Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,

Имам проблем с  отоплението на стая в къща около 17кв.м. с ПВЦ дограма и без изолация. 

Климатикът на LG е закупен преди около 5 месеца, казаха, че е с новия фреон и е много надежден и икономичен. Wi-Fi контрол и всякакви отчети за консумация и други.

Въпреки всички екстри и не малката цена - 1200 лева, не успява да затопли стаята. 

При зададена температура 30 градуса, в стаята след продължителна работа на климатика (около 7 часа) съм измервал стайна температура от едва 16 градуса при външна температура от 2-3 градуса.

*Трябва да наблегна на факта, че помещението-стаята не е изолирана, става въпрос за къща - втори етаж. Нито една от съседните стаи не се отоплява, съответно стените са студени(тавана и пода включително). Стаята е с 2 външни стени.

За мен НЕ е нормално, климатикът да не успява да загрее стаята поне до 24-25 градуса, при положение че мощността на отопление е 4kW/h и този климатик е предназначен и за помещения доста по големи от 17 кв. метра. (22~24)

Всякакви мнения ще са ми от полза, Благодаря предварително!  :)

20191201_065448.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За да ти се отговори трябва да се знаят няколко неща.

При температура 3* колко вата консумира климатика? Колко е температурата на изходящия въздух(струята която излиза от климатика) и колко е в стаята? Колко куб.м въздух се превъртат за 1час? 

преди 1 час, Lord Snipe написа:

За мен НЕ е нормално

Може за теб да не е нормално, но всяко помещение се характеризира с топлозагуби.Това е важният параметър, а не колко го дават.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

0.5 вата консумира при 16 градуса стайна температура (настроен да достигне 30 градуса) , външната е около 2. 

За жалост не знам как да проверя колко куб.м. въздух циркулира за час. Не съм сигурен, че мога да дам някаква стойност изобщо, понеже това се определя от вентилатора основно, а той е на автоматичен режим. 

Също нямам индикатор за стойност на температурата на изходящата струя - топъл въздух.

И да, не е нормално миналата зима да успея да загрея стаята със конвектор 1.5kW на Crown - 40 лева, а със климатик за 1200 да не успявам. (Който е предназначен за по-големи помещения и със макс. мощност 4kW за отопление) 🙂

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да намалиш температурата на 24-26 градуса и виж дали има разлика. Изходящата струя как ти се струва - хладна/топла/гореща ли е? Климатика изключва ли след определено време или постоянно работи? Температурата на изходящия въздух променя ли се?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Lord Snipe написа:

0.5 вата консумира при 16 градуса стайна температура, външната е около 2. 

За жалост не знам как да проверя колко куб.м. въздух циркулира за час. Не съм сигурен, че мога да дам някаква стойност изобщо, понеже това се определя от вентилатора основно, а той е на автоматичен режим. 

Също нямам индикатор за стойност на температурата на изходящата струя - топъл въздух.

И да, не е нормално миналата зима да успея да загрея стаята със конвектор 1.5kW на Crown - 40 лева, а със климатик за 1200 да не успявам. (Който е предназначен за по-големи помещения и със макс. мощност 4kW за отопление) 🙂

Предполагам това 0,5 е киловата.Количеството въздух предполагам е около 600,  в инструкцията може да е написано.Вентилатора се пуска на макс. Температурата на топлия въздух се измерва с термометър.Примерно такъв https://www.emag.bg/termometyr-za-kola-i-doma-amio-wsd-10-digitalen-s-sonda-2000046041/pd/DCXQ5CBBM/

Закрепва се сондата в отвора от където излиза въздуха.

Възможно е да има пропуск.Тези 0.5 квт са малко.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Погледнете добре да не сте пуснали климатика в режим на изсушаване или друг, вместо отопление.

Прочетете упътването, как се превключват режимите.

Ако проблема продължи след намаляване на температурата до 24 градуса, повикайте фирмата, която е поставила климатика и се обърнете към гаранцията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много писане, не видях модела.

Не знам какво ще стане при отрицатени температури. Не е нормално това, трябва да духа топло. Попринцип нормалния режим на инвертора е постоянен - без изключване. Той сам регулира мощността чрез оборотите на компресора. Сложи го на автоматично 23 - 24 градуса да видим какво ще стане. Би трябвало при монтажа да са проверили температурата на изходящия въздух. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Lord Snipe написа:

Климатикът на LG е закупен преди около 5 месеца, казаха, че е с новия фреон и е много надежден и икономичен. Wi-Fi контрол и всякакви отчети за консумация и други.

Въпреки всички екстри и не малката цена - 1200 лева, не успява да затопли стаята. 

 

 

Климатикът и параметрите му не виждам нищо специално работи така както е предвидено. На автоматичен режим ли е квключен.Да няма някой енергоспестяващ режим натиснат да намалява оборотите на турбината и да не топли. За тези пари можеше да купи по свесен климатик с висок Гоп,който топли. Много хора  ги интересува дали имало Wifi простотия  и какви ли не други маркетинг глупости и взъзки с телефона но климатика , но  не се вълнуват изобщо  койефициента на затопляне ,хиперинвертор ли е и тн.Важните неща Бруте ???

преди 7 часа, badr написа:

Може за теб да не е нормално, но всяко помещение се характеризира с топлозагуби.Това е важният параметър, а не колко го дават.

За да работи оптимално климатика трябва да  изпълниш няколко условия преди да се купува.Първо помощението трябва да е добре изолирано и с добри дограми, паркет или ламинат за предпочитане многокамерни,трислойни К-стъкла създаващи сериозна термо бариера и с метализирани покрития и защити с/у RF радиация има осезаем много сериозен ефект в/у сметката и темпратурите в стаите. Второ боята вътре в помещенията да е  метализирана основа-заземена за да не допуска високочестотна микровълнова радиация в помещениятa и над нея термо дишаща боя.Под ламината  отдолу листове фолио -заземено и термо вата пак с станиол. Самият климатик се избира на база  COP -койефициент на производителност.Той е пвзел в ннай ниската страна на производителност. Климатици с Cop под 5,9  ако имах власт бих ги забранила.Избира и  оптимално място за климатика за да има хубава циркулация и надеждна защита на външното тяло.Преценяват се тръбният път на медните тъби да не е прекалено дълъг, защото пада ефективността.Самите тръби в откритите части на външно тяло и стени също следва да имат термоизолиране много добре за да не изтича и от там топлина енергия.Външна изолация на сградата.Обмислянето трябва да започна на база Хиперинверторна турбина, която е с възможно с най висок койефицент отопление-охлаждане лятото и с най добра енергорфективност. COP 5. 8- --5,9- --6.1 дори при мунус 20 навън.Моя климатик е 5.9  не съм сигурна ,че на затопляне държи точно толкова ,но в момента външна е  8 градуса вклиматика е на 23 градуса вътре е 23 градуса. Монтажа се извършва по правилата пази се да не се прегъне някъде тръбата. Слагат се гумени тампони под външното тяло с прекъсната метална връзка за да няма вибрации.R32 агент това са Повечето Дайкин -високоефективни с техен агент ,а може и с обикновен фреон 15%-20% по ниска ефективност. Климатика иска и почистване от прах.Мия си го на всеки 6 месеца вътрешното тяло се утаява и наслагва прах  и съсипва осезаемо ефективността на работа. Вътрешното тяло питата се чисти много внимателно с обезмаслител и ръкавици след това се мие с вода ,която изтича през тръбата навън.При неспазване на тези условия следват огромни термозагуби високи сметки и въпреки това посредствен климатик не моцже да топли.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателната информация.

Включен е на режим отопление.

Зададена е целева температура 30 градуса.

Вчера работи цял ден, вечерта също.

Вечерта ефекта беше меко казано незадоволителен. Вътрешна температура 16 градуса, при зададена целва 30 градуса.

Наистина един конвектор 1.5kW нисък клас се справя по-добре от климатика. 

