Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Здравейте преди 2 дена получих много странен проблем както играя и изведнъж монитора ми се спря да работи (да ми показва играта) и ми показваше едни бели-черни линий по екрана и си викам ,че нещо крашна или заби и се опитах да го рестартирам компютъра , но пак тези линий и черен екран даже като изключа hdml кабела пак продължава да работи монитора..даже имам копче отзад за изключване на монитора и то не работи , а компютъра си работи нормално не е от него проблема как мога да го реша имам още гаранция на монитора!

78564841_442921293087219_6312309303172661248_n.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ехаааааа такива линии за последно съм виждал на Рубин-а на дядо ми някъде 92-93-а година и честно да си кажа не мислех че днешните телевизори/монитори го могат това.

Аз също съм на мнение че трябва да занесеш монитора в гаранционния сервиз за да го оправят, защото очевидно проблема си е от него.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линий->линии? Научи се кога се пише И и Й на първо време. Машината работи ли с друг монитор, как разбра, че не е там проблема?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Raze написа:

Линий->линии? Научи се кога се пише И и Й на първо време. Машината работи ли с друг монитор, как разбра, че не е там проблема?

Да работи с друг монитор..машината!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това са ти вариантите - носиш/пращаш го в магазина, от където си го купил и чакаш решение. Законовия срок е до 1 месец. След това ако няма решение на проблема, можеш да искаш замяна на стоката с нова или връщане на платената сума. През това време или си купуваш нов монитор, или намираш от приятел друг, който да ползваш докато твоя е на ремонт.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Raze написа:

Това са ти вариантите - носиш/пращаш го в магазина, от където си го купил и чакаш решение. Законовия срок е до 1 месец. След това ако няма решение на проблема, можеш да искаш замяна на стоката с нова или връщане на платената сума. През това време или си купуваш нов монитор, или намираш от приятел друг, който да ползваш докато твоя е на ремонт.

 

Не ми се чака поправка , немога ли направо да се възползвам от нов направо от гаранцията!

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Plamen Sedlarski написа:

Не ми се чака поправка , немога ли направо да се възползвам от нов направо от гаранцията!

 

Ако не става за поправяне, чак тогава или парите или нов ще ви кажат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Plamen Sedlarski написа:

От технополис е!

Доколкото помня закона в България позволяваше в рамките на първата седмица да се замени закупената стока когато говорим за техника и не е купувана онлайн.
Ся по въпроса с чакането, ако нямаш друг монитор можеш да питаш някой приятел да ти услужи ако има втори докато оправят твоя.
Така или иначе този като е счупен пак си без монитор, а да го правят пред теб забрави, гаранционните сервизи приемат за ремонт, там си има ред и т.н.
Другия вариант е да нарушиш гаранцията и сам да се правиш на майстор ако разбираш от тия неща но не е препоръчително.
И накрая освен горните две, остава да претичаш до магазина и да си купиш друг щом като не ти се чака.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Plamen Sedlarski написа:

От технополис е!

Е това е отговор!

преди 4 минути, Plamen Sedlarski написа:

Не ми се чака поправяне това е въпроса , ако е един 2-3 седмици!

Ами не чакай, да видим как ще стане.

 

току-що, Bubbles написа:

Доколкото помня закона в България позволяваше в рамките на първата седмица да се замени закупената стока когато говорим за техника и не е купувана онлайн.
Ся по въпроса с чакането, ако нямаш друг монитор можеш да питаш някой приятел да ти услужи ако има втори докато оправят твоя.
Така или иначе този като е счупен пак си без монитор, а да го правят пред теб забрави, гаранционните сервизи приемат за ремонт, там си има ред и т.н.
Другия вариант е да нарушиш гаранцията и сам да се правиш на майстор ако разбираш от тия неща но не е препоръчително.
И накрая освен горните две, остава да претичаш до магазина и да си купиш друг щом като не ти се чака.

Няма такъв закон!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами купи си нов като не ти се чака, докато от сервиза не издадат протокол, че монитора не може да се ремонтира никакви пари или нов монитор няма да ти дадат.  А и мога да ти кажа от опит, че гаранционните ремонти не ги бързат особенно, ще мине поне седмица докато някой благоволи изобщо да го погледне.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Raze написа:

Няма такъв закон!

Имаше, в началото бяха до три дни, после стана седмица, ся не знам ако са го отменили това е друга работа, лично съм се възползвал от него 2003г. в технополис ми смениха една дефектна уредба.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нали се сещаш, че това е било преди 13 години. Казвам ти, че от поне 10 години няма такъв закон, а и твоето може да е било частен случай. Преди повече от 5 години работих точно на рекламации в технополис 5 години (общо 10 години) и такова нещо не е имало, а и все още няма, с изключение на покупки онлайн, където срока е 2 седмици.

 

@Plamen Sedlarski ти да не си на 10 години, че повтаряш едно и също и не вдяваш както ти се казва?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Raze написа:

Нали се сещаш, че това е било преди 13 години. Казвам ти, че от поне 10 години няма такъв закон, а и твоето може да е било частен случай. Преди повече от 5 години работих точно на рекламации в технополис 5 години (общо 10 години) и такова нещо не е имало, а и все още няма, с изключение на покупки онлайн, където срока е 2 седмици.

 

ОК може, няма да споря. :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Bel1al написа:

Абе нещо от Технополис ...

От технополис съм доволен нямал съм проблеми с тях сигурно ,защото рядко купувам техника :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз да направя като теб.

Цитат:

"....защото рядко купувам техника "

Рядко, рядко, колко да е рядко? Миналата година само веднаж а тази - по рядко!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Марио Проданов
      Здравейте на всички! Искам да започна с това - Честита Нова година на всички! Да сте живи и здрави, всичко най-хубаво Ви пожелавам и нека всичко, с което се захванете с лекота го изминавате! 
       
      Както сте прочели от заглавието имам проблем с TouchPad на лаптопа ми  HP EliteBook 8440p като не иска да работи. 
      Опитах се да реша проблемa по следния начин:
      -Прегледах си горната лампа на лаптопа за TouchPad и я активирах - не иска да работи!
      -Инсталирах си най-новия драйвер за TouchPad - Synaptics PS/2 Port Touchpad - също не работи! 
      -От диспечера на устройства махнах стария драйвер и пробвах дали работи - без резултат. След това инсталирах същия драйвер за TouchPad - отново.
      -Отворих да проверя под клавиатурата дали всички кабели са свързани, както трябва - всичко е наред. Няма откачен лентов кабел. Всичко е свързано!
      -Върнах първоначалните настройки на BIOS - продължава. 
      Към момента това изпробвах и от всичко това проблема продължава.
       
      Някой има ли предложение как да реша проблема? Ще бъда много благодарен на всеки, който сподели начин как да се реши. 
      Моля хората, които са тук да философстват без опит и да коментират неприятни неща - да напуснат форума!
      Благодаря за отделеното време и внимание!
    • от Марио Проданов
      Здравейте на всички! Изпитвам проблем с лаптоп Toshiba Satellite L300 - не иска да стартира без батерия. Батерията е проблемна и е за смяна. Собственикът ме помоли да му разреша проблема - да стартира без батерия.   Това, което съм направил до момента: -разглобил целия лаптоп и направил проверка на всеки компоненет и лентови кабели. Всичко е наред с тях! -Проверил зарядното, защото собственика ми е докарал зарядно с 22V 4.5A, като по manual го дават 19V 3.95A. Тествал съм го с универсалното ми зарядно и съм го направил 19V 3.95A. Същата работа - не стартира! -Махнал съм 1 плочка рам памет и стартирах без нея- отново е така. Дори съм ги сменил 2-те пробно с моите. Не успех!     Моля за помощ и съвет! Ще съм благодарен на всеки един от Вас за помощта и изразеното мнение! Благодаря Ви за отделеното време и внимание! Поздрави!      
    • от KiNGSTON97
      Здравейте! До сега не бях срещал такова нещо. При инсталацията на Windows 10 реших да си направя пълен формат и на двата диска SSD+HDD (мощно пречистване на всичко). Правил съм го поне 15 пъти това нещо, но тоя път при инсталацията не ми даде да продължа напред, защото бях заредил GPTм а не MBR формат и оттам нещата станаха кошмарни. Издразних се и разпокъсах дисковете на парчета при менюто за избиране къде да се инсталира Windows-a, след това изтриване, форматиране и куп други глупащини на дисковете. Сега се мъча от два дни да форматирам диска и да се върнат в "default" състояние.Даже нямам икона на втория диск (HDD) в Моят компютър. Имам платена програма за форматиране, създаване, разделяне и др. неща на дискове AOMEI partition assistant UNLIMITED. Със сигурност може да се оправят нещата с нея, ама като си немам понятие от тва...
      Моля, който е компетентен по темата да ми помогне възможно най-скоро и ще съм длъжник. Бих почерпил лицето, което помогне напълно с проблема.
      Може да се работи с Team Viewer версията, дискорд да ви споделя екран и каквото е нужно за поправката.
      Ето снимки на нещата.
      Поздрави.




    • от Марио Проданов
      Здравейте на всички! 
      Опитах се да напиша програмата, която имам от училище, но не успях и имам грешки и не стигам до отговора от условието долу, както съм описал. 
      Може ли някой да ми помогне? Ще бъда много благодарен.  
      Коментари от типа : не можеш ли сам да я напишеш и подобни са излишни. Нямам такъв опит и все още се уча. 
       
      Ето го условието.
      Условие: Да се напише програма, която въвежда от клавиатурата цяло число 2<=n<=25 и редица от реални числа a0,a1,a2,...an-a, след което намира и отпечатва колко пъти в масива се среща максималният му елемент.
      Примерен вход: 6                                                   Примерен изход: 3
                                      2.6 9 -5 9 19 9
       
    • от The Conqueror
      Здравейте хорица, искам да попитам относно ъпгрейд, тъй като разполагам със следните неща:

      Mobo: ASROCK H97M pro4
      CPU: i3-4170
      GPU: AORUS GeForce® GTX 1060 Xtreme Edition 6G
      Monitor: ASUS ROG SWIFT PG248Q Esports
      Ram: 2x4- 8gb- Adata Gaming Series
      HDD: Toshiba 1TB 7200rpm
      Бюджета не е от значение
      Ясно ми е че ще трябва SSD и повечко рам, след като се има предвид че е ДД3(злетаче), но за процесора не съм мн сигурен.
      Ta, към въпроса> Кой процесор ще е най-добър за видеокартата ? (Ще се използва за тежки игри  и програми)
      Или пък, да оставя дд3-ката и да премина към чисто ново мобо с процесор и рам... давайте акъл!
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване