Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

ostavime

Каква нова кола бихте купили за 60-65К лв.

Препоръчан отговор


Говоря за нова. Не е нужно да предлагате "нов внос" на 5 или 10К километра. 

Аз лично бих избрал Шкода, но имам разни колебания. Мазда карам в момента и не бих повторил. Имам си съображение. Бих предпочел бензин 4х4, но... може и дизел, въпреки че за 20 000 хил. на година по-скоро няма смисъл. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 6 минути, insec написа:

Пежо 3008!!!

Преди седмица в ИЕЦ на изложението се качвах в такова. Централната конзола е огрооооомна и пречи на десния крак. Тясно е. А и няма 4х4. Даже исках оферта за такова. Ето я: 

Двигател: бензин Обем: 1598 куб. см. Мощност: 180.0 к.с. Места: 4+1 Брой врати: 4 Вид каросерия: AF комби Скоростна кутия: 8-степенна автоматична Среден разход: 5.8 л./100 км ОБОРУДВАНЕ СИГУРНОСТ ESP + ASR + ABS + EBD + EBA 6 въздушни възглавници (предни/странични/тип "завеса") Индиректно следене на налягането на гумите Електрическата ръчна спирачка с Hill Assist Халогенни светлини с LED дневни светлини Разпознаване на пътните знаци за ограничение на скоростта Регулатор/Ограничител на скоростта Предупреждение за неволно пресичане на осевата линия Датчици за паркиране на преден и заден ход Фарове Peugeot с технология Full LED LED фарове за мъгла с функция за завиване Пакет Безопасност Плюс – Предупреждение за спазване на дистанция, активно предупреждение за неволно пресичане на осевата линия, активно следене на мъртвата зона, предупреждение за бдителността на водача, автоматично включване на дългите светлини КОМФОРТ Нов Peugeot i-Cockpit®с цифров дисплей на нивото на очите Peugeot i-Cockpit®Amplify - избор между две среди с възможност за персонализация, които се отразяват на динамичните функции на автомобила (пакет Driver Sport), интензитета на осветлението в купето и анимацията на екрана, впръскването на парфюм 8-инчов капацитивен екран и бутони Toggle Switches, Mirror Screen, Радио с двоен тунер, 6 високоговорителя, MP3, Bluetooth, комплект свободни ръце, USB Вътрешни LED светлини - предни и задни LED светлини на тавана с 2 лампи за четене, LED осветление на багажника, LED осветление в жабкатаи LED осветление на централната конзола Автоматичен двузонов климатроник Електроуправляеми предни и задни стъкла Пакет Видимост - автоматични къси светлини, автоматични чистачки, автоматично осветление Follow me Home, електрохромно огледало за обратно виждане Под на багажника с две позиции Електрически управляеми, сгъваеми и отопляеми странични огледала със светлинна проекция Lion Spotlight Централно дистанционно заключване Регулируеми по височина седалки на водача и на пътника до водача Седалка на водача с лумбално регулиране Сгъваща се седалка напътника до водача ЕСТЕТИКА 18-инчови алуминиеви джанти Странични хромирани вложки Тонирани задни странични стъкла и задно стъкло Основи на огледалата за обратно виждане в цвят Noir Perla Nera Защитни кантове на праговете на вратите от неръждаема стомана Ексклузивна предна броня и хромирана радиаторна решетка с шахматен мотив Кант на покривната арка от неръждаема стомана Хромиран ауспух Кант от неръждаема стомана на страничните стъкла Покрив в цвят Black Diamond Облицовка на пътническия салон и тавана в цвят Mistral Black Алуминиеви степенка и педали Прагове на предните врати от неръждаема стомана Волан, облечен с пълнозърнеста перфорирана кожа с хромирани елементи и емблема GT Line Декорации на бордното табло и на панелите на вратите от текстил Тапицерия текстил/кожа, стелки отпред и отзад ОПЦИИ (включени в цената) алуминиеви релси за багаж на покрива предно отопляемо стъкло безконтактен достъп и запалване, безконтактен достъп до багажника Advanced Grip Control + Hill Assist Descent Control, джанти 18 цола с гуми Mud&Snow - оптимизира задвижването спрямо заемания терен, като действа върху предните колела чрез електронно управление от системата ESP. Предлага 5 режима на управление: Стандартен - приспособен за обичайните условия на пътя, Режим Сняг - адаптира мигновено степента на приплъзване на всяко от предните колела към условията на сцепление, Режим Офроуд - осигурява потеглянето на автомобила, като прехвърля възможно най-голям въртящ момент на колелото със сцепление, Режим Пясък - запазва приплъзването при двете задвижващи колела едновременно, за да позволи придвижването, Режим ESP Off - Пълно изключване на системата ESP и на Grip Control. отопляеми предни седалки безжично зареждане за телефон + контакт 230 V Visiopark 2 (изглед 360º) + Park Assist Пакет Drive Assist (Активна спирачка за безопасност, адаптивен автопилот със стоп функция и Distance Alert) В цената на автомобила е включена продуктова такса гаранция 3008 - 5 години или 100 000 км ЦВЯТ И ТАПИЦЕРИЯ (включени в цената) сив металик (GRIS AMAZONITE) Текстил/кожа Imila (TEP B OU C P8X ORANGE) ЦЕНА EUR С ДДС Основна цена с опциите: 34614.71 EUR с ДДС(67700.49 лв. с ДДС) Отстъпка: 3751.92 EUR с ДДС (7338.12 лв. с ДДС) Крайна цена за 1бр: 30862.79 EUR с ДДС (60362.37 лв. с ДДС)

Редактирано от ostavime (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не зле да споменеш в какво купе да е:кабриолет,ван,кросовър..........?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За предпочитане комби, може и лифтбек. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хаха, още ли се луташ? Аз си карам Форд  14-та година и не мисля изобщо да сменям марката. Явно има хора, дето нищо не може да ги задоволи. 4х4 не ми трябва, щото 20 дена, максимум 30, има истински сняг и лед. Някои години дори изобщо липсва. 4х4 има два сериозни недостатъка - по-голям разход на гориво и по-скапано поведение на пътя, разбирай, не може да си играеш с педала на газта. А като не мога да си играя с газта, за какво ми е тая кола??? Да се движа от точка А до точка Б? 90% от колите са такива и темата в случая не си заслужава. Вземаш една и се движиш. Какво искаш, не разбирам. 4х4...ми вземи си танк, знам ли, може и Джоган. Сигурно някъде се продават още, останали от военния резерв. 

 

Но ако говоря за себе си, в момента най ми харесва нещо от рода на Форд Пума. Още го няма в България мисля, но си е точно това, което ми трябва. Първо, Форд е и второ, малко по-високо е от Фиеста. Хаха.  

 

Между другото, оня ден на работа гледах презентацията на Гоуф 8. Вземай такава. Малко смачкана на визия, ама отвътре радва. 

 

60-65 000 е малко относителна цена, щото като наблъскаш един Голф с екстри, минава тия пари. даже може да е много назад, ако е с по-мощен мотор.  Лично аз предпочитам кола с много екстри, дето предпочитам, отколкото голямо купе, ама празно отвътре. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярно, че съм пробвал само първия модел, но никак не ми беше тясно, напротив - супер комфортна и удобна кола, честно казано даже се изненадах, че е в този ценови клас.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, insec написа:

Вярно, че съм пробвал само първия модел, но никак не ми беше тясно, напротив - супер комфортна и удобна кола, честно казано даже се изненадах, че е в този ценови клас.

В тоя ред на мисли преди малко гледам на магистралата Рено с вдигнат капак и до него Пежо му помага. Такова нещо ако някога си купя, нека ме разпънат на кръст и ме оплюят. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Кико написа:

....нека ме разпънат на кръст и ме оплюят. 

Няма нужда - нали си имаш Форд. :Д

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, ostavime написа:

За предпочитане комби, може и лифтбек. 

Погледни моделите на Субару. Най-доброто задвижване AWD. Имат комби също. Примерно Levorg за комби и Outback и Forester за SUV.

преди 41 минути, ostavime написа:

Бих предпочел бензин 4х4,

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM VELOCE Q4 4X4, но в тази комплектация не знам дали ще се вмести в бюджета. 
 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, ostavime написа:

Дървени и вътре и вън

Темата е твоя и очаквах да коментираш градивно дадените ти предложения. Но и аз мога да напиша, че си дървен отвътре и отвън. Нали? И май е точно така.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Jorge написа:

Темата е твоя и очаквах да коментираш градивно дадените ти предложения. Но и аз мога да напиша, че си дървен отвътре и отвън. Нали? И май е точно така.

 

Ще ти кажа, добре. 

На изложението Субару беше точно срещу Мазда. Голяяяяяма грешка. Дърво, срещу изваяни форми. На Мазда само това и харесвам. Уникална визия. Да, Субару имат хубаво 4х4, може би най-доброто, но аз не съм планинар и не покорявам Мусала и други върхове с колата си. 4х4 ми е необходимо за допълнителна сигурност при мокро време, може би прах и пясък, евентуално сняг тук-там, а не за да вадя закъсали коли от калта на разкопана нива. Субару е за екстремисти, не за семейсво с две деца, която пътува в провинцията по магистрала, а и колко нови Субарута се виждат по пътищата? 1, 2, 3? Толкова, даже и с въображение. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Между Субару и Мазда, винаги бих избрал Тойота или Хонда. :)  Нищо че хондите и те са малко като консервни кутии.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, ostavime написа:

Субару е за екстремисти, не за семейсво с две деца,

Такава глупост скоро не бях чел относно автомобили. И това за нивата. И за бройката коли на даден производител по пътищата. И въобще всичко, което си написал. Аз съм пас.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Такава глупост скоро не бях чел относно автомобили. И това за нивата. И за бройката коли на даден производител по пътищата. И въобще всичко, което си написал. Аз съм пас.
Кое не одобряваш?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Субару са едни от най- качествените производители човек - сега да не ти харесва визуално, дизайн и прочие едно на ръка, но инак автомобилите им ги считам за едни от най- най добрите на пазара в момента. (ала си мисля, че са и въз скъпички)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Субару са едни от най- качествените производители човек - сега да не ти харесва визуално, дизайн и прочие едно на ръка, но инак автомобилите им ги считам за едни от най- най добрите на пазара в момента. (ала си мисля, че са и въз скъпички)
Как оценяваш добри? По 4х4 ли? По това ли? Защото ако вземеш дизай вътре, вънка, мотори, екстри... кое точно им е доброто?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, insec написа:

Няма нужда - нали си имаш Форд. :Д

Е то и ostavime  имаше Форд. Ама след като и от Маздата не е доволен...преди това доколкото се сещам, имаше Поло, за други марки и модели не се сещам.  Това, да не си доволен от автомобила си, явно е някаква болест. В световен мащаб средно над 80% са доволни от автомобила си и повтарят. Не знам на какво се дължи това, но едно от обясненията е, че все пак по някакъв начин имаш сигурност, защото работиш с познати хора и не се налага отново да рискуваш.  Не знам какво имаш против Форд, ама аз съм си автомобилен човек, дори преди малко проследих с интерес и втората тренировка на Ф1 в Щатите. Завършил съм си средно образование автомобилен електромонтьор и цял живот си гледам автомобилите, дори още си купувам де що видя автомобилни списания. И когато някой ми каже, че съм сгрешил с преценката си...какво да кажа. Няма какво да кажа просто. Единствено се учудвам, че и след 13 години има хора, дето да ме обвиняват за избора ми през 2006-та :)  Наистина ми е смешна отдавна тая ситуация.  

 

Разбирам, че темата е за автомобил до 65к, но ostavime  я подхвана по друг начин. Не разбирам защо. Може би иска някакви идеи за нещо, което е пропуснал при огледа си или просто не му се занимава. 

преди 1 час, insec написа:

Субару са едни от най- качествените производители човек - сега да не ти харесва визуално, дизайн и прочие едно на ръка, но инак автомобилите им ги считам за едни от най- най добрите на пазара в момента. (ала си мисля, че са и въз скъпички)

То по тая логика Алфите са най-добри. Всеки им се възхищава, но никой не купува, освен най-върлите фенове на Ювентус ;)

@ostavime, препоръчвам ти да погледнеш новия Голф 8, който го представиха тая седмица. Доста по-голям е от последния Голф 7 така, че едва ли ще ти е тясно на задника. Дори си мисля, че ще е по-просторен и от сегашната ти  Мазда. Не се бъзикам, просто се загледай.  Аз знаеш, не бих си го купил, но на теб не ти пука от марки и модели.  А за 65 000 такъв Голф ще се получи...

 

А това 4х4 дето спомена за сигурност...не знаех, че си състезател. То в Бълагрия и да искаш да си състезател, не можеш. Навсякъде дебнат и дори за 10 секунди е опасно да подадеш повечко газ.  

 

И аз всяка година зимата си викам, ще си взема нещо 4х4. Ама като се стопи снега след 20 дена, забравям логиката си ;) Не е ли по-добре 20 дена да внимавам, отколкото да се наказвам с това 4х4 цяла 11 месеца?

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, ostavime написа:

4х4 ми е необходимо за допълнителна сигурност при мокро време, може би прах и пясък, евентуално сняг тук-там

Волво е твоята кола.  Нова не знам дали ще ти излезе сметката,  но и не знам какво те бърка да вземеш някаква на около година и 10тина хиляди км. Но ако търсиш максимална сигурност и комфорт, мисля можеш да направиш този компромис.   

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Кико написа:

То по тая логика Алфите са най-добри. Всеки им се възхищава, но никой не купува, освен най-върлите фенове на Ювентус ;)

Малко пресилено, до този момент има към 60 000 продадени Giulia и още толкова Stelvio. Не е някакъв впечатляващ резултат, но в момента ситуацията в Европа се изменя, това в което италианците бяха най-добри, а именно дизелите, вече почват да ги забраняват или поне да се отправят такива заплахи (може да са празни заплахи с цел мотивирането на покупка електромобили). Иначе от техническа гледна точка и двата автомобила във версия Quadrifoglio държаха рекорди на Numburgring и са се доказали, като най-доброто в класа си и спорта към момента на излизането им преди няколко години. За да накажеш автомобили, като C63 AMG и М3 компетишън определено доста трябва да се постараеш, а Алфа го сториха. Италианците в последните години имат доста проблеми с маркетинга, но това е последното нещо, което ме вълнува при избор на автомобил. Даже си е готино да имаш рядък и красива автомобил, пък и хорските погледи събира, и на теб ти доставя удоволствие, че я имаш. Тук ми е ясно, че не на това се набляга (хубава визия и спорт), но реално джулията в по-горе описаната комплектация е доста практичен автомобил, и чисто като материали на салона в по-приличните си комплектации повече ми харесва от ВАГ. Не знам защо, но ВАГ групата в този ценови клас обичат да слагат гадни твърди пластмаси, да пестят от шумоизолацията, даже в далеч по-скъпите си автомобили, като A-8 на Ауди. Пък и той доколкото разбирам е имал от VAG групата, имал е японче, защо да не пробва нещо ново и различно?
Отделно Алфа Ромео предлагаха и пакети с до 10 годишни гаранция, предполагам все още са актуални. Ако има желание @ostavime може да отскочи и да им хвърли едно око на живо. Ако му харесва автомобилът, нека да пробва да му направят предложение в дадения бюджет, може да получи доста прилична оферта в съотношение цена/комплектация. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Билдер, нали точно това казвам, че 4х4 е за сигурност при всякакви условия, а не само зимата в снега. Не съм състезател. 

Michigan111, съгласен съм с теб, но хубаво волво под 75-80 не може да се намери. 

Soviet Soldier, Алфата е красива, но по-скоро ми трябва комби или както казах лифтбек. Търся голям багажник,. Миналата година като сменях масло ходих до шоурума, те нали са заедно с Мазда, Фиат, Мазерати... много скъпи тия Алфи. 

Ще погледна какво предлагат Голф 8 като опции (4x4 отива на големи пари и той, доста), иначе на изложението разгледах абсолютно всичко. Мондео примерно нямат нов модел. Мазда също са със старият 2.5 атмосферен. Само козметични промени. Пасат е безличен. Виж, Артеона е прекрасен и е точно лифтбек. (него го мисля) Пежо 508 е тясно вътре, главата ми опира в тавана. КИА същото положение, теснотия. Сега за премиум моделите и марки не говорим. Къси са ми панталонките за тях. 🙂 SUV не ми се кара, защото е 300 кила повече от леката кола, което ми е абсолютно безсмислено. Багажника също е по-малък. Много интересни варианти иначе като цяло има, които трябва да се обмислят. 

Шкода е много добра опция. Много добри оферти за дизели и бензини с 4х4. За тях сериозно се замислям. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, ostavime написа:

 

Michigan111, съгласен съм с теб, но хубаво волво под 75-80 не може да се намери. 

Ако приемеш опцията върната кола, на няколко десетки хиляди км и година- две възраст може.  Просто прегледай офертите на няколко представителства в Европа,  не само на мото пфое.  А ако се спреш на V серията може и доста пари да си спестиш,  без да правиш компромис с надеждност и сигурност,  щом няма да катериш балкани не виждам смисъл от джип.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Soviet Soldier написа:

 Не знам защо, но ВАГ групата в този ценови клас обичат да слагат гадни твърди пластмаси, да пестят от шумоизолацията, даже в далеч по-скъпите си автомобили, като A-8 на Ауди.

Абсолютно - уж най- елитните марки, немското ала- бала, пък са евахти и пластмасите гадни, аз щом в АМГ за половин милион видях повече пластмаса от дачия, какво да говорим за по- ниските класове. Тъкмо поради тази причина най- вече харесах Пежото - пластмасата в него е сведена до минимум, което поне на мен ми прави голям кеф.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...