Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Добър ден, на скоро си купих велосипед Cross grx 7 HDB , но има проблем със скоростите когато се опитам да превключа на 1 скорост пада на 2 после пак се качва и така . Въпроса ми как да го оправя или ще е по добре да го върна защото още е в гаранция, но не ми се чака отново?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Генади Георгиев написа:

Добър ден, на скоро си купих велосипед Cross grx 7 HDB , но има проблем със скоростите когато се опитам да превключа на 1 скорост пада на 2 после пак се качва и така . Въпроса ми как да го оправя или ще е по добре да го върна защото още е в гаранция, но не ми се чака отново?

Възпозлвай се от гаранцията, защото тръгнеш ли ти да ремонтираш нещо ще я загубиш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това се регулира с една кръстата отвертка ;) Преполагам колелото има гаранция 6 месеца и не знам какво влиза в нея. Регулиране на скорости, помпене на гуми, изправяне на капли, смазване - са поддръжка на колелото, която трябва да е упомената изрично. Спецялно за скоростите, ако караш в дъжд и прах, много е възможно да трябва да ги регулираш на всеки 3-4 месеца. Ето ти едно много добро видео за заден дерайльор, ето и за преден. Според мен е добре да овладееш тази техника, защото ще ти се случва често, ако караш сериозно. И предният, и заадният, имат по две винтчета. С тях се регулира колко "навън" съответно наляво и надясно да ходи веригата. Ако са много натегнати, няма да може да включваш на двете крайни зъбчатки. Ако са прекалено развити, ще ти пада вериага. Трябва да видиш кой винт е за отвътре и кой за отвън. Също, от опит, тез винтчета може да се развиват/навиват сами от вибрациите. Първата ми "борба" с тях бе с колело в гаранция. Регулират скоростите в сервиза и след 1км. каране пак се прецакват. Така 2 пъти, накрая загледах предните болтчета докато карам. Едното се въртеше много бавно от друсането. Тогава нямах треадлокър и използвах един безцветен лак за нокти на гаджето.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 4 седмици по-късно...

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване