Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте ! Имам следния проблем, преди десетина минути си ползвах месинджъра без проблем, влизам сега - първо ми иска да се логна, добре логнах се, но насреща ми един гол профил и туй то, нито приятелите ми ги има, нито чатовете, нито профилната, абе нищо, направо съм във потрес... Никнейма ми излиза, като този във Фейсбук и не ми дава да си го сменя, моля, помогнете!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, dimi99stavrev написа:

Здравейте ! Имам следния проблем, преди десетина минути си ползвах месинджъра без проблем, влизам сега - първо ми иска да се логна, добре логнах се, но насреща ми един гол профил и туй то, нито приятелите ми ги има, нито чатовете, нито профилната, абе нищо, направо съм във потрес... Никнейма ми излиза, като този във Фейсбук и не ми дава да си го сменя, моля, помогнете!

Това на телефон или компютър е? Изчакай малко може да е временно. Вероятно някаква синхронизация.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Емил Костов написа:

Това на телефон или компютър е? Изчакай малко може да е временно. Вероятно някаква синхронизация.

Телефон

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, dimi99stavrev написа:

Телефон

През коя мрежа работи в момента телефонът - Мобилна или през някоя безжична мрежа??? Телефонът правил ли е обновления на firmware или месинджър приложението? Пробва ли да рестартираш телефона???

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

През коя мрежа работи в момента телефонът - Мобилна или през някоя безжична мрежа??? Телефонът правил ли е обновления на firmware или месинджър приложението? Пробва ли да рестартираш телефона???

Рестартирах, пак нищо...


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, dimi99stavrev написа:

Рестартирах, пак нищо...

Изчакай един ден. Може да има синхронизация. Дава ли някаква грешка??

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Грешка не дава, но питах мои познати от групови чатове, те казват, че ми пишат, а аз не виждам кво ми  пишат, профила ми те го виждат със снимка, баш както си е, а на мене ми излиза един гол профил и туй то....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, dimi99stavrev написа:

Грешка не дава, но питах мои познати от групови чатове, те казват, че ми пишат, а аз не виждам кво ми  пишат, профила ми те го виждат със снимка, баш както си е, а на мене ми излиза един гол профил и туй то....

Изчакай няколко часа. Ако проблемът продължава си преинсталирай месинджъра. Ако има възможност го тествай на компютър или на друг телефон. Варианти най-различни.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Спокойно фейсбуките имат проблем с мобилни устройства понякога. Ще се управи. Пробвайте през браузъра да се логнте.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 28.11.2019 г. в 0:17, Емил Костов написа:

Изчакай няколко часа. Ако проблемът продължава си преинсталирай месинджъра. Ако има възможност го тествай на компютър или на друг телефон. Варианти най-различни.

Чаках влизах, излизах 2 дена и нищо, просто не мога да си обясня, как всичко изчезна просто ей тъй...…….

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, dimi99stavrev написа:

Чаках влизах, излизах 2 дена и нищо, просто не мога да си обясня, как всичко изчезна просто ей тъй...…….

Пробвай на друг телефон или на компютър и кажи какъв е резултатът

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте да се логнете едновременно на компа и на  тела с месинджъра . Може така да захапе и да синхронизира.

А може и да не се управи , но малко вероятно. Имаше генерален проблем близо преди 2 дни и от там е проблема.

https://nova.bg/news/view/2019/11/28/270085/facebook-и-instagram-се-сринаха

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 8 месеца по-късно...

Теодора123 Прочетете и изпълнете тея стъпки по долу които съм дал и повече няма да задавате въпроси. Ако ви дойде някой въпрос пак , пак прочетете хубаво и обстойно линковете , които съм поставил и няма да имате проблеми мисля.

https://www.howtogeek.com/287144/how-to-secure-your-facebook-account/ или

https://www.facebook.com/help/213481848684090

преди 1 час, Теодора123 написа:

Здравейте, това от моя телефон ли е или  друг е влизал в профила ми? 

Screenshot_20200822_212936.jpg

Това ви увдомява , че нямате допълнителна защита и че имате запазено влизането на браузъра ви на тоя телефон от , който е снимката съответно устройството е с андроид 10 и от там може да изтриете автоматичното влизане и да си подобрите защитата на профила.

А защо се бъзикате с тъп въпрос , на който само вие знаете отговора хахах. Ако сте дали входа и паролата на някой може да е той , а ако не сте естествено че сте вие от андроид 10 майтап ли си правите не мога да разбера? Както казват съфорумниците да вадим кристалната топка и да гадаем или боб да хвърляме майтапчийка.

Е сега , като се замисля може и от  андроид емулатор да е на всякаква опер. с-ма.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Gangosa написа:

Теодора123 Прочетете и изпълнете тея стъпки по долу които съм дал и повече няма да задавате въпроси. Ако ви дойде някой въпрос пак , пак прочетете хубаво и обстойно линковете , които съм поставил и няма да имате проблеми мисля.

https://www.howtogeek.com/287144/how-to-secure-your-facebook-account/ или

https://www.facebook.com/help/213481848684090

Това ви увдомява , че нямате допълнителна защита и че имате запазено влизането на браузъра ви на тоя телефон от , който е снимката съответно устройството е с андроид 10 и от там може да изтриете автоматичното влизане и да си подобрите защитата на профила.

А защо се бъзикате с тъп въпрос , на който само вие знаете отговора хахах. Ако сте дали входа и паролата на някой може да е той , а ако не сте естествено че сте вие от андроид 10 майтап ли си правите не мога да разбера? Както казват съфорумниците да вадим кристалната топка и да гадаем или боб да хвърляме майтапчийка.

Е сега , като се замисля може и от  андроид емулатор да е на всякаква опер. с-ма.

Не си правя майтап... В Абв пощата ми от миналия месец са ми пратили, че някой ми е влизал от чужд браузър или телефон и затова се опитвам да разбера дали е въпросния човек, защото доколкото четох в Google моя телефон "Huawei p30 lite" е с андроид9

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Теодора123 написа:

доколкото четох в Google

Google(търсачката) няма как да знае ВАШИЯТ телефон с какъв android е. Google не знае ВИЕ кога си пускате обновяването и кога/дали сте получили android 10, който е наличен за телефона. По-скоро питайте google как да си проверите версията на android-a.

По въпроса с login-a - ами Вие ако не помните кога и от какво устройство сте отваряли FB, ние как да знаем? Буквално си спомняте кога сте отваряли FB и ей Ви го отговора на въпроса... А въобще като видите съмнително вписване във ВАШИЯ профил - сменете паролата...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от izvladov
      Здравейте,
      Имам един настолен компютър с малко странен проблем.
      Параметрите са му:
      Intel Core i5-4570
      RAM 4 GB
      500 GB HDD
      Както компютърът работи и изведнъж екрана се счупва и се появяват цветни пиксели, след което трябва да се направи рестартиране.
      Ще прикача видео, в което се вижда как изглежда. (самите пиксели примигват)
      Няма конкретен начин да възпроизведа проблемът. Просто докато работя на компютърът и изведнъж се получава проблема.
      Пробвах следното:
      - Пробвах да сменя процесора, тъй като използвам видео от него и мислех, че е там проблема, но проблема се появи с чисто нов процесор също.
      - Пробвах да сменя хард диска. Пробвал съм с три хард диска и с трите има същия проблем
      - Тествал съм РАМ паметта, чрез BIOS-a на компютъра и не откри никакви грешки.
      Това което съм забелязал, е че хард диска почти винаги е на 100% натоварване в Task manager-a.
      Въпреки, че не е SSD ми изглежда необичайно, случва се дори когато не правя нищо на компютъра.
      Моите предположения са следните:
      - Възможно е захранването да е проблемно.
      - Възможно е някой кабел, който се свързва с хард диска да е проблемен.
      - Възможно е проблема да е по дънната платка.
      - Проблемът не е в монитора, понеже съм го използвал с друг компютър и няма проблем.
      - Проблемът не е в захранващият кабел на монитора или компютъра, пробвал съм ги сменя.
      Разчитам на някакво мнение.
      Надявам се някой от Вас да се е сблъсквал с такъв проблем и да знае как да го реша или поне да каже как мога да разбера къде е проблема.
      Ако проблема е в дънната платка, ще трябва да продам всичко на части, понеже сокета на дънната платка е 1150 и рядко се намират евтини дънни платки.
      Благодаря предварително!
      PC problem.avi
    • от Hrisit D.
      Здравейте!
      Вчера реших да reset-на рутера си. ОК, но всичко се възстанови към първоначалните си настройки. Т.е. интернета ми остана без парола и се върна към предишното си име Vivacom_Net.
      Реших да променя името и да сложа паролата в сайта на Виваком, който е предназначен точно за това. Сайтът е my.contact.bg.
      Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:
      Грешка: Няма връзка с крайното устройство, моля опитайте отново по-късно
       
       Как да оправя това?
    • от mimko
      Купих он-лайн GTA5, как да я прехвърля на друг компютър?
    • от Константин Дачовски
      Здравейте, колеги! От много време търся от къде мога да изтегля сезоните на любимия ми сериал- Столичани в повече. В Замунда вече ги няма, а не знам къде да търся. По-специално ми трябват сезоните от 5 до 13, включително. Ще съм Ви благодарен, от името на цялото ми семейство, ако ми помогнете.
    • от g2l2
      Здравейте,

      имам проблем със самоволно рестартиране на нов компютър!

      Конфигурацията, взета дословно от тук: https://videosmile.ru/lessons/read/gotovyie-sborki-kompyuterov-dlya-rabotyi-s-video-i-grafikoy-200419.html

       (с изключение на захранването!),

      е следната: 
       
      Дънна платка GIGABYTE B450 AORUS PRO SOCKET AM4
      Процесор AMD RYZEN 7 2700X 8-CORE 3.7GHZ (4.3 GHZ TURBO), 20MB/105W/AM4/FAN
      Охладител за процесор DeepCool CPU Cooler GAMMAXX 400 – 2011/1150/1366/775/AMD
      Памет KINGSTON HYPERX 2X16GB DDR4 2666MHZ KIT HEAT SINK
      Твърд диск Samsung SSD 970 EVO Plus 250 GB, NVMe M.2, V-NAND, 3400 MB/s / 2300 MB/s 
      Оптическо устройство NO
      Видеокарта PALIT Video Card GeForce RTX 2060 nVidia, Gaming Pro OC 6GB GDDR6,192bit ,DVI,HDMI,DP
      Мрежова карта onboard 10/100/1000
      Захранващ блок FSP GROUP HYPER M 700, 700W, ATX модулно
      Кутия Zalman Case ATX Z3 Plus USB3.0

      - - - 

      Грешката, която се изписва е следната:  The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly.

      - - - 

      Рестартирането си остава независимо от операционната система. - Уиндоус 10, Убунту.. 
       
      Ще съм благодарна за някакво съдействие, тъй като от компютърната фирма изглежда нямат идея за какво става въпрос.

      Вече 2 месеца сме в този филм..

      Опитвахме с ЮПС, но безрезултатно.. 
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване