Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,

 

Опела е Корса, бензинова 1.2 - 16V, 2008 година на реални 270 000км. Много е запазена отвътре, но заслужава ли си да купувам кола на тези километри? Цената е намалена значително на 1600 euro , защото е за смяна на ангренажна верига което струва към  500-600euro (заедно с ролки, обтегач, етц). Карана е на запад, тоест по хубави пътища, и въпреки това заслужава ли си? Евентуално какви по-сериозни проблеми могат да изскочат с двигателя може би и изобщо?

 

Благодаря на отзовалите се!

Capture.PNG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да много са според мен. Гаранцията при закупуване на нов автомобил е до 5 години, не  помня колко километра бяха в рамките на гаранционното обслужване, ако е закупувана допълнителна гаранция...май бяха около 150000, но при всички случаи ако се гледа и по километри и по години, то е приключило доста преди колата да се обяви в продажба а колко е поддържана след края на гаранционното поддържане. Така че, ако посочената цифра от 270К километри е истинската 120К километри, са минати с поддръжка според мен абсолютно минималната, колкото да мине годишен технически преглед.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Биляна Владимирова написа:

Здравейте,

 

Опела е Корса, бензинова 1.2 - 16V, 2008 година на реални 270 000км. Много е запазена отвътре, но заслужава ли си да купувам кола на тези километри? Цената е намалена значително на 1600 euro , защото е за смяна на ангренажна верига което струва към  500-600euro (заедно с ролки, обтегач, етц). Карана е на запад, тоест по хубави пътища, и въпреки това заслужава ли си? Евентуално какви по-сериозни проблеми могат да изскочат с двигателя може би и изобщо?

 

Благодаря на отзовалите се!

 

Стига наистина да са реални и колата да е поддържана, 270 000км. не са никакъв проблем(едва ли в България ще намерите нов внос на толкова малко километри нищо, че повечето са уж между 120 и 180К км. ). Особено след като колата ще се купува на цената на тротинетка.  А принципно технически проблеми може да изскочат отвсякъде, затова е добре преди да я купите да я погледне/чуе някой майстор.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Барабой написа:

Стига наистина да са реални и колата да е поддържана, 270 000км. не са никакъв проблем(едва ли в България ще намерите нов внос на толкова малко километри нищо, че повечето са уж между 120 и 180К км. ). Особено след като колата ще се купува на цената на тротинетка.  А принципно технически проблеми може да изскочат отвсякъде, затова е добре преди да я купите да я погледне/чуе някой майстор.  

 

преди 53 минути, Биляна Владимирова написа:

Цената е намалена значително на 1600 euro , защото е за смяна на ангренажна верига което струва към  500-600euro (заедно с ролки, обтегач, етц)

Не мисля че за кола на 11 години при това Корса, ако не си забравил е НАЙ-ниският клас автомобил, цена от 1600 евро е ниска, напротив, особено ако е с дефект.

ПС, сигурно гледаш  цените на тротинетки от начален висок клас и нагоре, евтините е-тротинетки са по 300-400 около 100 евро приемам че нашите търгаши са сложили порядъчна надценка, не по 1600.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, sliderum написа:

 

Не мисля че за кола на 11 години при това Корса, ако не си забравил е НАЙ-ниският клас автомобил, цена от 1600 евро е ниска, напротив, особено ако е с дефект.

ПС, сигурно гледаш  цените на тротинетки от начален висок клас и нагоре, евтините тротинетки са по 300-400 евро, не по 1600.

Ти си мисли каквото си искаш, но на тая цена, ако е само за смяна на ангренажна верига(с "дефект") цената е отлична. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой клас автомобил е по-добър? Търся малка, градска бензинова кола заради облекчение в данъците, бюджета ми е до 4000лв. Тази ми хвана окото защото изглежда поддържана, утре имам среща в сервиза, мога да погледна документите където пише колко собственика е имала и на колко км е сменяно маслото и изобщо какви поправки са правени по нея. Не разбирам от коли, но идеята е че до 1година мога да я сменя ако има проблеми по нея. Реално ми трябва за 60км  в двете посоки до работа. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зависи как е поддържан и експлоатиран автомобилът. Най-добре преди покупка да го види някой, който разбира. Пробегът може да се манипулира и не е чак от такова значение. Проблеми при употребяван автомобил могат да изскочат с всичко, въпрос на добър подбор и късмет е. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Биляна Владимирова написа:

но идеята е че до 1година мога да я сменя ако има проблеми по нея.

 

Т.e. ви я дават с една година гаранция?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Барабой написа:

Ти си мисли каквото си искаш, но на тая цена, ако е само за смяна на ангренажна верига(с "дефект") цената е отлична. 

 

преди 40 минути, sliderum написа:

120К километри, са минати с поддръжка според мен абсолютно минималната, колкото да мине годишен технически преглед.

Затова при първият по-сериозен показан дефект и собственика си хвърля бракмата, щото не иска да си позволи въпросните 500-600 евро за ремонт, което не изключва наличието и на други дефекти. Айде дай да не се лъжем все едно ти я продаваш тая бракма, та трябва непременно да я пробуташ, офертата е кофти и това, че може да има и още по-лоши оферти, не я прави нея добра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Барабой написа:

Т.e. ви я дават с една година гаранция?

Не, това е проблема, че нямаш гаранция. Просто ще мога да си позволя друга евентуално след година. Това ми е първа кола.

преди 2 минути, Барабой написа:

Т.e. ви я дават с една година гаранция?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какъв километраж годишно е средно приетия според вас за стандартен/нормален?

Въпроса е към всички!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами пазарете се със собственика, ако е склонен да намали още, значи има за какво да се тревожите.  Дори без да ходите на оглед, ще се разбере.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, sliderum написа:

 

Затова при първият по-сериозен показан дефект и собственика си хвърля бракмата, щото не иска да си позволи въпросните 500-600 евро за ремонт, което не изключва наличието и на други дефекти. Айде дай да не се лъжем все едно ти я продаваш тая бракма та трябва непременно да я пробуташ, офертата е кофти и това че може да има и още по-лоши оферти, не я прави нея добра.

Какъв сериозен дефект те гони?  Ангренажната верига си е консуматив и се сменя на определени километри. Това, че смяната съвпада с продажбата не значи абсолютно нищо. Не само това, ами даже до някъде е плюс, защото знае къде да гледа за поне един евентуален проблем.  И за кое точно се лъжем,  като изрично съм написал - "А принципно технически проблеми може да изскочат отвсякъде, затова е добре преди да я купите да я погледне/чуе някой майстор."  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Барабой написа:

  И за кое точно се лъжем,  като изрично съм написал - "А принципно технически проблеми може да изскочат отвсякъде, затова е добре преди да я купите да я погледне/чуе някой майстор."  

Да вързал си си гащите и какво от това. Проблемът на темата, не си ти и гащите ти

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Биляна Владимирова написа:

Не, това е проблема, че нямаш гаранция. Просто ще мога да си позволя друга евентуално след година. Това ми е първа кола.

 

Аха, ами остава единствения вариант някой да я погледне преди да я купите. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имайте предвид, че повечето корси са с кофти салони. Ако не се лъжа, точно това поколение е общ проект с Fiat. Разгледайте и Fiat Punto, по-красив е по дизайн на Джуджаро, намерит се и бройки с хубави салони. По-големият му брат Bravo също може да разгледате и да Ви допадне повече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, sliderum написа:

 

Не мисля че за кола на 11 години при това Корса, ако не си забравил е НАЙ-ниският клас автомобил, цена от 1600 евро е ниска, напротив, особено ако е с дефект.

ПС, сигурно гледаш  цените на тротинетки от начален висок клас и нагоре, евтините е-тротинетки са по 300-400 около 100 евро приемам че нашите търгаши са сложили порядъчна надценка, не по 1600.

3200 е нормална цена за България. Ако си мислиш, че ще си тарикатът, дето ще намериш запазената кола за тия пари, май жестоко се лъжеш.  Относно ангренажния ремък...той по принцип би трявбало да е сменян вече, защото при новите коли срокът е до 200 000 км. Ако някой е пропуснал да направи това, значи е пропуснал да прави и доста други неща. Аз моя ремък го смених сега на 65 000 км, колата е 2011-та. 3200 по принцип са нищо, но са цена, която предполага доста ремонти. За щастие Корса е издръжлив автомбоил.  А дали е най-нисък клас автомбоил...не, не е. ИМа и по-ниски класове и то не един. Ако тая Корса е оборудвана добре и всичко си работи, мисля е добра покупка. Разбира се, за тия 270 000 км рядко може да се намери добра покупка. В България тия 270 000 се продават като 123 000 км и ако наистина е реалне пробег, не виждам голям проблем. Големият проблем, както казах, е че ангренажен ремък, ролки и водна помпа, вероятно не са сменяни никога. Това е прожблема, който говори, че тая кола само е карана, без мисълта да бъде поддържана. Дори си мисля, че не са и правени редовно  и ТО. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, sliderum написа:

Да вързал си си гащите и какво от това. Проблемът на темата, не си ти и гащите ти

Абе човек, ако те преследва световния заговор и всеки те дебне да те е*не не съм ти аз проблем и нито спорейки с мен ще си го решиш - има си психиатри за тая работа! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Кико написа:

3200 ...

Аз не чета 3200лв, а 1600 евро. не знаем никакви подробности дали колежката въобще живее в България и откъде и как, ще я купува. Ако живее тук и купува от там, а това е цената на продавача там, не забравяй и транспортните разходи до тук. Въобще, по тази част само си гадая и всички други гадаят също и чакам авторката да изясни положението.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, sliderum написа:

Аз не чета 3200лв, а 1600 евро. не знаем никакви подробности дали колежката въобще живее в България и откъде и как, ще я купува. Ако живее тук и купува от там, а това е цената на продавача там, не забравяй и транспортните разходи до тук. Въобще, по тази част само си гадая и всички други гадят също и чакам авторката да изясни положението.

Наистина си прав. Аз го обръщам в левове и преполагам, че покупката е в БГ като крайна цена. Ако не е, цената скача. 

 

А ако е в чужбина, такива цени там няма. Всичко е нагоре за реални километри. Тия цени са цени от моргата или ако случайно някой търгаш е уцелил от тотото. За простосмъртния такива цени няма.  Една нова Корса сега струва над 20 000 евро със средно оборудване. За какво изобщо говорим, дори цената да пада с 20% на година?

преди 14 минути, Soviet Soldier написа:

Имайте предвид, че повечето корси са с кофти салони. Ако не се лъжа, точно това поколение е общ проект с Fiat. Разгледайте и Fiat Punto, по-красив е по дизайн на Джуджаро, намерит се и бройки с хубави салони. По-големият му брат Bravo също може да разгледате и да Ви допадне повече.

На ФИАТ са само дизелите. Преди това имаше дизели на Исудзу.  Относно Пунто... само преди 2-3 месеца един колега замени Пунтото си за БМВ, защото му искаха 800 лева за да смеят една платка на електрическото управление. БМВ-то  наистина бе по-старо, оказа се с доста проблеми, но това е реалността, хаха. Човека си има бебе и му трябваше комби. А, да, Пунтото бе 2006-та. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Кико написа:

Наистина си прав. Аз го обръщам в левове и преполагам, че покупката е в БГ като крайна цена. Ако не е, цената скача. 

На същото основание ще допълня, че цената от 3200лв може да е добре като за тук, защото търговците на нов внос, си слагат разходи и печалба, но за там е висока. Предполагам, че автомобили в описаното състояние  и възраст, там на място вървят по около 1000 евро+/-, освен ако няма други причини за по-висока цена.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Кико написа:

 Разбира се, за тия 270 000 км рядко може да се намери добра покупка. В България тия 270 000 се продават като 123 000 км и ако наистина е реалне пробег, не виждам голям проблем. Големият проблем, както казах, е че ангренажен ремък, ролки и водна помпа, вероятно не са сменяни никога. Това е прожблема, който говори, че тая кола само е карана, без мисълта да бъде поддържана. Дори си мисля, че не са и правени редовно  и ТО. 

Едва ли може да издържи толкова без смяна, ( ще е прескочила отдавна) по-вероятно е това да е втората.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, sliderum написа:

На същото основание ще допълня, че цената от 3200лв може да е добре като за тук, защото търговците на нов внос, си слагат разходи и печалба, но за там е висока. Предполагам, че автомобили в описаното състояние  и възраст, там на място вървят по около 1000 евро+-, освен ако няма други причини за по-висока цена.

Е не е така.  Ние тук в БГ си мислим, че купуваме на реални цени, но не купуваме. Погледни цените на Запад за подобни автомобили, ако са поддържани  и в добро състояние. Просто живеем 10 години назад в България и си мислим, че като нашите заплати не са мръднали за 10 години, на Запад пак е така. Е не е. Там, а и тук в магазина, колите са два пъти по-скъпи отпреди 10 години за подобен клас автомобили.  Тоест, ние сме обеднмели два пъти или поне тия, дето не са сменяли работа и не са търсили нещо по-добро през годините!

преди 8 минути, Барабой написа:

Едва ли може да издържи толкова без смяна, ( ще е прескочила отдавна) по-вероятно е това да е втората.  

Ами има си сервизна книжка. Съмнява ме да е втората, щото примерно при Фиеста се сменя на 190 000 км. Просто ме съмнява, че за тия пари, ще ти дадат поддържан автомобил. Ако е подддържан, ще струва повече! За мен цената е прекалено ниска за автомобил, поддържан през годините и километрите. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Кико написа:

На ФИАТ са само дизелите. Преди това имаше дизели на Исудзу. 

И бензиновите биват, ако са гледани добре, ако не им е сменяно маслото като хората, горят масло. На мен лично бравото ми изглежда доста по-приятен автомобил от корсата по-горе, но вкусове и разбирания разни. 
 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Soviet Soldier написа:

И бензиновите биват, ако са гледани добре, ако не им е сменяно маслото като хората, горят масло. На мен лично бравото ми изглежда доста по-приятен автомобил от корсата по-горе, но вкусове и разбирания разни. 
 

 

Бравото или Бравата, е един клас нагоре автомобил. А аз си мисля, че автомобил на над 3-4 годни вече не изглежда добре ;)  Не знам как го правят, но всеки следващ фейслифт или нов модел, затапят стария.  Тая Корса не ми е харесвала като визия, но всеки си има вкус, както казваш. Обикновено човек се примирява с това, което се продава. Примирява се с дизайна, бноята, моторите, състоянието...ако иска наистина нещо качествено, търси ново. Дали на изплащане или кеш, пак зависи от разбиранията. Лично аз смята, че кеш покупката губи най-малко пари. Ако караш тая кола 20 години, си дори на печалба ;). Печалба от кеф най-вече, но пак всеки си разбира нещата. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...