Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Не мога да вляза в сайта на ОББ за да проверя нещо. Иска ми смяна на нов хардуер или софтуер през мобилен  браузер. Защо е така и как да го направя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Телефон нямат ли?

Хем не можеш да влезеш, хем явно ти иска нещо ...

Никаква информация за това през какво се опитваш да влезеш, кога последно е работило и т.н.

С условията за ползване запознал ли си се?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От стационарния комп влизам без проблемно, но от телефона на входа още след като се постави името и паролата ми иска горепосоченото. Това е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С колко браузъра пробвате от тела. Пробвайте да инсталирате и друг браузър и през него да се логнете, като например фирефокс , ако вече сте пробвали с гоогле.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Във всички други банки влизам без проблемно, но с ОББ не става, иска да се активира хардуерен или софтуерен токън, но не знам как става това.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браузърът обновен ли е до последната версия? Гледам вчера са правили профилактика, може и да имат някакъв проблем. https://ebb.ubb.bg/Log.aspx?lng=BG

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пак казвам , от стационарният комп влизам без проблемно в сайта, но от телефона не мога, иска да се активира хардуерен или софтуерен токън, но не знам как става това.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 17.01.2020 г. в 15:24, Христо Влъчков написа:

Пак казвам , от стационарният комп влизам без проблемно в сайта, но от телефона не мога, иска да се активира хардуерен или софтуерен токън, но не знам как става това.

Би трябвало от банката да ви го активират.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...