Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

ppetrovaa

Проблем с паленето и изпръскване на масло Опел Тигра

Препоръчан отговор


Здравейте! Началото на годината купих Опел Тигра 97г. бензин .Карах я месец-два и с течение на обстоятелствата стоя половин година пред блока без да я карам. Преди около две седмици досипах масло и я прекарах на преглед и т.н. вкарах я в движение и започна да прави проблеми. Не пали всеки път. Дава до 1000 оборота след което веднага спаднат до нулата. Понякога не иска да пали часове, понякога дни. Забелязала съм ,че когато я бутам извън скорост не иска да запали, но когато дам на 2 скорост и я бутна пали почти веднага. При каране около 10 Мин когато спра колата забелязвам понякога пушене от капака и силна миризма на масло. Приятели които разбират повече видяха че маслото изпръсква и цапа целия двигател. Колата е карана на майстор и когато пали ,и когато не пали. Но винаги се случва така ,че когато се качи майстор в колата тя не прави никакви проблеми ,пали и не отичита никакви грешки при диагностика на компютър. Искам да уточня ,че не разбирам от коли. Момиче съм. От скоро имам книжка. Колата не прави проблеми когато я карам само аз ,и при други хора отказва. Въпросът ми е от какво е най-вероятно да са тези проблеми ,защото майсторите само ми взимат парите и не я оправят. Карана е на 3 майстора ,а колата е все така проблемна. Ще се радвам ако дадете някакви решения и мнения! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отвори капака на колата, направи няколко снимки и ги качи тук :popcorn2:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И какво точно правиха тези "майстори"? Компресията в цилиндрите и горивната система замериха ли? Състоянието на кабели, свещи и подобни провериха ли? Газова уредба има ли или се кара само на бензин? За да има дим и миризма на масло, явно от някъде тече по колектора, което е предпоставка колата да се запали. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблема е, че колата е твърде стар модел, за да им се занимава из сервизите с нея. По- добре кажи откъде си, че ако се мерне някой тъдява от твоя град, да те насочи към сервиз, в който ще ти свършат работа. А инак с това "пушене под капака" вярно, че като нищо ще се запалиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз вече взех да се плаша. Нищо лично към постващата темата, но как да разбираме всичко това - не разбирам от коли, но знам че мирише на масло//при мен не прави проблеми, а при всички други прави// карам я на майстори и само ми вземат парите.  И тези майстори за какво ви вземах пари??

Ако по двигателя има масло означава, че някоя гарнитура или уплътнение изпуска. Сега е лято и като се загрее системата затова мирише на масло. Проблемът с паленето е от съвсем друго естество. И не палете колата на скорост, защото е с ангренажен ремък и ако превърти ще си имате наистина проблеми.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То принципно тия коли са масларки.Екотек с това са известни.Имах корса от същата година лапаше масло на поразия.1л. на 1000км.На колко км е колата? Ресурса им е до към 200-230 000км и после се предават.Ако имаш възможност да си закупиш някакъв друг автомобил, според мен ще ти е по-изгодно, иначе ще има едно обикаляне по сервизите и пари на белия сибирски вятър, та и накрая да си я управила, може баба Яга вече да я е изяла, тоест ръждата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре де, за какво аджеба тези майстори ви взимат парите след като не свършили никаква работа и още повече че проблемите ви продължават да са налице и да стоят?!

Закарайте я в специлиазиран сервиз на опел, ако трябва да стои при тях няколко дни, седмица дори, не ми се вярва и там да не могат да ви помогнат изобщо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В специциялизиран сервиз, ремонта може да надхвърли стойността на колата.Така, че това едва ли, е добра идея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Бай Тошо написа:

То принципно тия коли са масларки.Екотек с това са известни.Имах корса от същата година лапаше масло на поразия.1л. на 1000км.На колко км е колата? Ресурса им е до към 200-230 000км и после се предават.Ако имаш възможност да си закупиш някакъв друг автомобил, според мен ще ти е по-изгодно, иначе ще има едно обикаляне по сервизите и пари на белия сибирски вятър, та и накрая да си я управила, може баба Яга вече да я е изяла, тоест ръждата.

Кажи само, че е ЕКОТЕК  - другото вече няма значение!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, joanapetrowa написа:

Здравейте! Началото на годината купих Опел Тигра 97г. бензин .Карах я месец-два и с течение на обстоятелствата стоя половин година пред блока без да я карам. Преди около две седмици досипах масло и я прекарах на преглед и т.н. вкарах я в движение и започна да прави проблеми. Не пали всеки път. Дава до 1000 оборота след което веднага спаднат до нулата. Понякога не иска да пали часове, понякога дни. Забелязала съм ,че когато я бутам извън скорост не иска да запали, но когато дам на 2 скорост и я бутна пали почти веднага. При каране около 10 Мин когато спра колата забелязвам понякога пушене от капака и силна миризма на масло. Приятели които разбират повече видяха че маслото изпръсква и цапа целия двигател. Колата е карана на майстор и когато пали ,и когато не пали. Но винаги се случва така ,че когато се качи майстор в колата тя не прави никакви проблеми ,пали и не отичита никакви грешки при диагностика на компютър. Искам да уточня ,че не разбирам от коли. Момиче съм. От скоро имам книжка. Колата не прави проблеми когато я карам само аз ,и при други хора отказва. Въпросът ми е от какво е най-вероятно да са тези проблеми ,защото майсторите само ми взимат парите и не я оправят. Карана е на 3 майстора ,а колата е все така проблемна. Ще се радвам ако дадете някакви решения и мнения! 

Най удачното решение на проблема който някой тук може да ти даде е да отидеш на майстор възможно най-скоро. Няма такова - Майсторите ми взимат парите и не я оправят, намери майстор поразпитай в твоя град не може да няма все някой който да си върши наистина работата, защото колата нито ти, нито някой сърфоумник тук може да ти я оправи, а единствено човек който наистина знае къде да бара под капака.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да си призная честно аз така и не разбрах, кога пали и кога не пали. Като се бута изключена от скорост, много ясно че няма как да запали. А маслото ако тече чак толкова все трябва да се види откъде е. Тази колица обаче никой не иска да я прави, защото смотаното екотече е навряно по най- дебилския начин. Не знам колко пари са ти взимали "майсторите",ама са ти казвали че всичко е ок за да те разкарат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От Перник съм. Който може да даде предложение за майстор. 

преди 4 часа, Soviet Soldier написа:

И какво точно правиха тези "майстори"? Компресията в цилиндрите и горивната система замериха ли? Състоянието на кабели, свещи и подобни провериха ли? Газова уредба има ли или се кара само на бензин? За да има дим и миризма на масло, явно от някъде тече по колектора, което е предпоставка колата да се запали. 

Кара се само на бензин. Както казах не разбирам нищо от коли ,камо ли да знам какво са проверявали и какво не. Отивам там ,като им казвам ,че колата понякога  отказва да пали и изтича масло от някъде. Отговорът им е ,че колата е наред и върви нормално. Най-вероятно наистина виждат ,че не разбирам нищо и се опитват да ме разкарат по-бързо като приберат парите от диагностиката. 

Благодаря на всички ,които са писали! Най-добрият вариант в момента е да поразпитам приятели и по форуми предложения за някой майстор от Перник или околноста ,който да каже какво и има на колата и съответно да я оправи. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И виж та вземи някой възрастен с теб, който да вдъхне авторитет.А и можеш да направиш филмче, когато почне да пуши мотора, и когато не иска да стартира и да го покажеш на евентуалния майстор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Някой би ли ми казал къде се намира релето за горивната помпа на Опел Тигра 97г. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, ppetrovaa написа:

Здравейте отново. Някой би ли ми казал къде се намира релето за горивната помпа на Опел Тигра 97г. 

Реле на горивна помпа????? По спецификация е на левият носач на дясна гума под спирачките.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...