Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

ostavime

Каква нова кола бихте купили за 60-65К лв.

Препоръчан отговор


преди 53 минути, GTI написа:

 

Ужасен е. Карал съм го. Като моторна резачка е. На ниски никой, после се изстрелва и след това над 120 пак никой. Моторна спирачка няма. Влече те надолу по баира. То няма компресия като обем да се противопостави на надолнището. На старт направо го минава 20 годишен голф 1.8 на газ.

Спри спри, че вече ставаш за смях :-) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, ostavime написа:

Спри спри, че вече ставаш за смях 🙂

Човек, докато не се развърти турбото никой няма. Сефте се видях тогава в ситуация да тръгвам на обороти. С другите коли натискаш и колкото повече натиснеш повече върви. Тоя 3 цилиндъра с турбина тръгваш и забива нос. След това се изрязва. Разхода му на бензин е отврат. 20 годишна кошница на газ е 30% по евтина за 400км по магистралата. 

Кое не ти харесва от казаното? 

Разход 10 газ за голф 3 със 140 по магистралата. Тая ламя гореше 7-8 бензин. 1 резервоар за 400км отиваше почти. С икономично каране малко над 3/4

Фикуса толкова нисък че задира на бабунките в града даже. Да отидеш на село или на риба с тая кола ще те остави по пътя. 

Зареждам във Варна примерно и в София съм почти на резерва. А по каталог било познай колко... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, GTI написа:

 Идеята ми е - возил съм се в голф и тия по големите и дачията карам и голфа за 2 пъти повече пари не дава особено повече комфорт.

Голфа конкретно е най- прехвалената кола евър - вярно голф 2 с дебелите шарнири върви из нивите, ама до там, пък и било време оно. Инак .... лагерна количка, вътре теснотия не можеш да се обърнеш, нито се отличават с икономичност, нито с динамика, нито с дизайн, просто една градска/ пазарска/ студентска кола, нищо повече от това. И прочее, ако не се бъркам, парите му дори са повече от два пъти, пък си е все същото, като Дачията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 4 часа, GTI написа:

Човек, докато не се развърти турбото никой няма. Сефте се видях тогава в ситуация да тръгвам на обороти. С другите коли натискаш и колкото повече натиснеш повече върви. Тоя 3 цилиндъра с турбина тръгваш и забива нос. След това се изрязва. Разхода му на бензин е отврат. 20 годишна кошница на газ е 30% по евтина за 400км по магистралата. 

Кое не ти харесва от казаното? 

Разход 10 газ за голф 3 със 140 по магистралата. Тая ламя гореше 7-8 бензин. 1 резервоар за 400км отиваше почти. С икономично каране малко над 3/4

Фикуса толкова нисък че задира на бабунките в града даже. Да отидеш на село или на риба с тая кола ще те остави по пътя. 

Зареждам във Варна примерно и в София съм почти на резерва. А по каталог било познай колко... 

Ти не ми обяснявай на мене, професоре ;) 

Аз такъв Фокус като карах преди повече от 6 години, ти още... сещаш се. Развърташе под 1500 оборота и вървеше перфектно със своите 125 к.с. и турбина. 200 км. можеше да вдигне без особен проблем и доускорението му над 120 беше повече от доволно. На старт, малко коли можеха да му се опрат от светофар до светофар. Разход от Бургас до София по подбалкана ми е давал под 5 на 100. Не ме карай да ровя за снимки, за да ти доказвам. Пишеш глупости за неща, които не разбираш, за коли, които никога не си карал и имал. Карах го две години и го продадох на 45 хил. км. защото ми омаля багажника. Ако беше комби, щеше да го покарам още поне 2 години, защото беше супер. 

Ти с твоя 20+ годишен Пасат и самоделната ти газова уредба, можеш да идеш да се гръмнеш някъде с икономията ти и вървежа ти. :-) 

Редактирано от ostavime (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако се търси комфорт, аз лично бих гледал Пежо. Не знам последните им поколения как са, но по-старите, на които съм се возил са били все доста комфортни машини подходящи за разбитите ни пътища. 508 комби на мен лично много повече ми харесва от разни дървени вагове, като Голф и Супърб. Гледам, че Пежо 508 комби започва от 55 500лв, но до 65 000 не знам дали комплектацията ще е кой знае какво. Салонът при по-мазните версии ми харесва доста на пръв поглед. 

https://www.peugeot.bg/range/models/508-sw/


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, ostavime написа:

 Разход от Бургас до София по подбалкана ми е давал под 5 на 100.

3 цилиндровия фокус почти нищо не може. Разход 5 никога не ми е давал. Не знам как развърта, като това е единствената кола, която ми е забивала нос на светофар. Такъв фокус съм карал 10 хиляди километра. Единственото хубаво нещо са му спирачките. Иначе е теснотия, нисък, багажник няма никакъв.
Пасат не карам отдавна. Имаш грешна информация. А Фикуса - 5x4=20x2.3=46лв. Ама друг път. Под 100лв бензин не ме оправяше по магистралата даже.
А дори не съм от състезателите, карам със 140-150.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Michigan111 написа:

Всъщност,  като се каже каучук, имай предвид че това е смес с повече от 100 химикала, а самата гума е нещо много по сложно от общо приетото.  Нямам намерение да те убеждавам в нищо,  но ще ти задам един въпрос, на който по скоро да отговориш на себе си:

Ако си производител на гуми за автомобили,  и знаеш че навсякъде по белия свят карането с изтъркани гуми е забранено, ще сложиш ли от скъпите химикали в слоя под грайфера? Още повече,че при равни други условия точно тези химикали правят разликата между различните класове гуми.  

Имай предвид също, че при регенерирането този слой също се премахва, сам можеш да си направиш преценката колко е ценен.  

 

ЧОВЕК, НЕ МЕ ЯДОСВАЙ, ДАЙ МИ ТЕХНОЛОГИЯТА НА ВУЛКАНИЗАЦИЯ!!!! Аман от дървета, дето над корените си не могат да погледнат. Как аджаба ще вулканизираш тая гума? Попитах те за регенератите!

А какво е каучук...леле то бива некомпетентност, но чак пък толкова... Каучукът се добива от каучукови дървета. Не случайно споменах, че има проблем с добивът на каучук в световен мащаб. Точно за това производителите се насочиха към заместители.  Ние му викаме изкуствен каучук. Но точно той прави разликата между добрите гуми и тия, дето не стават за нищо, като китайските! Поне повечето китайски. Има големи реклами, как някоя марка била подмарка я на Гудиър, я на Мишелин, я на Континентал... Само че за да е по-евтина тая гума, не е достатъчно да се произвежда с евтина работна ръка!!! Ще ти дам пример. За предната си кола купих два пъти Гудиър гуми, оригиналните също бяхйа Гудиър. Оригиналните бяха произведени във Франция. Следващите бяха произведени в Германия(!!!!!!) и Турция(!!!!). Имаше ли разлика в цената, поне на тия, които купих? Не! Ето това отговаря на въпроса, защо една подмарка на производител като Гудиър е по-евтина с доста. Не е само името. И в тестовете рядко такава гума има  качества като на оригинала. Може и да имат 2-3 качества, равни на оригинала, но останалите 7-8 са доста по-зле.   Разликата дава точно естествения каучук, който е в по-голямо количество при марковите гуми. Те все пак трябва да оправдаят името и цената си, въпреки високата цена на естествения каучук.  Това за смеските, как с някакви си смески ставало гума...иди го разправяй на баба си!  Гума става само с естествен каучук и с нищо друго!

 

преди 5 часа, Soviet Soldier написа:

Ако се търси комфорт, аз лично бих гледал Пежо. Не знам последните им поколения как са, но по-старите, на които съм се возил са били все доста комфортни машини подходящи за разбитите ни пътища. 508 комби на мен лично много повече ми харесва от разни дървени вагове, като Голф и Супърб. Гледам, че Пежо 508 комби започва от 55 500лв, но до 65 000 не знам дали комплектацията ще е кой знае какво. Салонът при по-мазните версии ми харесва доста на пръв поглед. 

https://www.peugeot.bg/range/models/508-sw/

Два пъти ме возиха на Ксантия, един път и аз карах. Първите два пъти возенето бе отвратително - като на Дачия Логан и по-зле. да не обиждам румънците, щото все пак имат малко комфорт! Когато аз карах прехваления ситроен, наистина возеше добре! Искам да кажа, че има много фактори, които влияят на возията. Дори и при моята Фиеста голямо значение има дали карам с нископрофилни или високопрофилни гуми, както и какво е налягането в гумите! Гумата дава голямата разлика във возията, но това не може да се осъзнае от повечето като теб, дето хвалят определена марка или модел.  Сложи им на тия Пежа едни нископрофилни гуми и ела тогава да говорим за комфорт!

Факт е обаче, че има автомобили, които дори и с нископрофилни гуми возят добре с малки изключения.  Щото това, да вози добре една кола,  е сбор от показатели. Примерно тя няма как да се държи еднакво добре при дълги и къси вълни по асфалта, при напречни фуги, при преминаване през шахти, бордюри или паваж. Винаги има някакъв компромис, то и затова напоследък все по-често се ползват активни окачвания.  Возията е един компромис. Когато няма активно окачване,  се гледа най-вече поведението на автомобила при завиване - да не стане така, че плавната возия да доведе до сакатлъци. Затова и рядко ще видиш автомобил, дето да вози супер добре и да се държи супер добре в завои. Това могат само активните окачвания. Променливите амортисьори са някакъв компромис и ти дават възможност сам да избираш - дали да се возиш комфортно или да си добре в завоите, но да ти страда кръста. При Ксантия бе същото. Втвърдяваш окачването и возията става отвратителна. Направиш го меко, в завои нищо не става.  

преди 10 часа, GTI написа:

Ако някой даде толкова за дрислив форд с 0.9 двигател. - също. 

Ти няма и как да дадеш толкова пари за еднолитров Форд ( не 0.9, май се бъркаш с Дачия/Рено).  Цената почва от около 30 000 лева, от там нагоре добавяш екстри. 50 000 лева трудно ще минеш с тоя мотор, макар че може и да ги минеш, ако се напънеш :)  Аз ти опонирах за 65-те хиляди лева, щото човека иска кола до 65 000, а за таквава Дачия не съм чувал. Може и да са направили някоя състезателна за Карпатите, но и това не съм чувал :P

 

преди 10 часа, GTI написа:

Ужасен е. Карал съм го. Като моторна резачка е. На ниски никой, после се изстрелва и след това над 120 пак никой. Моторна спирачка няма. Влече те надолу по баира. То няма компресия като обем да се противопостави на надолнището. На старт направо го минава 20 годишен голф 1.8 на газ.

Да, кажи го това на тия, дето определиха тоя мотор 7 години подред за мотор на годината. Те сигурно ще тестват 1.8 Голф на газ и ще си променят мнението :)   Виж, ако искаш да сравняваш тоя мотор с нещо смислено, сравни го с TSI  на Фолксваген. Тогава вече може да кажеш, тоя мотор е по-бавен, има турбодупка, не може да спира.  само че знаеш ли, миналия брой на Ауто Билд имаше изненадваща статия точно за тоя TSI  на Фолксваген, който умря след 240 000 километра.   В тая тема това няма да се случи, сигурен съм, дори ostavime  да си купи Фолксваген/Шкода. Просто няма да има нервите да кара до 200 000 км ;) Лошото е, че при тия марки скоростните кутии са още по-голям проблем и доста често DSG-тата им не издържат и 100 000 км или ако издържат, имат някакви проблеми. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Билдер, няма смисъл да говориш с "професора". Той никога не признава, че говори глупости. Както и да е.
Симтек, спираме тоя глупав спор. Ако имаш нещо по темата, давай.

Иначе 508 на Пежо, новият е много тесен вътре. Централната конзола е огромна и десния крак... абе няма място за него. Иначе е иновативна, красива...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, ostavime написа:

Иначе 508 на Пежо, новият е много тесен вътре. Централната конзола е огромна и десния крак... абе няма място за него. Иначе е иновативна, красива...

Явно си имал възможност да го огледаш на живо. По-ниските комплектации как са? Защото като гледам топовите на 508 много приятни изглеждат, таблото и конзолата са обшити с кожа, не виждам много груба твърда и тракаща пластмаса, като изключим корите на вратите. 

На мен широката централна конзола ми харесва, при по-новите модели на Порше е същата работа, но там си е комфортно. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Кико написа:

ЧОВЕК, НЕ МЕ ЯДОСВАЙ, ДАЙ МИ ТЕХНОЛОГИЯТА НА ВУЛКАНИЗАЦИЯ!!!! Аман от дървета, дето над корените си не могат да погледнат. Как аджаба ще вулканизираш тая гума? Попитах те за регенератите!

А какво е каучук...леле то бива некомпетентност, но чак пък толкова... Каучукът се добива от каучукови дървета. Не случайно споменах, че има проблем с добивът на каучук в световен мащаб. Точно за това производителите се насочиха към заместители.  Ние му викаме изкуствен каучук. Но точно той прави разликата между добрите гуми и тия, дето не стават за нищо, като китайските! Поне повечето китайски. Има големи реклами, как някоя марка била подмарка я на Гудиър, я на Мишелин, я на Континентал... Само че за да е по-евтина тая гума, не е достатъчно да се произвежда с евтина работна ръка!!! Ще ти дам пример. За предната си кола купих два пъти Гудиър гуми, оригиналните също бяхйа Гудиър. Оригиналните бяха произведени във Франция. Следващите бяха произведени в Германия(!!!!!!) и Турция(!!!!). Имаше ли разлика в цената, поне на тия, които купих? Не! Ето това отговаря на въпроса, защо една подмарка на производител като Гудиър е по-евтина с доста. Не е само името. И в тестовете рядко такава гума има  качества като на оригинала. Може и да имат 2-3 качества, равни на оригинала, но останалите 7-8 са доста по-зле.   Разликата дава точно естествения каучук, който е в по-голямо количество при марковите гуми. Те все пак трябва да оправдаят името и цената си, въпреки високата цена на естествения каучук.  Това за смеските, как с някакви си смески ставало гума...иди го разправяй на баба си!  Гума става само с естествен каучук и с нищо друго!

 

 

Абе шматарок,  хал хабер си нямаш от света, тръгнал си да умуваш и да съвети да раздаваш.  Прочети първо какво представлява естествения каучук и какви свойства има в чисто състояние без химикали и тогава обяснявай от какво се прави гумата. 

Гумите са едно от нещата, с които се занимавам от повече от 10 години и ти заявявам най отговорно, че си тотално неадекватен,  но не достатъчно умен за да го осъзнаеш ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз бих взела някоя стара BMW  Alpina.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Явно си имал възможност да го огледаш на живо. По-ниските комплектации как са? Защото като гледам топовите на 508 много приятни изглеждат, таблото и конзолата са обшити с кожа, не виждам много груба твърда и тракаща пластмаса, като изключим корите на вратите. 

На мен широката централна конзола ми харесва, при по-новите модели на Порше е същата работа, но там си е комфортно. 
На изложението в СФ я огледах. Както комбито така и седана. Даже ми направиха оферта. Но както казах е доста ниска вътре, тавана имам предвид, отзад също, на задните седалки още повече, а и някак си нямаше много простор, иначе е интересна. Също така седиш много ниско, което на мен лично не ми харесва. Да, може да се коригира до някъде, но не ми е ОК.
И за 3008 имам оферта, но не искам такъв тип автомобил. 4be5659ee1e339277a80dad6982da892.jpg4e30f978c66302e34a3a732e3431f2ca.jpgdc044014d527abb91008c9103d5c75f8.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, ostavime написа:

Ако имаш нещо по темата, давай.

Dacia Logan MCV Stepway

Има 4x4, има място и т.н. Ако можеш дс преживееш гъзарията, това предлагам аз. Направо ако имаше и фабрична газова, но само дъстърите имат - ланди ренцо

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Dacia Logan MCV Stepway
Има 4x4, има място и т.н. Ако можеш дс преживееш гъзарията, това предлагам аз. Направо ако имаше и фабрична газова, но само дъстърите имат - ланди ренцо
Не я намирам в ценовата лист

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 16 часа, Кико написа:

Лошото е, че при тия марки скоростните кутии са още по-голям проблем и доста често DSG-тата им не издържат и 100 000 км или ако издържат, имат някакви проблеми. 

Първите dsg-та имаха проблеми. При следващите вече са изчистени. Една от най-добрите автоматични кутии, въпреки, че не съм фен на вагаджийските тъпни.

Редактирано от Silvering (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Silvering написа:

Първите dsg-та имаха проблеми. При следващите вече са изчистени. Една от най-добрите автоматични кутии, въпреки, че не съм фен на вагаджийските тъпни.

Прочети все пак Аутобилд от миналия месец (ако не греша, че не ми се търси сега точната дата). Там и при техния Голф 7 имаха проблеми с DSG.   Но не това е фрапиращото, а моторът TSI, който конструктивно не може да издържи, колкото се очаква да издържа.  Значи, техния Голф 7 се скапа на 250 000 км някъде. А това е километраж, който нашите търгаши връщат стотина хиляди километра и ти го продават на 123000. И какво излиза? Ресурс 0 на тоя мотор!

