Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

gibson58

лаптоп с windows 10 няма нет по кабел

Препоръчан отговор


току-що, gibson58 написа:

Добре ще ги изключа двата модула само да кажете дали има значение дали от дивайс менаджера , от network connections  или да се деинсталита нещо от каспереца?

Не, деинсталирай ги тях. Не пипай Касперски. Деинсталирай и този VPN Team Viewer. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ползвам вюъра от години на много машини и никога не ми е правил проблеми.За сега ще го оставя него.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, gibson58 написа:

Ползвам вюъра от години на много машини и никога не ми е правил проблеми.За сега ще го оставя него.

Добре махни двата излишни драйъвра и тествай системата. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, gibson58 написа:

Ползвам вюъра от години на много машини и никога не ми е правил проблеми.За сега ще го оставя него.

Емил Костов правилно ви е посъветвал има и портейбъл версии които няма да инсталират тея драйвъри https://download.teamviewer.com/download/TeamViewerPortable.zip

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Деинсталирах първо двата на касперскиДеинсталирах първо двата на касперски но без резултат.Пак си спира нета.Деинсталирах и този на тиймвюлъра и пак спира,като че ли сега кара повече време преди да спре но в крайна сметка спира.Смених порта на рутера и кабела за всеки случай.Някакви други предложения?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, gibson58 написа:

Деинсталирах първо двата на касперскиДеинсталирах първо двата на касперски но без резултат.Пак си спира нета.Деинсталирах и този на тиймвюлъра и пак спира,като че ли сега кара повече време преди да спре но в крайна сметка спира.Смених порта на рутера и кабела за всеки случай.Някакви други предложения?

Рутерът не ти е проблем. Проблем ти е антивирусната програма. Тя ти спира всичко. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Рапортувате до екипа на касперски и им казвате дерзай дружина. Плащам и ми спира нета. Да не случайно нета ви да е инфектиран и да ви заливат със вируси по мрежата? Малко вероятно но знае ли човек. Ако сте във блок с много юзери в мрежа и аз не знам какво да си мисля.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Gangosa написа:

Рапортувате до екипа на касперски и им казвате дерзай дружина. Плащам и ми спира нета. Да не случайно нета ви да е инфектиран и да ви заливат със вируси по мрежата? Малко вероятно но знае ли човек. Ако сте във блок с много юзери в мрежа и аз не знам какво да си мисля.

Къде е логиката?

Все е зад рутер, нали?

И интернета идва от едно и също място.

Когато е инсталирана антивирусната коя мрежа се е ползвала?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Рутерът не ти е проблем. Проблем ти е антивирусната програма. Тя ти спира всичко. 

Дали?

преди 1 час, gibson58 написа:

Деинсталирах първо двата на касперскиДеинсталирах първо двата на касперски но без резултат.Пак си спира нета.Деинсталирах и този на тиймвюлъра и пак спира,като че ли сега кара повече време преди да спре но в крайна сметка спира.Смених порта на рутера и кабела за всеки случай.Някакви други предложения?

Проблема според мене не е в антивируса защото първо е наблюдаван проблема при FREE версията , а както знаем тя е беззащитна стена.

Цитат

Има безжичен нет и всичко е наред ,но като искам да мина на кабел от рутера tp link Archer C5 и спра безжичния имам нет по кабела за няколко минути и спира.обаче след това като извадя кабела и пак пусна безжичният вече и него го няма докато не рестартирам компа.

Кучето е заровено другаде. 

Нека деинсталира напълно Касперски и да го забрави щом има проблем с него но надали ...

Може да пусне един отчет https://www.getsysteminfo.com/  да пише на съпорта.

Но да не се окаже,че е сложена някаква пипана версия ,че ги има такива.

 

Редактирано от nikssi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лаптопа се ползва само вкъщи и няма други юзъри в мрежата ми.В къща съм и имам 3 мрежи в обхвата.Всичко му е инсталирано  в същата мрежа , свалил съм вресиите от сайта на касперски ,като  последната е в триал.Освен да я деинсталирам и да видя ,но като се има в предвид,че като спре нета и след това изключа антивируса и изключа и включа устройството LAN картата ,нета тръгва.Само за информация имам десктоп машина пак с уиндоус 10,която е с касперски тотал и е на безжичен с tp link TL-WN822N а той ползва LAN картата и на практика вкарва нета по същият начин чрез кабел ,но там нямам проблеми.

Освен да я деинсталирам касперски и да го тествам дълго време,защото като махнах трите драйвера значително се увеличи времето преди да спре пак нета.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Да вметна, имате ли някъде включена опция за спестяване на енергия на мрежовите интерфейси? На всеки девайс, в пропъртис и управление на захранването, би трябвало да има една отметка дали компютърът да спира съответния интерфейс, за да пести енергия. Също, сигурни ли сте, че нямате интернет и ако да, кое се губи в случая? Изобщо нямате работещ мрежови инретфейс, имате, но без IP адрес? Ако имате, има ли разлика в съответните конфигурации като адреси, интерфейси и т.н. когато имате интернет и какво и как се променя когато спре?

пс: Някой Windows опитен потребител може да сподели как става, но мисля в cmd.exe (не знам трябва ли като админ) с команда:

ipconfig /all

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, gibson58 написа:

Лаптопа се ползва само вкъщи и няма други юзъри в мрежата ми.В къща съм и имам 3 мрежи в обхвата.Всичко му е инсталирано  в същата мрежа , свалил съм вресиите от сайта на касперски ,като  последната е в триал.Освен да я деинсталирам и да видя ,но като се има в предвид,че като спре нета и след това изключа антивируса и изключа и включа устройството LAN картата ,нета тръгва.Само за информация имам десктоп машина пак с уиндоус 10,която е с касперски тотал и е на безжичен с tp link TL-WN822N а той ползва LAN картата и на практика вкарва нета по същият начин чрез кабел ,но там нямам проблеми.

Освен да я деинсталирам касперски и да го тествам дълго време,защото като махнах трите драйвера значително се увеличи времето преди да спре пак нета.

Разбира се,че трябва да деинсталирате Касперски. Горе Ви препоръчваха да триете драйвери, а на Касперски не се трият така драйверите.

Kaspersky secure connection може да се деинсталира без това да повлияе на останалите модули на антивируса. Така въпросната мрежова карта се деинсталира и не е нужно да се трият драйвери както ви препоръчаваха горе. Затова писах ,че съм изумен.

Деинсталирайте всичко на Касперски и тествайте. Дано като сте трили драйвери според препоръките не сте омазали всичко.

Спирането на защитата в реално време не оказва никакво влияние. Нужна е деинсталация и рестарт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, nikssi написа:

Дали?

Проблема според мене не е в антивируса защото първо е наблюдаван проблема при FREE версията , а както знаем тя е беззащитна стена.

Кучето е заровено другаде. 

Нека деинсталира напълно Касперски и да го забрави щом има проблем с него но надали ...

Може да пусне един отчет https://www.getsysteminfo.com/  да пише на съпорта.

Но да не се окаже,че е сложена някаква пипана версия ,че ги има такива.

 

Да, не му е проблем рутерът щом при изключена КИС има интернет по кабел. Проблемът се получава заради онези допълнителни глупости, които са се инсталирали за ЛАН драйверите точно от КИС. Тази глупост я прави и Аваст, както съм написал по-горе.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, DebianBuster написа:

Здравейте! Да вметна, имате ли някъде включена опция за спестяване на енергия на мрежовите интерфейси? На всеки девайс, в пропъртис и управление на захранването, би трябвало да има една отметка дали компютърът да спира съответния интерфейс, за да пести енергия. Също, сигурни ли сте, че нямате интернет и ако да, кое се губи в случая? Изобщо нямате работещ мрежови инретфейс, имате, но без IP адрес? Ако имате, има ли разлика в съответните конфигурации като адреси, интерфейси и т.н. когато имате интернет и какво и как се променя когато спре?

пс: Някой Windows опитен потребител може да сподели как става, но мисля в cmd.exe (не знам трябва ли като админ) с команда:

ipconfig /all

 

Здравейте, това са настройките

022bd6d5066c7ab2c2c60df14a4f8b32.png

 


https://gyazo.com/022bd6d5066c7ab2c2c60df14a4f8b32

дали да не махна тази отметка?

 

Цитат

Също, сигурни ли сте, че нямате интернет и ако да, кое се губи в случая?

Да сигурен съм ,че спира нета ,освен това икконката в таскбара на LAN порта светва жълтият знак за внимание ,както когато няма нет.

 

Цитат

Изобщо нямате работещ мрежови инретфейс, имате, но без IP адрес? Ако имате, има ли разлика в съответните конфигурации като адреси, интерфейси и т.н. когато имате интернет и какво и как се променя когато спре?

За тези въпроси ми трябва малко помощ как/къде да проверя това ,което питате.

f609e90bffc8773c80fcdff7b82c14aa.png
https://gyazo.com/f609e90bffc8773c80fcdff7b82c14aa

 

Чудя се дали ще внесе някаква яснота , ако пусна нета на лаптопа по кабел ,но от безжичното устройство,което ползвам за десктоп машината ми?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм ти казал какво да направиш. Ти си с Windows 10. Той си има така наречения Windows Defender. Пусни го него и махни КИС. И ако се съмняваш, че проблемът ти е в рутера, тествай с друг или пък извикай твой познат с друг лаптоп и го накарай да се закачи с кабел към този рутер в момента. Ще се убедиш сам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, gibson58 написа:

дали да не махна тази отметка?

Да.

преди 2 часа, gibson58 написа:

За тези въпроси ми трябва малко помощ как/къде да проверя това ,което питате.

С команда ipconfig /all

Там, където чоплите, се слагат статични адреси и т.н. Ако устройството (и най-вероятно е) по DHCP, там ще е празно. Има няколко вриянта - статус на интерфейса и там се вижда дали има и какво ИП, физически адрес и т.н. понеже имате доста интерфейси, според мен с командата е по-лесно. Отворете командния промт и я изпълнете. Ще изпринти списък с всичките Ви мрежови устройства, с какви ИП-та са и т.н. Запомнете ги (запишете ги), после изчакайте докато спре нета. Ако няма ниаква промяна и нямате никаква връзка до рутера - лошо. Като цялото това Ви карам да го направите, за да може да стесним кръга откъде по-точно идва проблемът. Понеже сте писал, че след като спре връзката по кабела, после нямате и по безжичната, заради това ми е чудно какво по-конкретно става с вашия компютър. Също, ако имате защитна стена. знаете ли как да я наблюдавате и управлявате? Не на последно място, необходимостта от антивирусен софтуер за Windows 10. Нали знаете, че машината Ви е спайуеър и такава ще си остане докато сте с тази ОС? С антивирусна, това ще се задълбочи, защото и самата антивирусна изнася каквото реши от компютъра Ви и го изпраща на държателите си. Отделен е въпросът колко, какво и дали предпазва. Според мен е най-добре да премахнете всякакъв антивирусен софтуер, защото това ще Ви облекчи работата на компютъра и ще намали изнасяната от него информация. Също, на самата машина, не би трябвало да имате повече от два интерфейса, ако не сте домавили ръчно - един за WiFi и един за LAN.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отметката за изключване на устройството я махнан ама има ново 20!Сега го тествах с деинсталиран антивирус и след час и половина на кабел пак дпря нета!!  явно не е виновна антиворусната...ебати мазалото.ще тествам с друг рутер и ако пак спре със друг лаптоп и ще пиша какъв е резултата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, gibson58 написа:

Отметката за изключване на устройството я махнан ама има ново 20!Сега го тествах с деинсталиран антивирус и след час и половина на кабел пак дпря нета!!  явно не е виновна антиворусната...ебати мазалото.ще тествам с друг рутер и ако пак спре със друг лаптоп и ще пиша какъв е резултата.

Покажи след като си деинсталирал антивирусната какви драйвери имаш за ЛАН картата. Покажи пак device manager.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И като спря, какво стана? Промяна на адрес, изчезна ли, някой интерфейс да спря да работи? За да имаш връзка между две устройства, то трябва и двете да се "разбират". Конкретно днес - в OSI модел. Спри безразборно да пробваш и задълбай за причината. Възможно е да е от Windows-a. Епъл имаха такъв бъг преди време. Тъй като нямаш нормален рутер, няма как да знаеш дали компютъра ти не флуди по мрежата и рутера да го блокира. Не съм Windows потребител и нямам досег до тази ОС, но все пак установяването на проблеми става с наблюдение и търсене. Пак ще ти напиша, изпълни командата ipconfig /all в уиндоуската конзола cmd.exe Така ще жидиш кои интерфейси работят, с какви адреси и т.н. Като ти спре нетът, пак я изпълни, за да видиш дали има промяна. Ако има, то значи имаш проблем с конфигурацията и търсиш какво я променя. Ако няма, рестарт на рутера и търсиш връзка с него. Ако няма - лошо. Възможен бъг в самата ОС. Не знам как е при Уиноус, но из нета пише, че има Event viewer чрез който може да наблюдаваш Application events, System events, Security events, Setup events и Forwarded events. Също, за да провериш дали не те банва рутерът, може да смениш IP и MAK адрес.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, gibson58 написа:

Отметката за изключване на устройството я махнан ама има ново 20!Сега го тествах с деинсталиран антивирус и след час и половина на кабел пак дпря нета!!  явно не е виновна антиворусната...ебати мазалото.ще тествам с друг рутер и ако пак спре със друг лаптоп и ще пиша какъв е резултата.

Ами писах,че проблема не е в Касапа.

 

За начало провери първо с друг кабел. Провери си връзките и после с друг компютър или друг рутер.

Емо ко стана сеги а? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът е от LAN картата, защото картите Broadcom не са съвместими по някаква причина с Windows 10. Срещал съм подобен проблем само, че с Wi-Fi карта. Интернета се губеше, като дадеш "Отстраняване на проблема" пишеше същата грешка и се оправяше, след известно време пак така. Имаш ли официални драйвери или Windows-a ти инсталира подходящите според него? Убеден съм, че с по-стара версия на Windows няма да имаш проблем. До голяма степен оправихме проблема като зададох "Channel Width" на "Auto" в "Wireless Settings" на TP-Link рутер, той беше с Wi-Fi карта, така че не знам доколко ще ти е полезно на теб, но пробвай. Също с различни драйвери може да пробваш. Успех!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Емил Костов написа:

Покажи след като си деинсталирал антивирусната какви драйвери имаш за ЛАН картата. Покажи пак device manager.

d862c078dfdfd5bea9fc99ccba519c51.png
https://gyazo.com/d862c078dfdfd5bea9fc99ccba519c51

Сложих друг рутер -пак спира нета.Върнах си моя рутер и закачих на кабела друг лаптоп- не му спря нета за 3 часа.На сайта на произвоодителя не намирам драйвер за LAN картата.А и без това има само за уиндоус 8.Знам ,че е почти същото ,но при мен това "почти" може и да се окаже проблема.Ако на някой му се занимава може ли да изнамери драйвер за моята карта.НА сайта на Broadcom не се ориентирам.

PCI\VEN_14E4&DEV_16B5&SUBSYS_05041025&REV_10
PCI\VEN_14E4&DEV_16B5&SUBSYS_05041025
PCI\VEN_14E4&DEV_16B5&CC_020000
PCI\VEN_14E4&DEV_16B5&CC_0200


това ми излиза в Hardware IDs

А това е настоящият.

12618340e595fde716b4757f433dab95.png
https://gyazo.com/12618340e595fde716b4757f433dab95

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 21.12.2019 г. в 23:38, gibson58 написа:

Ползвам вюъра от години на много машини и никога не ми е правил проблеми.За сега ще го оставя него.

Teamviewer VPN се деинсталира от настройките на Teamviewer и не е задължително необходима за работата на програмата. Обикновено се ползва за отдалечен печат.
large?v=1.0&px=999

12618340e595fde716b4757f433dab95.png

Този драйвър е на Microsoft, а не на Broadcomm.

https://support.kaspersky.com/13630#block1
kis2018_13630_0413-402323.png

 

Драйвъри:
Broadcom Nextreme & Netlink Drivers Version 17.2.0.0
Broadcom Nextreme & Netlink Drivers Version 17.2.0.2
Broadcom Nextreme & Netlink Drivers Version 20.6.0.5 WHQL
Broadcom Nextreme & Netlink Drivers Version 20.6.5.8 WHQL
Broadcom Nextreme & Netlink Drivers Version 212.0.0.0 WHQL
Broadcom Nextreme & Netlink Drivers Version 214.0.0.0 WHQL
Broadcom Nextreme Drivers Version 214.0.177.0 WHQL
 

Погледни и в eventvwr  каква грешка се регистрира при падане на нета.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът не ти е от рутера със сигурност. Просто са омазани драйверите за ЛАН свързаността след инсталиране и дейнсталиране на няколко антивирусни програми както и TeamViewer.  

Аз лично бих тествал чисто нова иснталация на 10 или връзщане на системата преди да си инсталирал каквото и да било ( ако имаш такава точка) и отново да тестваш дали ще ти прекъсва по този начин. Не изключвам да има и проблем с драйвера на производителя. По принцип 10 има проблем с безжичната свързаност на някой модели безжични карти. За ЛАН свързаност не съм срещал проблеми досега.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...