Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Здравейте, имам Тoshiba 32LL3A63DG. При първоначалното настройване успях да го свържа с мрежата и си работeше добре няколко дни когато изведнъж спря. Сега единствено ми дава опция да използвам вградената (кабел) без никакъв безжичен. Възстанових фабрични настройки но това не помогна, опцията за безжична връзка просто изчезна. Намерих някакъв код за сервизно меню и се поразрових в него и в едно от менютата пише "WiFi: None". 

 

Възможно ли е да се е повредил хардуера, или по скоро е нещо свързано със софтуер? С кабела си работи без проблеми. Потърсих из нета софтуер за този модел но нищо не намерих. Проверих и тук http://www.toshiba-om.net/firmware.php

 

Какви са ми вариантите? Има ли някакъв софтуер който мога да дръпна отнякъде да му го възстановя или ще трябва да го дам на сервиз?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 часа, Pig написа:

Изкл. телевизора за 1 мин. от контакта и после пак го вкл.

Изчаках и повече от 1 мин дори натиснах бутона за включване на дистанционното докато е изключен от контакта. При някои телевизори нали standby светлината продължава да свети за известно време и се изгасва като се опиташ да го включиш.

 

Пак няма WiFi обаче. Нещо друго което мога да опитам?

 

@JKirilov

Погледнах отзад за някакви скрити ресет дупчици или бутони но не мисля че има такива

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Mitk0o0o0 написа:

Пак няма WiFi обаче. Нещо друго което мога да опитам?

Няма какво. 

Имаш няколко опции. По-принцип за всички смарт телевизори най-доброто е връзката със LAN кабел, но ти си имал WIFI като опция която въобще е изчезнала. Това си е някаква повреда.

Ако си взимал телевизора онлайн и все още не е минал 14дневния срок за връщане е най-добре да го върнеш защото наистина това е турски телевизор с най-ниско качество, който създава доста проблеми.

Това е доста добра марка с която може да го замениш.

https://www.emag.bg/televizor-led-smart-android-tcl-32-80-sm-hd-32es560/pd/DDHDV6BBM/?ref=resealed_products_widget#used-products

Другата опция е да го занесеш на сервиз и да чакаш до един месец ако е в гаранция да ти го върнат.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в гаранция - ползвай я! Ако не - има сервизи. Сервизното меню е за тях, а не за потребителите. Напълно е възможен и хардуерен дефект. За начало можеш да пробваш и в друга мрежа, например на съседа. С кабел става ли?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление е минал 14 дневния срок и май ще се обмисля ползването на гаранцията. С кабел си работи без проблеми иначе, да.

 

Само да споделя, вчера реших пак да проверя за последен път какво става и се оказа че опцията за безжичен се е появила, но когато избера да сканира за мрежи ми казва да изчакам и след това нищо, прозореца изчезва. При сервизното меню вече се и появи името "Wifi: WFM07"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване