Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

qrtddt

Проблем с акумулатор/алтернатор?

Препоръчан отговор


 Здравейте имам шум, около ангренажа.Трае само 1-2 минути  при  студен старт сутрин . Колата е фюжън 2011 1.4 80кс.Всички ремъци са сменени+ лагер на алтернатора.Майсторите твърдят, че всичко са свършили както трябва. Акумулатора  е на 12.2 V,  а при запален двигател 14.2v(с него закупих колата миналата година).Познат предложи,че може би трябва да се смени , защото се тормози алтернатора , и от това идват тези шумове, а не от хлабав ремък.Това е паразитният шум:


 Предложения?Да сменям ли акумулатора, от алтернатор или ремък е проблема?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

14.2V e горен праг дошъл от система Bosch, съответно съветското дело (жигули, москвич, волга) изискваше 13.8V.
12.2 V акумулатор указва, че е зареден на 50% и плътност на електролита 1.190.

Просто заредете акумулатора до 100% / 12.7V, за да отрежете момента - шум заради изтормозен акум. Заредете с зарядно, което има функция стабилизация по ток. Започнете с 1А и дайте време на заряд според капацитета. 

Алтернатор е електронна схема, която играе роля на стабилизатор с предвиден момент на изтощен акум, Така че много му здраве на вашия везир.

поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като палиш нормално нямаш проблем с акумулатора. При тези напрежения нямаш и проблем със заряда. Това е шум като от лагер. Дали е от генератора, водна помпа, обтяжна ролка или каквото друго има на този ремък - лесно се установява. Твоят познат да вземе да се гръмне и да не приказва глупости. Това на генератора се казва пистов ремък и не го бъркай с ангренажа, който върти разпределителните валове. На него също има ролки и по принцип се сменят заедно с него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 21 минути, Profruit написа:

Алтернатор е електронна схема, която играе роля на стабилизатор с предвиден момент на изтощен акум

извинявай, ама така викат на генератора за променлив ток с вграден токоизправител, а динамо викат на генератора за постоянен ток при автомобилите

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Profruit написа:

 Заредете с зарядно, което има функция стабилизация по ток.

Мда, мойто е някакво незнайно от едно време.Ще потърся  от някой  такова зарядно.

преди 35 минути, Филипов написа:

 Това на генератора се казва пистов ремък и не го бъркай с ангренажа

Така е , и той е сменен.Ами лагера на генератора си виеше здраво още при покупката.Т.е ако е пак от него или по ангренаж, водна помпа и тн. доста кафти- да се разбие за близо 1 година..

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво е виело не знам. Като е лагера се сменя. Иначе тези "майстори" какво са свършили както трябва след като вие така? Смени ги, сервизи бол.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този шум е от лагер ................

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 1 минута, Ивайло Димов написа:

Този шум е от лагер ................

браво ве Иво
:giggle1:

Филипов го написа вече, ама мисла да го кажа и аз за всеки случай
Този шум е от лагер
:lol6:
баси, напрайх откритието на века

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз първо слушах клипа  ,не съм чел мнението на Филипов .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 4 минути, Ивайло Димов написа:

Аз първо слушах клипа  ,не съм чел мнението на Филипов .

случва се и ас да прескачам, да не съм чел предишните постове и за това ми стана смешно
често се случват такива неща във форума
не съм искал да те обидя, просто се забавлявам с този факт

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хм, 10 години ги ползвам , и  не са се дънили така.Утре ще видя при кой ще закарам колата.Благодаря за мненията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, дръндю написа:

извинявай, ама така викат на генератора за променлив ток с вграден токоизправител, а динамо викат на генератора за постоянен ток при автомобилите

Извинен си, но излишно е да ми обясняваш кое как му викате у ваше село. Ако знаех, че ще зацепиш за термина щяха да се съобразя с твоята тролщина. Алтернатор е трифазен генератор с диоди плюс схема за стабилизация. Аз изходих из нивото на автора и упростих нещата.

Без стабилизацията едни диоди няма как да държат горен праг 14.2V. А при пробив на електронната схема напрежението скача над 15.8V и акумулаторът кипи.
И за последните 10г производство на автомобили, кой е модела с динамо? Динамото умря с велосипедите от твоите детски години.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
току-що, Profruit написа:

плюс схема за стабилизация

това не е задължително да е вградено в алтернатора
ено време го слагаха отвън и му викаха реле регулатор
то и сега ги има тук там

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...