Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,

Имам нужда от предложения за кола, която да е сравнително здрава (и с евтина поддръжка) и икономична, и е желателно да не надвишава 3000лв. За тези пари ми е ясно, че компромиси ще се правят, не ме бъркат нито конете, нито какво ше е купето, условието е, че ще пътувам два пъти седмично по около 150км извънградско. Мерси предварително. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гледай нещо японско,  преди седмица минах Хонда Акорд 2000г на обстоен преглед - човекът каза че е по здрава от 90% от идващите автомобили. Като знам каква поддръжка е имала от 2007г досега (никаква) ми стана весело. Може и VW за тия пари трябва да намериш читава 4ка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-икономично ако търсите, то Газ/бензин (само без двигатели с директно впръскване) атмо пък и са по-евтини за поддръжка, няма проблеми, като скъпите дюзи и турбини при дизелите, намират се и вариант без демпферен маховик, което също е доста скъп потенциален ремонт. Разгледайте Хонда Акорд, Мазда 6 (най-сериозния им проблем е че много гният купетата), Fiat Punto или Stilo, Lexus IS , Toyota Corolla. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Маздите наистина много гният. Всичките са като швейцарско сирене. Специално Акорда го няма този пролем, аз нямам точка ръжда. И между другото цената им стана много изгодна - 2007г я купувахме 13 хил. сега виждам под 3000


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

VW Golf 4 или Seat Leon 1.8T. Стига да не ги караш на заварка тези 150km, 1.8Т е достатъчно адекватен. Кутията му е далеч по-здрава от тези на астматиците 1.4/1.6(личен опит). Дръжките на вратите са слаби места на голфчетата, пасатите, може би и на аналозите от другите VAG марки. Задължително да си изясниш губи ли антифриз. Ако да, някъде по трасето има пластмаса за смяна - дали ще е октоподът отстрани на мотора или някое коляно, всичките имат някакво тъничко чучурче, дето след 100 години запичане/изстиване вече е грохнало и само чака да го погледнеш на криво. Поддръжката е лесна, стига колата изначално да няма фрапантни проблеми, които сами по себе си отварят неприятен разход. Таблата им също са слабаци. Ако има някакъв дисплей(половинка или цял), повечето бройки избледняват при определена температура - лентовият кабел е прецакан. Ако си още по-голям "късметлия", напълно възможно е част от подсветката на самото табло да не ти свети. Климат - вътре в купето има едни клапи, които фабрично са надупчени и облепени с един кирлив, тънък дунапрен, който за тези години е тотално изпечен и като пуснеш да духа, парченцата изскачат през решетките право в лицето ти. Там е голям филм свалянето на цялото табло, та после на клапите, после облепяне на тези клапи(повечето хора ги облицоват с 3М фолио) и сглобяване.

Абе, ако имаш някакъв мерак и средства да изпипаш кусурите(да, прочетох, че ще е първа кола), приятни са за каране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тия пари марки не са търсят.Търси се възможно най-запазена.Гледаш да е бензин, не газ/бензин, защото ще е смазана от каране.

преди 34 минути, hudyr написа:

VW Golf 4 или Seat Leon 1.8T.  Абе, ако имаш някакъв мерак и средства да изпипаш кусурите(да, прочетох, че ще е първа кола), приятни са за каране.

 

Кое му е приятно за каране на тия кочини шир-потреба?Особенно сеата, интериора му е дялкан с теслата от пиян китаец в час по трудово.Дори аудито алтернатива на тия вагаджийки, е пълен кенеф.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Бай Тошо написа:

За тия пари марки не са търсят.

Баси мнението, освен да си купи запазане Лада като не се търсят марки

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, Бай Тошо написа:

За тия пари марки не са търсят.Търси се възможно най-запазена.Гледаш да е бензин, не газ/бензин, защото ще е смазана от каране.

 

Кое му е приятно за каране на тия кочини шир-потреба?Особенно сеата, интериора му е дялкан с теслата от пиян китаец в час по трудово.Дори аудито алтернатива на тия вагаджийки, е пълен кенеф.

Аре не пиши глупости

преди 8 часа, The_Nomad написа:

Баси мнението, освен да си купи запазане Лада като не се търсят марки

Ако намери 112 с 16 клапана да я взима. 

Иначе Примера П10 или 11 2.0 "сирене" (SR20DE) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, The_Nomad написа:

Баси мнението, освен да си купи запазане Лада като не се търсят марки

Еми,ако не го бърка да си вземе и след година-две нека да търси конкретна марка.Става въпрос за нещо що-годе в прелично състояния.Иначе за тия пари в мобилето батали дал бог, може още днес да стане горд собственик.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Бай Тошо написа:

За тия пари марки не са търсят.Търси се възможно най-запазена.Гледаш да е бензин, не газ/бензин, защото ще е смазана от каране.

 

Кое му е приятно за каране на тия кочини шир-потреба?Особенно сеата, интериора му е дялкан с теслата от пиян китаец в час по трудово.Дори аудито алтернатива на тия вагаджийки, е пълен кенеф.

