Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте ,проблемът се изразява в това ,че първо при стартиране на (Windows 7 съм) e това ,че долу иконката за интернета все едно зарежда и се върти  и след накакви секунди 20-30 се оправя ,но през това време интернет има  !

Направих тест на https://www.speedtest.net/  и излизат 20-25 download и 30 иплоуд или на другия тест 40 и 30 а попринцип ,като нямах проблем си ми е 50 на 30 down и up

свързан съм през рутер на Asus RT-AC66 и през телефона пускам тест спиида и няма никакъв проблем мога и през лаптопа ,но той не е при мен в момента ,но съм сигурен ,че и там няма да има проблем.

И също така като гледам на Twitch нещо чакам по 20 секунди на всеки 30 секунди гледане да зареди .а преди нямах такъв проблем и също така ,като тегля от Twitch нещо се тегли бавно ,а преди беше ведната в смисъл,че от 0 до 100 % беше постепенно и бързо ,а сега започва стига до 17 % примерно зацикля 5-10 секинди тръгва спира на 55 % примерно зацикля на 89 % отново и някрая 100 % проблем с видеото след теглене няма! .... за разлика в Youtube нямам проблем при зареждане. За информация Windows-а 7-цата ми не е преинсталиран от 7 години сложен е на SSD ADATA SX910

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От скоро ли е проблема или само днеска ? и аз на моят доставчик до сега имах проблеми с външната скорост и чак горе долу сега се оправи но аз съм от Добрич и дано повече да не се случва . Май има глобален проблем на външният .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, adersa написа:

От скоро ли е проблема или само днеска ? и аз на моят доставчик до сега имах проблеми с външната скорост и чак горе долу сега се оправи но аз съм от Добрич и дано повече да не се случва . Май има глобален проблем на външният .

Да, от скоро в смисъл 2-3 дена май или малко повече или по-малко ,но на тела ми отчита правилно скоростта от рутера трябва лаптопа да си донеса да видя ,но ако няма проблем значи е в моя телевизор проблема т.е. ПС-то настолното демек.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направи един Winsockreset като първа опция. Рестартирай и виж, дали има промяна в поведението на компа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

... и си почисти системата!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нова Година, нормално да е натоварено. Рестартирал ли си рутера? При мен тия неща понякога се оправят след рестарт на рутера. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оплачи се на интернет доставчика. Той е отговорен.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 12 часа, sky1 написа:

Оплачи се на интернет доставчика. Той е отговорен.

 

И как ще е отговорен доставчикът след като на телефона няма проблеми, а на компютътра има. И за какво е отговорен доставчикът?

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, Frozenangell написа:

свързан съм през рутер на Asus RT-AC66 и през телефона пускам тест спиида и няма никакъв проблем мога и през лаптопа ,но той не е при мен в момента ,но съм сигурен ,че и там няма да има проблем.

Може проблемът да е в LAN частта на рутъра. Направихте ли предложеното от @Кико?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи ако приемем че телефона работи безгрижно и на макс скорости  по WIFI.
Това означава че дставчика е наред!

Лаптопа какви интерфейси за комуникаци я има?
По подразбиране сигурно пробваш по WIFI.
Можеш да пробваш по Ethernet мрежов кабел към рутера да видиш как е!
Подозирам че ще е същото положението.

Една преинсталация на Windows и ще оправи нещата, това само при положение че има вируси и счупени драйвери и файлови системи!
Стига и хард диска да е здрав!

Следващото което може да бъде е проблем с wifi картата ако се е скапала!
Това може да се изключи ако жично се свърже и се тества.


Възможно е и рутера да се лигави ако адаптера му е предзаминаване!

Възможно е и през телефона и през компютъра мрежата да се държи еднакво зле, просто да неможеш да прецениш, тогава проблема е в рутера или в доставчика.

Наречете ме параноичен но не изключвам вероятността някой тинейдржър да е счупила паролата на wifi-то ти и да ти прави man in the middle атаки и да прекарва трафика на компютъра ти през него, тогава мрежата се държи също толкова не стабилно при атакуваната машина, при положение че го прави тийн!
Слабо вероятно е но, хубаво е в рутера на DHCP leases да провериш имали натрапници.

Може да се пусне системата в Safe Mode с Networking!
И да се провери спийда.
 
И не на последно място, я си виж дискотово пространство свободното на C:/ колко е?
Ако е запълнено пространството, възможно е да неможе да зареди временни файлове и да буферира често, до като гледаш видео съдържание .

;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Емил Костов написа:

И как ще е отговорен доставчикът след като на телефонът няма проблеми, а на компютътра има. И за какво е отговорен доставчикът?

За това, че като гледа видео на Twitch постоянно има прекъсвания. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, sky1 написа:

За това, че като гледа видео на Twitch постоянно има прекъсвания. 

Сериозно? И може ли да покажеш в кой договор на интернет доставчик се говори, че доставчикът е длъжен да подсигурява непрекъснат стрийминг до Twitch без прекъсване, след като това не е наш сайт и за да стигнеш до тях минаваш през поне 20 провайдъра и сървъра?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, DarkEdge написа:

Може проблемът да е в LAN частта на рутъра. Направихте ли предложеното от @Кико?

При мен обикновено е точно обратно - по етернет всичко е наред, а по безжична някаква мижава скорост. Рестарт, и все едно не е имало проблем. 😦

 

ПС: Дефектен порт/ етернет кабел/мрежова карта също не е изключено като вариант

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Емил Костов написа:

Сериозно? И може ли да покажеш в кой договор на интернет доставчик се говори, че доставчикът е длъжен да подсигурява непрекъснат стрийминг до Twitch без прекъсване, след като това не е наш сайт и за да стигнеш до тях минаваш през поне 20 провайдъра и сървъра?

Никъде не е написано в определен договор, че доставчика трябва да подсигурява непрекъснат стрийминг до Twitch без прекъсване.  Но въпреки, че не е написано,  този проблем, ако е постоянен и не изчезва може да доведе до лоша реклама.  

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 20 часа, sky1 написа:

Никъде не е написано в определен договор, че доставчика трябва да подсигурява непрекъснат стрийминг до Twitch без прекъсване.  Но въпреки, че не е написано,  този проблем, ако е постоянен и не изчезва може да доведе до лоша реклама.  

 

 

До нищо няма да доведе. Никой не може да ти гарантира постоянен стрийминг до нещо, което не поддържа и не е под негово менажиране. И това много потребители не го разбират. Те си мислят, че интернет доставчикът е БОГ, отговаря за всичко и с натискане на магическо копче всичко трябва да работи и проблемите да се решават за 2 секунди. 

Освен това с този случай проблемът не е в доставчика, а в компютъра на постващия темата. С телефона ако си прочел проблеми няма.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така пс-то е настолно само да уточня лаптопа утре ще го донеса ,че сега нямах възможност

Ето малко сники

От ПС-то

5a8752200752c355.jpg

реално е при предни тестове беше 50 down 30 up Но иначе през Utorrent-a тегля почти нормално съответно в момента 50 / 8 = 6.25 ,но през торента само 5.9 съм достигал само през лаунчъри като тези на Battle.net ми тегли с 6.2MB/s

а сега с 5.5 MB се тегли през торента примерно сериал да кажем ,че не се усеща толкова.

bf2e0933bacf59a3.jpg  това е когато включа ПС-то поне една минута седи така или минута и половина от скоро е това преди го нямаше май и от тогава забелязах тази разлика

54a8a9f986937b60.jpg

и това е от телефона Huawei P30 Pro такива тестове съм имал и на компа същите резултати ,а сега са зле като горния и непостоянни ,като пусна да тества спиида.

преди 20 часа, street racer написа:

Направи един Winsockreset като първа опция. Рестартирай и виж, дали има промяна в поведението на компа.

Пробвах с Winsockreset  рестартирах нищо не стана няма подобрение

Рутера съм го рестартирал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай към други сайтове. Например как вървят клипчетата в youtube?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

1. Какъв защитен софтуер е инсталиран на машината. Направи тестове с изключени всички защити за целите на теста. Дори и Windows firewall, и блокиращия реклами в браузъра. 
2. Правена ли е проверка за цялост на системните файлове? (sfc /scannow)
3. Правена ли е проверка на файловата система на системния дял?
4. Какви регистрирани грешки има в eventvwr в подраздел System на раздел Windows logs

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да пробваш да възстановиш системата до по-ранен етап, когато не ти е правил проблем, може да провериш за нови драйвери, също да сканираш за вируси.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, DarkEdge написа:

1. Какъв защитен софтуер е инсталиран на машината. Направи тестове с изключени всички защити за целите на теста. Дори и Windows firewall, и блокиращия реклами в браузъра. 
2. Правена ли е проверка за цялост на системните файлове? (sfc /scannow)
3. Правена ли е проверка на файловата система на системния дял?
4. Какви регистрирани грешки има в eventvwr в подраздел System на раздел Windows logs

Ето:

82574c7655a1c303.jpg

Да тук има ерорри някакви

b7d26794d179bc4f.jpg

Има и Алерт 70

7d0563fc5911c874.jpg

А този е понеже не ползвам Intel HD Graphics Control Panel понеже карам с NVIDIA и вграденото видео на процесора не се ползва и драйвера само седи ей така.

f05453075c54e6d1.jpg

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хмм Интересно зареждането в сякаш Twitch се оправи както и свалянето от него.

Ето тест от лаптопа.

dc0fdd4977b9912a.png

bf2e0933bacf59a3.jpg&key=a88bf880f88928c  но това в началото при стартиране остава ,също така забелязах ,че като ме логне в windows-a след онзи звук цъкам върху дадена икона и не се отваря ,а преди се отваряше в началото винаги ,цъкам втори път

и изведнъш се отварят всички прозорци / икони на десктопа които съм кликнал това е само в началото едни 2-4 секунди някъде хммм интересно ! да не би SSD-то да дава нещо

SSD Total Bytes Written 05.01.2020  12.41TB 15:16

image.png.9e3a91006f33f19e66f60b4444573193.png

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така.Минах на Windows 10 ,за да се оправи и се оправи проблема с интернета ,само едно последно нещо ама сигурно ще направя нова тема ,но все пак ще питам ако има някой бързак.

Какви кодеци трябваше да се теглеат за да ми разчита субофете в ANSI кодинг а не винаги да ги правя на UTF-8 и да ,като ги save-вам от UTF-8 на ANSI и като цъкна Yes ми прави всички субове на въпрсителни

Използвам GOM PLAYER и KM Player. в ANSI излизат на джикитайски в player-ите

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, Frozenangell написа:

Използвам GOM PLAYER и KM Player. в ANSI излизат на джикитайски в player-ите

За GOM Player влизаш в Preferences > Subtitles > Others, на "Code page:" избираш Cyrillic от падащото меню, ако горното решение не помогне.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...