Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с iCloud на iPhone 11


KayaMachk

Препоръчан отговор

Здравейте имам проблем защото на всяко устройство имате право да добавите 5 акаунта проблема е че минах този лимит защото от Apple ми деактивираха всеки акаунт без ясна причина защото като исках да си закупя нещо пише да се свържа с тях и като им пиша ми деактивирана акаунтите и сега като искам да влезна във нов акаунт исписва това “със главни букви Cannot Sign In и на нов ред The maximum number of free account have been activated this iPhone” и писах на съпорта да оправят поне един от акаунтите ми и те казаха че нямали право и някакви си глупости и ако това би ме зарадвало да пусна feeback проблема е че телефона е на месец и все още го изплащам и това е безумно защото във момента все едно съм без телефон моля помогнете дали има решение на този проблем

7AB19686-F7B0-4E73-ABBC-E3F02DEB4E15.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не може да направи освен поддръжката, на която си писал. Безумието се състои в това, че не си спазвал правилата. Затова ти и отказват.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Емил Костов написа:

Никой нищо не може да направи освен поддръжката, на която си писал. Безумието се състои в това, че не си спазвал правилата. Затова ти и отказват.

И какво значи че не съм спазвал правилата проблема беше че неможех да закупя нищо и винаги като докладвам за този проблем те казват да проверил акаунта немогат да решат проблема и като причина пишат неторизирани транзакци и ме деактивират защото немогат да си решат техния проблем и аз по този начин съм без телефон

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Емил Костов написа:

Никой нищо не може да направи освен поддръжката, на която си писал. Безумието се състои в това, че не си спазвал правилата. Затова ти и отказват.

И какви правишя по точно водят че не е било правилно нещо ви неторизиряни транзакци смисл това значи че като те имят проблем и немогат да го решат аз съм виновен за него и трябва да ме деактивират да нямам телефон ???

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Viktor Ivanchov написа:

И какво значи че не съм спазвал правилата проблема беше че неможех да закупя нищо и винаги като докладвам за този проблем те казват да проверил акаунта немогат да решат проблема и като причина пишат неторизирани транзакци и ме деактивират защото немогат да си решат техния проблем и аз по този начин съм без телефон

Това е твоето становище. Покажи тяхното. Иначе това:"писах на съпорта да оправят поне един от акаунтите ми и те казаха че нямали право и някакви си глупости" нищо не ми говори.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Емил Костов написа:

Това е твоето становище. Покажи тяхното. Иначе това:"писах на съпорта да оправят поне един от акаунтите ми и те казаха че нямали право и някакви си глупости" нищо не ми говори.

Погрешка цитирах новото извинявяй наистина ми те всеки акаунт блокираха казаха че не съм регистрирал акаунта както трябва не разбрах това нещо

преди 4 минути, dkt написа:

Явно на този телефон наистина си имал няколко iCloud акаунта (т.е. повече от 5).

Има такова ограничение: едно и също устройство може да се регистрира максимум 5 пъти с различен акаунт... тъпо е, но е така.

Това ограничение се налага на хардуер (т.е. харфуерният ID на телефона се "вързва" към всеки създаден с него акаунт);

Вариант 1:

Да създадеш iCloud акаунт на компютър (а не през телефона), и да пробваш да се логнеш с него;

Вариант 2:

Да пробваш с някои от първите акаунти, които си създал... ама казваш, че са блокирани??? Поради каква причина - не може да не пише?

Ако си оставил акаунта "непотвърден" - може и да се е заключил.

Пробвай от тук да го ресетнеш: https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid

 

 

Пробвах със това от компютъра не стана и дори истрих акаунт същата работа посъветваха ме да направя нов акаунт но от телефон на аппле и да го пробвам на моето устройство и уш щяло да проработи

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, dkt написа:

Сега ми идва на акъла какво може да е станало:

Въвел си (волно или не) невалиден метод за плащане (карта и т.н.), и си купил нещо, което е платено. И тъй като не реглят парите на момента - при опит за изтегляне не са успели. При яколко неуспеха ти проверяват акаунта и... бум.

Не знам дали е така, може и да бъркам.

Я дай тук един мейл от тях, в който обясняват защо е блокиран акаунта?