Не мисля че LG е посредствена марка, също не смятам 1200 лева за ниска цена на климатик 12-ка. 

преди 46 минути, Alletheya написа:

въпреки това посредствен климатик не моцже да топли.

*Проблема според мен е, че сензора който отчита температурата в стаята(вграден във вътрешното тяло) показва голямо разминаване от реалната стайна температура. Заблуждава климатика, че е постигнал целевата температура. Примерно:

Целева температура: 30 градуса

Сензора на климатика отчита: ~28 градуса

Реална стайна температура: 18 градуса

Разлика от 10 градуса!

Това според мен, казва на климатика да спре да помпа, защото почти е достигнал желаната температура в стаята.

Все пак, ще съм благодарен на некомпетентен съвет. Как да процедирам от тук на сетне, трябва да отстраня проблема. 

Разбирам и не подценявам проблема със топлозагубите. Не мога на веднъж да променя всичко за жалост. Изолацията догодина. 

Дограмата е чудесна, нова и добре инсталирана. Стаята е буквално херметически затворена. При рязко дърпане на вратата се усеща вакуум.

Да оставим на страна изолацията, нека харчи повече, но да отоплява.  Надявам се, че не е нормално 12ка климатик с тези параметри(прикачвам снимка ) да не се справя със затопляне на 17 кв.метра, а конвектор нисък клас 1.5kW да успява... При положение, че климатикът е висок клас, а не посредствен. Разбирам, че има много по-добри и скъпи, но отново LG с тези показатели се класира във високия клас и за мен е напълно неприемливо.

20191201_065448.jpg

преди 5 часа, Филипов написа:

Много писане, не видях модела.

Модел:

Климатик LG PC12SQ.NSJ/PC12SQ.UA3

Закупен от Зора.БГ.

20191201_065448.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Lord Snipe написа:

Зададена е целева температура 30 градуса.Сензора който отчита температурата в стаята(вграден във вътрешното тяло) показва голямо разминаване от реалната стайна температура. 

 

Задали сте непостижима температура. Свалете я на нормалните 23-24 градуса. Как установихте,че сензора показва разминаване.Включете автоматичен режим -Отопление и изключете всички т.нар.останали "ЕКСТРИ' .През приложение за смартфон ли гледате 't' или има някакви външни датчици.Ако е  в гаранция обадете се на поддръжката да дойде и да види какво сте настроили , дали в системата има нужният хладилен агент , дали няма теч някъде. Като сложите ръка отпред на климатика изобщо духа ли топло ?  Вдигнете  тази перка под 45 градуса напред да не би да създава долу област с топъл въздух , който да се връща нагоре и да лъже сензорите. Вижте има ли режим ' reset' на всичко и го направете.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, oic написа:

Погледнете добре да не сте пуснали климатика в режим на изсушаване или друг, вместо отопление.

Прочетете упътването, как се превключват режимите.

Ако проблема продължи след намаляване на температурата до 24 градуса, повикайте фирмата, която е поставила климатика и се обърнете към гаранцията.

Проверих многократно, знам как се активират всички режими и екстри.

Всичко е изключено, режим отопление е активен. Страх ме е да пусна режим автоматичен, понеже сензора за топлина на климатика показва по-високи градуси от реалните в стаята. Когато стаята се затопли с 4-5 градуса, сензорът отчита около 8-9 и постепенно разликата на реалната стайна температура и тази която климатикът усеща чрез сензора става постепенно по-голяма.

*Предполагам, че монтажниците не са предвидили къде точно е топлинният сензор при самия монтаж. Понеже имаме арка разделяща, като малка колона, която според мен връща и кара въздуха да циркулира по-концентрирано точно при сензора.

Снимка:

20191201_171827.jpg

преди 14 минути, Alletheya написа:

Задали сте непостижима температура. Свалете я на нормални 23-24 градуса. Как установихте,че сензора показва разминаване.

Задам ли 23-24 градуса на автоматичен режим, започва да духа студено. 

Задам ли 23-24 градуса в режим отопление, вдига плоскостта която насочва въздушната струя(притваря се) и преустановява работа.  Едва ли не заспива, доволен че температурата е постигната.

Разбирам от приложението, какво усеща климатикът като температура. 

*На снимката отчита 29 градуса, а стайния термометър и този който е вграден в дистанционното на климатика(ел.) показват 18 градуса.

(11 градуса разминаване)

Screenshot_20191201-161032_ThinQ.jpg

преди 24 минути, Alletheya написа:

Включете автоматичен режим -Отопление и изключете всички т.нар.останали "ЕКСТРИ' .През приложение за смартфон ли гледате 't' или има някакви външни датчици.

Всички ненужни фунции/екстри са изключени. Направих ресет преди 2 дни.

Ефект няма. :(

преди 26 минути, Alletheya написа:

Вдигнете  тази перка под 45 градуса напред да не би да създава долу област с топъл въздух , който да се връща нагоре и да лъже сензорите.

Опитвам това в момента.

Много благодаря за отделеното време! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изключете това wifi приложение и Wifi то на климатика ако може изобщо. Дайте му ресет през него и го изключете Използвайте само дистанционното. Влезте в Functions и от там дайте ресет Намерете и включете Отопление.Имате Room temperature Diagnostic това вероятно калибрира сензорите правилно да отчитат температурите.Вижте  бутон Energy controll да не е зададено нещо консервативно и го изключете и него или  направете на Mode-Автоматичен Еnergy controll.Ако няма такъв автоматичен изключете го. Fan Speed и той на автоматичен режим или High.30 Градуса са много свалете на 25. Изправете да духа напред и го оставете така за 1 час без повече да пипате абсолютно нищо. Нужни са поне 30 мин да оцени правилно и коригира оптимума си на работа. Това komfort Air и него изключете ако е включено.Вижда се автоматичен режим икона ,но режима Отопление ли е.След като свършите повече не включвайте Wifi И това приложение защото почти сигурно климатика се чуди какви му ги задавате.30 градуса сте дали в момента. Няма да ги стигне никога.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Alletheya написа:

Дайте снимка на дистанционното на климатика

Стига сте писали глупости и да коментирате материя, от която нищо не разбирате.

 

преди 4 часа, Lord Snipe написа:

*Проблема според мен е, че сензора който отчита температурата в стаята(вграден във вътрешното тяло) показва голямо разминаване от реалната стайна температура. Заблуждава климатика, че е постигнал целевата температура. Примерно:

Целева температура: 30 градуса

Сензора на климатика отчита: ~28 градуса

Реална стайна температура: 18 градуса

Разлика от 10 градуса!

Това според мен, казва на климатика да спре да помпа, защото почти е достигнал желаната температура в стаята.

Все пак, ще съм благодарен на некомпетентен съвет. Как да процедирам от тук на сетне, трябва да отстраня проблема.

Първо ще започна с отстраняването на проблема.Боя се, че няма как да се мине без намесата  на гаранционния сервиз.

Подозирах подобна възможност и затова попитах за температурата на изх.въздух и неговия дебит.

Две са възможностите за такава консумация.Първата, а и доста по-често срещана е пропуск.Най вече лоши конуси при монтаж.Тогава компресора работи на високи обороти, но консумацията е ниска.

Втория вариант е датчиците да отчитат температура близа до зададената и компресора намаля оборотите за да поддържа температурата.

Ако е известно количеството въздух, което превърта турбината за 1час и температурата му, може да се сметне колко топлина вкарва климатика.Оттам се разбира и дали хл.машина работи правилно.

П.п.Оказа се именно 600куб.Информацията е от сайта на LG

Как да процедираш оттук нататък.Натискаш бутона jet mode.Този режим включва компресора на максимална мощност, но при различните марки климатици работи различно време.Следи през това време консумацията.Ако тя стигне и надмине 1,2 квт тогава проблема наистина ще се окаже следенето на температурата.

През останалото време дръж зададена температура 32* и вентилатор на макс.степен, а не на auto.

Всякакви интервенции по климатика трябва да се извършват от гаранционния сервиз.

