя. Имал съм и Рено 5 - никви грижи. Пежо 405 - съвсем нормална, прилична колица беше, 406 също, вярвам и в 307, и щях да се метна на такава, но ми попадна корола на фитка. Френските, като цяло са доста атрактивни с цената си и по- приемливите откъм пари поддръжка, и ремонти. Немските са си по- скъпи по всички параграфи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Кико написа:

Тоя, дето си поддържа колата, няма да я даде за 1500. Имам един колега, дето на месец прави по 2 ремонта на Голф 4-ката си, скъперник е, ама ги прави. Искаше даже и нова кола да купува или поне на 1-2 години, но напоследък се отказа. Защо? Защото наля толкова пари в тоя Голф 4, че ако го продаде, тоя дето ще го вземе е спечелил от тотото...е поне 4-ка де, не 5-ца или 6-ца. Но макар тая седмица да ми казва, че е оправил повредата или повредите, веднага ме изненадва с други ремонти. Направо трявба да си водя записки какво точно прави, че тоя Голф 4 го мъдря поне 3-4 гходини в тоя форум и още се чупи и чупи и чупи и не върви и не върви и не върви...само преди година му оправя егера и разни вакуми, уж се оправи, сега пак. Питам го, що, нали му смени вакунмите, дето не ти даваха да вдигаш висока скорост и колата глъхнеше? Той вика, смених, ама не всички. Е добре. както и да е. Давам пример, как човека вече не иска да продава колата си, дето е на 20 години, защото е налял толкова много пари и време в нея, а тя все още прави магарии. ЗА Рената...да, навремето, по-ранните бяха големи кочини. Тия мисля малко ги пооправиха според DEKRA.  Обаче си важи правилото, че кола, която се чупи начесто, не е добре да се купува на старо, защото това "често може да значи година и дори месеци работа на новите части. Рено е точно таква кола или по-точно по-старите модели. Не че новите цъфнаха и завързаха, но все тая. Аз като чуя накой да си вземе Рено, Пежо или Голф над 10 години, се предвам. Това е ненормална работа. 

Кико с първата ти половина от поста съм съгласен, с втората не.И аз имам едно старо рено меган купе първа генерация фейслифт, което преди карах като ежедневна, а сега седи на служебния паркинг и когато имам време уча занаят на него.Нямал съм сериозни проблеми с нея, освен че безцветния лак на тавана се олюпи и интериора на 220 000 реални километра , на които е в момента е доста изхабен, имаше и теч на вода в багажника, и се наложи на ново наместване на стъклото.Подържал съм я перфе, купил съм я от първи собственик, който също е подържал перфе.Сега ако искам мога да отида да я запаля и да обиколя цяла Европа с нея без да се притеснявам, че ще ме остави по пътищата.Това само в България плюеме френските и италиянските коли, защото на нас все друг ни е виновен.Каквато и марка да вземеш  втора употреба на занижена цена, то ти си купуваш и абонамент за майстора с нея.Хората са казали, че безплатен обяд няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много глупости се изписаха с едно и също съдържание - за тези пари имало само курници, което не е точно така. Ония, като колегата на Кико са мазохисти и некадърници, щом колите им са вечно счупени. Годините и цената на един автомобил не са критерий за техническото му състояние!

Вярно е, че читавите стари коли хората си ги карат и рядко ги продават. Аз лично карам вече 16 години едно Ауди 100, което съм го купил когато е било 10 годишно /в момента е на 26 години в пефектно техническо състояние/. Малцина ще ми повярват колко малко ремонти съм правил и какви части съм сменил за това време, но това ще са хора, които знаят кои бяха наистина здравите автомобили.

Продължавам да съм на мнението, че при по-обстойно търсене и оглед на автомобили от човек който разбира, не е невъзможно да се намери читав автомобил за тези 1500лв.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Бай Тошо написа:

Каквато и марка да вземеш  втора употреба на занижена цена, то ти си купуваш и абонамент за майстора с нея.Хората са казали, че безплатен обяд няма.

Това е така, но има марки и марки, модели и модели. При някои, като им направиш ремонт, ще те вози много километри. При други, дори да я направиш перфектна, след кратък период от време отново ще правиш същия ремонт. Това имах предвид, не друго. Ясно е, че за 1500 лева никой няма да ти продаде кола като твоята, ако казваш истината и нищо не си правил по нея. 1500 лева сега са нищо. Само погледнете ценовите листи на нови автомобили, дори от най-нисък клас. Кога според вас една такава кола ще стигне цена 1500 лева? Никога!  

преди 2 часа, Joss Bomon написа:

Продължавам да съм на мнението, че при по-обстойно търсене и оглед на автомобили от човек който разбира, не е невъзможно да се намери читав автомобил за тези 1500лв.

