Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Линий по монитора


Препоръчан отговор

Здравейте преди 2 дена получих много странен проблем както играя и изведнъж монитора ми се спря да работи (да ми показва играта) и ми показваше едни бели-черни линий по екрана и си викам ,че нещо крашна или заби и се опитах да го рестартирам компютъра , но пак тези линий и черен екран даже като изключа hdml кабела пак продължава да работи монитора..даже имам копче отзад за изключване на монитора и то не работи , а компютъра си работи нормално не е от него проблема как мога да го реша имам още гаранция на монитора!

78564841_442921293087219_6312309303172661248_n.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ехаааааа такива линии за последно съм виждал на Рубин-а на дядо ми някъде 92-93-а година и честно да си кажа не мислех че днешните телевизори/монитори го могат това.

Аз също съм на мнение че трябва да занесеш монитора в гаранционния сервиз за да го оправят, защото очевидно проблема си е от него.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линий->линии? Научи се кога се пише И и Й на първо време. Машината работи ли с друг монитор, как разбра, че не е там проблема?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Raze написа:

Линий->линии? Научи се кога се пише И и Й на първо време. Машината работи ли с друг монитор, как разбра, че не е там проблема?

Да работи с друг монитор..машината!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това са ти вариантите - носиш/пращаш го в магазина, от където си го купил и чакаш решение. Законовия срок е до 1 месец. След това ако няма решение на проблема, можеш да искаш замяна на стоката с нова или връщане на платената сума. През това време или си купуваш нов монитор, или намираш от приятел друг, който да ползваш докато твоя е на ремонт.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Raze написа:

Това са ти вариантите - носиш/пращаш го в магазина, от където си го купил и чакаш решение. Законовия срок е до 1 месец. След това ако няма решение на проблема, можеш да искаш замяна на стоката с нова или връщане на платената сума. През това време или си купуваш нов монитор, или намираш от приятел друг, който да ползваш докато твоя е на ремонт.

 

Не ми се чака поправка , немога ли направо да се възползвам от нов направо от гаранцията!

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са минали 2 седмици от покупката и е закупен онлайн, тогава имаш такова право. Иначе чакаш.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Plamen Sedlarski написа:

Не ми се чака поправка , немога ли направо да се възползвам от нов направо от гаранцията!

 

Ако не става за поправяне, чак тогава или парите или нов ще ви кажат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Plamen Sedlarski написа:

От технополис е!

Доколкото помня закона в България позволяваше в рамките на първата седмица да се замени закупената стока когато говорим за техника и не е купувана онлайн.
Ся по въпроса с чакането, ако нямаш друг монитор можеш да питаш някой приятел да ти услужи ако има втори докато оправят твоя.
Така или иначе този като е счупен пак си без монитор, а да го правят пред теб забрави, гаранционните сервизи приемат за ремонт, там си има ред и т.н.
Другия вариант е да нарушиш гаранцията и сам да се правиш на майстор ако разбираш от тия неща но не е препоръчително.
И накрая освен горните две, остава да претичаш до магазина и да си купиш друг щом като не ти се чака.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Plamen Sedlarski написа:

От технополис е!

Е това е отговор!

преди 4 минути, Plamen Sedlarski написа:

Не ми се чака поправяне това е въпроса , ако е един 2-3 седмици!

Ами не чакай, да видим как ще стане.

 

току-що, Bubbles написа:

Доколкото помня закона в България позволяваше в рамките на първата седмица да се замени закупената стока когато говорим за техника и не е купувана онлайн.
Ся по въпроса с чакането, ако нямаш друг монитор можеш да питаш някой приятел да ти услужи ако има втори докато оправят твоя.
Така или иначе този като е счупен пак си без монитор, а да го правят пред теб забрави, гаранционните сервизи приемат за ремонт, там си има ред и т.н.
Другия вариант е да нарушиш гаранцията и сам да се правиш на майстор ако разбираш от тия неща но не е препоръчително.
И накрая освен горните две, остава да претичаш до магазина и да си купиш друг щом като не ти се чака.

Няма такъв закон!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами купи си нов като не ти се чака, докато от сервиза не издадат протокол, че монитора не може да се ремонтира никакви пари или нов монитор няма да ти дадат.  А и мога да ти кажа от опит, че гаранционните ремонти не ги бързат особенно, ще мине поне седмица докато някой благоволи изобщо да го погледне.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Raze написа:

Няма такъв закон!

Имаше, в началото бяха до три дни, после стана седмица, ся не знам ако са го отменили това е друга работа, лично съм се възползвал от него 2003г. в технополис ми смениха една дефектна уредба.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нали се сещаш, че това е било преди 13 години. Казвам ти, че от поне 10 години няма такъв закон, а и твоето може да е било частен случай. Преди повече от 5 години работих точно на рекламации в технополис 5 години (общо 10 години) и такова нещо не е имало, а и все още няма, с изключение на покупки онлайн, където срока е 2 седмици.

 

@Plamen Sedlarski ти да не си на 10 години, че повтаряш едно и също и не вдяваш както ти се казва?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Raze написа:

Нали се сещаш, че това е било преди 13 години. Казвам ти, че от поне 10 години няма такъв закон, а и твоето може да е било частен случай. Преди повече от 5 години работих точно на рекламации в технополис 5 години (общо 10 години) и такова нещо не е имало, а и все още няма, с изключение на покупки онлайн, където срока е 2 седмици.

 

ОК може, няма да споря. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Bel1al написа:

Абе нещо от Технополис ...

От технополис съм доволен нямал съм проблеми с тях сигурно ,защото рядко купувам техника :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз да направя като теб.

Цитат:

"....защото рядко купувам техника "

Рядко, рядко, колко да е рядко? Миналата година само веднаж а тази - по рядко!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На черният петък си купих офис стол и машинка за бръснене . А след нова година пак от там ще купувам скара и принтер .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване