Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, през последните 2-3 дена имам проблем с използването на YouTube на моя телевизор (Samsung). Стига се до там, че мога да отворя само началната страница, когато се опитам да пусна клипче през интернет на черен фон ми изписва: "Възникна грешка. Моля, опитайте отново по-късно. (Идентификатор за възпроизвеждане: y7oDKLu-qlYeuLoG)". Така и не намерих какво означава тази грешка. А когато се опитам да отворя клипче през приложението YouTube на самия телевизор, просто ми излиза черен екран без нищо.... На всичкото отгоре, пак тези дни ми се прецака и приложението на WWE, "WWE Network", и то както YouTube не иска да се пусне. Който има опит с подобни проблеми, моля да помага, защото иначе телевизорът без тези две приложения за мене е почти безполезен... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да беше написал и модела на телевизора?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не си споделил модел на телевизора!
Или с връщане на фабрични настройки или проверка за актуализация на фърмуера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Raze написа:

Да беше написал и модела на телевизора?

 

преди 32 минути, DarkEdge написа:

Не си споделил модел на телевизора!
Или с връщане на фабрични настройки или проверка за актуализация на фърмуера.

Samsung UE40MU6472, и аз се сетих за фабричните настройки, но немога да ги намеря...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://www.samsung.com/bg/support/model/UE40MU6472UXXH/

Теглиш упътването и четеш.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Успях да върна до базови настройки, приложението за което говорих тръгна, но не и YouTube. Незнам какво може да ми помогне тръгването в този случай, но.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В крайна сметка телевизора си е телевизор, печката си е печка, компютъра си е компютър. Вариант е да вържеш настолен PC или лаптоп към телевизора с кабел и така...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

..или един Android Tv Box, и телевизора става по производителен/умен отколкото е в момента.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как е свързан телевизора с кабел или с wi-fi

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, TheBestInTheWorld написа:

Успях да върна до базови настройки, приложението за което говорих тръгна, но не и YouTube. Незнам какво може да ми помогне тръгването в този случай, но.....

 

преди 15 часа, DarkEdge написа:

проверка за актуализация на фърмуера.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дарки не ми разбра въпроса ли ??

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбах го, но за мен е ирелевантен към проблема. Проблемът е в youtube апа и е много вероятно да има нов и да трябва да се актуализира.
Може да се провери и за актуализации в Google AppStore

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е комуникацията межди телевизора и рутера. Тази грешка я дава когато няма интернет

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 28.09.2019 г. в 10:48, Niki-pit написа:

проблема е комуникацията межди телевизора и рутера.

Не смяташ ли, че тогава и други приложения няма да работят?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може и да са спрели поддръжката за този модел. Виж това:

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Танер Заит Расим написа:

Виж си DNS-a ;)

Да беше обяснил и как да го свърши в Андроид....

на 27.09.2019 г. в 20:08, TheBestInTheWorld написа:

Успях да върна до базови настройки, приложението за което говорих тръгна, но не и YouTube. Незнам какво може да ми помогне тръгването в този случай, но.....

А за актуализации в магазина погледна ли? За актуализация на фърмуера на телевизора погледна ли?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...