Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!

Понеже телевизора не иска да зареди (да стартира) търся от някъде да си сваля софтуера му на флашка и да се пробвам да го преинсталирам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не е компютър, че да го преинсталираш. "Star-Light" не е производител, а просто някаква лепенка с марка върху корпуса. Сглобява се (най-вероятно) от китайци с некачествени части, по поръчка на някой търговец. Няма фирмен сайт, няма официална поддръжка, няма фърмуери за преинсталиране.

Ако е в гаранция, връщай го на търговеца, да си го оправя. И никога повече не си купувай такива боклуци.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ясно. Благодаря! Такъв ми е телевирора в квартирата. Хазяина е в Германия и ми прати документите му - упътване от 2 странички и някаква "гаранционна карта" без дата от ЕМАГ. Явно няма да мога нищо да направя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, human1970 написа:

 и някаква "гаранционна карта" без дата от ЕМАГ. 

Датата е написана на касовата бележка,с която е купен.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В страницата на емаг има всичко,само трябва да се влезе там.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има, ама е в акаунта на човека, който го е поръчал. Той трябва да задвижи нещата.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Касова бележка липсва. Влязох в страницата на ЕМАГ, но нищо конкретно не намерих по въпроса. В румънски форуми четох, че проблема със зависване на логото и нестартирането на ОС се решавал с преинсталиране на софтуера с флашка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е не пишат ли откъде може да се вземе този софтуер, в румънските форуми?...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това в кое село е?

Има голяма вероятност за хардуерен дефект. Програматор имаш ли? 

Трябва да се съобрази съответствието на Main board, тип на панела, с какво дистанционно е защото може да тръгне с друго. В сервиз, и то не всеки може да се оправи с това китайско изчадие.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пише, но не успявам да го изтегля. https://www.elforum.info/topic/134909-star-light-40dm6500/

 

преди 1 минута, Филипов написа:

Това в кое село е?

Има голяма вероятност за хардуерен дефект. Програматор имаш ли? 

Трябва да се съобрази съответствието на Main board, тип на панела, с какво дистанционно е защото може да тръгне с друго. В сервиз, и то не всеки може да се оправи с това китайско изчадие.

В Бургас. Така ми каза и един телевизионен техник. Според хазяина телевизора е в гаранция. Купил го лятото, но не можел да намери касовата бележка. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нали купуван от емаг, по номера фактурата,ще търсиш сервиз в емаг.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

На оня линк има софтуери за няколко вида панели като размер и резолюция. От HDReady до 4K. И различни марки - разбирай дистанционни.

Като е в гаранция пробвай да я ползваш. Може и при търговеца да има документи за сделката. Обясни им че хазаина е в чужбина.

Ако не стане - http://nikolovshop.com/ Може и да го ремонтират, може и друга платка да намерят.

Редактирано от Филипов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Филипов написа:

Като е в гаранция пробвай да я ползваш. Може и при търговеца да има документи за сделката. Обясни им че хазаина е в чужбина.

Документи за сделката има в профила на купувача в Емаг. Той трябва да задейства процедурата, ако ще се ползва гаранцията. Трябва да попълни "Формуляр поправка на продукт", да го изпрати (през сайта), и да чака куриер да дойде, и да вземе от адреса телевизора за ремонт.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Свързах се с ЕМАГ по телефона. Провериха по № на фактурата и казаха, че действително телевизора е в гаранция. Трябвало купувача (хазяина) да влезе в профила си на купувач в сайта им, да попълни регистрационна форма и след обработка на заявката от тяхна страна щели да изпратят куриер да вземе телевизора за ремонт. Тя модерна работа. Благодаря!

Само дето не виждам къде е кашона на телевизора и нямам идея в какво ще го сложа за да го дам на куриера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Почти е сигурно, че без кашон няма да стане работата, освен да го занесеш на ръце до Турну Мъгуреле, жудецул Бузъу! ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...