Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Donchevv

Защо като сложих вилката трудно се варти

Препоръчан отговор


Здравейте, купих си нова вилка двукоронна на manitou.... Слагам е със всички лагери и всичко както трябваа (но не слягам масло защото забравих) слагам е затягам тапата а след това лапата и затягам колкото да няма луфт качвам се на колелото и забелязах че трудно се варти вилката малко информация да ми помогнете как да го оправя???? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Грес се слага, на сухо ще повредиш лагерите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прежали 10-20 лева и иди до някой сервиз да я погледнат, явно сам не успяваш да направиш всичко както трябва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, FSG FleX написа:

и забелязах че трудно се варти вилката малко информация да ми помогнете как да го оправя???? 

Защото вартиш, а сега завЪрти и ще се оправи:wink12:


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, FSG FleX написа:

Попринцип сам си слагам вилката не съм толкова некадърен в тая работа 🤔🙄😾

Какво знаем ние за "по принцип"...

Може вилката да е карана на рамка с по-късо чело и съответно да е с по-къс стержен. Каква е ситуацията със спейсърите?

Подсказка: иди в сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

     Светът на техниката води началото , когато са се сетили да сложат малко катран на дървените оси при въртящите се дървени колела и с това  са увеличили скоростта на предвижване и са намалили износването ! Било е преди много векове!

   Сложи ГРЕС и задължително ЛУФТ на лагерите!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 27.11.2019 г. в 10:23, ined написа:

Грес се слага, на сухо ще повредиш лагерите.

Може и машинно масло ако намери

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, emkoyy написа:

Може и машинно масло ако намери

Машинното масло се ползва за доста по-ситни части, примерно веригата - ако сложиш такова на чашките, просто ще се оттече и ще остави сухо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, killchain написа:

Машинното масло се ползва за доста по-ситни части, примерно веригата - ако сложиш такова на чашките, просто ще се оттече и ще остави сухо.

Aha , а с кое е по - различно от грестта ? Нямат ли еднакви функции

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Греста е гъста и ще остане на намазаното място, а маслото е рядко, ще се оттече и ще стане сухо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, emkoyy написа:

Aha , а с кое е по - различно от грестта ? Нямат ли еднакви функции

Еднаква функция, различно приложение. Представи си разликата в консистенцията между слънчогледово олио и маргарин - горе-долу същото е с маслото и греста.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...