Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Как да отключа рутер Huawei b310s


Препоръчан отговор

Здравейте, въпросът ми е как да отключат този рутер заключен към ''А1" , с какви програми и стъпки да следвам ?

Рутера е със сим карта !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Клиентите на А1 нямат достъп до рутера, ако е собственост на А1 само операторите. И аз съм така. За всичко се обаждам на операторите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, Hristo52 написа:

Клиентите на А1 нямат достъп до рутера, ако е собственост на А1 само операторите. И аз съм така. За всичко се обаждам на операторите.

Абе те и на Виваком принципно нямат достъп, ама ако се обадиш помолиш учтиво и обясниш какво точно искаш да направиш ти дават и името и паролата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ресетваш рутера. После влизаш в настройките и ги правиш отново. Трябва обаче да знаеш тази карта на какъв пакет е. Ако няма някакъв специфичен firmware искант от интернет доставчика няма да имаш проблеми.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Емил Костов написа:

Ресетваш рутера. После влизаш в настройките и ги правиш отново. Трябва обаче да знаеш тази карта на какъв пакет е. Ако няма някакъв специфичен firmware искант от интернет доставчика няма да имаш проблеми.

Идеята е да заработи с други оператори, не само с а1.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, FusE написа:

Тази идея няма начин да реализираш! 

Аз все си мисля че няма невъзмозможни неща , има разни клипове в утуб но на индийски, и английски ,отключват ги !

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, terminator.1985 написа:

Идеята е да заработи с други оператори, не само с а1.

Ако при ресет не ти дава възможност да влизаш със стандартните default user/pass значи устройството е със специфичен firmware искан от интернет провайдъра. Тогава ще трябва да му смениш firmware, за да може да го ползваш с всички дата карти.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, terminator.1985 написа:

Аз все си мисля че няма невъзмозможни неща , има разни клипове в утуб но на индийски, и английски ,отключват ги !

Така е няма невъзможни неща, ако кода за отключване на мрежата го предостави оператора в което се съмнявам да направят, всичко останало е загуба на време и средства. 

току-що, Емил Костов написа:

Ако при ресет не ти дава възможност да влизаш със стандартните default user/pass значи устройството е със специфичен firmware искан от интернет провайдъра. Тогава ще трябва да му смениш firmware, за да може да го ползваш с всички дата карти.

Той иска да го отключи по мрежа да го ползва рутера с друга сим карта на друг оператор. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, FusE написа:

Така е няма невъзможни неща, ако кода за отключване на мрежата го предостави оператора в което се съмнявам да направят, всичко останало е загуба на време и средства. 

Той иска да го отключи по мрежа да го ползва рутера с друга сим карта на друг оператор. 

Да, разбрах това. И затова написах какви са възможностите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Емил Костов написа:

Да, разбрах това. И затова написах какви са възможностите.

Не мисля, че смяна на фърмуер ще му реши проблема. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, FusE написа:

Не мисля, че смяна на фърмуер ще му реши проблема. 

Ако намери стандартния frimware няма причина да не стане. Не само А1 или Виваком дават такива рутери. Има ги и свободно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 22.02.2020 г. в 23:00, FusE написа:

Не мисля, че смяна на фърмуер ще му реши проблема. 

Смяната на фърмуера ще подмени/изтрие рестрикциите на оператора.
Но си е на свой риск и отговорност.
Има и разни калкулатори за генериране на код за отключване на устройството(DC Unlocker).

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеца по-късно...

Bubbles, тези рутери са скъпи, не са 30 лв , LTE рутери виждам по над 150 - 200 лв. (от SIM карта към WI-Fi)

Който разбира от този проблем, дайте линкове към фърмуер на този рутер B310 и да се чете описанието в други сайтове, клипове и с едно подробно описание на Бълг.език , да можем да се справим с този проблем, за цялата територия на България.

Проблем е че този рутер B310 няма USB port(за разлика от следващия модел B315), поради което трябва да се запояват  4 кабелчета от един отрязан USB кабел

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, petya69 написа:

Bubbles, тези рутери са скъпи, не са 30 лв , LTE рутери виждам по над 150 - 200 лв. (от SIM карта към WI-Fi)

Ама този рутер автора не го е купувал, а е на оператора, а на него нищо му пречи да иде до най близкия магазин да даде 30-40 кинта за един рутер и да си го настрои, същата работа ще му върши.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Bubbles, ама нали се търси отключване на LTE рутера B310, т.е търси се от GSM мрежата да се получи интернет сигнал, който да се разпространява (WI-fi). Takова решение с обиновен рутер за 30-40 лв не може да се получи. Автора на темата иска да отключи B310 , именно за да получи такова решение - да получиш интернет от мобилната мрежа и да го разпръскваш .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, petya69 написа:

Bubbles, ама нали се търси отключване на LTE рутера B310, т.е търси се от GSM мрежата да се получи интернет сигнал, който да се разпространява (WI-fi). Takова решение с обиновен рутер за 30-40 лв не може да се получи. Автора на темата иска да отключи B310 , именно за да получи такова решение - да получиш интернет от мобилната мрежа и да го разпръскваш .

Ми да се обади на мтел/А1 или както се казват там в момента и да помоли за данни за достъп, но както споменаха и по горе ако след връщане на заводските настройки име и парола по подразбиране не сработват, то няма как да се ползва въпросния рутер без преинсталация на firmware-a, както е например при мен, SFR си имат техен софтуер(firmware) и рутера(също Huawei) не бръсне никой друг освен тях.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Bubbles написа:

Ми да се обади на мтел/А1 или както се казват там в момента и да помоли за данни за достъп, но както споменаха и по горе ако след връщане на заводските настройки име и парола по подразбиране не сработват, то няма как да се ползва въпросния рутер без преинсталация на firmware-a, както е например при мен, SFR си имат техен софтуер(firmware) и рутера(също Huawei) не бръсне никой друг освен тях.

Дори и да се обади на А1, ако рутерър е поръчан с Firmware само за А1 нищо не може да се направи. Все пак нека да опита.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

TP-link AC1200 също би могъл да свърши работа - на USB порта му се закача 3G/4G USB модем и нещата тръгват

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, DarkEdge написа:

TP-link AC1200 също би могъл да свърши работа - на USB порта му се закача 3G/4G USB модем и нещата тръгват

Не, порта му е само за сториджи, флашки и т.н.

Ето един по-евтин 4G : https://www.amazon.de/dp/B07TL2HGCH/?coliid=I3KSPCU6YGEMI&colid=1F5Y8JHF4MTAF&ref_=lv_ov_lig_dp_it&th=1

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, capnemo написа:

Не, порта му е само за сториджи, флашки и т.н.

Не, капитане - имам тази машина и твърдя, че при свързване на 2/3/4G USB донгъл работи. Предшественикът й (Archer C5 V2) поддържаше и принт сървър и закачане на диск/флашка.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от илия кочев
      Добър ден! 
      От 2 седмици имам един проблем. Проблемът е следният, когато включа 2 устройства към интернета ми той изведнъж се срива. Уж изписва, че телефона ми е свързан към интернета, но няма връзка към интернет под чертичките за интернет се появява една удивителна. Давам следният пример включвам си лаптопа за да мога да се включа към онлайн обучението всичко си върви добре, но веднага когато включа телефона си към мрежата интернета на двете устройва се срива и не зарежда и се показва въпросната удивителна под чертите на сигнала. Като включа Lan кабела ми към лаптопа интернета е постоянен, но пък на телефона става това с удивителната и следователно не мога да използвам интернет на телефона ми. Ще приложа скрийн шот към поста ми. За тези две седмици се обръщах много пъти към интернет доставчика ми. Ходих да ми reset-ват рутера не се оправи казваха ми да рестартирам и нищо от това не се получи. Рутерът ми е TP-LINK WR840N. Преди тези 2 седмици интернета ми беше перфектен. Не е от слаб сигнал понеже стаите делят по една около метър стена. Апартаментът ми не е голям тристаен е, рутерът се намира в средата на апартамента, стаите са една до друга. Въпросните доставчици на Интернет ми казват, че могат да изпратят техници само и единствено кога нямам 2 или повече часа интернет. Надявам се някой да има решение на проблема или поне ясна причина за пеоблема. Благодаря за обърнатото внимание! 

    • от Hrisit D.
      Здравейте!
      Вчера реших да reset-на рутера си. ОК, но всичко се възстанови към първоначалните си настройки. Т.е. интернета ми остана без парола и се върна към предишното си име Vivacom_Net.
      Реших да променя името и да сложа паролата в сайта на Виваком, който е предназначен точно за това. Сайтът е my.contact.bg.
      Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:
      Грешка: Няма връзка с крайното устройство, моля опитайте отново по-късно
       
       Как да оправя това?
    • от Carolina Carreras
      Здравейте,
      от известно време имам следният проблем с интернета - сигналът на wifi рутера изчезва и се появява отново през няколко минути/ секунди, понякога мрежата изчезва напълно за определено време. Опитах какво ли не - сменях различни канали, пробвах и 20 и 40 MHZ, рутерът дори беше връщан до фабрични настройки и пренастройван, но за съжаление проблемът продължава. Обикновено се появява през няколко месеца,  макар че последните дни стана наистина нетърпимо.
      Абонат съм на Vivacom и моделът на рутера е Nokia G-240W-A.
      Около мен има доста Wifi мрежи, но само 5 от тях са с по-силен сигнал. Първоначално предположих, че има силна интерференция, но никой от съседите ми няма такъв проблем. Чудя се дали самият рутер не е за подмяна? Какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително :).
       
    • от Goran Mitevski
      Здравейте,
      Не успях да намеря отговор на проблема ми, затова пиша нова тема.
      От 2-3 седмици имаме проблем с wifi-то вкъщи, но само на лап-топите, изчезва сигнала за 3-4 секунди мн често и след това се появява.
      Понеже работиме от вкъщи в момента и много често ползваме лап-топите и е адски дразнещо и тъпо.
      Интернета ни е към Vivacom, идваха 2 пъти сменяха рутера, няколко пъти сменяха настройките, името на рутера, паролата, какво ли не, но проблема все си го има.
      Утре идват да сложат трет рутер, по различен от предните да видиме дали ще се оправи проблема.
      Лап-топите (2 бр.) са с Windows 10.
      Преди бяхме на A1 и не сме забелязали такъв проблем.
      Ако сте имали подобен проблем, моля да споделите как да го реша.
      Благодаря предварително!
    • от Pulsarr
      Здравейте.
      Използвам интернет и телевизия на виваком.Дълго време бях с рутера който виваком предоставят.Веднъж дори виках техниците им да го сменят поради слабия сигнал.Смениха го с друг с две антени но положението си остана същото.Страшно ми писна и след двегодишни мъки си поръчах този  рутер : ASUS RT-AC1200G+  . Очаквах го с нетърпение да пристигне мислейки си ,че ще ми реши проблемите със слабия сигнал когато се отдалечиш на три крачки от рутера.
      Много съм разочарован от  новата ми покупка.Мисля си ,че дори се представя по зле от вивакомския.Във другата  стая на 4 метра от рутера ,през една панелна стена силата на сигнала е една чертичка ,като доста често се губи напълно.Това на 2,4GHz .
      На 5 GHz силата на сигнала е още по слаба. Не съм много вещ в тази материя затова ще помоля по запознатите да ми кажат на какво може да се дължи този слаб сигнал.Да не би аз да не правя нещо както трябва или рутера който съм купил толкова си  може, въпреки ,че срещнах доста положителни коментари за него.Също така какъв рутер трябва да си купя за да мога свободно да ползвам WiFi когато съм в другата стая на 4-5 метра от него.
      Благодаря.
       
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване