Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Diablo-4_11-01-19.jpg

Дата на излизане -  Най-рано среда на 2021, на всеки 4 месеца ще има информация от екипа какво са направили!

Платформи: Diablo IV ще излезе на следните платформи PC, Xbox One и PS4 

Класовете: За момента ще има само 3 класа, като те ще станат до 5! Налични за момента са Варварин, Магьосник и Друид!

barbarian.jpg

sorceress.jpg

druid.jpg

 


Свят и времева линия

Събитията в Диабло 4 се развиват много години след Диабло 3 - след като милиони са били заклани от действията на Рая и Горещия Ад. В тези мрачни времена изплува едно легендарно име - Лилит, дъщерята на Мефисто, наричана според слуховете "прародителя на човечеството". Нейния контрол над света на Светилището достига дълбоко в сърцата на хората, изваждайки най-мрачното у тях и създавайки света едно мрачно и безнадеждно място.

Scosglen

Неукротимите земи на Скосглен са толкова зелени, колкото и смъртоносни. Тези, които се изгубят в горите, рядко успяват да се върнат. 

 

 

Fractured Peaks

Каменистите планиниски околности са пазели тези замръзнали земи от повечето посетители.  Благочестиви монаси, търсейки обежище, намират просвещение.

 

 
World06-Fractured-Peaks-Large.36e7787647

Dry Steppes

В Сухите Степи, животът е по-евтин от водата. Здрави Варвари, безмилостни наемници и канибали се борят за оцеляване в суровия и безпощаден солен хоризонт, който само най-издръжливите (или отчаяни) наричат дом.

 

 
World07-Dry-Steppes-Large.f9f5618683104b

World08-Dry-Steppes-Large.26bd2f4ecb6fae

Hawezar

Отрови, болести и отчаяние се разпространяват в този регион като плесен, растейки и инфектирайки всичко наред. Hawezar е смъртоносна земя, дори за тези, които я познават. Вещици запяват отдавна забравени проклятия в блатата и само онеязи, които се занимават със смъртта от първо лице или желаят да я срещнат - идват тук по собствено желание.

 

 
World09-Hawezar-Large.aff179a3c46ce75c26

World10-Hawezar-Large.cd10571c52efc5409c

World11-Hawezar-Large.390ab050ec6377883c

Kehjistan

Безброй войни и демонични инвазии са оставили това някогашно укрепление в руини. Хората, които живеят тук някога са се наслаждавали на разкош и лукс - сега се сблъскват със страх и параноя, тъй като окултисти работят в сенките, за да призоват древното зло.

 

 
World12-Kehjistan-Large.e9821c9548ae6ea0

Легендa за сътворението

"Стара легенда гласи, че Светилището е създадено от обединението на ангел и демон и че техните потомци - хората са изградили села, а след това градове и империи, разпространявайки се по земята, за да формират световните култури и цивилизация."

legends-of-creation-sscaled.jpg



A Rein of Eternity

"Хаосът е на крачка от поглъщане на Светилището, тъй като злото и покварата продължават да се разпространяват. Демоните и покварените обикалят земята необезпокоявани, докато ужасените жители се крият в тъмни ъгли, опитвайки се да оцелеят още един ден."

a-reign-of-enmity-scaled.jpg

Култ към личността

"Съмнението колко е силна вярата на проповедниците и техните последователи е поставена под изпитание. Завръщането на Лилит поражда нова вълна от култове и поклонници, но независимо от догмата, всички молитви остават без отговор."

cult-of-personality-scaled.jpg

Daughter of Hatred

„Дъщерята на Мефисто събужда потисканите емоции в сърцата на хората около нея, било то демон, човек или звяр. Дълбоките страхове, неконтрелируема ярост, потиснатите импулси, греховните желания - всичко това се поражда бурно и неудържимо от самото й присъствие.“

daughter-of-hatred-scaled.jpg

Unstoppable Evil

„Когато тъмнината се завръща в Светилището, малцина се осмеляват да се изправят пред тази заплаха. Но каква съдба ги очаква в земя, изоставена от надежда, доблест, мъдрост и справедливост?“

unstoppable-evil-scaled.jpg

Таланти :

На снимката долу виждаме, талантите на Друида : Все още нямаме пълна информация какво точно ще дават като бонус и ще могат ли свободно да се "рестартират". Също така не се знае това ли ще е окончателният дизайн.

diablo4screenshot4.png


Умения :

Същото се отнася и за уменията 

2VdNtjq.jpg

Dg8Efuz.jpg

OzeqLC4.jpg

Инвентар на героя :

nleMDDo.jpg

Руни!!! :

Обновена информация : за момента могат да се комбинират до 2 руни, а в краен вариант комбинацията ще е по-голяма

l7OHkfY.png

PVP :

Ще има в определени зони и дори в отделна "арена". Надявам се на повече информация днес!


Offline mode :

Няма да има такъв! Причината е същата както и за третата част!

Сезони :

Отново ще има сезони!

Козметични благинки - ака магазин с парички :

Почти сигурно е че ще има такова нещо, но уж няма да има пей ту уин нещица!


Кланове :

Макар и рано да се говори за този аспект в играта, за момента е споделено, че ще бъде доста по-развито като опция отколкото в Diablo III


Трейд :

В играта се завръща трейда! За момента няма повече информация как точно ще бъде и ще има ли гилд сташ и т.н.


Вместо грейтър рифтове ще има дънджъни :

Те ще са на принципа на грейтърите, но ще са подобни на порталите от PoE, ще знаем горе долу какво ни очаква и точно как да си аспектнем геройчето!

Ще има ранглиста отново :

За момента не се знае повече.

Хардкор режим :

Няма как да се мине и без него!

Благодаря на forge за превода и подреждането на зоните!

Диабло 4 интервю с разработчиците

CQUx5FW.png

История и гейм модове

  • Ада ще бъде важна част от играта, но за момента не е ясно как ще можем да ходим там, неговите механики са в много ранен стадии на разработка.
  • Дуриел се завръща. Това, което видяхме от геймплей видеото беше именно той. Ще разберем днес в Lore & World панела за другите Prime Evils и кои от тях ще се завърнат.
  • Трудността на чудовищата ще се определя от левела на парти лидера, поне към момента.
  • Ще има хардкор мод.
  • Ще има разнообразен геймплей за тези търсещи предизвикателство, както и по-лесен геймплей за кежуал играчите. За едни Диабло 2 била първата игра, за други Диабло 3, но Близард ще се опитат да задоволят всички.
  • Левелинга все още не е ясно как ще бъде, но най-вероятно преди достигане на максималния левел, играча ще може да разкрие целия свят.
  • Ще има опция за игра с Контролер на PC, но за момента нямат планове за съпорт на клавиатура на конзола.
  • Конзолите ще поддържат до 2-ма в ко-оп парти.
  • Диабло 4 се прави с замисъл да бъде масивна мултиплеър игра с партита и групирания, затова няма да има офлайн мод, но ще има опции за тези, които предпочитат да играят соло.


Трейд и крафтинг

  • Тъй като разработката на играта е в ранен стадии все още много неща не са ясни, но философията им е крафтинг материалите и консумативите да бъдат винаги налични за размяна. По-силни предмети вероятно ще могат да се трейдват само по веднъж, а още по-силните няма да могат да се разменят изобщо. Искат силата и развитието на героите да идва от игрането на играта, а не от трейдването. Няма да има аукцион, но ще има клан банкиране.
  • Ще има кланове и банкиране, но не се знаят подробности.
  • Луута ще бъде индивидуален за всеки. Ако изхвърлите предмет на земята, всички ще могат да го виждат, подобно на Диабло 3.
  • Крафтинга ще бъде важна част от играта, дори вероятно ще се налага да паузираме с основните куестове, за да отидем да си намерим ценен крафтинг материал. Повече дейтали не се знаят.


Умения, класове и геймплей

  • Планирани с 5 класа. Барба, магьосника и друида са вече потвърдени.
  • Максималния левел е 40, поне засега. Вероятно ще се промени.
  • Уменяита ще бъдат индивидуални за класове, но е много вероятно да има предмети, които да кастват умения от други класове – това не означава обаче, че ще имаме силни предмети като Енигмата от Диабло 2.
  • Нямат планове за комбота между различни класове, но идеята им харесва.
  • Разработчиците работят по това чудовищата и уменията на героите да взаимодействат по между си.
  • Умения за бързо предвижване ще бъдат по-умерени от тези в Диабло 3. Ще има маунтове за бързо предвижване. Ще можете да маркирате по картата точки, които да ви насочват за най-прекия път.
  • Ще има нова система “Stagger” за босовете. Когато използвате crowd control умение на бос, няма да го стъне/замрази и т.н веднага, но ще има скала, която се трупа и когато тя се напълни, чак тогава боса ще бъде стъннат, което ще дава прозорец за нанасяне на повече поражения, но самия стън ефект ще бъде по уникален за всеки бос начин.
  • World евентите ще известяват всички играчи в сървъра и тяхното местоположение, за да могат всички играчи да се включат.
  • Не е ясно колко ще бъде максимума играчи на сървър.
  • Разработчиците имат много идеи за енд-гейм, но няма много детайли. Ще разберем в днешния панел на Близкон. Тъй като играта има стотици подземия, идеята е да можем да събираме ключове, които отварят по-висок левел на тези подземия с повече луут и специални промени.
  • Сезоните ще се завърнат и за да поддържат разнообразна мета, всеки сезон ще има различни по сила легендарни предмети.
  • Ще има парагон левели, по които все още работят.
  • Ако умрете, героят ви се връща на последния чекпоинт и ще трябва да се върнете, за да си съберете златото.


Предмети и персонализиране

  • Magic и Rare предмети ще бъдат за запознаване на играчите с предметите. Ще има сетове след достигане на максимален левел, които ще запознават играчите с бъфове и ефекта им върху уменията. Легендарните предмети са замислени за по-напреднал стадии – след сетовете – където играча сам определя стила си на игра. Ще има стотици легендарни предмети и всички ще влияят на уменията. Някои ще добавят демидж, други ще променят функцията им .
  • Персонализирането на героя ще бъде доста разнообразно. Като допълнение към предметите, ще има руни и таланти. Докато вдигате левели или като намерите “skill tomes”, ще можете да слагате точки към вашите умения , които да ви увеличават силата на уменията.
  • Руните ще имат префикси и суфикси, които като се комбинират ще дават допълнителен бонус. Джемове също ще има и ще могат да се комбинират с runewords.
  • Ще можем да избиране формата на лицето на героя, косата, цвета на кожата, очите, татуировки, белези и още. Искат да имаме много опции като в WoW.
  • Трансмога се очаква да се върне.


Монетизация и други

  • Не е ясно как ще работят колбите, но не им харесва идеята да чакаме по 30 секунди за следващото ползване.
  • Гоблините ще се завърнат. Харесва им идеята играчите да се чувстват принудени да попаднат в опасно положение, докато ги гонят.
  • Замислено е PVP от самото начало на разработката. С Диабло 3 са имали проблем с баланса, но тук за всяко решение взимат предвид и как ще се отрази на PVP-то.
  • Диабло 4 ще използва чисто нов енджин. Ще има динамична промяна на времето и ден/нощ цикъл. Някои умения на друида могат да повлияят климатичните условия в играта.
  • Разработчиците играят много други игри и черпат идеи от там.
  • Относно монетизацията, разработчиците са почти стигнали до крайното решение играта да се поддържа от базова игра с периодични експанжъни. (бел ред: дори да има магазин за козметики, дано няма шарени коне с дъгички!)

 

Коя е Lilith - майката на Sanctuary

ZE5UYBo.jpg

 

[История] Rathma - първият нефелим

Diablo-IV-Diablo-4-announcement-Lilith-Rathma-Sin-War-Trilogy-Nephalem--750x398.jpg

 

Също така е започнато бавно и сигурно обновление по официалният български сайт за играта. Ще се опитаме да Ви държим в течение на нещата  в Diablo вселената .  

EsDRG8z.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...