Е глей ся, за 3000 лева чак и приятно за каране, малко нема как да стане. Та чак и за интериор да издиряваме...  Та Астра Г, Голф 4... нещо такова му е играта на нашия човек. Постно ама здраво. Ся, вътре са като кибритена кутия ама... Ти един Лексус, за да стигне цена 3000 лева, смятай какъв недвижим имот е вече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Астра или 307 - и двете са икономични, не са със скъпи ремонти и поддръжка. До 3 бона кола, без ремонти нема да го бъде.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А за форд фокус 2ра генерация какво мислите?  Много противоположни мнения четох за тях та като изключим калпавият интериор, надеждни ли са?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И фокус става - аз просто, ако не е американски форд, ша ме е срам да го карам, зарад туй не го включвам, но инак бива.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само да не е дизел,че един приятел са излъга, и после зимата всяка сутрин преди да го запали, му мяташе по една кофа вряла вода на мотора.Иначе бензина е добър избор.Визията наистина е отвратителна,но возията ме кефи.Стегната, но не дървена.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, pleh написа:

А за форд фокус 2ра генерация какво мислите?  Много противоположни мнения четох за тях та като изключим калпавият интериор, надеждни ли са?

Евтин за покупка и поддръжка, здрава и евтина ходова част, не гният, от дизелите май са към 3 от които само 1 е фордов, но най-големия май 2 литра беше той е на пежо и е най-добър. За дизелите се знае, ремонтите са по-скъпи, заради най-вече дюзи, турбина, демпферен маховик. От бензиновите 2 литров атмо 145кс. е най-приемлив, хем е достатъчно тяговъоръжена за да се изпреварва и кара комфортно, хем не харчи много и става на газ. Най-малкия е 1,4 80кс. разликата в цената, ако се кара на газ не е толкова голяма, но във динамиката е доста осезаема. За автомобил, който тежи 1300кг. 80 коня идват маловато. За предпочитане е да е с механичните скорости. 

Лично за мен Фокус 2 о по-добър от Астрите, понеже салоните са по-читави, а от ваговете на базата на Голф 4, почти всичко е по-добро, там има проблем, като, увисващите тавани, триещите се бутони, евтината и тракаща пластмаса по салона, стъклоподемници еднодневки, проблеми с парното, с рейките, с ниските картери, с половината двигатели и скорости, единственото читаво по тях е че се ремонтират евтино и ходовата не е лоша, държи. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, pleh написа:

А за форд фокус 2ра генерация какво мислите?  Много противоположни мнения четох за тях та като изключим калпавият интериор, надеждни ли са?

БОКЛУК, ДЪРВО, Един приятел кара такъв на шофьорските си курсове, от него знам. Сменили му инструктора и отишъл на Корола, не спря да я хвали колко по-добре е. 

Така че бягай от форд. 

Те и хамерите не ги обичат -

Fix Or Repair Daily

Found On Roadside Dead

 

Защо на фордовете им се заключва капака? Да не избяга двигателя от срам. 

 

Защо фордовете имат големи челни стъкла? За да се вижда кой идиот си го е взел. 

 

Един форд запалил зимата и го нарекли Фокус. 

 

Чевролет са 10 пъти по-зле, тях не си ги и помисляй, ГМ три чужди марки затриха - Даеу, Сааб, Опел. Една се "спаси" като се продаде на французите, другите две ги няма. А колко техни си... 

Японско, Немско или Руско, в краен случай френско и то само Пежо, Рено само спортните им модели стават за нещо, другото е боклук. Нисан след 2001-2-3г също избягвай че тогава някъде ги взеха рено. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Random41 написа:

БОКЛУК, ДЪРВО, Един приятел кара такъв на шофьорските си курсове, от него знам. Сменили му инструктора и отишъл на Корола, не спря да я хвали колко по-добре е. 

 

Един приятел видял негов приятел как яде в гостилницата мляко с ориз, и понеже се облизвал, явно било много вкусно.Нямаш лични впечатления, а само градски фолклор. За тия пари фикуса е много добър избор.Верно , че е грозен,  но вози по-добре от съответното поколение голф.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е королата наистина е по- добре, но за 3 бона малко съмнително какво ще се намери - всъщност аз не знам фокуса как се харчи в момента де, но корола е от моделите, които по- скоро държат цена.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тая корола по-грозна и от фикуса ве бате.И с тоя 1,4 97 к.с. ще те изпревари и тролея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Бай Тошо написа:

Тая корола по-грозна и от фикуса ве бате.И с тоя 1,4 97 к.с. ще те изпревари и тролея.

Забравил съм, че избираме кола по красота и за гонки!

Добре ли си?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, plamen_petrov_80 написа:

Забравил съм, че избираме кола по красота и за гонки!

Добре ли си?

Ти правиш ли разлика между красива и лицеприятна.Тва на нищо не мяза.Да здрави са, но до там се изчерпва всичко.С тоя малък мотор сложен в купе от 1025кг. става единствено за градска кола.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Карам Лада 1200s - за мен има кола която ти върши работа и такава която не ти върши работа!

Също така това на теб коя кола (и цвят ти допада) не е показателно - всеки човек има собствено виждане за нещата.

1,4 97 к.с е малко за 1025 кг. според кого?

Нали се сещаш, че ще те пусна на трасе на което да си с каквото ти си поискаш и няма да можеш да изпревариш тази така слаба за теб кола карана от правилния шофьор! А това изобщо не е и целта на питането!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, plamen_petrov_80 написа:

Нали се сещаш, че ще те пусна на трасе на което да си с каквото ти си поискаш и няма да можеш да изпревариш тази така слаба за теб кола карана от правилния шофьор! А това изобщо не е и целта на питането!

 

Остави шофьорските умения на страни.Нито знаеш моите, нито ние знам тези на автора.Освен,че ще лапа тунджа на поразия извънградско,както е винаги при коли с малък мотор и голямо купе,изпреварването на двупосочен път,каквато е по-голямата част от пътната мрежа в България,ти трябват освен умения и динамика на автомобила.Само с умения и слаба кола,може да направиш някой друг дрифт на село пред дискотеката да позабавляваш малко местната младеж,друго не можеш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...