 

Редактирано от badr (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, badr написа:

Натискаш бутона jet mode.Този режим включва компресора на максимална мощност, но при различните марки климатици работи различно време.Следи през това време консумацията.Ако тя стигне и надмине 1,2 квт тогава проблема наистина ще се окаже следенето на температурата.

През останалото време дръж зададена температура 32* и вентилатор на макс.степен, а не на auto.

Всякакви интервенции по климатика трябва да се извършват от гаранционния сервиз

Полезна информация, благодаря.

Пробвах да следя консумацията на джет мода, скача до 1.5kW.

Това означава, че проблема, както подозирах е в разположението на климатика и следователно се получава смущение на топлинния сензор.

В случая, трябва да търся гаранционна помощ от LG или да се свържа със монтажниците?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Извинявайте, ама 1200 лева за 12-ка е направо нечувано :)  И това да го наричате добър климатик... Това си е боклук меко казано. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За климатиците извършилите монтажа повемат гаранцията. Те диагностицират проблема и се занимават с ремонта. Макар че според закона рекламацията се предявява пред търговеца.

Гъзарийките вдигат цената. Само Wi-Fi е понв 100 лв . отгоре. Разни филтърчета, йонизатори и т.н. - също.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отива при търговеца и си предявява рекламацията. Вече работата на търговеца е да се свърже с монтажниците и да ги прати да отстранят проблема, след което издават констативен протокол. Вече ако климатика не е монтиран със съдействието на търговеца (което е малко вероятно), рекламацията може да се предяви пред монтажниците, които си поемат и гаранционното обслужване.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, Кико написа:

Извинявайте, ама 1200 лева за 12-ка е направо нечувано :)  И това да го наричате добър климатик... Това си е боклук меко казано. 

Не си на ясно със цени и марки в момента предполагам.  Цената е двойна та и отгоре от други 12ки. И LG да наричаме боклук.. Easy Boy.. Easy...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, Lord Snipe написа:

Не си на ясно със цени и марки в момента предполагам.  Цената е двойна та и отгоре от други 12ки. И LG да наричаме боклук.. Easy Boy.. Easy...

Успокой се, LG  са най-добрите и 1200 е супер цена и без Черния петък. 

преди 23 часа, Филипов написа:

Гъзарийките вдигат цената. Само Wi-Fi е понв 100 лв . отгоре. Разни филтърчета, йонизатори и т.н. - също.

На Дайкина са 55-60 лева. В новите модели е вграден и цената е почти същата.  Да, ако климатика е 1200 лева, 60 лева отгоре могат да дойдат в повече, за тоя, дето си е избрал климатик за 1200 лева.  Но човек, стига с тия стари разбирания. WI Fi  не е само да пускаш климатика от дистанция. Ползва се и да си следиш консумацията.  А някои точно това ги интересува. Както се казва, кога не съм давал 60 лева на търгаши, че да се стискам и за Wi-FI. То стана легендарно това, както и 4к  телевизорите. Може и да няма много 4к канали, HDR  още по-малко, но само това продават бе брат!  А и 4к винаги може да пуснеш някой клип, някой филм и качеството е несравнимо с FHD.  Та нека не издребняваме с Wi-Fi,  то днес май вече няма климатици без опция за Wi-Fi. След година две ще бъдат вградени всички и спорът ще стане безсмислен - заслужават ли или не 60 лева отгоре. Просто ще ти го наложат. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мястото за монтаж е избрано неправилно, трябва да се премести или пред гредата или да се монтира върху нея към стаята. Получава се въздушен джоб над климатика и лъже сензора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. На климатика нищо му няма - проблема е в монтажа.

2. Това което си показал на снимката на дистанционното не е режим отопление - избери слънце (това е режим автоматично да превключва между отопление охлаждане)

3. Оставил си вентилатора на най-ниска скорост, топлия въздух се дига нагоре, а датчика е във вътрешното тяло и отчита ,че е стигнал заданието (приложението ти е отчело 29градуса) компресора си е дал почивка (моментната консумация е 0,5kW).

Настой си температурата 22-23градуса. Задай на вентилатора висока скорост F4 или F5 и вертикалните клапи на около 45градуса. Трябва да духа навътре в помещението и да не прави топъл джоб около него.

Вентилатора не го оставяй на автоматичен защото логиката на ЛГ е доста сбъркана и ще зацикли.

За да си сигурен че нямаш проблем от приложението може да си пуснеш диагностика. Има и още едно приложение за звукова диагностика, но за него няма да пиша сега.

Пробвай тези неща на първо време ако не се получи желания ефект ще ти дам и други насоки но всичките останали варианти са и свързани с пари.

Проблема е в монтажа, защото климатик който трябва да работи на отопление не се забива в такива кухини.

Като цяло машината е със скромни възможности и не е баш за отопление. Аз имам 2 ЛГ-та, 9-ки. Това което е при баща ми и трябва да топли в сурови условия, къща без изолация е с външно тяло 40кг (то нека си се води 9-ка на мен това не ми пречи).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мислих да не се намесвам в темата тъй като ми стана доста интересна , но евала на Alletheya  за жена не знам на колко сте но доста ги разбирате нещата за разлика от някои мъже майстори . Сега мисля и аз офиса март / април да взимам климатик малък и вашият пост беше доста полезен за мен не държа да има WI FI . Държа да не харчи много ток , да е икономичен , защото ще се ползва лятото за 3 4 часа дневно слетобяд в голямата жега . А за зимата ще видим . Само да те питам ти колко плащаш зимата ток като си с климатик горе долу .

Обаче офиса ми е с ПВЦ дограма , но с фаянсови плочки ..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, bobivg написа:

1. На климатика нищо му няма - проблема е в монтажа.

2. Това което си показал на снимката на дистанционното не е режим отопление - избери слънце (това е режим автоматично да превключва между отопление охлаждане)

3. Оставил си вентилатора на най-ниска скорост, топлия въздух се дига нагоре, а датчика е във вътрешното тяло и отчита ,че е стигнал заданието (приложението ти е отчело 29градуса) компресора си е дал почивка (моментната консумация е 0,5kW).

Настой си температурата 22-23градуса. Задай на вентилатора висока скорост F4 или F5 и вертикалните клапи на около 45градуса. Трябва да духа навътре в помещението и да не прави топъл джоб около него.

Вентилатора не го оставяй на автоматичен защото логиката на ЛГ е доста сбъркана и ще зацикли.

За да си сигурен че нямаш проблем от приложението може да си пуснеш диагностика. Има и още едно приложение за звукова диагностика, но за него няма да пиша сега.

Пробвай тези неща на първо време ако не се получи желания ефект ще ти дам и други насоки но всичките останали варианти са и свързани с пари.

Проблема е в монтажа, защото климатик който трябва да работи на отопление не се забива в такива кухини.

Като цяло машината е със скромни възможности и не е баш за отопление. Аз имам 2 ЛГ-та, 9-ки. Това което е при баща ми и трябва да топли в сурови условия, къща без изолация е с външно тяло 40кг (то нека си се води 9-ка на мен това не ми пречи).

Дистанционното, в случая беше настроено за проба дали ще има разлика. Знам кой режим какво прави и как изглежда иконката му. 

Направих настройка за посоката на струята, да излиза диагонално към центъра на стаята за да не рикушира толкова от арката.

Не знам как прецени че възможностите на климатика са скромни. Тежестта на външното тяло не е от показателите дали е мощен или не. BTU-то е определящо дали ще е 9ка или др.

И това не е кухния а ежедневна. 😕

А всики хейтъри на wi-fi контрола.

Аз държа да има, ако може и ютията ми да има. :))

Отдалечения достъп и полезните отчети за консумация и други са си голям плюс.

Благодаря за коментарите, радвам се че така бързо ми дадохте необходимата насока.

Имам координати на монтажниците, директно към тях ще се обърна, след това към  LG.

Блаходаря на всички! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...