Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте трябва ми паролата за ето тук http://192.168.0.1/login.html пробвах със admin:admin admin;password и така мисля че беше тази admin:tc моля ако някой я знае да ми каже благодаря пак :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
IP address: 192.168.0.1
Username: admin
Password: password
или

root с парола compalbn

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

моля звъни на 0897573055 да ми кажеш по подробно :)

преди 16 минути, the professor написа:

 

преди 52 минути, the professor написа:
 

ресетнах го и същото ......


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
Цитат

Reset default settings

Resetting default settings is especially helpful when you have changed and forgotten the login data for the user interface. Please consider that not only will settings like IP address, username and password be set to factory settings, but all configurations you may have made will as well.

Execute hardware reset

To reset the CBN CH6640E to its default settings, you have to do the following steps:

 

  1. Switch on router
  2. Press RESET button and hold for at least 5 seconds
  3. Restart of the device is automatically executed
  4. Default settings have been restored

Execute software reset

With the CBN CH6640E, you can restore the factory settings with the installed software. Log in to the user interface of the router with your access data and execute the steps that are described in the user handbook.

After you have successfully executed the steps mentioned above, the configuration of the router will be reset to factory settings. If you want to log in to the user interface, you have to use the preset login data.

https://www.routerdefaults.org/cbn/ch6640e

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да задържиш бутона за нулиране по-дълго време - 30-40 секунди. Да не са му флашнали някой custom софтуер и паролите да са други?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 11 минути, MrSoj123BG написа:

пак не стана пише че данните не са така..... а го ресетнах

 

На кой доставчик е този рутър? Може да е с фърмуер на доставчика.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

мисля че влезнах със админ и парола админ ресетнах го два пъти

а сега ме искара.....

доставчика е кабел сат запад кюстендил

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обърни се към доставчика.  По принцип няма какво да правиш вътре, пренасочване на порт и подобни ги вършат за без пари.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако рутърът  е на доставчика, се обаждаш и казваш кой порт искаш да ти отворят и си готов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...