 

Така. Все пак намерих броя и там се оказва, че и DSG  са сменили на 150 000 км, а още на 30 000 са почнали странните превключвания, на 80 000 старт-стоп системата почнала да стачкува.  Обаче то бедата не идва сама и се оказва, че е засегната семеринга при смяна на скоростната кутия и се е наложило след време ново разглобяване.  И сега както Ганьо обича да ходи при кварталния майстор без Каско, представи си още колко проблеми ще излязат при една смяна на DSG  или дори само разглобяване.  А дефекта при мотора се оказва счупени метални парчета от първи цилиндър и до там с мотора.  По-точно ризата се е счупила и заключението е, че металът е твърде тънък. И ако някой каже, че е единичен дефект, то германците откриват пукнатини и на другия цилиндър ( писали са бутало, но ако е бутало, работата става дебела) А сега честито на печелившите, дето скоро ще почнат да си купуват Голф 7-ци :) 

 

И понеже тая тема е за нов автомобил, а аз предложих Голф 8, ще се аргументирам. Както и ти каза, проблемите се оправят постепенно. Тая кола все ще изкара 100 000 км безпроблемно, а това е важно за тоя, дето си купува нова кола и я сменя след няколко години.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно 508-цата клони към спорт, като чета за какво иде реч. Тесния кокпит, седалките със странична поддръжка и ниската точка, на която се седи са присъщи за спортните автомобили с цел да не изхвърчаш по завоите. Преди години мой съсед имаше 406-ца, даже подлакътник нямаше, стоеше се на високо, но с висока скорост в завоите имаш чувството, че ще излетиш на някъде, седалки с нулева странична поддръжка. Иначе за градски автомобил е комфортен, ако се качваш и слизаш често на малки дистанции, сравнително висок таван, по-високата точка, на която седиш, равните седалки, правят влизането и излизането по-лесни и приятно. 

Колкото до предложението, което са ти направили - жалко че седалките са полу-кожа полу-текстил. Също така не видях да пише за обшита централна конзола и табло, а без кожата кой знае как изглежда вътре. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Soviet Soldier написа:

Явно 508-цата клони към спорт, като чета за какво иде реч. Тесния кокпит, седалките със странична поддръжка и ниската точка, на която се седи са присъщи за спортните автомобили с цел да не изхвърчаш по завоите. Преди години мой съсед имаше 406-ца, даже подлакътник нямаше, стоеше се на високо, но с висока скорост в завоите имаш чувството, че ще излетиш на някъде, седалки с нулева странична поддръжка. Иначе за градски автомобил е комфортен, ако се качваш и слизаш често на малки дистанции, сравнително висок таван, по-високата точка, на която седиш, равните седалки, правят влизането и излизането по-лесни и приятно. 

Колкото до предложението, което са ти направили - жалко че седалките са полу-кожа полу-текстил. Също така не видях да пише за обшита централна конзола и табло, а без кожата кой знае как изглежда вътре. 

Много точно си я определил лато спортна, защото и на мен ми се стори като такава. Не съм я карал, защото нямаше там тестова, но сигурно ще вози добре. Централната конзола по спомен беше кожена, но може и да бъркам, не съм сигурен. Както и да е, тия неща, които изброих като минуси за мен, ме отказаха. 

Имам и оферта за 3008, но на дали има смисъл да я показвам. Ако все пак някой има интерес, ще я постна. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А на Субару как са цените?Там всичко е шкар/пушкар(т.е. 4Х4)!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, ostavime написа:

Не я намирам в ценовата лист

Отиди в Oмникар и питай. Сайтът нещо в момента им е смотан. Бяха пуснали за Logan MCV и Sandero 4x4 AddiDrive

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.11.2019 г. в 11:16, GTI написа:

Dacia Logan MCV Stepway

Има 4x4, има място и т.н. Ако можеш дс преживееш гъзарията, това предлагам аз. Направо ако имаше и фабрична газова, но само дъстърите имат - ланди ренцо

Звънях на дилъра в София, просто от интерес, не че ще взема такава. Каза, че не се продава такава разновидност в момента. Питах дали може да се поръча, даде ми уклончив отговор, който по-скоро клонеше към "Не". 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, ostavime написа:

Звънях на дилъра в София, просто от интерес, не че ще взема такава. Каза, че не се продава такава разновидност в момента. Питах дали може да се поръча, даде ми уклончив отговор, който по-скоро клонеше към "Не". 

И на сайта им излизаше преди. Сори че съм те подвел. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
А в панелка ли живеете със издраскани стени със маркер във входа и начупена мазилка и запълнени мазета с вода от аварирал водопровод и канализация 2в1 ? Питам защото общо взето това е профила на купувачите  на коли над 5000 лв  в България.
Не, живея в къща с РЗП 835 кв. м. Вече мога ли да си купя нова кола?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...