Ами успех с търсенето тогава ;) Говорите за цени от миналия век.  Аз преди няколко години търсех кола за брат ми до 3000 лева и познайте на какви боклуци попаднах, докато търсех и тествах разни "кандидати". Че аз за 3000 лева тогава не можах да намеря читава кола, дето да не и вложиш поне още толкова, какво остава за 1500 лева? Навремето бе лесно. Купих си ЗаЗ  с превъртян километраж и скъсано жило, не знаех на колко километра е, с колко км/ч карам , имах само един работещ датчик за масло, който в началото дори не работеше и един уред за температурата на мотора. Счупи се нещо, търся стари зазаджии. Купувам части за без пари. Или пък отивам в Мототехника и купувам останали, непродадени части за ЗаЗ. На пазара същата работа - тоя оня руснак и арменец продават оригинални части за ЗаЗ. Гледам обявите по вестниците и на някой му останали стари части. Или пък някой комшия ме търси, за да ми даде старите си части от старата му кола, дето са в мазето.  И така за има няма 50 лева на година, си правих ремонтите. Даже 50 лева са много, щото примерно два пъти сменях ангренажно колело, дето купих за 5 лева :P  Ама това са цени от миналото хилядолетие. Сега дето и да отидеш, от когото и да купиш нещо, или ще те излъжи с китайче-менте или ще иска майка си и баща си. Само отвори един фейсбук и се наслаждавай на цени ;)  А като му сложиш китайче на тая кола, след 2-3 месеца пак ще търсиш китайче. Това е ситуацията днес. Вярно, човек може да се отпусне и да даде примерно 5 пъти повече пари за оригинална част, ако изобщо е оригинална, но човек, каращ кола за 1500 лева или дори за 5000, ниикога не прави това! трябва да си някакъв маниак на стари автомбоили или да тачиш много колата си, за да я поддържаш в добро здраве само с оригинални части и при добри майстори. Ама такива са малко в България и в случая изобщо не се говори за човек, дето иска кола за малко пари, която да го пенсионира и осигури пенсията му. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, Кико написа:

Кога според вас една такава кола ще стигне цена 1500 лева? Никога!  

Дали ?! 

Още с излизането на нов автомобил от магазина, цената му пада с 20% . 2,5-годишен /примерно форд фокус на 7000 км./ струва вече 20 000лв. при цена на нов с най-нисък клас оборудване 32 000лв. ... да не смятаме нататък, предполагам си наясно с действителните цени на стари автомобили.

Всичко зависи от собственика, начина му на шофиране, отношение към автомобила и поддръжката. Два автомобила може да са били един след друг на поточната линия, но ела виж единия след 5 години при бай Разсипник и другия след 5 години при бай Табиетлия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Joss Bomon написа:

Дали ?! 

Още с излизането на нов автомобил от магазина, цената му пада с 20% . 2,5-годишен /примерно форд фокус на 7000 км./ струва вече 20 000лв. при цена на нов с най-нисък клас оборудване 32 000лв. ... да не смятаме нататък, предполагам си наясно с действителните цени на стари автомобили.

Всичко зависи от собственика, начина му на шофиране, отношение към автомобила и поддръжката. Два автомобила може да са били един след друг на поточната линия, но ела виж единия след 5 години при бай Разсипник и другия след 5 години при бай Табиетлия.

Май нещо не разбра мисълта ми, което е нормално. Значи...много от нас си купуват само стари автомобили и не следят цените на новите. Но понеже аз съм си купувал и нови, ще кажа следното. Цената на един нов автомобил всяка година или поне при всеки фейслифт, се качва с повече от инфлацията. Тоест, ако ти имаш нов автомобил , караш го няколко години и се чудиш да го продаваш или не, отговорът е един - продавай. Причината е, че ако не го продадеш, цената на новите постоянно се качва и ако се надяваш, че цената ще се задържи, то реално ще трябва да даваш все повече и повече пари за нов с всяка изминала година. Това е реалността. Примерно, когато аз си взех първата Фиеста, тя струваше 16800 лева с екстрите, иначе по-малко, почти колкото нова Дачия.  След 2 години вече цената беше 2-2500 лева отгоре в магазина за същия модел. Постоянно цените се качват и не е изгодно една кола да се държи много години, ако си решил да я сменяш. Дори и лихвите да сложиш в сметката, пак се получава, че е все едно кога ще продадеш колата си и ще я замениш с нова. Смятал съм ги тия неща, затова и си взех втора. Защото ако не си бях взел кола, дето да ми е по вкуса, с всяка следваща година аз ще трябваше да давам все повече и повече пари, ако искам нова. Така. Това какво общо има с 1500-те лева? Общото е, че ето, вчера чета, среданта заплата в България е около 1300 лева. Бруто разбира се, но и нетото не е далеч. Тоест, днес искаме с една заплата да си купим кола или айде, с 2 за по-бедните. Няма кой да ти позволи това! Още по-малко за кола, дето да става за нещо. Преди 8-9 години си бях абонирал в мобилебг да ми пращат всеки месец цената на Фиеста модел 2006. 2011 година цената бе около 6000 лева, за 5 години тя си бе пак около 5000, а днес е почти толкова!!! Айде, малко по-малко, но кога тая кола ще стане 1500 лева? Ще ти кажа - когато е за моргата! Никой няма да си продаде колата за 1500, освен ако не става за нищо! Ти би ли продал твоята, дето си се грижил и дето върви идеално за 1500? Сигурен съм, че ще и искаш минимум 2500 или ако се пазарите, поне 2000!!! Ако колата е за моргата, ще я дадеш и за по-малко, но пак ще се циганиш за 1500 поне! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...