Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Ти си ми ясен - човека с тежкия десен крак и аз не мога да карам зад никого!

Направо не ми го побира акъла как всички хора с коли под 100 к.с и тегло около 1000 кг. изобщо как шофират извънградско ...

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за тежък десен крак.В България има точно една магистрала на кръст от край до край.Всичко друго са двупосочни пътища.От Плевен до София са 170км,100км от които скапан двупосочен път,където са движат каруци,тирове,колелета,да стигнеш до София, трябва да минеш през сто села и паланки.Ако си с няко ,,спреляк,, трябва да караш пълтно зад някой тир, до като стигнеш на Ябланица да се качиш на магистралата.И то каква магистрала.... достойна за сюжет за най-новия хитов филм на Тарантино.Невъзможно е по нея до София да караш дори с ограниченията от 140км/ч, защото е един голям кратер оставен на пустопаш от времето на Бай Тошо.Тоест, ако карам зад някой тир до Ябланица,и после със средна скорост от 110км/ч, аз ще стигна в София след 3 часа.В белия свят това растояния по-нормална магистрала се взима за 1ч. и 30 мин. с ограниченията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Бай Тошо написа:

В белия свят

Студента дали учи в чужбина?

След като дори пътищата ни не стават, за какво го караш да си взема кола за високи скорости?

Както сам каза ние нищо не знаем за него, но ..

на 31 Август 2019 г. в 19:50, pleh написа:

не ме бъркат нито конете

на 31 Август 2019 г. в 19:50, pleh написа:

икономична

та какво казваше?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, plamen_petrov_80 написа:

След като дори пътищата ни не стават, за какво го караш да си взема кола за високи скорости?

 

За прелична динамика иде реч.Което аз разбирам, не повече от 10сек, от 0 до 100км/чНа места където са понаправени пътищата да може да изпреварва или да дава повече газ,за да компенсира времето,от неудобството от това да прекосяваш стотици километри по двупосочен път с ограничения от 80км/ч-100км/ч.Освен,че психически е много по-натоварващо да изминаваш дълги растояния по двупосочен път,представяш ли и да си в неква талига къде не мое да откине, и само вика ,неискам,, ,,неискам,, то по-добре аз предпочитам да си хвана влака , и да не си причинявам този дискомфорт, в най-добрия случей.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Бай Тошо написа:

За прелична динамика иде реч.Което аз разбирам, не повече от 10сек, от 0 до 100км/чНа места където са понаправени пътищата да може да изпреварва или да дава повече газ,за да компенсира времето,от неудобството от това да прекосяваш стотици километри по двупосочен път с ограничения от 80км/ч-100км/ч.Освен,че психически е много по-натоварващо да изминаваш дълги растояния по двупосочен път,представяш ли и да си в неква талига къде не мое да откине, и само вика ,неискам,, ,,неискам,, то по-добре аз предпочитам да си хвана влака , и да не си причинявам този дискомфорт, в най-добрия случей.

За какъв ти е динамика от 0 до 100? Ти от спряло положение ли изпреварваш или този пред теб просто е Алонсо в Хондата от преди години :)

Пишеш пълни глупости!

Аз бях до тук, все пак по-умния трябва да отстъпи иначе става ПТП.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еми и аз спирам,че човек ,който кара лада, трудно ще убедиш,че живеем вече в други времена,където динамиката на лада няма вече как да намери приложение в извънградско пътуване в 21 век.:D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ма за 3000 лева кви тойоти кви хонди ве :) ..............човека каза "Ще се кара два пъти в седмицата по 140 км " ............сигурно да се прибира у дома ............В тоя ред на мисли Опел Астра /стария мотор 75 коня/..........Шкода Фабия ,Рено Клио .........или Пежо 306 ......може и бензин да са .........при тоя пробег едва ли ще му пука с кво гориво ще се движи .Дизелите са таралеж в гащите ............всеки момент може да те вкара в приключение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Random41 написа:

Ок, но тъй като стана дума за Фокус втора генерация, визирах королите от същите години, а не 90- тарките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Ивайло Димов написа:

Дизелите са таралеж в гащите ............всеки момент може да те вкара в приключение.

Щото бензина е безсмъртен и никога не се чупи, нали? Ха ха хайде малко по-сериозно!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чупи се ,но ако гръмне ГНП и отиде коня в реката :) Дизела има скъпа поддръжка ,скъп ремонт и прочие ,една дюза да трябва да смени и ще гледа умно ...........Ако се купува дизел се взима нов ,тия стари бангии на по над 200-250 хил няма как да им имаш доверие .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Ивайло Димов написа:

Чупи се ,но ако гръмне ГНП и отиде коня в реката :) Дизела има скъпа поддръжка ,скъп ремонт и прочие ,една дюза да трябва да смени и ще гледа умно ...........Ако се купува дизел се взима нов ,тия стари бангии на по над 200-250 хил няма как да им имаш доверие .

Абсолютно същото може да го има и при бензинов мотор, даже при него чисто механическото износване е повече, заради по-високия оборотен диапазон, в който работи. Като са надрани цилиндрите и харчи масло, колкото бензин пак се стига до скъпи ремонти. При някои марки дизеловите са далеч по-надеждни от бензиновите, всеки мотор си е специфичен. Ето примерно Туин Спарк бензиновите на Алфа са далеч по-ненадеждни от дизелите. Новите на VW с директно впръскване също почват на малък пробег да горят масло, късат вериги. Френските имат проблеми с електрониката доста често, някои от по-старите бенцове, като W210 W208 пък са с некачествена инсталация. Трябва да се гледа автомобилът, като цяло, защото двигателя и периферията му далеч не е единствен фактор. Впрочем дюзите при повечето двигатели дизелови се ремонтират без проблем. Разни ел. и хидро усилватели на волана също могат да са причина за скъп ремонт. На мой приятел преди няколко месеца на Голф 4 му замина рейката и даде 450лв за ремонт и това са едни от най-разпространените и евтини за поддръжка автомобили. Бензинова е, още като я взе ѝ прави основен ремонт на двигателя, скоростите се счупиха, кара си я без първа. Трябва да се гледа внимателно при покупка, по всеки горе-долу съвременен автомобил има скъпи ремонти. 

Не е никак сложно да се диагностицират дюзите, както и турбината на един дизелов автомобил. Същото важи и за заминал маховик, при смяна на предавка, когато е разбит се чувства удар, когато е изправен превключва меко. Дюзи, турбина, маховик, това са неща, дето не се сменят всеки ден, държат по 100-200к пробег, и да се счупи, сменяш веднъж и забравяш за проблема. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всяка една кола може да има проблеми ако е имала лош стопанин или стопани :) Моята кошница от подписа как тай на 310 хил не пипва маслото ,чак аз се чудя .........верно има по единия калник малко ръждичка  ма бел кахър .Взима си една Опел Астра стария мотор 1,6 ми и си свирка човеко ...само трябва да я огледа отдолу за ръжди .Супер непретенциозен мотор ,елементарен за обслужване .............И сега запитай се що тия опели държат високи цени с оглед възрастта им :) Сигурно щото са надеждни и търсени .Родителите ми карат едно пежо 306 2001 г 1,6 бензин.....пак по същата схема 100 км на седмица я има я нема........от 8 години ни един ремонт ..изключвам смяна на съединител и озгоряло моторче на чистачките .Не виждам за какво му е нафтова печка .Безмислено е .............

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Ивайло Димов написа:

Всяка една кола може да има проблеми ако е имала лош стопанин или стопани :) Моята кошница от подписа как тай на 310 хил не пипва маслото ,чак аз се чудя .........верно има по единия калник малко ръждичка  ма бел кахър .Взима си една Опел Астра стария мотор 1,6 ми и си свирка човеко ...само трябва да я огледа отдолу за ръжди .Супер непретенциозен мотор ,елементарен за обслужване .............И сега запитай се що тия опели държат високи цени с оглед възрастта им :) Сигурно щото са надеждни и търсени .Родителите ми карат едно пежо 306 2001 г 1,6 бензин.....пак по същата схема 100 км на седмица я има я нема........от 8 години ни един ремонт ..изключвам смяна на съединител и озгоряло моторче на чистачките .Не виждам за какво му е нафтова печка .Безмислено е .............

Едни от най-здравите автомобили в историята са дизелови. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здрави са , ако още от ден първи е подържан перфе.Ама ако в вземеш с неизвестна история на незнайно колко км може да бъде такъв гроб, и алчен бирник, че ако си с по-лабилна психика, мое се самоубиеш.А и за 3000лв само такъв дизел може да си купи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Бай Тошо написа:

Здрави са , ако още от ден първи е подържан перфе.Ама ако в вземеш с неизвестна история на незнайно колко км може да бъде такъв гроб, и алчен бирник, че ако си с по-лабилна психика, мое се самоубиеш.А и за 3000лв само такъв дизел може да си купи.

То същото важи и за бензина. Обичайно най-надеждни двигатели са дефорсираните, иначе казано, голям обем, 2 клапана на цилиндър, без турбини. Някои от по-старите дизели даже на готварско филтрирано олио ги карат без проблем. Хубавите от към характеристики, като разход на гориво и мощност са по прецизни, съответно и поддръжката им трябва да е на ниво. Съпоставяйки два стари атмо двигателя бензинов и дизелов, прости с по 2 клапана на цилиндър и двата ще са надеждни. Обаче ако съпоставим модерен турбодизел комънрейл и турбо бензин с директно впръскване и при двата трябва да се обслужва добре, иначе се унищожава. Само дето дизелът е с по-голям ресурс, защото както вече споменах механичното износване е по-ниско заради по-ниските обороти. Впрочем дизеловият двигател е и по-ефективен. 
 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, .Alex&Vanko. написа:

Купувайте си чисто нови коли!

Мълчи бе джендър

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Неговата игра е, хечбек, атмосферен бензин с добро съчетание купе-мотор.Другото е в сферата на фантастиката и желанията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каква ще купи за тие пари. Хората бачкат яко на две места и взимат чисто нова на лизинг.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, .Alex&Vanko. написа:

Каква ще купи за тие пари. Хората бачкат яко на две места и взимат чисто нова на лизинг.

Каза ти се да мълчиш, джендър с джендър на профилната. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лизинга е за хора, които не работят, а други работят за тях, а не за сиромаси ,които си скъсват гъза на две работи за да кара кола под наем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ше бачкам яко на сто и две места, че да си купя хлопел на лизинг, къде след три години парите му ще са на половина 😂

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...