Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, от няколко месеца имам изтекъл срок на договор за мобилен телефон към А1

Не съм го прекратил и доколкото знам в момента е безсрочен.

Ходих края на декември да го прекратя казаха ми началото на януари да отида.

Ходих днес, казаха ми края на януари, защото не била излязла фактура.. . 

Работата е там че до сецмица заминавам извън България. . Има ли шанс да се разведа с тези мошеници ?? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, adersa написа:

КЗП

Директно там ли да отида или първо до офиса, като чуят КЗП може да решат да го прекратят доброволно :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега разбрах че трябва да се подаде едномесечно предизвестие в писмен вид, тъй като договорът е безсрочен.
Въпросът ми е след като го подам трябва ли после да подписвам нещо отново ??

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, niksantwiksan написа:

Сега разбрах че трябва да се подаде едномесечно предизвестие в писмен вид, тъй като договорът е безсрочен.
Въпросът ми е след като го подам трябва ли после да подписвам нещо отново ??

Пускаш предизвестие. Ще ти излезе още една фактура, която ще трябва да платиш. И е хубаво някой тук да ти следи нещата, защото А1 си остават мошенници.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

Пускаш предизвестие. Ще ти излезе още една фактура, която ще трябва да платиш. И е хубаво някой тук да ти следи нещата, защото А1 си остават мошенници.

Тук има кой да ги следи нещата и да плати ако е необходимо, но мисълта ми е ЛИЧНО АЗ да нямам ангажимент по подписване на някакви допълнителни документи за прекратяване на договора, т.е. това предизвестие да е всичко, което се изисква от мен да подам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, niksantwiksan написа:

Тук има кой да ги следи нещата и да плати ако е необходимо, но мисълта ми е ЛИЧНО АЗ да нямам ангажимент по подписване на някакви допълнителни документи за прекратяване на договора, т.е. това предизвестие да е всичко, което се изисква от мен да подам.

Ами ще гледаш какво ти дават да подписваш. Ето ти и общите условия на А1. Прочети ги добре и ако ти се правят на отворени им ги цитирай

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

Ами ще гледаш какво ти дават да подписваш. Ето ти и общите условия на А1. Прочети ги добре и ако ти се правят на отворени им ги цитирай

Прочетох ги, ето и какво гласят точките, които ме интересуват.

28.5. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.) Сключените договори за услуги, в които е определен срок за предоставяне на услугите, могат да бъдат продължени само с изрично писмено съгласие на абоната/ потребителя относно условията за продължаване. При липса на такова съгласие след изтичане на срока на договора той се преобразува в безсрочен.

52.а. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.) В случаите по т. 28.5 абонатът/потребителят има право да прекрати безсрочния договор с едномесечно предизвестие, без да дължи неустойки за това.

Ще си подам предизвестието и да се надявам че това ще е достатъчно. . 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, niksantwiksan написа:

Прочетох ги, ето и какво гласят точките, които ме интересуват.

28.5. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.) Сключените договори за услуги, в които е определен срок за предоставяне на услугите, могат да бъдат продължени само с изрично писмено съгласие на абоната/ потребителя относно условията за продължаване. При липса на такова съгласие след изтичане на срока на договора той се преобразува в безсрочен.

52.а. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.) В случаите по т. 28.5 абонатът/потребителят има право да прекрати безсрочния договор с едномесечно предизвестие, без да дължи неустойки за това.

Ще си подам предизвестието и да се надявам че това ще е достатъчно. . 

Ами чудесно. Отиваш в офис на А1 и пускаш предизвестие. Но ги следи, защото са отвратителни. И 10 пъти да си сменят името продължават по стария си начин.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, niksantwiksan написа:

Сега разбрах че трябва да се подаде едномесечно предизвестие в писмен вид, тъй като договорът е безсрочен.
Въпросът ми е след като го подам трябва ли после да подписвам нещо отново ??

Тоя Номер го въртяха на един приятел, предизвестие дъра-бъра, човека пусна предизвестие, плати една фактура, и като отиде след месец му казаха че трябва да плати още една и да чака още почти месец щото бил започнал срока на новата фактура, пък щяла да излезе и тя, пък понеже минал някакъв друг срок трябвало ново предизвестие..., като добавим че тая история съм чувал от поне още няколко души, сам си прави сметката.
абе нема такова порно.
Затова им биеш шута и да реват колко щат, като ти псрат услугите по договора ще остане само последната сметка която не си платил, а договора ще ти е порекратен едностранно от тях като нелоялен клиент, после като почнат да врякат че имаш неплатено задължение не по-рано от месец след просрочването който е в БЪлгария да отиде да го плати и да си гледат работата.

 

преди 3 часа, Емил Костов написа:

Пускаш предизвестие. Ще ти излезе още една фактура, която ще трябва да платиш. И е хубаво някой тук да ти следи нещата, защото А1 си остават мошенници.

Абе аз едно не мога да разбера - За чий се пуска това предизвестие? Работа ли ще напускаме какво?
Питам теб щото знам че работиш в мобилен оператор.
Иии както вече казах с Ментел не можеш се оправи с предизвестие, щото има да те въртят докато свят светува.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Bubbles написа:

Тоя Номер го въртяха на един приятел, предизвестие дъра-бъра, човека пусна предизвестие, плати една фактура, и като отиде след месец му казаха че трябва да плати още една и да чака още почти месец щото бил започнал срока на новата фактура, пък щяла да излезе и тя, пък понеже минал някакъв друг срок трябвало ново предизвестие..., като добавим че тая история съм чувал от поне още няколко души, сам си прави сметката.
абе нема такова порно.
Затова им биеш шута и да реват колко щат, като ти псрат услугите по договора ще остане само последната сметка която не си платил, а договора ще ти е порекратен едностранно от тях като нелоялен клиент, после като почнат да врякат че имаш неплатено задължение не по-рано от месец след просрочването който е в БЪлгария да отиде да го плати и да си гледат работата.

 

Абе аз едно не мога да разбера - За чий се пуска това предизвестие? Работа ли ще напускаме какво?
Питам теб щото знам че работиш в мобилен оператор.
Иии както вече казах с Ментел не можеш се оправи с предизвестие, щото има да те въртят докато свят светува.

 

Така е при всеки оператор. Пуска се известие от страна на клиента, за да е всичко документирано, защото съм се нагледал и на обратното. Услугите са закрити или се спират и клиентът твърди, че не е вярно. Затова нека да си спази процедурата. Освен това го има и в общите условия на А1, с които постващият се е съгласил при сключване на договор. Колкото до оправия има, но си следиш нещата. Няма къде да мърдат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 3 часа, niksantwiksan написа:

Ще си подам предизвестието и да се надявам че това ще е достатъчно. . 

Поискайте си входящ номер на предизвестието и копие за вас, че на нас ни излязоха с номера, че предзивестие не е подавано. Зависи кога ви е отчетния период. Вероятно ще имате едно пълно и едно частично плащане, но те би трябвало да ви обяснят на място в офиса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Meri Meri написа:

Поискайте си входящ номер на предизвестието и копие за вас, че на нас ни излязоха с номера, че предзивестие не е подавано. Зависи кога ви е отчетния период. Вероятно ще имате едно пълно и едно частично плащане, но те би трябвало да ви обяснят на място в офиса.

На тях и да ми обясняват нещо не им вярвам, сливи ли имаха в устата да ми кажат че трябва да си пусна предизвестие след като изрично питах каква е процедурата. . Казаха че не можело докато не мине отчетната дата . . 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

52.а. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.) В случаите по т. 28.5 абонатът/потребителят има право да прекрати безсрочния договор с едномесечно предизвестие, без да дължи неустойки за това. Виждаш ли някъде да пише - преди или след отчетна дата,единствено - "едномесечно предизвестие".Никъде не е упоменато календарен или отчетен месец.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 50 минути, dimi073 написа:

Никъде не е упоменато календарен или отчетен месец.

И какво като е едномесечно предизвестие, пак ще му я разхвърлят в две сметки. До отчетната дата и след нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Емил Костов написа:

Така е при всеки оператор. Пуска се известие от страна на клиента, за да е всичко документирано, защото съм се нагледал и на обратното. Услугите са закрити или се спират и клиентът твърди, че не е вярно. Затова нека да си спази процедурата. Освен това го има и в общите условия на А1, с които постващият се е съгласил при сключване на договор. Колкото до оправия има, но си следиш нещата. Няма къде да мърдат.

Благодаря! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, dimi073 написа:

52.а. (Нова – в сила от 30.03.2012 г.) В случаите по т. 28.5 абонатът/потребителят има право да прекрати безсрочния договор с едномесечно предизвестие, без да дължи неустойки за това. Виждаш ли някъде да пише - преди или след отчетна дата,единствено - "едномесечно предизвестие".Никъде не е упоменато календарен или отчетен месец.

Точно затова в коментара си написах че и да ми обясняват нещо не им вярвам :))

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, niksantwiksan написа:

Точно затова в коментара си написах че и да ми обясняват нещо не им вярвам :))

Има общи условия и се доверяваш на тях. Написани са публично и ако не ги спазват спокойно може да използваш КЗП или да ги осъдиш. Иначе в магазина могат и звезди да ти свалят само и само да не закриваш услугата или да предподпишеш. Затова се правят и на ударени. В БГ това е постоянна практика и за съжаление не е само от А1 и не е само от мобилен оператор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 17 минути, Емил Костов написа:

В БГ това е постоянна практика и за съжаление не е само от А1 и не е само от мобилен оператор.

Е тук си много прав. Но, ако си отстояваш интересите и разровиш тук-там, смятай, че можеш да им натриеш носовете от всякъде. Верно си е ангажиращо откъм време, ма и удоволствието си заслужава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 36 минути, Meri Meri написа:

Е тук си много прав. Но, ако си отстояваш интересите и разровиш тук-там, смятай, че можеш да им натриеш носовете от всякъде. Верно си е ангажиращо откъм време, ма и удоволствието си заслужава.

Ако знаеш какво си подписал и за какво си го подписал проблеми няма да има. Не като един познат отишъл пиян в един от нашите магазини. Продавачката хубава, засукана му се усмихнала и той осъмнал с таблет и мобилен интернет за 2 години. После Виваком виновни.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 5 минути, Емил Костов написа:

Ако знаеш какво си подписал и за какво си го подписал проблеми няма да има. Не като един познат отишъл пиян в един от нашите магазини. Продавачката хубава, засукана му се усмихнала и той осъмнал с таблет и мобилен интернет за 2 години. После Виваком виновни.

И е така, и не е. Не е нормално да злоупотребяват с незнанието на възрастните и незнаниещите. С баща ми случая беше след разговор по телефона и последващо посещение от куриер. Е срам нямат на моменти, и как си прехвърлят топката ... да ама с мен не са познали. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Meri Meri написа:

И е така, и не е. Не е нормално да злоупотребяват с незнанието на възрастните и незнаниещите. С баща ми случая беше след разговор по телефона и последващо посещение от куриер. Е срам нямат на моменти, и как си прехвърлят топката ... да ама с мен не са познали. :)

Това е, че не са злоупотребили в случая. Сладурът направи си е казал добре. Иначе злоупотреби има, спор няма затова. задължително се гледа договорът и чак като всичко ти е ясно тогава подписваш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като цяло тези са големи мошеници, дори имаше влогъри, които направиха клипове колко нелоялни са.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 6 минути, tepmu написа:

Като цяло тези са големи мошеници, дори имаше влогъри, които направиха клипове колко нелоялни са.

 

Този говори ама уникални глупости. При корпиративните клиенти или още VIP клиенти има така наречния Акаунт мениджър или Търговски представител. Той сключва соговорът с така наречения МОЛ на фирмата. Само МОЛ на фирмата ( след оторизация, само той я знае) може да поиска прекратяване или подновяване на договор като това става отново през търговския представител. Никой не крие номер за връзка с така наречения АМ. Използва се АМ, защото услугите, които са предлагат са специфични и нямат нищо общо с услугите са обикновени клиенти показани в сайта и не могат да се сключат в магазин на дадения оператор.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Meri Meri написа:

И е така, и не е. Не е нормално да злоупотребяват с незнанието на възрастните и незнаниещите. С баща ми случая беше след разговор по телефона и последващо посещение от куриер. Е срам нямат на моменти, и как си прехвърлят топката ... да ама с мен не са познали. :)

Те не само злоупотребяват а ЛЪЖАТ, това се отнася и за трите оператора(Ментел(А1), Теленор, Виваком), имат една камара щуротии в договорите, питаш ли я ти кажат две думи я не и то така че нищо да не разбереш.
Вземи си договора с мобилния оператор, чети внимателно и търси всеки непознат термин в интернет, ще ти падне главата обещавам ти.
На края слагаш вече не един а 4 или 5 подписа, па отметки, па чудесии... и в един момент се оказва че си се подписал за неща които въобще не си си представял/а.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...