п.с.

Какво избра за Payment Method като си прави акаунта? И, даде ли реален Shipping address?

 

Не не не съм купил работи без валиден метод то не ми даваше да купувам изобщо и пишеше ев се свържа с тях правя го и при всеки опит път пишат нотиризирани транзакци и като го питам защо те казват нямаме право да казваме нещо такова но някой път някой от тях се испусне и каже защо но проблема е че така не мога да работя с това устройство

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, dkt написа:

Я, между другото - пробвай да си създадеш Apple ID - на компютър, не на телефона (https://appleid.apple.com/account#!&page=create). И после пробвай да регистрираш телефона в новото ID

Пробвах то това го исписва защото се опитвам да вкарам нов акаунт

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пише on но все пак във момента съм вкарал акаунт на иклоуд нищо че е деактивиран и някакъв за итунес смисл това нормално ли е да пише on щом съм вкарал акаунт ?

преди 5 минути, dkt написа:

Единственият шанс е да възстановиш някой от първите, които си регистрирал на телефона. Иначе този телефон си заминава.... :( 

Има ли активен iCloud на телефона? Ако няма (ама трябва да си 10000% сигурен), щом телефонът е нов имам една идея как може да го пратиш за гаранция:

слагаш го на 10 сек. в микровълновата, поврежда се безвъзвратно, отиваш където си го купил, и им казваш - "телфонът спря"... подменят ти го с нов, и готово.

НО!!! Пак казвам - трябва да НЯМА закачен iCloud към него (т.е. услугата "FInd My" да е изключена);

Ако е останал заключен към някой от първите акаунти - лошо.... 

Въведи си IMEI номерът тук: https://iunlocker.net/check_icloud.php

(ако не знаеш какво е IMEI - получава се като въведеш *#06# на телефона, има го изписан и на кутията)

Ако ти изпише "Off" значи си добре, ако изпише ON... лошо :)

Може също да споделиш и какво ти казва за "iCloud Status", ако не е "Clean"...пак лошо.

 

D8F24C72-8FAD-44E2-9D8F-49EDA4C5EF9C.png

преди 8 минути, dkt написа:

Единственият шанс е да възстановиш някой от първите, които си регистрирал на телефона. Иначе този телефон си заминава.... :( 

Има ли активен iCloud на телефона? Ако няма (ама трябва да си 10000% сигурен), щом телефонът е нов имам една идея как може да го пратиш за гаранция:

слагаш го на 10 сек. в микровълновата, поврежда се безвъзвратно, отиваш където си го купил, и им казваш - "телфонът спря"... подменят ти го с нов, и готово.

НО!!! Пак казвам - трябва да НЯМА закачен iCloud към него (т.е. услугата "FInd My" да е изключена);

Ако е останал заключен към някой от първите акаунти - лошо.... 

Въведи си IMEI номерът тук: https://iunlocker.net/check_icloud.php

(ако не знаеш какво е IMEI - получава се като въведеш *#06# на телефона, има го изписан и на кутията)

Ако ти изпише "Off" значи си добре, ако изпише ON... лошо :)

Може също да споделиш и какво ти казва за "iCloud Status", ако не е "Clean"...пак лошо.

Ето сега бях излезнал за проба

9DBF4B45-4CAF-42BA-8A3D-61F20349E3AF.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, dkt написа:

Да, нормално е.

А всъщност, може и да са ти блокирали само iTunes акаунта, т.е. акаунта за разплащането. Нещо е станало - или си въвел невалиден начин на плащане, и не са минали някои транзакции, и за това са те баннали, или си плащал с предплатени СИМ карти, в които няма пари. Apple осчетоводяват транзакциите по-късно, а не веднага при плащане. Това оаначава, че ако нямаш пари в картата или плащаш с предплатен СИМ чрез оператора - ще ти "дадат" платеното приложение, но ако после не мине плащането - ще ти го махнат от профила... ако обаче това (неуспешното плащане) се случи няколк пъти - вече знаят, че не е случайно, и банват целият телефон/таблет и т.н., с две думи: ако си мислил да прецакаш системата с приложение за 10-20 лева, те ти блокират телефон за 2000 лв. и по този начин ти казват - "това да ти е за урок, никога повече не прави така" :)

 

Иначе:

Settings -> Apple ID -> Find My и където пише Find My iPhone - пробвай да го изключиш.

Ако стане - телефона в микровълновата на 10 секунди (ако обаче се подпали/гръмне и т.н. не съм виновен аз :) и после на сервиз... ама преди това трябва да си 100% сигурен в две неща:

1. Че iCloud статуса е "clean"

2. Че Find My iPhone" e "off"

3. Не на последно място - че все още имаш гаранция :)

Това е доста рискована стъпка..... прави си я на твоя отговорност.

 

 

Не съм опитал да ги прецакам дори не успях да купя нищо преди да се опитям ми излиза грешка да им пиша и после ме деактивиран казаха ми ако си направя акаунт от друго устройство от ейпъл че ще стане

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, dkt написа:

Нямам идея как и защо са ти баннали телефона без причина тогава. Чак ми се струва нереално. Но, веднъж заключен по този начин - няма как да го отключиш, освен да го ползваш с някой от старите акаунти. Ако те обече са деактивирани..... нищо не може да се направи. 

Махаш Find my phone, повреждаш телефона (без видими следи от повреда) и на сервиз.... само си провери  iCloud Status как ти е :) не е ли Clean - забрави за сервиз.

 

Не реално аз мога да вкарам итунс акаунт да тегля и тн ама не мога да ползвам иклоуд и това е прецаканото а от аппле са ебават с мене смисл подиграват ми се хах

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, dkt написа:

Щом можеш да изключиш Find My iPhone - си остава твое решение дали ще направиш това с микровълновата :)

/ако решиш - не забравяй да извадиш сим картата/

и не повече от 10 сек. :) да не вишаш пожарна.

 

Наще ще ме убият хах ако направя това д минровълнъвата по добре не 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, dkt написа:

Телефонът трябва да има безупречен вид, да няма следи от удар и т.н., а просто да не иска да се вкючи - това е идеята на микровълновата, да му изпржиш електрониката вътре.

Има не малък риск обаче да гръмне батерията.... така че - твое решение, твой риск.... :)

 

Е не рискувай тогава :)

Иначе... щом можеш да активираш/деактивираш Find My iPhone, значи телефонът е използваем :) ако можеш да теглиш безплатни приложения - ще се ограничиш само до тях, и толкова.

 

Не аз мога пак да купувам мога да вкарам колкото си искам акаунти в итунс проблема е че немога да използвам само иклоуд

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, dkt написа:

Инсталирай си google drive и го ползвай вместо icloud :)

google photos пък можеш да ползваш да ти пази снимките.

контактите може да ги настроиш с gmail.

основният проблем е, че на този телефон никога няма да можеш да ползваш icloud, освен ако не успееш с някой от старите си акаунти.

 

До колкото разбрах ако направя акаунт на друго иос устройство и го активирам от другото устройство и после да го ползвам на моето ще работи но във момента нямам втори иос трябва да взема от приятел или нещо такова четох по не българските форуми

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Viktor Ivanchov написа:

До колкото разбрах ако направя акаунт на друго иос устройство и го активирам от другото устройство и после да го ползвам на моето ще работи но във момента нямам втори иос трябва да взема от приятел или нещо такова четох по не българските форуми

И на другия телефон ще се случи същото както и на този

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Емил Костов написа:

И на другия телефон ще се случи същото както и на този

Значи това ще проработи реално телефонат ми не е банат или нещо такова просто съм минал лимита и това нещо ще проработи така ли

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, dkt написа:

Не ти трябва друго иос устройство.

направи си акаунт от компютъра.

От едно и също iOS устройство можеш да създадеш максимум 3 акаунта.

А едно и също iOS устройство може да бъде регистрирано към максимум 5 акаунта.

Ти си минал и двата лимита - каквито и акаунти да създадеш, този айфон няма да се върже към нито един от тях.

Единственитя шанс - да успееш да отблокираш някой от блокираните акаунти, и да си използваш него. 

Заключването става в сървърите на Apple на база hardware ID на съответното устройство. И тъй като това ID няма как да го промениш - абсолютно нищо не можеш да направиш. Освен, ако ползваш вече регистриран към това устройство телефон, или от Apple не ти отключат телефона. Никакви флашвания, форматирания, преинсталации, jailbreaks и т.н. няма да помогнат.

Попринцип прочетох че то е минал лимита на иклоуд и ако бъде регисриран на ново иос устройство не андроид или линдолс а на иос и ше мога да го вкарам

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, dkt написа:

Няма никакво значение от какво създаваш iCloud акаунта... но мисля, че няма да стане :)

Идея 1:

намираш някой с активен Family Sharing и го молиш да те добави в групата си (т.е. да добави apple id-то ти). Тогава може и да стане, защото реално ползваш част от неговият iCloud. Хубавото е, че един с друг не си виждате нещата, освен ако изришно не споделиш нещо с другите от групата.

Идея 2:

Плащаш си iCloud план за 50ГБ (струва 2 лева на месец), и си адваш този (платеният) iCloud на телефона. Забележи, че лимита е за 5 БЕЗПЛАТНИ акаунта на устройство - т.е. ако имаш платен такъв, не би следвало да е проблем да го добавиш и използваш.

Т.е. в този случай си правиш изцяло нов apple ID с нов мейл и т.н., абонираш се за iCloud - така ми се струва, че ще е най-добре. Но може съществуващият си акаунт да абонираш - пак трябва да стане.

Това второто ми се струва най-удачно... пък и е само 2 лв/месец. Даваш му, че ще плащаш през сметката за мобилния, и готово :) 2 лева на месец са по-малко от 1 кафе... нищо работа.

Ето цените на плановете:

Bulgaria(BGN)
50GB: 1.99 лв
200GB: 5.99 лв
2TB: 18.99 лв

Ето инструкции от Apple:

https://support.apple.com/en-us/HT201318

 

On your iPhone, iPad, or iPod touch

  1. Go to Settings > [your name] > iCloud > Manage Storage or iCloud Storage.
  2. Tap Buy More Storage or Change Storage Plan.
  3. Choose a plan.
  4. Tap Buy and follow the onscreen instructions.

On your Windows PC

  1. Open iCloud for Windows.
  2. Click Storage.
  3. Click Change Storage Plan.
  4. Choose a plan, then click Next.
  5. Enter your Apple ID password, then click Buy.
  6.  

 

Значи ако направя нов акаунт с иклоуд и купя на месец с по 50 гб за 2 лв ще мога да добавя на моя телефон така ли ? Аз поради тази причина искам защото имам много снимки хах

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да стане. Просто направи така, че да спазваш правилата. Всяка една врътка ще ти струва такова наказание. И съм сигурен, че са ти отговорили защо са те блокирали.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Емил Костов написа:

Не, няма да стане. Просто направи така, че да спазваш правилата. Всяка една врътка ще ти струва такова наказание. И съм сигурен, че са ти отговорили защо са те блокирали.

И какви правиля точно правилото да нейм пиша щото ще ми деактивират акаунта

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, dkt написа:

Би трябвало да можеш... пробата ще ти излезе точно 2 лева... ако не стане - просто ще си спреш абонамента, и готово.

НО, пак ти казвам - забележи, че пише "maximum number of FREE accounts...", т.е. ако имаш платен акаунт - той не влиза в тази бройка.

И.. не си прави нов, а пробвай с този, който в момента ти е активен на телефона. Акаунта за iTunes и iCloud трябва да е еднакъв.

 

 

А как ще платя иклоуда като не мога да вкарам акаунта

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Viktor Ivanchov написа:

И какви правиля точно правилото да нейм пиша щото ще ми деактивират акаунта

Няма да се занимавам повече. Дори не постна какво са ти отговорили от поддръжката на Iphone. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, Емил Костов написа:

Няма да се занимавам повече. Дори не постна какво са ти отговорили от поддръжката на Iphone. 

Как да прятя като пишех на чат с тях а не получавам копие за жалост

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

По-нагоре писаха - направи си акаунт на компютър. Не ти трябва аифон за да си направиш аиклауд акаунт. Явно нещо бъркаш при правенето и за това ти ги блокирват. Или нямаш 18 години и си въвеждаш правилната рожденна дата и пак следва блок.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване